Reviews Hotel Iberostar Grand Paraiso*****

26 October 2014

Iberostar Grand Paraiso*****
Reviews Hotel Iberostar Grand Paraiso*****
Carrt. Chetumal-Pto Juarez 309, 77710, Playa del Carmen

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Iberostar Grand Paraiso*****? Then have a look at the reviews of Hotel Iberostar Grand Paraiso***** in Playa del Carmen, written by other travelers.
Hotel Iberostar Grand Paraiso scores a 9.8 out of 10, based on 84 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Iberostar Grand Paraiso*****? Have a look at the reviews of Hotel Iberostar Grand Paraiso***** in Playa del Carmen, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 73 vacation photos of Hotel Iberostar Grand Paraiso***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Iberostar Grand Paraiso***** Playa del Carmen. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next

There are 84 reviews of Iberostar Grand Paraiso*****

With partner, June 2014
"Paradijs op aarde!"translate
Conny De Smedt

07/14/2014 Super hotel, super vriendelijk, super proper, altijd en overl aan't kuisen zonder de gasten te storen. Super service, fantastische kamer, ontzettend veel keuze aan het buffet, heerlijke a la carte restaurants , propere zwembaden, veel aktiviteiten maar ze laten je met rust indein je dat wenst.Mooie omgeving, ze voldoen aan al je wensen, vragen je de hele dag door of alles naar wens is, wat ze nog kunnen doen. En dat allemaal met een grote glimlach. iedereen spreekt er vlot engels maar gaf ons ook de akns om ons spaans te oefenen;

Quality Manager Kwaliteitsmanager IBEROSTAR Mexico, 08/07/2014
Owner says::  Geachte Gast, namens het gehele personeel en in het bijzonder de manager willen wij u hartelijk bedanken voor het kiezen van IBEROSTAR Grand Paraiso en voor het delen van uw ervaringen. We voelen ons vereerd dat u een paradijselijke vakantie heeft gehad. Het is goed om te horen dat u tevreden was over de kamers, de schoonmaak, de animatie, de restaurants en het eten. Ons doel is om elke gast een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Mede daarom willen wij u in het bijzonder bedanken voor het noemen van de service en de vriendelijkheid het personeel. Uw positieve woorden en complimenten zijn stimulerend, zeker aangezien wij continu topkwaliteit willen leveren. Bedankt voor uw reactie en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

With partner, July 2013
"Nog steeds top hotel !!!"translate
yvan en nadia

10/10/2013 we zijn voor de 2x geweest ! Is nog steeds super . Eten is gewoonweg klasse ! Alsook de specialiteitenrestaurants. Super service. Héél proper hotel , tot zelfs in de wc's aan het zwembad. Deze worden constant gepoetst.Het is het laatste hotel op rij , zodus kan je een lange wandeling doen zonder hotels tegen te komen. Héél rustig en klassevol hotel ! Echt de max :-)

Quality Manager Quality Manager, Iberostar MX, 11/05/2013
Owner says::  Geachte Gast, Wij zijn blij om te horen dat uw verblijf in ons hotel geheel bevredigend is geweest, want het is onze bedoeling om al onze gasten zich thuis te laten voelen. Wij danken u nogmaals voor u aanwezigheid in het Iberostar Grand Paraiso en wij hopen om u spoedig weer te mogen dienen zoals u en al onze gasten het verdienen. Met vriendelijke groet,

With partner, March 2013
"Geweldige ervaring"translate
Marielle Mackaaij

04/13/2013 Het hotel is superdeluxe en voldeed aan alle verwachtingen. Mijn man en ik zijn hier op huwelijksreis heengegaan en we hadden niet beter kunnen wensen,

Het personeel is zo vriendelijk en behulpzaam. Ze proberen je met alles te helpen en denken ook met je mee.

De restaurant zijn allemaal super. De italiaan was onze favoriet! Ook de restaurants bij de Maya zijn aan te raden...

De kamers worden elke dag schoongemaakt en 's avonds wordt het bed klaargemaakt om te gaan slapen. Het bed wordt zelfs versierd met rozenblaadjes en chocolade.

Na deze vakantie vallen alle hierop volgende vakanties vrees ik in het niet! In 1 woord: PARADIJS!

Find more information about Hotel Iberostar Grand Paraiso***** at:

With partner, August 2012
"Het ultieme genieten"translate
smaakvankeizer

08/18/2012 Perfectie bestaat niet maar dit kwam heel dicht in de buurt,
echt top, eten super ,zwembad prachtig,kamer de beste ooit, de service is buitengewoon alles kan geregeld worden door de butler of conciërge, elke dag kreeft, kaviaar,tong,kobe of angus steak of burger echte kwaliteit het is allemaal niet op te noemen zoveel goeds in dit hotel/resort .

With partner, July 2012
"1 woord ; gewoonweg super !!!!!!!!"translate
yvan en nadia

08/21/2012 Het beste hotel dat we ooit hebben gehad. Super lekker eten , propere en héél mooie kamers met jaccuzi , apparte douche , butler service . Héél vriendelijk personeel . Gewoonweg een top hotel , moet je zeker doen ! één minpuntje , de rotsen en stenen in de zee . Allez zoals de mensen zeggen , een echt paradijs ! En het is echt zo . We kijken er naar uit om terug te gaan !

With partner, June 2012
"Een paradijs!"translate
Tine

08/27/2013 Wij waren in dit hotel in juni 2012. Het is een geweldig hotel met een uitstekende service. De keuken is ongelooflijk uitgebreid en lekker!
Je kan makkelijk met de taxibus naar Playa del Carmen, deze vertrekt van aan het zusterhotel en kost niet veel. De shopping op het domein is ook leuk als afwisseling, al kan je hier geen grote inkopen doen, om gewoon wat te slenteren ideaal. Een topvakantie...

Quality Manager Quality Manager Iberostar Mexico, 09/12/2013
Owner says::  Geachte Gast, Het is een genoegen om uw reactie , die wij ook met onze medewerkers delen, te zien maar het is vooral een grote voldoening om te weten dat u zowel heeft genoten van onze faciliteiten als van de service die wij bieden. Graag danken wij u voor het kiezen van ons Resort en wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen in "Uw thuis weg van huis". Met vriendelijke groet,

With partner, March 2012
"Heerlijk even in het paradijs."translate
Jaco

03/08/2012 Na 28 maanden weer terug omdat het zo super was en nog steeds is.Op slechts 25 minuten van het vliegveld in een oase van rust en luxe.
Een warm welkom terug met koude doekjes en champagne.na onze vertraagde vlucht was het erg fijn dat je hier ook gewoon 24 uur roomservice heb en allemaal all inclusive.
Eten allemaal zeer goed en drankjes alleen A merken, ook aan het zwembad.
De minibar was minder gevuld dan de keer ervoor, maar na een opmerking bij de concierge stonden er meerdere flesjes wijn een fles wodka op de kamer.even later werd er zelfs nog een fles bezorgd.
De drie zwembaden zijn echt prima, de mainpool met swim up bar, een binnenbad en het stille bad waar geen muziek gedraaid word en geen activiteiten worden georganiseerd.
dinner kan bij een luxe buffet, de surf&turf, een Italiaan, een Japanner met keuze aan de bakplaat of ala carte of een Frans restaurant.( of roomservice)
Jammer, alleen te boeken bij touroperator en dat je via Parijs moet vliegen. Maar hotel is het waard!!

Family with older children, Febuary 2012
"Superrrrrrrr"translate
jef en mady

02/26/2012 Net terug van dit paleis, want een hotel kan je dit niet noemen. Prachtig, eten ongelooflijk, service, vriendelijkheid, alles maar dan ook alles super. Dit is een droomverblijf, als je de mogelijkheid hebt te gaan,inpakken en wegwezen. Het is elke euro meer dan waard.

With partner, October 2011
"Luxe hotel"translate
dimx

10/19/2012 Na de grand in domenicaanse hebben we nu ook de grand in mexico gedaan,deze is zeker even goed.
Het eten is er zeer lekker :),kamers zijn proper en hebben jacuzi :)
Mooie lange stranden en trips naar cancun zorgen dat er geen verveling is,zelfs snorkelen tussen de grote schilpadden is een aanrader.
Het personeel is er altijd vriendelijk en zwembaden heb je genoeg want je mag naar de goedkopere iberostars ernaast ook eten zwemmen en van de animatie genieten dus het domein is groot,zeker met de hotels ernaast erbij.Gewoon top,nadeel is langer vliegen lol en ook als je dit hotel gedaan hebt lijken andere goedkopere hotels minder leuk ;)

With partner, October 2011
"Wat een super hotel!!"translate
Henning

10/18/2011 vandaag terug gekomen uit mexico!
16 dagen verbleven in grand paraiso....wat een super mooi hotel.
we hadden een oceanfront room...zeker aan te raden.
wat een mooi uitzicht over de zee en het strand.
heel de dag word je daar in de watten gelegd door het personeel.
je hoeft echt niks zelf te doen....heerlijk zeg:)
gaan zeker nog een keer terug!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next

Which country do you prefer driving in?