Reviews Campsite D'Olde Kamp Recreatie**

2 August 2014

D'Olde Kamp Recreatie**
Reviews Campsite D'Olde Kamp Recreatie**
Dwingelerweg 26, 7964 KK, Ansen

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite D'Olde Kamp Recreatie**? Then have a look at the reviews of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** in Ansen, written by other travelers.
Campsite D'Olde Kamp Recreatie scores a 9.1 out of 10, based on 66 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite D'Olde Kamp Recreatie**? Have a look at the reviews of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** in Ansen, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 63 vacation photos of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for D'Olde Kamp Recreatie** Ansen. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 next

There are 66 reviews of D'Olde Kamp Recreatie**

8.8
8.6
9.2
With partner, 2014
"Camping om tot rust te komen"translate
Fam. Ottenhof
Sanitary

07/25/2014 Rustige camping zonder veel kleine kinderen. Fijn om er te zijn en even uit de sleur van het dagelijkse leven te zijn.

Travelling alone, July 2014
"Geweldig en uniek"translate
Natasja Bouwman
Sanitary

07/18/2014 Prachtige omgeving, zeer gastvrij ontvangen, erg leuk voor met je hond, rustig, knus en natuurlijk.

Mijn verblijf in de eenvoudige plaggenhut is zeker voor herhaling vatbaar. Een leuke en unieke ervaring. Wc /douche gebouw is ERG netjes en ruim.

With partner, June 2014
"Paradijsje"translate
jacques elkerbout
Sanitary

07/11/2014 prachtig gelegen in zeer bosrijke omgeving. mooie grote plekken, modern en zeer schoon sanitair, volop rust. zeer vriendelijke behandeling. volop fiets- en wandelmogelijkheden in omgeving. volop mogelijkheden tot recreatie, restaurants enz

With partner, May 2014
"Een heerlijke plek"translate
J. vd Hoogen

06/04/2014 Tijdens de Hemelvaart verbleven mijn man en ik in "het Vleddertje".Toen we het iene miene huisje binnen kwamen vonden wij het beiden direct geweldig.
Het huisje is helemaal in stijl ingericht. Je voelt je direct thuis. Er stond zelfs hout klaar bij de open haard.
De bedstede was weer heel ruim en absoluut niet benauwd. 's Nachts kon je zelfs een raampje openzetten in de bedstede, dus je slaapt er heerlijk.
Het sanitair op de camping is heel schoon, dus het was absoluut geen probleem dat er in "het Vleddertje" geen WC of douche was.
De omgeving bij Ansen is ook schitterend. Je kan er heerlijk fietsen en wandelen. Direct vanaf de camping loop je zo het bos in.
Mijn man en ik hopen er zeker terug te kunnen komen.

Family with older children, May 2014
"Prachtig gelegen camping"translate
steegmans
Sanitary

05/20/2014 Deze camping is erg mooi gelegen tegen de bosrand aan. Het terrein is zeer verzorgd met ruime plaatsen. Het sanitair is goed uitgevoerd en zeer schoon.
Een camping waar je je direct thuis voelt, zeer gastvrije ontvangst.
Zeker een plek om nog eens terug te komen.

Family with young children, May 2014
"Een pure rustige plek in de natuur. Een aanrader!"translate
Renske Ypma
Sanitary

06/04/2014 We hebben voor een week in de Berk, op d' Olde Kamp, gezeten. Een fijne stek in een rustige omgeving in de natuur. Was erg fijn om lekker te wandelen en tot rust te komen. Plezierige en pure eigenaren. No nonsens en behulpzaam.

Family with young children, 2014
"Genieten van het buitenleven"translate
Nijenhuis
Sanitary

05/09/2014 Een midweek in de plaggenhut bij boer Bert met 2 gezinnen in het drentse landschap. Prachtig terrein, gastvrije ontvangst, leuke huisjes, en heel veel kinderplezier. Iedere ochtend zijn de geiten gevoerd en is een kakelvers eitje geraapt. Rust, vrijheid, natuur, buiten, ravotten, fietsen en spelen. Een echte aanraden, zowel camping als huisje. In de omgeving voor ieder wat wils, wandelen op de hei, het gevangenismuseum in Veenhuizen, met de boot door Giethoorn of de stad Meppel verkennen. Wij komen zeker nog een keertje terug.

"Plaggenhut Camping D'Olde Kamp Recreatie in Ansen"translate
Sander
Sanitary

05/08/2014 gezin met 2 volwassen en 2 kinderen (7 en 5 jaar oud)
Plaggenhut deluxe is ook echt van alle gemakken voorzien!
Wifi code is heel toepasselijk: ezelveulen
Dit zegt genoeg over de camping. De eigenaar is super vriendelijk en stipt om 17:30u gaan de kids met hem mee alle dieren op de camping verzorgen.
De bedden zijn zeer goed en voor de kids een bedstee daarmee zijn ze super tevree!!!
Kortom een echte aanrader voor iedereen.

"Nostalgisch onthaasten"translate
Adriaantje de Jong
Sanitary

05/12/2014 Wij hebben met onze drie kinderen (6,5 en 2) een heerlijke week gehad in ons keuterboerderijtjes. Wat een fijne plek om tot rust te komen! De kinderen vonden het slapen in de bedstede geweldig. Voor ze naar bed gingen natuurlijk eerst nog even een verhaaltje bij de haard. Heel nostalgisch.
De omgeving is ook prachtig. Maar onze kinderen waren toch het liefst op de camping. Het voeren van de diertjes met boer Bert was iedere dag weer een feest. We komen zeker nog een keertje terug!

With partner, May 2014
"Geweldig, nostalgisch"translate
Marian
Sanitary

05/15/2014 d Olde Kamp is een geweldige camping. Heel gastvrij en vriendelijke eigenaren. Wij hebben in een plaggenhut geslapen wat een hele leuke ervaring is geweest. Wij hebben zo heerlijk geslapen in de bedstee. En de houtkachel s avonds lekker aan, zo lekker warm. Bij aankomst kregen we een doosje verse eieren , de kippen scharrelen er gezellig rond. De plaggenhut is zo heerlijk back toe basic. Even geen tv kijken maar lekker lezen, genieten en praten.
Er heerst een serene rust, een mooie natuur en heerlijk wandelen door het bos. In het bos staat een gezellig theehuis waar je gezellig kan zitten en lekkere thee/koffie e.d. kan drinken. Ze gebruiken veel streekproducten uit de regio. Wij hebben erg genoten van het mooie weekendje plaggenhut
Wij komen zeker nog eens weer.

1 2 3 4 5 6 7 next