Reviews Campsite D'Olde Kamp Recreatie**

4 September 2014

D'Olde Kamp Recreatie**
Reviews Campsite D'Olde Kamp Recreatie**
Dwingelerweg 26, 7964 KK, Ansen

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite D'Olde Kamp Recreatie**? Then have a look at the reviews of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** in Ansen, written by other travelers.
Campsite D'Olde Kamp Recreatie scores a 9.1 out of 10, based on 73 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite D'Olde Kamp Recreatie**? Have a look at the reviews of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** in Ansen, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 64 vacation photos of Campsite D'Olde Kamp Recreatie** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for D'Olde Kamp Recreatie** Ansen. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 next

Family with older children, August 2014
"Prachtige rustige plek"translate
Anny Haan
Sanitary

08/25/2014 We werden hartelijk welkom geheten door de eigenaar.Huisje het Vleddertje vonden wij een knusse belevenis, het huisje is leuk ingericht met een gezellige bedstee met goeie matrassen.Fleurig kleuren,open haard,die we veel veel gebruikt hebben,waardoor het nog meer (Hobbit) sfeer gaf en volop hout aanwezig. Een grote eigen plek zonder buren wat veel rust geeft. Het sanitair is schoon. Vanaf het terrein kun je goed wandelen. liggen camping is in mooie omgeving dichtbij enkele mooie brinkdorpen en genoeg activiteiten rondom.
Is het slecht weer heb je het evengoed gezellig binnen,zo hadden wij het namelijk.

Family with young children, August 2014
"Hier leer je wat gastvrijheid is."translate
Menno & Maaike & Gi...
Sanitary

08/16/2014 Wij hebben een week in een plaggenhut geslapen. Erg gezellig en comfortabel. De boer en boerin zijn fantastisch, je voelt je meteen op je gemak. Ook voor ons zoontje van 1,5 was genoeg te doen. Mooi aangelegd en goed onderhouden terrein. En sinds kort zelfs een pizzaoven! Je hoeft niks, maar er kan veel. Vooral de grote kampeerplekken en het grote stuk 'eigen tuin' bij de plaggenhutten zijn speerpunten van deze camping. En hier ben je echt te gast!

Family with young children, August 2014
"Geweldige plek, aardige mensen."translate
monique talboom
Sanitary

08/09/2014 Camping de Olde Kamp is zeer kindvriendelijk, hondvriendelijk en ook nog mens vriendelijk. Bijna alles kan......TOPPIE

Family with young children, 2014
"Rustige camping perfect voor fietsen"translate
H. de Groot
Sanitary

08/08/2014 Wij zaten in een plaggenhut met twee kinderen. Dan is de de luxe echt een aanrader. Er is een speeltuintje en er zijn wat dieren, leuk voor kleine kinderen. Verder heel erg mooie omgeving, supermarkt op 4 km en perfecte fietsomgeving! Erg genoten!

With partner, 2014
"Camping om tot rust te komen"translate
Fam. Ottenhof
Sanitary

07/25/2014 Rustige camping zonder veel kleine kinderen. Fijn om er te zijn en even uit de sleur van het dagelijkse leven te zijn.

"Het was geweldig"translate
a.versloot

08/05/2014 Drente ligt het oosten van ons land
de rust de ruimte geef je daar een band
van de prachtige natuur geniet je elk uur
zo loop je in een gehucht en waant je je in jaren terug
door de oude gebouwen en bomen kun je lekker weg dromen
maar niet te vergeten de prachtig hei als die bloeit ligt hij er prachtig bij
maar ook bloeit hij niet dan is de vergezichten waar je van geniet
met de schapen op het veld dan weet je het wel
dit stuk drente ligt tussen Dwingeloo en Ansen en daar ligt ook de camping van Bert en Elly van Zanten
zijn plaggehutten zijn te huur met bedstee en een open haardt voor het vuur
maar ook voor caravan en tent is hij niet te duur
want de camping is met oude uitstraling herezen
kijk opde website odekamp daar kunt u het zien en lezen

Travelling alone, July 2014
"Geweldig en uniek"translate
Natasja Bouwman
Sanitary

07/18/2014 Prachtige omgeving, zeer gastvrij ontvangen, erg leuk voor met je hond, rustig, knus en natuurlijk.

Mijn verblijf in de eenvoudige plaggenhut is zeker voor herhaling vatbaar. Een leuke en unieke ervaring. Wc /douche gebouw is ERG netjes en ruim.

"Super netjes"translate
Chris Ossentjuk
Sanitary

08/08/2014 Wij zijn een weekje met de caravan geweest, echt een mooie camping met gastvrije eigenaren.
Alles super netjes en schoon, zeker een aanrader.

"Geweldige plek"translate
jeroen kok
Sanitary

08/01/2014 Camping was heel goed, vriendelijke ontvangst , ruime plek op veldje. Nieuw heel schoon sanitairgebouw. Enorm rustig. Echt een aanrader

With partner, June 2014
"Paradijsje"translate
jacques elkerbout
Sanitary

07/11/2014 prachtig gelegen in zeer bosrijke omgeving. mooie grote plekken, modern en zeer schoon sanitair, volop rust. zeer vriendelijke behandeling. volop fiets- en wandelmogelijkheden in omgeving. volop mogelijkheden tot recreatie, restaurants enz

1 2 3 4 5 6 7 8 next

You’ll find the friendliest people in: