Reviews Campsite 't Vlintenholt***

25 July 2014

't Vlintenholt***
Reviews Campsite 't Vlintenholt***
Borgerderweg 17, 7873 TC, Odoorn

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite 't Vlintenholt***? Then have a look at the reviews of Campsite 't Vlintenholt*** in Odoorn, written by other travelers.
Campsite 't Vlintenholt scores a 8.4 out of 10, based on 19 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite 't Vlintenholt***? Have a look at the reviews of Campsite 't Vlintenholt*** in Odoorn, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 15 vacation photos of Campsite 't Vlintenholt*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for 't Vlintenholt*** Odoorn. You can be the first to add a review.

1 2 next

Group trip, October 2012
"Meest (aangenaam) verrassende locatie in 20 jaar!"translate
Egbert de Jong
Sanitary

10/23/2012 Als groep van circa 40 personen, bestaande uit mensen van 12 tot 75 jaar gaan we elk jaar een week ertussen uit met de Herfstvakantie. Van de Wadden tot aan de Vogezen, meestal in voormalige hotels in de Ardennen.
Deze locatie was de meest bijzondere tot nu toe. Midden tussen de bomen, met bijzondere slaapplaatsen, van yurt tot boomhut, maar ook voor de wat meer aan luxe gehechten, waren er prima voorzieningen. De keukens waren goed voorzien, de centrale ruimtes prima verzorgd. de eigenaren, beheerders waren er als je ze nodig had en losten alles snel op. We voelden ons méér dan welkom.
We hebben geen jonge kinderen in ons gezelschap, maar de accomodatie is ook voor deze groep geweldig. Geen verkeer, spannende plekjes, mooie speelvoorzieningen.

Group trip, August 2012
"Geweldige camping voor kinderen"translate
Lassche
Sanitary

09/12/2012 Eldorado in de natuur voor kinderen. Veel vrijheid. Midden in de bossen. Leuke houten speeltuin, enorme zandbak, mooi beachvolleybal terrein. Schoon sanitair. Bijzondere dassentocht gemaakt met de eigenaar van de camping.

Family with young children, 2012
"Uiterst onvriendelijk ontvangen"translate
lisette
Sanitary

08/22/2012 Na een lange rit werden we erg onvriendelijk ontvangen. De vakantie begon dus meteen al niet erg goed. Mooie ruime plekken die voor 70%?? niet bezet waren. Leuke speeltuin voor kinderen onder de 5. Erg donker in de toiletten dus maar raden of het schoon was. Veel last van muizen. groot gat in de tent. Alles muisdicht opbergen en tent zelfs dichtgeplakt met tape om ze buiten te houden. Eigenaresse vaker erg onbeschoft. Erg jammer. Kreeg de indruk dat ze het niet aankonden terwijl het er toch echt niet druk was.

Family with young children, July 2012
"Mooie kindvriendelijke camping"translate
Jasper
Sanitary

07/29/2012 Mooi groot veld met zeer ruime plaatsen en leuke speeltuin/zandbak/volleyveld. Trampo is ook een pluspunt.

Group trip, 2012
"Verrassende parel midden in het bos"translate
Nicky Andringa
Sanitary

07/16/2012 Het terrein met de verschillende accommodatie mogelijkheden is prachtig in het bos gelegen. Wij waren hier met onze grote familie in een regenachtig weekend, maar eigenlijk hebben wij daar niet zoveel van gemerkt. De grote blokhut had een gezellige ruimte voor een lekker glaasje wijn, met meer dan genoeg heerlijke bedden voor ons allemaal.
Toen het 's avonds gelukkig droog was werd het kampvuur aangestoken waar wij muziek gemaakt hebben. Eigenaren Ab en Monique waren enorm behulpzaam om ons te helpen met onze wensen en kwamen zelf ook met leuke ideeën. De kamers en slaapzalen zijn netjes en schoon. er is veel ruimte voor grote groepen, maar ook mogelijkheden om een apart gedeelte met kleinere groep te huren. Er zijn veel leuke activiteiten mogelijk waar wij nog veel te weinig gebruik van hebben gemaakt. Voor ons vertrek hebben wij direct een nieuwe reservering geplaatst voor een volgend familie weekend! Kortom: dit is een aanrader!

Group trip, July 2012
"Fantastische plek!!"translate
Gea Zeilstra
Sanitary

07/08/2012 Camping Vlintenholt ligt midden in de bossen en ideaal als je van natuur houdt, met kinderen bent en rust zoekt in de natuur. Wij zaten in de blokhut met 10 volwassenen en 10 kinderen en hebben een geweldig weekend gehad. De blokhut is van binnen en van buiten prachtig, ruim en smaakvol gemaakt. Voor de kinderen was het heerlijk buiten vertoeven op de skelters en ze konden rondrennen in de speeltuin en bossen en voetballen. Een enorme aanrader.

Group trip, 2012
"Een zeer gastvrije en mooie camping."translate
corne emmers
Sanitary

05/21/2012 Wij hebben de Vlintenholt bezocht met een groep en hebben gebruik gamaakt van de mooie groepsaccomodatie. De kinderen en ouders hebben zich prima vermaakt mede dankzij de goede zorgen van Ab en Monique.

Group trip, March 2012
"Een geweldige locatie in een prachtige omgeving"translate
Guus Smits
Sanitary

03/27/2012 Een ontzettend mooie locatie in een mooie en rustige omgeving. De eigenaren en medewerkers zijn erg vriendelijk en bereidt daar waar mogelijk te informeren of assisteren.

Een zeer geschikte locatie voor families of vriendengroepen!

With partner, July 2011
"Rustig en gezellig midden in de natuur"translate
Ted
Sanitary

08/20/2011 Een uitstekende camping om tot rust te komen en te genieten van natuur en vrijheid.

Family with young children, July 2011
"Heerlijke bos camping"translate
Den
Sanitary

08/11/2011 Het is een heerlijke camping met riante plaatsen tussen de bomen in het bos.
Voor (jongere) kinderen is er zat te doen en die vermaken zich dan ook prima.

De voorzieningen zijn prima en er worden voldoende activiteiten georganiseerd. Dit jaar is er begonnen met 'BushCraft' voor kids in de weekeinden. Kinderen leren van alles in, over en met het bos onder leiding van 2 experts.

Dit was ons 2e jaar en komen graag nog eens terug met de tent.

1 2 next