Reviews Holiday park Landal Het Land van Bartje*****

30 July 2014

Landal Het Land van Bartje*****
Reviews Holiday park Landal Het Land van Bartje*****
Buinerweg 8, 9536 PG, Ees

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Landal Het Land van Bartje*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Landal Het Land van Bartje***** in Ees, written by other travelers.
Holiday park Landal Het Land van Bartje scores a 8.7 out of 10, based on 900 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Landal Het Land van Bartje*****? Have a look at the reviews of Holiday park Landal Het Land van Bartje***** in Ees, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 585 vacation photos of Holiday park Landal Het Land van Bartje***** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Landal Het Land van Bartje*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Landal Het Land van Bartje***** Ees. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

8.1
"Zeer goed verzorgd familiepark"translate
Fam de hoop
Restaurants

07/28/2014 Het park is zeer goed onderhouden en prachtig gelegen. De faciliteiten zijn van goede kwaliteit en uitgebreid met oa prachtig zwembad en goede restaurants met eten van prima kwaliteit. Met name geschikt voor gezinnen met kinderen in de leeftijd tot 12 jaar.

Family with young children, July 2014
"Mooi , rustig en verzorgd park"translate
Sofie
Restaurants

07/22/2014 Een heel fijne vakantie in dit zeer kindvriendelijke park.wij hadden een 8luxe huisje deze waren mooi en voldoende ruim naar hygiene toe kon dit beter,spinnenwebben, vuile borden in kast na melding onmiddellijk recht gezet.het zwembad is leuk omdat het openlucht is en voldoende groot,er mochten wel meer ligbedden aan het zwembad zijn.de snackbar heeft lekker eten wel vrij duur maar dit is overal wel zo.naar kindjes toe geweldig , voetbal,minidisco , paardrijden,...wij gaan zeker een keertje terug

Family with young children, July 2014
"Een mooi en kindvriendelijl park"translate
Jowita
Restaurants

07/20/2014 Pluspunten: Het is erg kindvriendelijk. Er wordt veel georganiseerd voor (kleine) kinderen. Vooral het paardrijden is veelal favoriet. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Redelijk groot zwembad met zonneterras. Het huis ( 4BL) was mooi en voorzien van alle gemakken. Het huis stond ook op een redelijk stukje grond met veel privacy. En in de omgeving is er zo ontzettend veel te doen, je kan je niet vervelen!

Minpunten: Het park is inmiddels al verouderd en zo ook het huis. Ondanks dat het voorzien was van alle gemakken en mooi, is het wel toe aan een kleine opknapbeurt ( denk aan schilderwerk en nieuwe meubels). Ook het zwembad die erg verouderd en "stinkt" als je van het binnen naar het buitenbad loopt. Het eten in het restaurant is matig en onze jongste heeft daar zelfs een kleine voedselvergiftiging opgelopen. De snackbar is mooi, maar duur en het eten opnieuw matig. Maar al met al een goed park, we hebben zeker genoten!

Family with older children, June 2014
"Fantastisch park."translate
P.W. van Tielen
Restaurants

06/30/2014 Het park was erg rustig ondanks dat het redelijk volgeboekt was.
In de omgeving zijn mooie wandelroutes.

Group trip, June 2014
"Heerlijk rustig park voor ieder wat wils."translate
huubwal
Restaurants

06/27/2014 Het hele park wordt netjes onderhouden. Ouderen maar ook jonge gezinnen zijn hier op hun plek.

With partner, June 2014
"Prettig verbleven in een mooie 2a woning"translate
Johan
Restaurants

06/16/2014 net weer terug van een plezierig verblijf in een woning van het type 2a wij waren met ons beiden en deze huisjes zijn volgens mij net helemaal verbouwd, het zag er allemaal zo fris uit, wij verbleven in huisje 335 mooi dicht bij het zwembad en de winkel voor de broodjes, zeker aan te bevelen, de fietsen konden in de berging en de bedden lagen heerlijk.

"Schitterd park"translate
Jeroen
Restaurants

06/11/2014 Wij zaten in de 8 persoons boerderijtjes aan de rand van het park. Zelden zo mooi op een vakantie park verbleven. Echt schitterende huisjes voorzien van alle gemakken. Heerlijk rustig en prachtige natuur. Voldoende te doen op het park en in de omgeving.

Family with young children, June 2014
"Heerlijke plek...je bent er echt even uit!"translate
Annemiek Vredendaal
Restaurants

06/30/2014 We hebben dit park bezocht begin juni. Dit naar aanleiding van positieve mond op mond reclame. En ook wij hebben genoten. Mooie privé bungalows, veel groen, compact centrum, genoeg activiteiten voor kinderen, goed onderhouden park. Een heerlijk zwembad...genoeg te doen voor een kleuter! Het weer was voortreffelijk dus het dak was vaak open. Heerljjk om in Nederland op een ligbedje te genieten van de zon! En onze zoon heeft een versleten zwembroek na ontelbare keren van de glijbaan te zijn geweest. De Ponyranch was een grote trekpleister voor onze zoon van 6. Rondje park met een skelter was ook leuk. Bartjes boerderij is een mooie plek voor kofffie. Dit terwijl de kids lekker spelen met fietsjes of in het zand. Speelterrein met luchtkussen en speeltoestellen was geweldig leuk...heerlijk in de avondzon op het terras zitten terwijl je kinderen plezier hebben.
In de omgeving genoeg te ondernemen. Boomkroonpad was een leuk uitje! We komen zeker een keer terug in dit mooie deel van Drenthe!

"Geweldige plek"translate
laura schot
Restaurants

07/01/2014 We zaten in een huisje helemaal achterin het park. Het lag erg vrij en de tuin was heel groot. Vanuit het huisje liep je zo het bos in. Als verassing zat er een wasmachine in de schuur dit stond niet in de omschrijving van het huisje. De kamers zijn ruim. Het is erg kindvriendelijk verspreid over het park zijn kleine speeltuintjes. Bij het huis was ook een groot grasveld waardoor de kleintjes ook lekker konden spelen. Het enige nadeel was de afstand naar het zwembad (800 meter).

"Heerlijke vakantie plek"translate
Marleen
Restaurants

06/17/2014 Voor de 2e keer op dit park verbleven en wederom heerlijk. Net park met mooie ligging in bosrijke omgeving. Veel te doen in en om het park. Park zelf erg kindvriendelijk. Huisjes zijn netjes en schoon. Service is goed en personeel vriendelijk. Bartjes boerderij een gezellige plek om wat te drinken terwijl de kinderen kunnen spelen. Activiteiten zijn afwisselend en leuk, wel soms wat prijzig. Verhuur van fietsen, skelters, bolderwagens en zelfs buggy's wat erg praktisch is. Wasserette aanwezig, erg handig bij een langer verblijf. Supermarkt is dagelijks open maar prijzig wat uiteraard te verwachten is. Auto parkeren bij huisje is fijn omdat we deze keer ver achterin het park zaten. Huisjes liggen op goede afstand van elkaar waardoor veel privacy. Zwembad is simpel, het gedeelte wat open kan op warme dagen is uitgebreider maar het water is er een stuk kouder. Voor onze 2 jarige was het overdekte gedeelte echter alles wat ze wilde op de vakantie dus prima.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next