Reviews Apartment Logeerboerderij Unia Zathe*

9.2
8.7

1 August 2014

Unfortunately no photos available Add the first photo
Reviews Apartment Logeerboerderij Unia Zathe*
Omgong 7, 9131 KV, Ee

Would you like to know what to expect on your vacation in Apartment Logeerboerderij Unia Zathe*? Then have a look at the reviews of Apartment Logeerboerderij Unia Zathe* in Ee, written by other travelers.
Apartment Logeerboerderij Unia Zathe scores a 8.8 out of 10, based on 5 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Apartment Logeerboerderij Unia Zathe*? Have a look at the reviews of Apartment Logeerboerderij Unia Zathe* in Ee, placed by other travellers. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Logeerboerderij Unia Zathe* Ee. You can be the first to add a review.

There are 5 reviews of Logeerboerderij Unia Zathe*

9.2
8.7
Group trip, December 2012
"Zeer geschikt logeeradres voor grote groep!"translate
Lisa
Space

02/01/2013 Onze groep (volwassenen, kinderen en honden) heeft ontzettend genoten van ons verblijf bij Unia Zathe tijdens de jaarwisseling. De logeerboerderij is ruim, er heerst een prettige sfeer, van alle gemakken voorzien (o.a. wifi) en Cor en Ron zijn zeer gastvrij. Een aanrader dus.

With partner, July 2010
"Zalig geslapen"translate
frank en linda
Space

10/20/2010 Wij hebben 1 nachtje bij Cor overnacht terwijl de motoren in de oude stal konden overnachten. Heel goed geslapen in een authentieke Friese boerderij. Super ontbijt samen met de andere gasten. Terug thuis zat er een kaartje in de bus om ons een goede thuiskomst te wensen. Zeer attent.

Group trip, July 2010
"Unia Zathe een echte Topper!"translate
E. van Schalkwijk
Space

08/01/2010 Wij hebben met een groep muziek gemaakt en genoten van ons verblijf Unia Zathe, de gastheer Cor Bergstra, doet er alles aan om het naar je zin te maken!
Absoluut een aanrader in het prachtige Friese Landschap, op een schitterende locatie.

Group trip
fam de lange

10/11/2007 een warm welkom, ontspannen sfeer.
de gastheer doet veel zo niet alles om het de gasten naar de zin te maken.
Zeker een aanbeveling waard.

With partner, March 2005
Hoefnagels
Space

03/09/2007 prettig, persoonlijk, 'op maat'. En de hond kan ook. Voor als je wilt bijkomen.