Reviews Holiday park Landal Het Land van Bartje*****

27 August 2014

Landal Het Land van Bartje*****
Reviews Holiday park Landal Het Land van Bartje*****
Buinerweg 8, 9536 PG, Ees

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Landal Het Land van Bartje*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Landal Het Land van Bartje***** in Ees, written by other travelers.
Holiday park Landal Het Land van Bartje scores a 8.7 out of 10, based on 923 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Landal Het Land van Bartje*****? Have a look at the reviews of Holiday park Landal Het Land van Bartje***** in Ees, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 586 vacation photos of Holiday park Landal Het Land van Bartje***** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Landal Het Land van Bartje*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Landal Het Land van Bartje***** Ees. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 923 reviews of Landal Het Land van Bartje*****

8.8
8.3
9.1
8.6
8.1
Family with young children, August 2014
"Hadden er meer van verwacht"translate
kim goethals
Restaurants

08/17/2014 Wij verbleven in een 8-pers.luxe kindervilla. Voor ons 6-en was dit ruim genoeg. De hygiëne was niet 100% (doodgeklopte muggen op de witte muren, keukenkasten vies,...) maar dit is meestal zo in dergelijke parken. Ideaal was wel de aanwezigheid van een speeltuintje in de tuin. De tuin was gemeenschappelijk met 2 andere huisje maar groot genoeg dus echt storend was dit niet. Ees ligt dichtbij allerlei dagattracties dus ideale uitvalsbasis. Op het park zelf moet voor alles bijbetaald worden. Er wordt enorm 'reclame' gemaakt met hun ponyranch maar als je verschillende kinderen hebt en je laat hen aan verschillende activiteiten deelnemen ben je gauw een smak geld kwijt. Het restaurant is enorm kindvriendelijk, zo kindvriendelijk zelfs dat de kinderen er door rennen al roepend. Dit ligt natuurlijk in de 1ste plaats aan de ouders maar het personeel kan daar ook op spreken. De kwaliteit van het eten is ondermaats voor de prijs. Algemeen een goed verblijf gehad maar sommige zaken konden beter.

"Mooi park"translate
Wim
Restaurants

08/22/2014 Zojuist een week op dit mooie park verbleven. Ligt mooi in de bossen, de huisjes staan los met ruimte eromheen. wij hadden stacaravan, die was ruim. Enig minpuntje was dat de instap nogal hoog was, een krukje had niet misstaan. Restaurants waren prima, wel beetje duur, maar kwaliteit en service prima. Ze letten in restaurant op details. Mooi zwembad, helaas hoefde het dak niet open vanwege slecht weer. Genoeg te doen voor de kinderen. Supermarkt klein, maar toch genoeg te koop. Kortom : een aanrader!

"Erg leuk park!"translate
iris marsman
Restaurants

08/10/2014 Een week in het hoogseizoen geweest met ons gezin (1 kind van bijna 2 en 1 van bijna 8). Voor beiden is er genoeg te doen! De oudste vond de ponyranch geweldig, paard verzorgen, les en een bosrit. Voor de jongste was er een klein indoor speelparadijs, genoeg speeltuinen en voor beiden een geweldig zwembad! Supermarkt is klein maar de basis-dingen zijn er. Restaurant erg goed! Snackbar ook. Wij komen zeker nog eens terug!

"Zeer goed verzorgd familiepark"translate
Fam de hoop
Restaurants

07/28/2014 Het park is zeer goed onderhouden en prachtig gelegen. De faciliteiten zijn van goede kwaliteit en uitgebreid met oa prachtig zwembad en goede restaurants met eten van prima kwaliteit. Met name geschikt voor gezinnen met kinderen in de leeftijd tot 12 jaar.

Family with young children, July 2014
"Mooi , rustig en verzorgd park"translate
Sofie
Restaurants

07/22/2014 Een heel fijne vakantie in dit zeer kindvriendelijke park.wij hadden een 8luxe huisje deze waren mooi en voldoende ruim naar hygiene toe kon dit beter,spinnenwebben, vuile borden in kast na melding onmiddellijk recht gezet.het zwembad is leuk omdat het openlucht is en voldoende groot,er mochten wel meer ligbedden aan het zwembad zijn.de snackbar heeft lekker eten wel vrij duur maar dit is overal wel zo.naar kindjes toe geweldig , voetbal,minidisco , paardrijden,...wij gaan zeker een keertje terug

Group trip, July 2014
"Komen zeker terug!"translate
klaas1566

08/20/2014 Zo mooi in het bos gelegen, met eekhoorntjes voor je neus,
zeer luxe huis met sauna en zonnenbank,
wat een ontspanning, hele goede bedden. Heerlijk gegeten in huisje. Zwembad erg leuk, vooral glijbaan. De pony's zijn leuk voor de , kinderen, ook de binnen zandbak is erg leuk, mooie buitenspeeltuinen. Supermarkt niet heel groot, heerlijke verse broodjes, grote AH en Aldi in het dorp.

With partner, July 2014
"Het kind staat voorop"translate
Frans van den Berg
Housing

08/10/2014 Een heel groot park, het park rondwandelen kost je een uur. Aan de achterkant van het park loop je direct de heide op/het bos in. In het dorpje Ees is niet groot, maar in Borger kun je alle winkels bij elkaar vinden (2 a 3 kilometer). Het park is geheel gericht op kinderen tot 12 jaar.

Family with older children, July 2014
"Geweldig park voor vooral jongere kinderen"translate
Diana
Restaurants

08/08/2014 Twee weken in stacaravan met veranda geboekt. Was prima verzorgd. Netjes en schoon. Park vooral gekozen voor onze dochter die op paardrijden zit. Voor de ponyritjes is ze te groot maar de verzorgingscursus vond ze erg leuk om te doen. Vooral de bos ritten voor gevorderden was een succes. Hiervan hadden er wat haar betreft wel elke dag wel een paar georganiseerd mogen worden. Je kunt ook paardrijden bij manege De Gasselte (ca. 8km van het park), maar onze dochter vond de mensen daar niet erg aardig. Zwembad leuk met 2 glijbanen. Service van het park goed. Hadden bezoek van een muis maar dat is snel opgelost. Restaurant oké. Had als voorgerecht streekslakken besteld. Zijn 6 zeer kleine champignons in knoflookboter gebakken. Hiervoor moesten we € 6,00 betalen en dat vonden we erg veel geld. Je zit tenslotte niet bij een 3 sterren restaurant. Smulpunt goed, maar wel aan de prijs. Pizza vonden wij geen succes. Kun je beter in het dorp halen.

Family with young children, July 2014
"Een mooi en kindvriendelijl park"translate
Jowita
Restaurants

07/20/2014 Pluspunten: Het is erg kindvriendelijk. Er wordt veel georganiseerd voor (kleine) kinderen. Vooral het paardrijden is veelal favoriet. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Redelijk groot zwembad met zonneterras. Het huis ( 4BL) was mooi en voorzien van alle gemakken. Het huis stond ook op een redelijk stukje grond met veel privacy. En in de omgeving is er zo ontzettend veel te doen, je kan je niet vervelen!

Minpunten: Het park is inmiddels al verouderd en zo ook het huis. Ondanks dat het voorzien was van alle gemakken en mooi, is het wel toe aan een kleine opknapbeurt ( denk aan schilderwerk en nieuwe meubels). Ook het zwembad die erg verouderd en "stinkt" als je van het binnen naar het buitenbad loopt. Het eten in het restaurant is matig en onze jongste heeft daar zelfs een kleine voedselvergiftiging opgelopen. De snackbar is mooi, maar duur en het eten opnieuw matig. Maar al met al een goed park, we hebben zeker genoten!

Family with older children, June 2014
"Fantastisch park."translate
P.W. van Tielen
Restaurants

06/30/2014 Het park was erg rustig ondanks dat het redelijk volgeboekt was.
In de omgeving zijn mooie wandelroutes.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: