Reviews Campsite D'Olde Kamp Recreatie**

24 December 2014

D'Olde Kamp Recreatie**
Reviews Campsite D'Olde Kamp Recreatie**
Dwingelerweg 26, 7964 KK, Ansen

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite D'Olde Kamp Recreatie**? Then have a look at the reviews of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** in Ansen, written by other travelers.
Campsite D'Olde Kamp Recreatie scores a 9.1 out of 10, based on 93 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite D'Olde Kamp Recreatie**? Have a look at the reviews of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** in Ansen, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 75 vacation photos of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for D'Olde Kamp Recreatie** Ansen. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

With partner, December 2014
"Droomplek in het bos!"translate
Kitty Relleke
Sanitary

12/18/2014 Een week terug trekken op een mooie en fijne plek, even uit alle hectiek van de dag weg zijn. Dat was onze wens, En die is zeker in vervulling gegaan!
Wij verbleven in het huisje ''De Berk''.
Een fijn huis van alle comfort voorzien. Zittend bij de houtkachel met een echte Drentse gluwein zagen wij door het ene raam de eekhoorns spelend achter elkaar aan rennen en door het andere raam keken we naar de prachtig zwarte paarden die over het veld in het bos stonden te grazen.
Vanuit het huisje liepen we met onze hond zo het bos in voor lange wandelingen in het aangrenzende natuurgebied.
De omgeving is prachtig. De heide, de hunebedden, de mooie dorpen in de omgeving. In Drenthe hebben ze verrukkelijke streekproducten! Wat hebben wij gesmuld en genoten. Wat een gastvrij ontvangst bij de Olde Kamp door Bert en Elly. We kregen verse eitjes en de sleutel mee en dat was de start van een zalige week. Wij gaan zeker terug komen! Een aanrader voor rust, ruimte, natuur en inspiratie zoekers!

Family with older children, December 2014
"Geweldige plek voor rust, nostalgie en natuur!"translate
Femmy Reichwein
Sanitary

12/15/2014 Vandaag teruggekeerd van een heerlijk weekend in een Plaggenhut de Luxe in Ansen. Het was niet voor het eerst dat we er waren. Maar de luxe plaggenhut was wel nieuw voor ons. Wat een toevoeging! Door de vloerverwarming is het er aangenaam van temperatuur en niet vochtig.
Sanitair "aan huis" is eenvoudig maar voelt echt als luxe als je de vorige situatie kent. Het boerenbontservies, de emaile pannen, gordijnen en kussens alles in stijl en......schoon! Compliment voor degene die dat verzorgt. Echt een aanrader, ook 's winters!

Friends, December 2014
"Heerlijke plek!"translate
Christa
Sanitary

12/08/2014 Een warm welkom door de eigenaar, 2 ezels en 2 geiten. wij waren verkocht;)
Wij hadden een werkvakantie. En dat is meer dan goed uitgepakt.Het was in deze koude donkere dagen heel makkelijk warm te krijgen met de vloerverwarming en de heerlijke hout kachel! Na een goede nacht in de bedsteden met prima matrassen begonnen we iedere ochtends met een vers eitje, gevolgd door een lekkere douche. Kortom t was een TOPweek.

With partner, November 2014
"Geweldig mooi en rustig"translate
F Nijhuis

12/01/2014 de plaggehut was heerlijk primitief heel knus en gezellig

With partner, 2014
"Mooie plek"translate
Dineke
Sanitary

11/05/2014 Plaggenhut bracht ons in nostalgische tijden. Omgeving is prachtig en heerijk rustig. Vriendelijk ontvangen en zeer behulpzame mensen. Een plaats om zeker weer eens naar toe te gaan of aan te bevelen bij vrienden.

With partner, November 2014
"Geweldige ligging"translate
Familie Post
Sanitary

11/16/2014 Mooie rustig gelegen plaggenhutten, schoon, goed verzorgd , vriendelijke eigenaar, prijs kwaliteit verhouding uitstekend. echt een aanrader, en voor ons voor herhaling vatbaar

2014
"Fantastische Plek!"translate
M. Groenewoud
Sanitary

10/19/2014 De plaggenhut van camping D'Olde Kamp is fantastisch! Als je van nostalgie houdt ben je hier helemaal op je plek. Fijne mensen die altijd voor je klaarstaan. Ook heel fijn dat honden hier welkom zijn.

With partner, 2014
"Fijne vakantie/vrij weekend in Drenthe"translate
fam. Holtrop
Sanitary

10/18/2014 fantastische kleine camping, prachtig om te wandelen en te fietsen in dit deel van Drenthe . Met zeer mooie toilet gelegenheden . Heel vriendelijke campinghouders, kortom een geweldig rustoord. Bedankt fam. van Zanten.

With partner, October 2014
"Super leuke ervaring - plaggenhut"translate
Sjuul Zeekaf en Mar...
Sanitary

10/25/2014 We hebben een lang weekend in één van de plaggenhutten van de camping overnacht. Super leuke ervaring om in zo'n kleine 'hut' te overnachten. Heel authentiek en heel geschikt om even lekker tot rust te komen.
Fijn is het ook dat de Plaggenhut op loopafstand ligt van Nationaal Park Dwingelderveld, waar verschillende mooie fiets- en wandelroutes zijn.

Friends, October 2014
"Leuke pLek in een rustige en mooie omgeving"translate
hannekevanharen
Sanitary

10/13/2014 Wij zaten in het Vleddertje. een mooie op zichzelf staande hut met een omheinde tuin en een overdekte zithoek. De eigenaar is erg aardig en je kan ze altijd bereiken. Leuk om eens een weekje mee te maken hoe mensen vroeger leefde. (en om elke ochtend te worden gewekt door de haan) Het is klein en knus maar dat wisten we van te voren. Je kan hout pakken wat je wil om lekker te stoken in de vuurkorf of gewoon binnen. Sanitair is mooi en goed schoon. Mooie omgeving, rustig en je kan zo het bos inwandelen. Een echte aanrader!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What annoys you the most on the ski slopes?