Reviews Speelstad Oranje

Speelstad Oranje
Reviews Speelstad Oranje
Oranje 8, 9416 TC, Oranje

Speelstad Oranje scores a 7.9 out of 10, based on 192 reviews
Would you like to know what other people thought of Speelstad Oranje in Oranje? Have a look at the reviews of Speelstad Oranje on this page. You can look at 45 vacation photos van Speelstad Oranje. - - -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 192 reviews of Speelstad Oranje

"Geweldig dagje uit !"translate
remwiers

07/22/2014 kinderen vermaken zich geweldig, voor verschillende speel toestellen, attracties animatie, bootjes enz enz.. zeer vriendelijk personeel!

Friends, 2014
"Niet meer wat het was..."translate
geer86

07/20/2014 Het is niet meer wat het was. Veel attracties zijn defect of buiten werking, de horeca is één groot drama qua wachttijd en het eten is, net als het pand, muf. Zonde van de oude Aardappelfabriek, het had mooi kunnen zijn. Helaas heel donker, ongeclassificeerd personeel en een prijs waarvoor je liever naar een vrolijk park gaat. Speelstad Oranje is daarentegen zeer deprimerend. De hydroliekgeur komt je de neus tegemoet (stank, maakt misselijk)

Family with young children, July 2014
"Geweldig dagje uit voor de kids!"translate
remwiers

07/20/2014 Leuk groot indoor speel gelegenheid voor kinderen van 2 tot 10 jaar!

er is echt van alles te doen, en entree van 10 euro valt reuze mee!
We hadden het all-in erbij genomen voor 7,50 kids en 12,50 volwassenen. Echt lekker eten en het werd vers voor je gebakken! lekkere salde.

"Heerlijk!"translate
zeelenberg_iris

07/26/2014 Een heerlijk speelparadijs en niet alleen voor kinderen leuk, ook als ouder kun je veel met je kids ondernemen. Enige minpunt is dat als je voor All-in kiest, je alleen in het restaurant mag eten en drinken.

Friends, May 2014
"Speelstad oranje"translate
Bep

06/11/2014 Leuk voor de kinderen er is van alles te krijgen

Travelling alone, 2014
"Voor een leuk dagje uit"translate
zwiers

05/27/2014 leuk pretpark van kinderen van 3tot14 was vroeger een aardappel fabriek

Group trip, May 2014
"Super Familiedag gehad op 17-5-2014"translate
Frenchy uit Friesla...

05/17/2014 We hebben een super leuke dag gehad, veel te doen voor groot en klein.
Eten was ook goed en goed. Ik snap ook niet al die negatieve beoordeling.
Je betaald online 13,05 all inclusief eten, drinken, ijsjes, koffie etc...dat vindt ik echt niet duur vergelijke met de andere indoor speeltuin. Personeel ook heel aardig en was ook schoon.
We hebben genoten......

Family with young children, May 2014
"Leuk overdekte speeltuin."translate
Richard Kleine

05/11/2014 Speelstad Oranje is een leuke overdekte speeltuin. Alle negatieve reacties snap ik niet helemaal. Geen lange wachtrijen voor de horeca en attracties. Kwaliteit van eten en drinken ook prima. Voor de prijs van 13,05 per persoon vonden wij het een zeer geslaagde dag.

Family with young children, 2014
"1 keer en nooit weer!"translate
Yvonne

05/04/2014 De kinderen (2 en 6 jaar) hebben het best naar hun zin gehad, maar het was veel te druk en de catering kon dit totaal niet aan. Meer dan een half uur wachten op een bakje patat dat vervolgens koud is. Daarnaast gooien mensen hun jas op een stoel en houden deze zo de hele dag bezet. Mensen die hun jas netjes ophangen in de garderobe worden zo gestraft door staande te moeten eten/drinken terwijl er allerlei stoelen leeg zijn. Jammer dat hier door speelstad Oranje niets aan gedaan wordt.

Family with young children, April 2014
"Lekkere patat snacks en ijs"translate
Floor

04/29/2014 Eindelijk een alles inclusief met lekkere patat, goed gebakken.
Geen oude slappe hap, complimenten aan de medewerkster!
Soft-IJs verdiend een 8,5 !
Hier spreekt een kenner. Leuke attracties totaal geen overlast gehad van de werkzaamheden!
Super gezellig voor kinderen en dus ook voor volwassenen.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Ja je moet even in de rij staan voor het eten, maar dat wordt dan ook goed beloond, echt goede patat en snacks.
Drinken koffie alle soorten fris, water ranja noem het maar op en het was er. Hier geen rijen.
Wij zijn in de mei vakantie geweest.
Voor herhaling vatbaar!

Een dikke aanrader, je kids worden er blij van.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next