Reviews Plopsa Indoor Coevorden

Plopsa Indoor Coevorden
Reviews Plopsa Indoor Coevorden
Reindersdijk 57, 7751 SH, Dalen

Plopsa Indoor Coevorden scores a 7.0 out of 10, based on 167 reviews
Would you like to know what other people thought of Plopsa Indoor Coevorden in Dalen? Have a look at the reviews of Plopsa Indoor Coevorden on this page. You can look at 65 vacation photos van Plopsa Indoor Coevorden. 8 videos have been made of Plopsa Indoor Coevorden. - - -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 167 reviews of Plopsa Indoor Coevorden

Family with young children, October 2014
"Leuk maar erg duur"translate
Adriaan

10/23/2014 In de herfstvakantie naar Plopsa in Coevorden geweest. Kaartjes via actie waardoor de entree een stukje goedkoper was dan de 18 euro die ze aan de kassa rekenen per kaartje. Binnen zijn er best wat leuke attrakties alhoewel de oppervlakte niet heel groot is. Kinderen vanaf 4 jaar kunnen zich er goed vermaken.
Eten en drinken zijn echt belachelijk duur, 3 euro voor een erg klein kopje cappucino of 4,50 voor opgewarmde kant en klaar poffertjes of pannekoek. Dan 6 euro voor het parkeren en eventueel een foto die gemaakt is "meenemen" voor 10 euro. Nee bij Plopsa kennen ze waarschijnlijk niet het principe dat je beter "10 keer een dubbeltje kan vangen dan 2 keer een kwartje" Kortom we hebben ons vermaakt, maar dat heeft wel een stevige prijs.

Family with older children, October 2014
"Supermooi veilig en schoon"translate
jan

10/23/2014 mooi park, kinderen blij, super vriendelijke mensen. Veilig gevoel, alles ziet er verzorgd en onderhouden uit. Klus show was wel te hard maar doet het nog goed.

Family with young children, October 2014
"Afzetters daar in Drenthe"translate
Thijs
2.0

10/16/2014 €70,- om binnen te komen met 2 volwassenen en 2 kinderen. Weinig verkleedpoppen gezien. Bumba show redelijk ok. Lunch: €18,- voor een tosti (4 sneetjes), een grote pistolet filet, 2 pakjes melk en een water! Blikje appelsap €3,- De attracties zijn leuk maar zeker de hoge toegangsprijs niet waars. Wachttijden waren niet lang, veel mensen weten waarschijnlijk al dat het te duur is. Kluisje huren 5,- en parkeren €6,-. Leven ze hier op een andere planeet? Wij gaan nu naar speelstad Oranje, entree de helft!

"Plopsa Indoor Coevorden"translate
N SM

09/28/2014 Wij zijn bij Plopsa Indoor Coevorden geweest en hebben een leuke middag gehad voor onze oudere en jongere kinderen. Het was mooi weer, dus we konden ook gebruik maken van buiten. De prijs-kwaliteitverhouding vind ik minder. Hoge entreeprijs maar je kunt vaak kaartjes met korting kopen en via veiling, zeker een aanrader!

"Superleuk!"translate
sandra

09/15/2014 Wij zijn met vakantie naar Center Parcs geweest (aangrenzend) met zoontje van 2 jaar en 9 maanden en dochtertje van 9 maanden. Als bezoeker van Center Parcs kan je een weekkaart kopen voor de prijs van 1 normaal kaartje. Ideaal en heel goedkoop op die manier, we zijn vier keer geweest.

Mijn zoontje is dus nog geen drie jaar en mocht echt al in heel veel attracties. Begeleid wel maar dat is uit veiligheid en als mama wil je toch dat je dat je kindje niks overkomt. We zijn dus gewoon bijna overal meegegaan. Hij is zelfs in de achtbaan geweest. Hij kon er geen genoeg van krijgen. De Bumba show is ook echt een aanrader. Zo leuk!
Mijn dochtertje van 9 maanden kon in de Bumba speeltuin al wat rondkruipen en schommelen.

Buiten is het ook leuk geworden. Groot verkeerspark waar de kindjes zelf een auto kunnen besturen of brandweerman spelen.

We hebben echt genoten en gaan zeker terug!

Family with young children, September 2014
"Duur, klein , vervelend personeel voor kinderen"translate
René
2.0

09/14/2014 duur, klein zeker geen waar voor je geld. 4 karakters ( polp, marja, wicky, boemba) die elk 15 minuten blijven staan en dat 2x over een dag. 1 show om 14.30 uur dus met de kleintjes niet eens gezien. Kinder attracties onder de 2 zijn niet zonder ouders of meestal helemaal niet mogelijk. Leuke verkeerstuin, jammer dat de gasknop bijna niet in te krijgen is voor kleine kinderen en ouders niet op de auto mag gaan zitten. Eetgelegenheid ruim de helft van de hal en duur.

"Duur en vreselijke drukte"translate
a.a
1.0

08/25/2014 €70 kwijt om met 2 volwassenen en 1 4-jarige en 1 2-jarige naar binnen te gaan. Voor de kleinste weinig attracties waar ze in mocht. Overal muziek, herrie en lichten, attracties dicht op elkaar veel wachtrijen. Sminken en een aantap andere attracties kosten extra geld. Bumba show was leuk maar het is ons niet bevallen.

Family with young children, August 2014
"Kinderen blijven het leuk vinden!"translate
Wim En Wendy

08/10/2014 Altijd weer leuk om hier te zijn, buiten ook leuk geworden.

Family with young children, August 2014
"Leuk, maar niet heel groot."translate
Veerle

08/09/2014 Best prijzig voor wat je krijgt.

Family with young children, June 2014
"Tegenvallen"translate
Jappie30
2.0

06/18/2014 Valt erg tegen voor het geld dat je moet betalen. Is kleiner dan verwacht. Voor veel minder geld zijn er in de buurt leukere pretparken/speeltuinen in de buurt. Ook raar dat personeel meerdere attracties moeten bedienen waardoor je steeds moet wachten tot diegene terug is. Ik snap dat het geen hoogseizoen is, maar pas dan ook de prijzen aan. Er zijn ook veel minder shows dan in het hoogseizoen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Best Accommodations in Dalen

Which country do you prefer driving in?