Reviews Campsite D'Olde Kamp Recreatie**

26 October 2014

D'Olde Kamp Recreatie**
Reviews Campsite D'Olde Kamp Recreatie**
Dwingelerweg 26, 7964 KK, Ansen

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite D'Olde Kamp Recreatie**? Then have a look at the reviews of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** in Ansen, written by other travelers.
Campsite D'Olde Kamp Recreatie scores a 9.1 out of 10, based on 85 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite D'Olde Kamp Recreatie**? Have a look at the reviews of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** in Ansen, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 75 vacation photos of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for D'Olde Kamp Recreatie** Ansen. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next

2014
"Fantastische Plek!"translate
M. Groenewoud
Sanitary

10/19/2014 De plaggenhut van camping D'Olde Kamp is fantastisch! Als je van nostalgie houdt ben je hier helemaal op je plek. Fijne mensen die altijd voor je klaarstaan. Ook heel fijn dat honden hier welkom zijn.

With partner, 2014
"Fijne vakantie/vrij weekend in Drenthe"translate
fam. Holtrop
Sanitary

10/18/2014 fantastische kleine camping, prachtig om te wandelen en te fietsen in dit deel van Drenthe . Met zeer mooie toilet gelegenheden . Heel vriendelijke campinghouders, kortom een geweldig rustoord. Bedankt fam. van Zanten.

Friends, October 2014
"Leuke pLek in een rustige en mooie omgeving"translate
hannekevanharen
Sanitary

10/13/2014 Wij zaten in het Vleddertje. een mooie op zichzelf staande hut met een omheinde tuin en een overdekte zithoek. De eigenaar is erg aardig en je kan ze altijd bereiken. Leuk om eens een weekje mee te maken hoe mensen vroeger leefde. (en om elke ochtend te worden gewekt door de haan) Het is klein en knus maar dat wisten we van te voren. Je kan hout pakken wat je wil om lekker te stoken in de vuurkorf of gewoon binnen. Sanitair is mooi en goed schoon. Mooie omgeving, rustig en je kan zo het bos inwandelen. Een echte aanrader!!

With partner, October 2014
"Natuur,rust en eenvoud"translate
A.A.Ansems
Sanitary

10/09/2014 Heerlijk genoten van een weekendje in de plaggenhut. Even helemaal terug in de tijd. In de bedstee gewekt worden door de haan. 's Avonds de vuurkorf aan op de vuurplaats terwijl de pizza gebakken wordt in de speciale pizza oven of bij minder weer gezellig binnen de houtkachel aan,de olielamp of de kaarsen. De plaggenhut is praktisch maar zeer sfeervol en met zorg ingericht en bied alles wat je nodig hebt. In plaats van t.v de geluiden van het bos en de stilte. De omgeving is prachtig en afwisselend met bos,heide en vennetjes. Leuke plaatsjes in de buurt en genoeg leuke dingen om te ondernemen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren die graag tijd vrijmaken voor de mensen. Bovenal zag alles er heel natuurlijk, schoon en verzorgd uit. In de plaggenhut of buiten kun je zelf prima koken maar heb je daar geen zin in dan zijn er in de omgeving genoeg gezellige eetgelegenheden te vinden. Een geweldige plek voor rustzoekers, kinderen en honden. Voor ons een plek om graag terug te komen.

September 2014
"Heerlijk huisje"translate
fam. Jelles
Sanitary

10/18/2014 We waren voor de tweede keer bij D'Olde Kamp in Ansen, in een 'kneuterij'. Het ziet eruit als een plaggenhut compleet met bedstee, maar het is zeer confortabel. Alles geweldig in orde, prachtige omgeving, aardige mensen. Heerlijk voor wie van rust en natuur houdt, en wel eens lekker in een bedstee wil slapen.

With partner, September 2014
"Heerlijke plek voor jou en je hond!"translate
Manon Waninge
Sanitary

09/19/2014 Bij aankomst sloeg ik bijna achterover van onze plaggenhut. Ik had natuurlijk foto's gezien, en toen was ik al in de wolken maar toen ik het in den lijve zag, was ik spontaan smoorverliefd!!!!!

"Fantastich"translate
Marian

10/09/2014 Zeer vriendelijke mensen,veel ruimte, unieke ervaring

With partner, September 2014
"Heel erg leuk, ik kom zeker weer"translate
Lies van der Sluis
Sanitary

09/11/2014 Leuke plek, heerlijk rustig en zeer vriendelijke ontvangst. Dit doen we zeker nog een keer. Het was mooi weer dus dat was een geluk, maar denk dat het zelfs met slecht weer ook leuk is. Mooie natuur meteen voor de deur. En een aanrader is: een heerlijk vers eitje in ochtend van Katrien (tok tok)!

"Fijne kampeerplek"translate
Fam. Bus
Sanitary

09/14/2014 De camping in Ansen is een schot in de roos. Prettige ontvangst en gastvrij. Tijdens ons na zomeren in september in de caravan blijkt dit een prima plek als uitvalsbasis voor fietstochten op het Dwingelderveld en bij de Havelterberg. Prima sanitaire voorzieningen.

With partner, August 2014
"Heerlijk plekje"translate
Ruud en Yvon
Sanitary

09/25/2014 Ruim opgezette locatie waar 5 plaggenhutten bij elkaar staan (1 kleinere staat apart op het terrein). Gelegen op kleine familiecamping op zeer goed onderhouden terrein in het rustige Ansen. De plaggenhut is dik in orde, schoon, sobere maar functionele inrichting, zoveel mogelijk in de oude sfeer, prima bedden in de bedstede. Toen we aankwamen stond er een grote mand met haardhout, lucifers en aanmaakblokjes klaar om het kacheltje te kunnen gebruiken. (er is eventueel vloerverwarming aanwezig).Koken kan op een ouderwetse driepitter, voor het gemak is er wel warm water en en een senseo aanwezig. Rondom het huisje (wij zaten in het turfhuus) voldoende ruimte voor kinderen en eventueel huisdieren. Er staat een picknicktafel en ook twee makkelijke rieten stoelen in de tuin. Voor de liefhebbers is er pas een prachtige steenoven gebouwd om een lekkere pizza te bakken, op verzoek en bij voldoende belangstelling wordt deze aangestoken door Bert de eigenaar. Wij doen hier zeker een 2e boeking .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next

Which country do you prefer driving in?