Reviews Plopsa Indoor Coevorden

Plopsa Indoor Coevorden
Reviews Plopsa Indoor Coevorden
Reindersdijk 57, 7751 SH, Dalen

Plopsa Indoor Coevorden scores a 7.1 out of 10, based on 148 reviews
Would you like to know what other people thought of Plopsa Indoor Coevorden in Dalen? Have a look at the reviews of Plopsa Indoor Coevorden on this page. You can look at 44 vacation photos van Plopsa Indoor Coevorden. 8 videos have been made of Plopsa Indoor Coevorden. - - -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 148 reviews of Plopsa Indoor Coevorden

Family with young children, March 2014
"Leuke dag gehad"translate
Twente2014

04/01/2014 Ik ben met 2 kids van 4 naar Plopsaland Indoor in Coevorden geweest. We hebben een prachtige dag gehad. Het was er gezellig druk en het weer deed ook goed mee het was zo'n 18°C. We hebben zelf ons eten en drinken meegenomen omdat we, zoals eigenlijk in elk pretpark, de prijs voor het eten hoog vinden. Het was alleen jammer dat door een technische storing de Boemba show niet door ging net nu wij een plek hadden op de eerste rij.

Family with older children, March 2014
"Gezellige dag uit!"translate
jessica

03/04/2014 Wij waren met onze kinderen van 13. 10 en bijna 8 jaar in Coevorden. Omdat we met een ander gezin daar waren, kon ook onze oudste van 13 zich nog prima vermaken. De andere twee hebben we niet meer gehoord en amper meer gezien. Voor hen was het zowel buiten als binnen leuk. Het viel me op dat alles er heel verzorgd uitzag en mooi afgewerkt. Van onvriendelijk personeel hebben wij in ieder geval niets gemerkt. Toen 1 van onze kinderen een attractie wat eng vond, werd er juist bezorgd gevraagd of alles wel okay was. Wij hebben een hele leuke dag gehad!

"Top"translate
Monique

02/21/2014 De kindjes hebben het er super naar hun zin gehad!

Family with young children, Febuary 2014
"Leuk voor kleine kinderen maar duur"translate
Robin

02/17/2014 Onze kinderen van 1 en 3 hebben zich hier zeer goed vermaakt. Entreeprijzen zijn aan de hoge kant, daarnaast moet er nog betaald worden voor schminken, kluisjes en parkeren.

Family with young children, Febuary 2014
"Fatastisch voor de jongere kinderen"translate
Evelien

02/02/2014 Onze kinderen van 1 en 3 hebben hier vandaag een geweldige dag beleefd. Het is erg mooi gemaakt en ik heb attracties gezien die ik in traditionele parken nooit eerder gezien heb. Voor kinderen is het heel sprookjesachtig, alsof ze in een droom zitten.

De hal is zeer overzichtelijk, omdat hij niet al te groot is. Het is tenslotte voor kinderen die van Plop, Bumba, enz houden, dus het moet knus en veilig aanvoelen. En voor die kleintjes voelt dit waarschijnlijk heel groot aan, het zijn de volwassenen die het aan de kleine kant vinden.

Fijn dat je ook nog even naar buiten kunt. Hier vind je nog 3 leuke attracties en een speeltuintje. Wie weet dat dit nog wat uitgebreid gaat worden in de toekomst.

De prijs ligt hoger dan een binnenspeeltuin, maar Plopsa heeft ook meer te bieden en lager dan een pretpark. Mijn kinderen hebben genoten, dus de prijs heb ik er wel voor over.
Als je kinderen van Studio 100 houden, dan zullen ze het geweldig vinden!

Family with young children, January 2014
"Valt enorm tegen"translate
Daisy1972

01/21/2014 Wij hadden gelukkig vrijkaarten en hoefden alleen voor ons dochtertje van 2 te betalen (10 euro). Maar zelfs dit vond ik veel omdat ze toch maar in weinig dingen mocht. Het is erg klein en voor kinderen rond een jaar of 2 is er echt niet veel te doen! Dan zijn er in Nederland toch echt parken waar je voor die kleintjes niet hoeft te betalen en waar ze veel meer te doen hebben. Wij gaan er in iedergeval niet nog een keer naartoe, ook niet als we weer vrijkaarten zouden hebben.

Family with young children, January 2014
"Prima en duur"translate
Stef

01/14/2014 Netjes. De zaak is echt op orde. Kinderen vinden het leuk. Prijzen zijn meer dan fors.

Family with young children, December 2013
"Aanrader"translate
Eefke Lommen

12/27/2013 Hoewel het een klein pretpark is (erg klein in vergelijking met De Panne), hebben we een geweldige dag gehad. Op een klein oppervlak veel attracties. We waren er van 10.00 tot 16.30 uur en we hebben ons geen moment verveeld. Nergens lange wachtrijen, wc altijd dichtbij en leuke attracties. Eten en drinken wel erg duur en soms flinke wachttijden in het restaurant. (Wij zijn daardoor uitgeweken naar het friettentje dat er ook was.)

Family with young children, December 2013
"Leuk : Eetgelegenheden zeer slecht"translate
onzevakantiebeoorde...

12/01/2013 de 5e verjaardag van ons kind hier gevierd,we hadden kortingskaarten dus hoefden niet de volledig toegangsprijzen te betalen. Het oogt van buiten groter als het van binnen is, MAAR letwel ; dit is voor de kleinere kids, grotere gaan lijkt mij ook niet zo snel meer naar plopsa. Voor de kleineren onder ons is dit meer dan voldoende, en kunnen ze ruimschoots genieten van alle attracties. Kritiekpunt wat vermelding waar is, en waar wij ook melding van hebben gemaakt is de eetgelegenheid ;ronduitslecht ; traag personeel, koffiemachines die leeg waren en niet werkten, en vieze koude poffertjes (voor de hoofdprijs) om over de rest maar te zwijgen. We hebben hier melding van gemaakt, en kregen uiteindelijk als ons geld uit service terug.Heel erg netjes, maar had liever gezien dat het gewoon goed geregeld was,dat maakt je uitje een stukje prettiger. Afgezien van het eetgedeelte was het ons heel goed bevallen, maar.. we vinden het zijn normale entreeprijs niet waard. Met kortingsbon is het leuk!

Family with young children, November 2013
"Waardeloos"translate
erika
1.0

12/02/2013 echt zonde van het geld!!! en het was duur!! alleen maar geluid, draai kermis attracties, binnen een uur ben je uitgekijken en misselijk van alle draaien.. nooit meer. tip zou zijn om meer kleine kinderen dingen te plaatsen, of filmpjes, of bewegende poppen ofzo.. te veel geluid voor kleintjes

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?