Arrival date
Departure date
From € 70
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Resort De Zeven Heuvelen***
Reviews Holiday park Resort De Zeven Heuvelen***
Cranenburgsestraat 23 B, 6561 AM, Groesbeek

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Resort De Zeven Heuvelen***? Then have a look at the reviews of Holiday park Resort De Zeven Heuvelen*** in Groesbeek, written by other travelers.
Holiday park Resort De Zeven Heuvelen scores a 7.4 out of 10, based on 322 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Resort De Zeven Heuvelen***? Have a look at the reviews of Holiday park Resort De Zeven Heuvelen*** in Groesbeek, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 64 vacation photos of Holiday park Resort De Zeven Heuvelen*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Resort De Zeven Heuvelen***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Resort De Zeven Heuvelen*** Groesbeek. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Friends, October 2014
"Goede budget accommodatie"translate
Anja
Restaurants

10/07/2014 Een aparthotel met prima appartementenkamers. Weinig sfeervol, maar wel compleet ingericht. Beddengoed en handdoeken aanwezig. Het ontbijt is voldoende, wel jammer dat het in een sfeerloos souterrain wordt geserveerd.
De receptie is vriendelijk, hou er wel rekening mee dat deze om 20.00 uur gesloten is.
Wellnessruimte bestaat uit sauna, stoombad, zwembad en eventueel massage en zonnebank faciliteiten. Het zwembad is voor kinderen toegankelijk, maar heeft geen apart kinderbad. Zeer uitgebreide fitnessruimte.
Al met al een prima (low budget) uitvalsbasis voor wandelen (Pieterpad) of museumbezoek.

With partner, August 2014
"Eenvoudig maar goed hotel zonder sfeer."translate
A.H. Wevers
Housing

08/23/2014 Een studio voor een kamerprijs in een hotel waar alles wat er is het goed doet. Daarbij is de inrichting eenvoudig maar compleet.
Het hotel is strak en modern, wij misten sfeer en gezellige zitjes of een leuk uitzicht. Maar dat is ook het enige, de rest is goed in orde. Daarbij komen nog de sauna, zwembad en sportzaal.
Een aanrader voor ieder die een rustig hotel zoekt en wil genieten van de prachtige omgeving.

"Uitstekende uitvalbasis voor Groesbeek e.o."translate
Faessen
2.0
Housing

08/22/2014 Vakantiepark De Zeven Heuvelen heeft prima accommodatie voor Museumbezoek, fietstochten en wandeltochten. Let op de naam Heuvelen!
Wij zaten in een 2 pers. app.; weinig op aan te merken. Afzuigsystemen welke centraal geregeld worden (als gast wat onlogisch!), gehorige gang ondanks tapijt op de vloer. Goede fitnesruimte. Jammer dat de sluitingstijden waren vervroegd zonder uniforme aankondiging.

In de midweek hebben wij ons goed vermaakt en goed gerust.

Find more information about Holiday park Resort De Zeven Heuvelen*** a...

With partner, August 2014
"Gedateerd onderkomen maar wel netjes"translate
janny moes
Housing

08/27/2014 Gedateerde meubels. simpel. maar verder wel oké. Het internet werkte niet:( De omgeving is schitterend en daarom ook gekozen voor dit park.

With partner, August 2014
"Zie ons hier niet terug komen"translate
Fam. J. de Boer

08/16/2014 Leuk resort, maar voor 1 keer, omgeving prachtig

Family with older children, August 2014
"Prima plaats om vakantie te vieren!"translate
Cees Hoogendijk
Restaurants

08/15/2014 Enige minpuntje was het kleuterkind van de buren (die er een gewoonte van maakte om ´s nachts en ´s morgens vroeg luidruchtig en langdurig te janken)

Family with older children, August 2014
"Rustig park"translate
Peter
Restaurants

08/15/2014 Hadden een 8 persoons huisje voor 4 personen geboekt met korting.
Voor een groot gezelschap is er maar 1 badkamer en een klein keukenblok.
Er zijn 2 grote lederen zitbanken aanwezig en grote eettafel met lederen stoeltjes. De auto is te parkeren bij het huisje, echter de parkeerplaats is zeer krap bemeten met een middenklasser auto.
We hebben er een fijn verblijf gehad met vriendelijk en behulpzaam personeel

Friends, August 2014
"Viel wat tegen"translate
BB
Restaurants

08/11/2014 Kamer redelijk in orde, alleen niet schoon, slechte ontvangst tv en wifi verbinding, goede bedden, ontbijt 1ste dag redelijk, niet echt uitgebreid maar voldoende, 2e dag om 9.30u broodjes op, brood oud en croissantjes niet gaar. Later nog wel broodjes gekregen.

Family with young children, July 2014
"Aanrader"translate
Mandy Renkens
Housing

08/31/2014 Wij hebben een top week gehad!

Heerlijke bungalow, fantastische omgeving, genoeg te doen voor mensen die de natuur in willen. Wij hebben veel gewandeld, omdat we met een kleine baby op vakantie waren, maar je zou er bv ook heel goed kunnen golfen, fietsen en mountainbiken.

Het zwembad en kleedkamers zijn netjes schoon. Aan de wellness en fitness zijn we helaas niet eens toegekomen...

With partner, July 2014
"Leuke midweek"translate
van Tongeren
Restaurants

07/26/2014 Vakantiepark-Resort De Zeven heuvelen in Groesbeek: Leuk Resort, mooie ligging en prima uitvalbasis.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Do you spend the Christmas holidays with family?