Reviews Campsite D'Olde Kamp Recreatie**

25 April 2014

D'Olde Kamp Recreatie**
Reviews Campsite D'Olde Kamp Recreatie**
Dwingelerweg 26, 7964 KK, Ansen

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite D'Olde Kamp Recreatie**? Then have a look at the reviews of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** in Ansen, written by other travelers.
Campsite D'Olde Kamp Recreatie scores a 9.2 out of 10, based on 52 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite D'Olde Kamp Recreatie**? Have a look at the reviews of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** in Ansen, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 57 vacation photos of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for D'Olde Kamp Recreatie** Ansen. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 next

With partner, April 2014
"Geweldige huisjes!!"translate
K. van Otterloo
Sanitary

04/19/2014 Terug naar vroeger. Bij een stormlantaarn en een brandende houtkachel en met een kruidenbitter in de hand zitten genieten van de rust!
Zeer vriendelijke mensen en gratis kakelverse eieren. Een leuk gesprek over de Drentse landadel op de koop toe.
Komen we vast nog een keer terug.

With partner, Febuary 2014
"Geweldig"translate
jannie noordhuis
Sanitary

02/11/2014 Heerlijk een weekend in een keuterij / plaggenhut geweest .Gezellige ontvangst door Bert..Daarna richting de ;hut; Je verwacht eigenlijk niks ,maar het is echt een prachtige ruimte .Leuk ingericht een bedstee,heerlijke stoelen bij de hout- kachel ,een knusse keuken en een prachtige schone douche/toilet.
Tuurlijk ga je terug naar de basis geen tv geen radio ,maar wat een rust .
De omgeving is ook prachtig je loopt zo het bos in .Kortom even de drukte ontvluchten dat kan zeker in Ansen .Na een verblijf voel je je weer relax en kan je er weer tegen .Wij raden het iedereen aan .groetjes Hilbert en Jannie

With partner, January 2014
"4 fantastische dagen"translate
C v/d Klugt
Sanitary

01/11/2014 Als je houd van de natuur, nostalgisch en romantisch is dit een prima keuze.
Een sfeervol ouderwets ingericht plaggenhutje (op de hei bijna) en toch zeer netjes en gerief aanwezig oa door de open haard.
Nette en ruime wc/douchegelegenheid.
Aardige mensen en ook ideaal om met de honden te vertoeven omdat het huisje omheind is.
We gaan zeker weer!!

With partner, January 2014
""Een sprookje""translate
stefhan
Sanitary

01/06/2014 en dat is de plaggenhut Vleddertje en zijn omgeving zekers!

With partner, November 2013
"Weldadige rust, op een prachtige plek"translate
Peter Kamphuis
Sanitary

11/18/2013 De eigenaren moeten trots zijn op hun camping. Eenprachtige omgeving, je loopt zo het nabij gelegen natuurgebied in. Grote groepen ganzen vliegen over. Een gezellig huisje (Fleddertje) alles goed voor elkaar en in de stilte en het pikke donker van de bedstee is het geweldig slapen. Wij gaan volgend zeker nog een keer.

With partner, November 2013
"Heerlijke rusige plek, het nodige is aanwezig"translate
huls
Sanitary

11/11/2013 De plaggenkeuterij heeft alles wat nodig is voor een relaxed verblijf. Goede douche, gezellig houtkacheltje. Slapen in de bedstee is heerlijk. Prachtige omgeving. Voor rustzoekers de ideale plek. Gelukkig geen tv en radio. Wel wifi voor de liefhebber. Je komt er echt tot rust

"Even bijkomen..."translate
fam Vogelsang
Sanitary

11/08/2013 Een heerlijk weekend gehad in "het vleddertje". Met prima sanitaire voorzieningen in het toiletgebouw.
De plaggenhut was klein maar heel knus. Heerlijk bij het vuurtje met een glas wijn, lekker gewandeld op de hei. Wij zijn echt even bijgekomen van ons hectische leven en hebben weer wat dingen kunnen relativeren.
Want ach wat heeft een mens nog meer nodig dan een plaggenhut....

With partner, October 2013
"Idyllisch, back to basics"translate
Anita Konings
Sanitary

10/29/2013 In de Olde Kamp is het terugkomen in jezelf. Na een roerige periode van overlijdens en zware familieomstandigheden, vonden wij een stukje rust bij het kampvuurtje, dat gezien de tijd van het jaar heel bijzonder was, 15 gr tot middernacht en dat voor 27 oktober 2013. Heerlijk genoten, privacy en gastvrijheid tegelijk.
Onze plaggenhut lekker basic en een wonderschoon toiletgebouw ter beschikking, maakte het compleet. Het slapen in een bedstee('t Vleddertje) was super. We willen volgende keer terug gaan met mn dochtertje, want dieren zijn er genoeg en ook speeltoestellen zijn ook aanwezig.
Wij gaan er gauw weer heen!

Family with older children, October 2013
"Beleef de nostalgie"translate
Barbara
Sanitary

10/25/2013 een geweldig midweekje in een keuterij, gastvrije ontvangst, netjes en verzorgd, bedstee ook geschikt voor lange mensen , een gezellige en nostalgische sfeer, dichtbij een mooi natuurgebied, vloerverwarming en een houtkachel zoals mijn grootouders nog hadden, voor warmte en sfeer, slapen in de bedstee moet je echt een keer beleven, ook voor de hond ideaal, ook de aankleding ( gordijntjes en rookstoelen) past bij het geheel

Family with young children, October 2013
"Heerlijk eenvoudig met een luxe randje, genieten!"translate
Salomé van Duijn
Sanitary

10/21/2013 Het was een feestje voor ons en de kinderen! Heerlijk eenvoudig met een luxe randje..
Een prachtig plaggenhutje, sfeervol ingericht..We sliepen lekker in de bedstee en maakten binnen een lekker vuurtje in de kachel. Onze kinderen (3 en 5 jaar) vonden het geweldig om 'in de kast' te slapen en samen met papa een vuurtje te stoken! Ook als het regent buiten is het hier lekker vertoeven.
(Het kacheltje + vloerverwarming zorgden er voor dat het lekker warm binnen was)
Toen de kinderen 'boer Bert' mochten helpen met het voeren van de dieren was het feestje compleet! De geiten voeren, uit de hand laten eten, de eenden, de vissen in de vijver, de ezels, de kippen en...eieren rapen bij kip 'Katrien'! Later hebben we ook nog een rondleiding op hengstenhouderij 'de schoone weide' gehad, een onvergetelijke ervaring voor de kinderen! ( Dit is op loopafstand van de camping)
De omgeving is prachtig, we hebben er heerlijk gewandeld.
Kortom: het was een topweekend en zeker voor herhaling vatbaar!

1 2 3 4 5 6 next

What do you think of in-flight food?