Reviews Campsite De Wildhoeve*****

De Wildhoeve*****
Reviews Campsite De Wildhoeve*****
Hanendorperweg 102, 8166 JJ, Emst
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite De Wildhoeve*****? Then have a look at the reviews of Campsite De Wildhoeve***** in Emst, written by other travelers.
Campsite De Wildhoeve scores a 8.3 out of 10, based on 113 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite De Wildhoeve*****? Have a look at the reviews of Campsite De Wildhoeve***** in Emst, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 19 vacation photos of Campsite De Wildhoeve***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for De Wildhoeve***** Emst. You can be the first to add a review.

There are 113 reviews of De Wildhoeve*****

7.9
8.6
7.3
Family with young children, August 2011
"Prachtige camping"translate
Gerda
Sanitary

01/04/2012 De camping ziet er zeer goed verzorgd uit. Luxe sanitair en een fantastische kinderdouche. Onze oudste zoon vond vooral de waterspeeltuin helemaal top. De camping ligt midden in het bos en is mooi ingedeeld met leuke speeltjes op de velden. Ondanks dat het weer wat minder was hebben wij en onze kids (4 en 7 jr) ons uitstekend vermaakt, goed recreatieprogramma en leuke theatervoorstellingen.
Deze camping is echt een aanrader.

Family with young children, August 2011
"Geweldige camping"translate
nee
Sanitary

08/14/2011 Ondanks het mindere weer hebben wij ons uitstekend vermaakt.

De medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Sanitair super schoon.

Wij komen zeker terug.

Family with young children, 2011
"Nooit meer"translate
Familie
1.0
Sanitary

07/25/2011 Wij hebben hier in het voorseizoen gestaan en waren teleurgesteld. Deze camping is absoluut geen 5-sterren camping zoals de website doet vermoeden. Het zand in de speeltuinen was vies en van vorig jaar, de speeltoestellen donkergroen uitgeslagen en deze werden niet schoongemaakt en de sanitairblokken waren niet verwarmd en de warme kinderdouches waren niet lekker warm. In het buitenzwembad dreven dode kikkers. Bovendien wordt de camping qua sfeer gedomineerd door de vaste gasten die zich van niemand iets aantrekken. Kinderen spelen tot middernacht in de toiletgebouwen, veel herrie tot savonds laat en geen ouder die ze corrigeert. Ook de campinghouder houdt hier geen toezicht op.
Voor ons geldt eens maar nooit meer De Wildhoeve!

Family with young children, July 2011
"Fantastische camping"translate
Broekhuizen
Sanitary

08/14/2011 Op aanraden van vrienden twee weken op deze camping gestaan.
Fantastische tijd gehad, onze kinderen hebben genoten van het recreatieprogramma, mooi zwembad en het sanitair was prima in orde. Op deze camping kun je heerlijk eten, ze hebben ook een hele originele kinderkaart. De camping ligt in een mooie bosrijke omgeving waarvandaan leuke uitstapjes te maken zijn. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het weer was niet super maar de camping wel!!

Family with young children, July 2011
"Mooie camping in dito omgeving"translate
Raymond
Sanitary

10/08/2011 De wilhoeve is zeker niet tegengevallen, mooie plaatsen met water, stroom en cai.
Mijn kinderen hebben zich vermaakt en zeker met het theater waar ze zelf konden meespelen, ze werden zelfs verkleed en geschminkt.
Wel een goed idee om mensen daarvoor in te huren.
Volgend jaar komen we weer terug.

Family with young children, June 2011
"Heerlijke camping met goed sanitair"translate
Hartman
Sanitary

07/23/2011 Voor het 2de jaar op rij een maand op de Wildhoeve geweest. Wederom zeer goed bevallen. Ruime plek, goed sanitair (vooral nieuwe gebouwen) en heerlijk autovrij.
Gaan zeker terugkomen.

Family with older children, June 2011
"Fantastische camping!"translate
Rijnja
Sanitary

06/19/2011 Camping de Wildhoeve vinden wij echt een aanrader! Wij waren er in de week na pinksteren en hadden zeker geen mooi weer (zeg maar gewoon slecht). Maar de camping heeft een leuk binnenbad, overdekte tafeltennistafels (die overigens ook naar buiten mochten) en gewoon erg mooie staanplaatsen. Verder was de receptie zeer behulpzaam om uitstapjes te bedenken voor slecht weer (Bakkerijmuseum in Hattem is erg leuk voor kinderen). Daarbij komt de ligging tenmidden van tal van fietsroutes en je hebt een heerlijke vakantie. Op zaterdag konden we langer blijven totdat de tent droog was zonder extra kosten. Klasse!

"Super!"translate
heidi
Sanitary

06/16/2011 Wij hebben een heerlijk Pinksterweekend gehad met onze kinderen. Super sanitair met gratis douches met thermostaatkranen. Vriendelijk personeel, mooie plaatsen, geweldige ligging, goed restaurant. Kortom; voor herhaling vatbaar.

"5 sterren? --> NO WAY!"translate
2 gezinnen
3.0
3.0
1.0

06/10/2011 Met 2 gezinnen zijn wij voor het hemelvaartweekend naar Camping de Wildhoeve geweest.

Het beloofde allemaal veel goeds, maar dat viel toch tegen. Hieronder het hoe en waarom.

De campeerplekken waren mooi en goed gelegen. De omgeving is ook erg mooi voor als je wilt fietsen of iets dergelijks. De camping is ook eenvoudig te vinden.

Na het neerzetten van de Tent (gezin-1) en de Caravan (gezin-2) "even" de auto van de camping afrijden en parkeren...
Rondom de camping zijn parkeerplekken aangelegd langs onverharde bospaden. Al met al 1 groot drama, want er was geen plekje te vinden. Veel hoekjes en gaatjes bleken eerder een slangenkuil, waar je na het parkeren extraam lastig weer uit zou kunnen komen. Na veel steken en lang zoeken voor beide auto's een plekje gevonden...

Lekker dagje gehad, en na het eten op naar de douches...wat een drama, geen warm én geen koud water!?! gewoon amper water, op elk tijdstip. maakte het kindersanitair waardeloos. Dit werd niet opgelost.

"Geweldige Hemelvaartvakantie gehad !!"translate
Mevrouw Van 't Hul
Sanitary

06/15/2011 Alles perfect. Personeel zeer vriendelijk en geweldig kindersanitair.
Alles heel schoon. Mooi zwembad.
Fantastisch mooi plekje qua ligging. Volgend jaar weer !!!!