Reviews Campsite De Wildhoeve*****

De Wildhoeve*****
Reviews Campsite De Wildhoeve*****
Hanendorperweg 102, 8166 JJ, Emst
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite De Wildhoeve*****? Then have a look at the reviews of Campsite De Wildhoeve***** in Emst, written by other travelers.
Campsite De Wildhoeve scores a 8.3 out of 10, based on 124 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite De Wildhoeve*****? Have a look at the reviews of Campsite De Wildhoeve***** in Emst, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 19 vacation photos of Campsite De Wildhoeve***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for De Wildhoeve***** Emst. You can be the first to add a review.

There are 124 reviews of De Wildhoeve*****

7.9
7.4
Family with older children, April 2012
"Mooie camping"translate
René
Sanitary

05/12/2012 Mooi gelegen,gezellige camping.
Zeker een aanrader met kinderen.
Kan heerlijk fietsen door de omgeving en zeker kans om wild tegen te komen.

Family with young children, April 2012
"Leuke kindvriendelijke camping"translate
Pieter
Sanitary

04/10/2012 Rustige, parkachtige, goed onderhouden camping met uitstekend sanitair. Het kindersanitair is erg leuk en doordacht. De volwassenen douchecabines zijn ruim en voorzien van thermostatische mengkranen. Wel wordt de kraan zelf erg heet, dus even oppassen dat je je niet brandt. Voldoende afwasmogelijkheden en voldoende toiletten. De plaatsen zijn ruim en speels verspreid over het park. Altijd een speelattribuut in de directe omgeving. De grasgrond is stevig. Op de camping is het GSM signaal erg zwak. WIFI tegen flinke betaling. Het water van het binnenzwembad zou een graad (of twee) warmer mogen maar het bad is verder prima en veilig. De glijbaan incluis. Ogenschijnlijk is er weinig toezicht maar men is paraat bij onraad. Er is ook nog een apart, iets warmer, peuterbadje. Het waterparkje buiten is leuk voor de avontuurlijke kinderen. De winkel is goed en het assortiment is prima. Dat de camping auto- en hondvrij is, is ons zeer goed bevallen. In de parkeerterreinen zitten wel veel kuilen.

Family with young children, April 2012
"Prachtige camping!"translate
Zwollenaar
Sanitary

06/17/2012 De camping is fantastisch!
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Camping is groen, schoon, niet te groot.
Toiletgebouwen zijn goed, wel groot verschil tussen de 4 gebouwen.
Binnen zwembad is prima!
Buitenbad kan een grote renovatie gebruiken!
Vlotje is geweldig, wat een fijne plek voor de kinderen!

Family with young children, 2011
"Leuke kindvriendelijke camping"translate
fam. Hofstee
Sanitary

12/26/2011 We hebben in de zomervakantie een week gecampeerd op deze camping. Fijne camping voor ouders met jonge kinderen. Alles is bij de hand en de camping is autoloos. Bijna op ieder veldje zijn speelattributen geplaatst, maar ook de waterspeeltuin is erg leuk. Er is veel sanitair, dat is prettig. Het kindersanitair is heel leuk. De waterdruk is alleen niet goed, er komt weinig water uit de douche. Er zit wel verschil tussen de verschillende sanitair'hokken'. Als je niet tevreden bent, probeer dan een andere. De mensen bij de receptie zijn behulpzaam. We gaan zeker ooit een keer terug(maar dan met mooi weer).

Family with young children, August 2011
"Prachtige natuurcamping en prima faciliteiteiten"translate
Ruud Huising
Sanitary

09/06/2011 Het weer was wat minder, maar voor de rest: prima. Met kleinkinderen hier gestaan. Die vermaken zich op de veldjes, waar altijd een speelplek is, uitstekend.
Inderdaad zit er choor in het zwembad, maar wat wil je als het overdekt is, dat voorkom je niet. Wij hebben er geen last van gehad, vonde de faciliteiten echt geweldig.

"Mmm, toch 'n beetje teleurgesteld!"translate
Hendrien & Eric
Sanitary

08/21/2011 Op zich best een mooie camping. Prachtig gelegen midden tussen de bossen.

Positief: prachtig kindersanitair, sanitair voldoende aanwezig en goed schoon, genoeg te doen voor de kinderen (animatie)
Negatief: niet erg ruime plekken, op de veldjes erg dicht op elkaar. Op 2-3 meter afstand van je buren ontbijten worden wij niet echt blij van, veel chloor in het binnenzwembad.

Algehele indruk: het viel ons tegen voor een 5-sterrencamping.

"Nooit weer!!!"translate
Fam. Giesen
2.0
Sanitary

08/13/2011 Wat een schande dat deze camping een 5 sterrencamping wordt genoemd!
Camping kent veel vaste gasten, maar vraag niet wat voor gasten dat veelal zijn....
's avonds nog veel last gehad van overburen die geen rekening houden met medeburen. Voor een vijfsterrencamping mag je toch wel een frisse en schone doucheruimte verwachten. Dit viel behoorlijk tegen! Kindersanitair was erg vies en het rook ook elke keer onaangenaam in de doucheruimten. Wat een spijt dat we op deze camping terecht zijn gekomen, zo zie je maar dat je niet altijd alleen maar moet afgaan op de mooie reclame die o.a. deze camping maakt, maar dat het ook goed is om kritisch naar de beoordelingen te kijken.

"Prachtige camping"translate
Gerda
Sanitary

01/04/2012 De camping ziet er zeer goed verzorgd uit. Luxe sanitair en een fantastische kinderdouche. Onze oudste zoon vond vooral de waterspeeltuin helemaal top. De camping ligt midden in het bos en is mooi ingedeeld met leuke speeltjes op de velden. Ondanks dat het weer wat minder was hebben wij en onze kids (4 en 7 jr) ons uitstekend vermaakt, goed recreatieprogramma en leuke theatervoorstellingen.
Deze camping is echt een aanrader.

"Geweldige camping"translate
nee
Sanitary

08/14/2011 Ondanks het mindere weer hebben wij ons uitstekend vermaakt.

De medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Sanitair super schoon.

Wij komen zeker terug.

Family with young children, 2011
"Nooit meer"translate
Familie
1.0
Sanitary

07/25/2011 Wij hebben hier in het voorseizoen gestaan en waren teleurgesteld. Deze camping is absoluut geen 5-sterren camping zoals de website doet vermoeden. Het zand in de speeltuinen was vies en van vorig jaar, de speeltoestellen donkergroen uitgeslagen en deze werden niet schoongemaakt en de sanitairblokken waren niet verwarmd en de warme kinderdouches waren niet lekker warm. In het buitenzwembad dreven dode kikkers. Bovendien wordt de camping qua sfeer gedomineerd door de vaste gasten die zich van niemand iets aantrekken. Kinderen spelen tot middernacht in de toiletgebouwen, veel herrie tot savonds laat en geen ouder die ze corrigeert. Ook de campinghouder houdt hier geen toezicht op.
Voor ons geldt eens maar nooit meer De Wildhoeve!

You’ll find the friendliest people in: