Arrival date
Departure date
From € 95
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Villapark Lauwerssee
Reviews Villa Villapark Lauwerssee
De Rijsdammen 1, 9293 MK, Kollumerpomp

Would you like to know what to expect on your vacation in Villa Villapark Lauwerssee? Then have a look at the reviews of Villa Villapark Lauwerssee in Kollumerpomp, written by other travelers.
Villa Villapark Lauwerssee scores a 10.0 out of 10, based on 5 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Villa Villapark Lauwerssee? Have a look at the reviews of Villa Villapark Lauwerssee in Kollumerpomp, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 2 vacation photos of Villa Villapark Lauwerssee on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Villapark Lauwerssee Kollumerpomp. You can be the first to add a review.

There are 5 reviews of Villapark Lauwerssee

9.7
8.9
Family with young children, August 2014
"Prachtig!"translate
renate
Space

08/16/2014 Een paar dagen hier verbleven begin augustus, met onze 3 kinderen, maar hadden hier langer willen blijven! We vonden het heel erg mooi gelegen, midden in een natuurgebied, veel rust en mooi uitzicht vanuit de prachtige villa. We hadden de honden mee en konden hier echt heel goed lopen met ze, De villas zijn heel ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De beheerder Jan en zijn vrouw zijn heel hartelijk en laten je echt meteen thuis voelen. Ze kunnen een hoop vertellen over de omgeving en wat er te doen is. De kinderen konden hengels lenen bij Jan en vermaakten zich dus met vissen vangen! Er is een sloep te huur op het park, heerlijk om te vragen op het Lauwersmeer. Leuke dorpen in de buurt. Vlakbij de Waddenzee gelegen. We komen hier heel graag snel weer eens terug!

Family with young children, 2013
"Oase van rust en geweldige uitvalsbasis"translate
Kirsten
Space

05/04/2013 We hebben een week mogen genieten van een villa op park. Een zeer luxe villa in een prachtige omgeving. De villa beschikt over zeer ruime slaapkamers en 2 badkamers (waarvan 1 zeer ruim) Op loopafstand van het bos en het Lauwersmeer. De villa's hebben grote tuinen, waarvan er enkele aan het water liggen. De villa was zeer schoon. Een gezellige inrichting met mooie meubels. Alle villa's hebben een mooie veranda en 1 van de slaapkamers grenst aan een ruim balkon.Het park beschikt over sloep, die voor parkbewoners/gasten te huur is.
Onze kinderen hebben genoten van de grote tuin, het water en het wandelen en fietsen door de prachtige omgeving. Daarnaast zijn er veel attracties voor jong en oud in de omgeving (bv de Zeehondencreche, doezoo en Sanjesfier).

Family with young children, Febuary 2012
"Aanrader voor iedereen"translate
Jantien
Space

02/27/2012 Nu zijn wij in heel wat vakantiewoningen geweest maar dit is simpelweg de mooiste. Niet alleen om de woning die overigens zeer luxe ingericht was maar vooral omdat je hier midden in de natuur zit. De vossen en reeen liepen op enkele honderden meters aan onze woning voorbij. Ook de beroemde Zeearend begroette ons hier. Hier komen wij weer! De woning was schoon en het frisse beddengoed lag klaar. Fantastisch ontvangst door de beheerder/eigenaar die klaar stond met een echt Fries suikerbrood. Qua prijs is dit echt de moeite waard.

With partner, August 2011
"Echt een topper voor de natuurliefhebber"translate
wip
Space

09/09/2011 Echt een aanrader voor de natuurliefhebber/vogelspotter. Wij zijn in héél wat vakantiewoningen geweest in de afgelopen 20 jaar maar dit is echt de meest luxe en tegen een lage prijs. Zeer gastvrij zijn wij ontvangen en komen hier gegarandeerd terug. Enkele minuten lopen en je bent aan de rand van het Lauwersmeer. Het villapark ligt midden in het natuurpark Lauwersmeer en sávonds lopen de reeen aan je huis voorbij. Geen last van verkeer echt RUST. Wij hadden onze eigen kano's ,mee en konden in onze voortuin "instappen". De locatie ligt vlak bij het nest van de broedende zeearend.

With partner, April 2011
"Dit is echt een topper op eigen bodem"translate
swaagh
Space

05/15/2011 terecht zijn dit villa's met mega luxe, eigen vaarwater en rust. dit is een echte aanrader voor de natuurliefbber want het park ligt midden in het natuurpark Lauwermeer van staatsbosbeheer en zit je echt midden in de natuur.

What is most important to you when choosing a city break?