Reviews Hotel De Oringer Marke***

22 August 2014

De Oringer Marke***
Reviews Hotel De Oringer Marke***
Hoofdstraat 9, 7873 BB, Odoorn

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel De Oringer Marke***? Then have a look at the reviews of Hotel De Oringer Marke*** in Odoorn, written by other travelers.
Hotel De Oringer Marke scores a 8.0 out of 10, based on 127 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel De Oringer Marke***? Have a look at the reviews of Hotel De Oringer Marke*** in Odoorn, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 47 vacation photos of Hotel De Oringer Marke*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for De Oringer Marke*** Odoorn. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

7.4
With partner, May 2014
"Prima hotel"translate
Fam. van Otterloo

05/13/2014 Een niet te groot hotel zodat het personeel je al gauw herkende, wij hadden een junior-suite die prima was.
Personeel klantvriendelijk, ontbijt goed verzorgd evenals het diner.

Friends, 2014
"Fantastische tijd gehad!"translate
pauline

04/29/2014 Prachtige omgeving, lekker eten en het personeel is zeer vriendelijk!
We kregen een warm ontvangst en voelde ons zeer welkom.
De kamers zijn erg goed verzorgd, en de bedden slapen fantastisch.
Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker, geldt ook voor het diner.
Dit hotel is 4 sterren waardig. En me complimenten voor het personeel, uitzonderlijk vriendelijk en spontaan.
Al met al, top hotel, top vakantie

With partner, April 2014
"Het personeel weet niet echt veel..."translate
Tim

04/28/2014 Mijn vriendin en ik verbleven 3 dagen in Odoorn. Een leuke omgeving. We zijn nogal ondernemend, dus wilden ook de omgeving verkennen. Het personeel kan je echter werkelijk niets vertellen over de directe omgeving van het hotel en ook niet over de routebeschrijvingen die ze zelf uitgeven. Excuus: wij zijn aan het werk, dus geen tijd om de omgeving te ontdekken (nee, maar je werkt wel in een hotel). We waren op tijd om snel te kunnen inchecken, maar de kamers waren nog niet gereed. Als je vervolgens naar de receptie loopt, zullen ze je ook niet direct helpen. Ze kijken eerst weg en doen juist alsof ze het druk hebben, nog nooit meegemaakt! En dat terwijl wij frequente hotelgangers zijn. Op de laatste dag vroegen ze wel of alles naar wens was. Als je dan zegt dat er wel wat verbeterpunten zijn, kijken ze je schaapachtig aan: o ja joh? Jazeker. Niet echt voor herhaling vatbaar dus. Niet om de omgeving hoor. Zoals altijd hebben we ons weer uitstekend vermaakt!

With partner, April 2014
"Laat je niet kamer 8 aansmeren"translate
Aart

04/21/2014 In eerste instantie kregen we kamer 8. Dit is geen originele hotelkamer, maar o.i. een voormalige beauty salon o.i.d. Slaat in ieder geval nergens op. Na een klacht kregen we kamer 17: ook geen gezellige kamer met "uitzicht" op de lege flessen ruimte en herrie van de afzuiginstallatie van de keuken, maar goed....voor 2 nachten nog wel te doen. Badgelegenheid: douche en toilet is bijzonder klein: "badkamer" is wel een heel groot woord. Bed niet slecht, maar aan de zachte kant.
Ontbijt is prima verzorgd (de eerdere opmerkingen die ik op Zoover las doen geen recht aan de kwaliteit: die is echt in orde) Genoten diner: redelijk. (een 7)
We waren ca. 1 uur te vroeg om in te checken (erg star: kom over een uur maar terug.....).
Toen we terug kwamen kregen we dus een kamer, die niet aan de verwachtingen voldeed en alsnog werd omgezet naar een andere kamer. Als we geen andere kamer zouden krijgen, waren we echt vertrokken.

Group trip, March 2014
"Familie reunie in dit ontzettend leuke hotel"translate
Anja

03/24/2014 Onze familie reunie was mede een succes, dankzij De Oringer Marke. Vriendelijk, gastvrij en tot in de puntjes goed geregeld. Bijbehorende High Tea en Diner waren super. En alles voor n zeer vriendelijke prijs.

"Bovenverwachting"translate
g. de bruin

03/08/2014 De Oringer Marke is een prima uitvalsbasis voor een wandel- , fietsvakantie. Centraal gelegen voor steden als Assen, Groningen en Emmen. Klantvriendelijk personeel, prima service en een goede keuken. Wat wil je meer?

"Drentse gezelligheid"translate
Fam. Peeters

03/08/2014 Een gezellig hotel echt in Drentse stijl. Kamers prima, perfect schoon!
Ontbijt uitstekend. Wij hebben hier van een heerlijk verblijf genoten.
Omgeving erg mooi.

""Warm "plekje""translate
Leo en Jannie van w...

03/06/2014 Dit is een gezellig warm hotel, kamers zijn klein, niet modern, maar keurig netjes en goede bedden.
Badkamer : is klein maar netjes en douche gedeelte,
Daar zijn de douchedeuren inklapbaar
Het eten is echt geweldig, compliment aan de kok.
Onze tweede dag van de kaart gegeten en geloof me maar, het was echt heerlijk.
Het ontbijt is prima, vers en lekker brood, een eitje, verse vleeswaren etc.
Het personeel is vriendelijk en je voelt je in dit hotel welkom.
Dit was de tweede keer dat wij in dit hotel verbleven.
Kortom....voel je welkom in Drenthe...

Group trip, Febuary 2014
"Geweldig Bridgeweekend"translate
Frank

03/05/2014 Wij hebben een heerlijk bridgeweekend achter de rug in het geliefde hotel De Oringer Marke. Dank voor de gastvrijheid, de wedstrijdleiding en het vriendelijke personeel. Het eten was lekker, de bedden goed, de gratis dagactiviteiten onderscheidend, het bridgen gezellig! Wat wil je nog meer.

Group trip, Febuary 2014
"Geweldig leuk bridgeweekend"translate
Jo Steenbakkers

03/04/2014 Wij, een groep van 8 bridgers hebben tijdens het carnavalsweekend van een bijzonder leuk bridge-weekend genoten. Goede organisatie en wedstrijdleiding. Leuke groep en gezellige sfeer. Het hotel was in alle opzichten prima naar ieders zin. Ook het personeel was bijzonder vriendelijk en in de weer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: