Arrival date
Departure date
From $ 114
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Villas Flamingos***
Reviews Hotel Villas Flamingos***
Calle paseo Kuka s/n, 77310, Isla Holbox

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Villas Flamingos***? Then have a look at the reviews of Hotel Villas Flamingos*** in Isla Holbox, written by other travelers.
Hotel Villas Flamingos scores a 8.5 out of 10, based on 93 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Villas Flamingos***? Have a look at the reviews of Hotel Villas Flamingos*** in Isla Holbox, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 89 vacation photos of Hotel Villas Flamingos*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Villas Flamingos*** Isla Holbox. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

6.6
With partner, October 2012
"Heerlijke vakantie"translate
Lieke

01/09/2013 De reis naar het eiland is erg lang maar dat moet je voor lief nemen!
Veel mensen gaan op doorreis waardoor ze maar 2 of 3 dagen in het hotel zijn, hierdoor waren wij vaak de enigste. Wij hebben 2 weken lang op Villas Flamigo's gezeten en erg genoten!
Er is niet heel veel te doen op het eiland zelf en excursies gaan vanuit Cancun of playa del carmen waardoor je gauw 3 uur onderweg bent om daar te komen. Wij hebben er voor gekozen om dat dus niet te doen!
Op het eiland zelf bieden ze een boottocht aan naar ''bird'' eiland en ''pasion'' eiland, dit is erg leuk..
Je kunt een golfkarretje of fiets huren voor weinig geld, dit is erg leuk. Zo kan je heel het eiland rond en delen zien waar je te voet niet zo snel komt.
Het personeel is erg vriendelijk, geef ze af en toe wat fooi en ze doen alles voor je.
Wij zijn helemaal tot rust gekomen! Echt een aanrader....

With partner, July 2012
"Super mooi"translate
blue_crush_cruise

08/10/2012 De accomodatie was super. Wij zijn net terug van onze huwelijksreis waarbij we 5 dagen hier doorbrachten. We haddden uitzicht op zee, een jacuzzie op de tweede verdieping met uitzicht recht over zee. Rustige zee, prachtig eiland waar veel te zien is. Super aardige medewerkers die altijd voor je klaar stonden, klantvriendelijkheid is super. De locatie is gelegen aan een kant van het strand waar nog ongeveer 5 andere hotels liggen, dus rustig strand en rustige buurt. We hadden niet all in en het eten en drinken was behoorlijk duur in vergelijking met het dorpje. Het dorpje is op loopafstand (20min.) Maar in de volle zon niet echt te doen. Met golfkarrtje gehuurd en water ingeslagen. De kamers worden iedere dag goed schoongemaakt en leuke figuren op het bed met bloemen. Kindvriendelijk is het niet echt (nu hebben we geen kinderen) geen speeltuintje en direct bij zee en zwembad. Super vakantie gehad en gaan zeker terug met onze toekomstige kinderen, zo een droom omgeving

With partner, June 2012
"Fantastisch en gezellig resort"translate
Helderop

07/04/2012 Het resort staat het meest ver van het stadje, echter hebben wij elke avond van de 15 minuten durende strandwandeling, naar het gezellige stadje genoten. (daar is goed te eten voor weinig geld)
Het resort wordt netjes onderhouden, het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het eten en drinken is er goed!

Was echt een top vakantie en een aanrader voor iedereen!!

Find more information about Hotel Villas Flamingos*** at:

With partner, December 2010
"3,5 Sterne die gesucht werden muessen"translate
Maier
2.0
3.0

02/14/2011 Hotelanlage-Beach: Über 10 cm dicker algenbedeckter „Sandstrand“ mit toten Fischen und Rochen sehr übler Geruch nach faulen Eiern auch in den Zimmern, wenn man nicht alle Fenster verschliesst. In anderen Hotels wird der veralgte Strand zum grossen Teil geräumt, was auch funktioniert. Im Hotel Villa Flamingos wird von der Hotelleitung und von der Reisebetreuung behauptet, dies sei vom Recht nicht erlaubt und wird daher auch nicht gemacht. WC Zimmer: Chemische Toiletten mit Gebläse zwar keine Geruchsbildung aber sehr unangenehm und demnach WC ohne fliessendes Wasser.

With partner
"Fantastisch!"translate
Jaa

08/01/2010 Wij zijn eind juli op Isla Holbox geweest en vonden het echt geweldig. Heerlijk relaxen, dat is waarvoor je naar Holbox gaat. De walvishaai excursie, strandwandelingen en het idilische centrum doorlopen. Personeel is erg vriendelijk evenals de andere eiland bewoners. Muggen, neem deet mee en koop daar Off. Die combinatie maakt het allemaal goed. Hierna zijn wij naar Playa del Carmen geweest, een all in hotel. Echt wennen, al die toeristen. Pak je excursies en drukte in Playa, en pak je heerlijke rust op holbox. Supercombinatie!

Pinnen kan op Holbox. Neem zeker pesos mee. Dollars kan ook.

With partner, 2010
"Heaven on earth!!"translate
dennis en debby

07/27/2010 wij zijn er vorig jaar 3 dagen geweest omdat we op rondreis waren. heerlijk tot rust gekomen. vooral na de drukte in cancun. aanrader is het zwemmen met walvishaaien en een golfkar huren om het eiland te verkennen. hotel had prima eten en een echte aanrader is pelicanos. dit restaurant ligt in het gezellige centrum.

zou nog wel een keer terug willen!!

With partner, June 2010
"Tropisch paradijsje"translate
Anoniem

06/28/2010 Een super mooi paradijsje met een oase van rust!

Na een lange reis, waardoor we echt pas laat aan kwamen, kregen we een goeie service om alsnog naar het eiland te gaan (op eigen keuze)
Eenmaal aangekomen, voel je direct de oase van rust die er op het eiland is.
tijdens het onbijt, lunch, diner of gewoon op je veranda heb je een geweldig uitzicht.
Er is vanalles te doen, snorkelen, boot tochtjes, tochtje naar het vaste land (aanrader de maya tempels) Paard rijden, golf karretje huren (echt een aanrader), vissen. We waren is het seizoen dat je kon zwemmen met de walvis haai, echt een unieke ervaring om niet te vergeten.
Zeer goede service in het hotel, met super vriendelijk personeel. Huisje erg mooi, totaal geen last van het eco toilet. Wel zijn er veel muggen, je kan het best muggen spul op het eiland kopen. Eten inhet hotel, of in het dorp is erg lekker, en niet duur. We hebben een geweldige vakantie gehad van 12 dagen, en we raden dit eiland en de flamingos zeker aan!!

With partner, Febuary 2010
"Paradijs op aarde! niet twijfelen, gaan!"translate
D & R

04/12/2010 Wij zijn hier een week geweest in februari 2010. Als je houdt van rust, natuur, zon, zee en strand zit je hier goed. Vanaf je strandbedje de pelikanen voorbij zien vliegen op jacht naar vis... Verwacht geen luxe. Het is een heel "back to basic" eiland. De mensen zijn erg aardig en het personeel van Villa Flamingos ook! Aanrader is om met een golfkar het eiland te verkennen, en/of te paard!!
Een week is wel lang genoeg, omdat er verder weinig te doen is qua avond/nachtleven. Je moet het echt voor je rust doen. Wij zijn er geweest na een rondreis van 2 weken door Yucatan en dan is een weekje Isla Holbox heerlijk!

Travelling alone
"Erg mooi"translate
Jan

01/21/2010 Ben vandaag (21-jan-2010) teruggekomen. Erg rustig en relaxed! Personeel is erg aardig. Heb helaas de eerste 4 dagen weinig zon gehad en zelfs 1 dag regenbuien met harde wind. Leek wel herfst....(met 17 graden best fris...) Gelukkig de laatste 3 dagen wel goed weer gehad.
Heb de excursie gedaan naar Ek Balam (Maya tempel) en Rio Lagartos (mangroven) en in een cenote gezwommen...Heerlijk!
Mooie flamingo's gezien en een krokodil in de mangroven.

Ga 's morgens vroeg via het strand (of de weg totdat die doodloopt) tot aan de monding van de rivier (verder van centrum af). Grote kans om ook hier flamingo's te zien!
En de stilte die er heerst! Erg mooi sfeertje! Vond ik althans! Wel insmeren inderdaad tegen de muggen!
Ook de mooiste zonsondergang van mijn leven hier meegemaakt.....(tijdens die slechtere dagen wat het weer betreft nota bene....

Family with older children
"Weer prima"translate
patrick

11/04/2009 derde keer villa flamingos ,was jammer dat de oude eigenaar er niet meer inzit .vonden het wel wat minder ,maar weer prima vakantie en personeel heeft zeer zijn best gedaan om het ons naar ons zin te maken wat weer prima gelukt is ,

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What annoys you the most on the ski slopes?