Reviews Plopsa Indoor Coevorden

Plopsa Indoor Coevorden
Reviews Plopsa Indoor Coevorden
Reindersdijk 57, 7751 SH, Dalen

Plopsa Indoor Coevorden scores a 7.0 out of 10, based on 163 reviews
Would you like to know what other people thought of Plopsa Indoor Coevorden in Dalen? Have a look at the reviews of Plopsa Indoor Coevorden on this page. You can look at 65 vacation photos van Plopsa Indoor Coevorden. 8 videos have been made of Plopsa Indoor Coevorden. - - -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 161 reviews of Plopsa Indoor Coevorden

"Duur en vreselijke drukte"translate
a.a
1.0

08/25/2014 €70 kwijt om met 2 volwassenen en 1 4-jarige en 1 2-jarige naar binnen te gaan. Voor de kleinste weinig attracties waar ze in mocht. Overal muziek, herrie en lichten, attracties dicht op elkaar veel wachtrijen. Sminken en een aantap andere attracties kosten extra geld. Bumba show was leuk maar het is ons niet bevallen.

Family with young children, August 2014
"Kinderen blijven het leuk vinden!"translate
Wim En Wendy

08/10/2014 Altijd weer leuk om hier te zijn, buiten ook leuk geworden.

Family with young children, August 2014
"Leuk, maar niet heel groot."translate
Veerle

08/09/2014 Best prijzig voor wat je krijgt.

"Tegenvallen"translate
Jappie30
2.0

06/18/2014 Valt erg tegen voor het geld dat je moet betalen. Is kleiner dan verwacht. Voor veel minder geld zijn er in de buurt leukere pretparken/speeltuinen in de buurt. Ook raar dat personeel meerdere attracties moeten bedienen waardoor je steeds moet wachten tot diegene terug is. Ik snap dat het geen hoogseizoen is, maar pas dan ook de prijzen aan. Er zijn ook veel minder shows dan in het hoogseizoen.

"Sfeervol parkje"translate
Marleen

06/17/2014 Zeer mooi park, erg sfeervolle inrichting. Alles ziet er netjes en schoon uit. Grootste gedeelte overdekt. Wij waren er op een erg warme dag en vonden het niet erg om binnen te zitten. Verwacht geen groot park, alles is op korte afstand van elkaar. Daardoor de prijs ook wel fiks. Je bent er vrij snel door. Voor kleintjes (tm 3 jaar) niet heel veel te doen. Steeds een teleurstelling als ze ergens niet in mogen. Maar de attracties op zich zijn erg leuk. Nadeel vonden wij dat op deze rustige dag sommige attracties om en om bemand werden. Wachten dus bij het ene waar je net in mag met je kleintje omdat een andere attractie dan open is. Vind ik ook niet horen bij de entreeprijs. Shows zijn leuk, ook de kleine shows op het binnenplein. Horeca is netjes en waar voor je geld. Parkeren is met €6 belachelijk hoog geprijsd. Aanrader voor kinderen ouder dan 4 maar trek wel je portemonnee.

"Niet voor jonge kinderen"translate
Linda

07/04/2014 Er wordt terecht geadverteerd met het mooiste indoorpark van Nederland. Mooi is het zeker, daar is veel tijd en energie in gestoken. Voor kleine kinderen is het echter niet te doen. Behalve de Bumba speeltuin en de Bumba show kunnen ze niets doen / zien. Binnen een uur stonden we weer buiten. Het was verder ook echt super rustig zo vlak voor de vakantie. Buiten is er wel een speeltuin maar in de volle zon, en zonder zitgelegenheid.

Family with young children, May 2014
"Erg leuk voor de kinderen"translate
Marijke Kuilder

07/09/2014 De kinderen hebben zich enorm goed vermaakt. Vooral leuk voor de kleintjes.

May 2014
"Leuk voor een regenachtige dag"translate
Schwab

05/12/2014 Misschien was onze 2 jarige nog een beetje te klein voor de meeste dingen.
Helaas mocht hij ook niet op de foto met Bumba, want de rij was al gesloten.
Maar hij heeft geweldig genoten van Bumba zijn voorstelling.

April 2014
"Leuke plek"translate
Jan Swart

04/26/2014 Op het internet lijkt het heel groot, maar in werkelijkheid valt dat tegen. Hangt wel een leuke sfeer en alles ziet er leuk uit. Voor de allerkleinsten is er niet veel te doen.Om nu die kids een hele dag op een paar vierkante meter te laten klauteren en ravotten, dat gaat toch wel snel vervelen bij deze kleine kids. Moet wel zeggen dat de service en klantvriendelijkheid Fantastisch is. We wilden de Bobo show zien en hadden via internet gevraagd om een voorkeursregeling bij de show ivm de rolstoel van mijn moeder. Bij ontvangst kregen we bandjes om en bij navraag, werden er 5 plekken gereserveerd in het theater. Dat wat dus geweldig geregeld. Al met al wel een geweldige dan, mede dankzij de mensen van Plopsaland.

Family with young children, April 2014
"Leuk voor de kinderen"translate
mfleers

04/22/2014 De kleintjes hebben genoten! De ouderen hadden na een paar uur vooral hoofdpijn van de herrie. Maar ja, het is voor kinderen, dus als volwassene moet je gewoon niet piepen ;-)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What is most important to you when choosing a city break?