Arrival date
Departure date
From € 70
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Resort De Zeven Heuvelen***
Reviews Holiday park Resort De Zeven Heuvelen***
Cranenburgsestraat 23 B, 6561 AM, Groesbeek

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Resort De Zeven Heuvelen***? Then have a look at the reviews of Holiday park Resort De Zeven Heuvelen*** in Groesbeek, written by other travelers.
Holiday park Resort De Zeven Heuvelen scores a 7.4 out of 10, based on 318 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Resort De Zeven Heuvelen***? Have a look at the reviews of Holiday park Resort De Zeven Heuvelen*** in Groesbeek, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 59 vacation photos of Holiday park Resort De Zeven Heuvelen*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Resort De Zeven Heuvelen***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Resort De Zeven Heuvelen*** Groesbeek. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

7.3
7.2
6.7
With partner, August 2014
"Eenvoudig maar goed hotel zonder sfeer."translate
A.H. Wevers
Housing

08/23/2014 Een studio voor een kamerprijs in een hotel waar alles wat er is het goed doet. Daarbij is de inrichting eenvoudig maar compleet.
Het hotel is strak en modern, wij misten sfeer en gezellige zitjes of een leuk uitzicht. Maar dat is ook het enige, de rest is goed in orde. Daarbij komen nog de sauna, zwembad en sportzaal.
Een aanrader voor ieder die een rustig hotel zoekt en wil genieten van de prachtige omgeving.

"Uitstekende uitvalbasis voor Groesbeek e.o."translate
Faessen
2.0
Housing

08/22/2014 Vakantiepark De Zeven Heuvelen heeft prima accommodatie voor Museumbezoek, fietstochten en wandeltochten. Let op de naam Heuvelen!
Wij zaten in een 2 pers. app.; weinig op aan te merken. Afzuigsystemen welke centraal geregeld worden (als gast wat onlogisch!), gehorige gang ondanks tapijt op de vloer. Goede fitnesruimte. Jammer dat de sluitingstijden waren vervroegd zonder uniforme aankondiging.

In de midweek hebben wij ons goed vermaakt en goed gerust.

With partner, August 2014
"Zie ons hier niet terug komen"translate
Fam. J. de Boer

08/16/2014 Leuk resort, maar voor 1 keer, omgeving prachtig

Find more information about Holiday park Resort De Zeven Heuvelen*** a...

Family with older children, August 2014
"Prima plaats om vakantie te vieren!"translate
Cees Hoogendijk
Restaurants

08/15/2014 Enige minpuntje was het kleuterkind van de buren (die er een gewoonte van maakte om ´s nachts en ´s morgens vroeg luidruchtig en langdurig te janken)

Family with older children, August 2014
"Rustig park"translate
Peter
Restaurants

08/15/2014 Hadden een 8 persoons huisje voor 4 personen geboekt met korting.
Voor een groot gezelschap is er maar 1 badkamer en een klein keukenblok.
Er zijn 2 grote lederen zitbanken aanwezig en grote eettafel met lederen stoeltjes. De auto is te parkeren bij het huisje, echter de parkeerplaats is zeer krap bemeten met een middenklasser auto.
We hebben er een fijn verblijf gehad met vriendelijk en behulpzaam personeel

Friends, August 2014
"Viel wat tegen"translate
BB
Restaurants

08/11/2014 Kamer redelijk in orde, alleen niet schoon, slechte ontvangst tv en wifi verbinding, goede bedden, ontbijt 1ste dag redelijk, niet echt uitgebreid maar voldoende, 2e dag om 9.30u broodjes op, brood oud en croissantjes niet gaar. Later nog wel broodjes gekregen.

"Leuke midweek"translate
van Tongeren
Restaurants

07/26/2014 Vakantiepark-Resort De Zeven heuvelen in Groesbeek: Leuk Resort, mooie ligging en prima uitvalbasis.

With partner, July 2014
"Prima prijs kwaliteit zeer goed"translate
remysen chris
Restaurants

07/25/2014 wij hadden alles wat we nodig hadden ,voor ons belangrijk een ijskast en vooral de laminaat parket ( ben allergich voor vloerbekleding ) spijtig van de spinnen die aanwezig waren,en verschillende spinnen webben,

"Goed voor herhaling vatbaar"translate
w,kastelein
Housing

07/26/2014 vacantie park zevenheuvelen zeer aan te bevelen.
Service uitstekend.,
welness en binnenbad zeer goed.
voorlichting receptie prima.

Friends, July 2014
"Nooit meer"translate
Jonkman
1.0
1.0
3.0

07/15/2014 receptie personeel erg kinderlijk. werden gebeld nadat wij inmiddels weer thuis waren of wij uit wouden checken. terwijl conform verzoek de sleutel in de brievenbus was gedaan.
bus kwam niet opdagen: opmerking personeel...hoe kom ik dan thuis....tsja denk eerst aan jezelf dan pas aan de gasten..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: