Reviews Campsite 't Vosseveld

28 July 2014

't Vosseveld
Reviews Campsite 't Vosseveld
Zuidzuide 21, 7874 TD, Odoorn

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite 't Vosseveld? Then have a look at the reviews of Campsite 't Vosseveld in Odoorn, written by other travelers.
Campsite 't Vosseveld scores a 8.6 out of 10, based on 5 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite 't Vosseveld? Have a look at the reviews of Campsite 't Vosseveld in Odoorn, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 7 vacation photos of Campsite 't Vosseveld on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for 't Vosseveld Odoorn. You can be the first to add a review.

There are 5 reviews of 't Vosseveld

8.2
9.2
With partner, May 2013
"Mooie rustige boeren camping"translate
Jan
Sanitary

08/18/2013 Tijdens de drentse 4 daagse hebben wij op deze camping gestaan.
Samen met nog andere 4 daagse lopers. Erg gezellig.
Prima camping met mooi schoon sanitair.
Bij de volgende 4 daagse komem we zeker terug.

With partner, 2012
"Kwamen heerlijk tot rust"translate
Errit & Triny
Sanitary

10/03/2012 Wij hebben een heerlijke zomervakantie gehad op camping "t Vosseveld. Het is een heerlijk rustige camping en volop gelegenheid om te fietsen en te wandelen in de omgeving. Wij waren hier voor het tweede achtereenvolgende jaar en komen zeker nog eens terug! Een echte aanrader voor rustzoekers..... bij gemoedelijke mensen.

Family with older children, August 2012
"Rustig gelegen"translate
Does
Sanitary

08/08/2012 mooie goed onderhouden camping we zijn hier nu voor de derde keer geweest. En komen zeker nogeens terug. Ruime plaatesn en schoon en modern sanitair.

With partner, 2012
"Rustige camping , in mooi fietsgebied."translate
lyda
Sanitary

07/30/2012 Leuk,speels aangelegde camping, in een rustig gebied ,goed en schoon sanitair.
Men kan hier heerlijk wandelen,en fietsen.

With partner, June 2011
"Super schone camping voor rustzoekers!"translate
Hans en José
Sanitary

06/05/2011 Als je genoegen neemt met rust, lekker gras onder je voetjes en super schoon sanitair is deze camping een aanrader. We hadden alleen het idee dat het niet in het allermooiste deel van Drenthe ligt maar een fiets-, of wandeltoch in de omgeving is altijd goed.