Arrival date
Departure date
From € 80
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Resort De Zeven Heuvelen***
Reviews Holiday park Resort De Zeven Heuvelen***
Cranenburgsestraat 23 B, 6561 AM, Groesbeek

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Resort De Zeven Heuvelen***? Then have a look at the reviews of Holiday park Resort De Zeven Heuvelen*** in Groesbeek, written by other travelers.
Holiday park Resort De Zeven Heuvelen scores a 7.5 out of 10, based on 283 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Resort De Zeven Heuvelen***? Have a look at the reviews of Holiday park Resort De Zeven Heuvelen*** in Groesbeek, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 52 vacation photos of Holiday park Resort De Zeven Heuvelen*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Resort De Zeven Heuvelen***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Resort De Zeven Heuvelen*** Groesbeek. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

With partner, April 2014
"Goede ligging"translate
marissa-93@hotmail....
Housing

04/20/2014 Het park is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. De studio waar wij in verbleven was mooi en netjes. Het enige minpuntje was het ontbijt, het aanbod was erg minimaal.

With partner, March 2014
"Twee fijne dagen gehad"translate
Peter en margo Verh...
Restaurants

03/17/2014 Appartement groot , heerlijke bedden, fijn zwembad , geweldig personeel, je kan hier fijn sporten, lekker ontbijt, twee prettige dagen gehad hier

With partner, November 2013
"Mooi voor tussendoor"translate
Ton
Housing

11/24/2013 Oneconomische indeling en zeer gehorig.

Find more information about Holiday park Resort De Zeven Heuvelen*** a...

November 2013
"Prima !"translate
Rien
Restaurants

11/18/2013 Mooi vier per.app kmr 218 er ontbreekt niets en schoon.Goede bedden .
Ontbijt en fitness prima en vriendelijk personeel. Vier volwassen en baby.
Daar werd een campingbedje voor neergezet.stond niet klaar ondanks dat ik dit bij het boeken had aangegeven.Er zat geen matrasje in maar dit werd ,na even vragen, geregeld. Het enige minpunt is het erg donkere parkeerterrein.

With partner, October 2013
"Mooi hotel in prachtige omgeving"translate
M. Peters
Housing

10/28/2013 Wij hebben een midweek verbleven in een 2-persoonsappartement, met de gedachte om zowel van de omgeving te genieten als in het appartement zelf tijd door te brengen. Wij kregen eerst een 1kamerappartement, wat meer op een hotelkamer met keukenblok leek. Toen wij dit aangaven werden wij door de vriendelijke mensen van de receptie goed geholpen en konden wij uiteindelijk in een 2kamerappartement verblijven, wat letterlijk 3keer zo groot was. Wij vonden dit verschil wel opvallend, maar hebben hier heerlijk vertoefd. 's Nachts stil, keuken met vaatwasser en magnetron, mooie badkamer. Er kan wel wat beter schoongemaakt worden.
Overige faciliteiten als sauna, zwembad, sportruimte super. Ook tennisbaan ernaast leuk. Fietsverhuur prima, leuke fietsroutes in de omgeving in prachtige natuur. Conclusie: aan te raden, maar zorg voor een 2kamerappartement

With partner, October 2013
"Voor ons nooit meer"translate
Linda
Restaurants

10/13/2013 Hotel kamer 232 heel erg gehorig, de tv van de buren staat tegen de slaapkamer aan. Snachts onverklaarbare geluiden alsof er glazen bekers staan te rammelen. Wellness verouderd, mag in het weekend best langer open zijn dan 20.00 uur. Sport activiteiten volop aanwezig maar niet door ons gebruikt. Personeel achter de receptie mag best wat meer op de hoogte zijn van activiteiten in de nabije omgeving.
Van het ontbijt schrok ik, alles in bakken met een plastic deksel. Op te scheppen met een plastic tang, weinig voor op brood. Zag er niet appetijtelijk uit. De keuken en indeling van het aangeboden voedsel mag best gemoderniseerd worden.

With partner, September 2013
"Fantastische plek"translate
Marijke Vries
Housing

09/27/2013 Prachtige, goed onderhouden woningen.
Brandschoon.
Schitterend uitzicht vanuit het leefgedeelte en optimale privacy, dank zij de dichte, hoge hagen rondom het huis. Rustig gelegen. Vanuit de woning is het dorp te voet gemakkelijk bereikbaar. Omgeving Groesbeek is schitterend. Ook met minder goed weer een aanrader: vlak bij Nijmegen en Kleef.
Deze accomodatie is een tien waard.

With partner, September 2013
"We komen terug!"translate
Cornal
Restaurants

09/15/2013 Via een veiling hier geboekt , 1 overnachting met ontbijt.
Wij waren verrast door de mooie kamer en aparte slaapkamer,alles in zeer goede staat.
Potten,pannen e.d magnetron,koffiezetapparaat,waterkoker,afwasmachine,werkelijk alles was aanwezig.
mochten gebruik maken van het zwembad,sauna,stoombad en fitness ruimte.
Prima ontbijt.
Bijzonder aardig personeel vooral bij de receptie.
Voor herhaling vatbaar maar dan voor meer dan 1 overnachting.

Family with older children, August 2013
"Stank"translate
annette
2.0
3.0
Housing

08/07/2013 wij zijn een week op het park geweest de huisjes prima de aankleding belabberd er is zelfs geen waterkoker,buiten zitten als je van brandlucht en honden strontlucht houd is het prima vertoeven binnen dan.de receptie onvriendelijk personeel niet te veel vragen.

Family with older children, August 2013
"Goede uitvalbasis"translate
A Bieleman
Restaurants

08/10/2013 De appartement was goed, netjes en ruim. Het Resort de Zeven Heuvelen is goed gelegen om als uitvalbasis te gebruiken om de omgeving te verkennen. Het ligt centraal om verschillende activiteiten te ondernemen. Je bent zo in Nijmegen of Arnhem en je bent zo over de grens.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?