Reviews Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***

23 October 2014

Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Reviews Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Kerkendelweg 30, 3775 KN, Kootwijk

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***? Then have a look at the reviews of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, written by other travelers.
Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst scores a 7.5 out of 10, based on 339 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***? Have a look at the reviews of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 286 vacation photos of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** Kootwijk. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 339 reviews of Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***

8.7
7.9
7.4
7.7
6.7
Family with young children, October 2014
"Mooie lokatie met een heerlijk compact zwembad"translate
H, M, N en M
Restaurants

10/20/2014 We zijn in de herfstvakantie een week naar de Berkenhorst geweest en hebben verbleven in huisje 81 (6DL1). De woning was erg vochtig en ingericht met sauna en vaatwasser. Helaas was er maar 1 toilet in de badkamer. De bedden lagen prima en de schoonmaak was redelijk te noemen. De ligging van park is fantastisch aan het Kootwijkerzand. Je loopt vanaf het park zo de natuur in. We hebben genoten van de kleine maar compacte subtropische zwemtuin. Gelukkig was het niet erg druk en was er voldoende ruimte om te zitten en heerlijk te zwemmen. In het restaurant kun je prima eten tegen redelijke prijzen. De receptie / kleine winkel was alleen in de ochtend geopend. De medewerkers waren erg vriendelijk en service gericht. Voor de kinderen waren er naast het zwembad geen activiteiten en de speeltuintjes zijn klein en niet uitdagend te noemen. Het sportveld was helaas niet even vlak en het gras te lang om goed te kunnen voetballen. Al met al een lekkere week gehad.

Friends, 2014
"Heerlijk weekend gehad!!"translate
Diana
Restaurants

10/19/2014 Met 6 dames/vriendinnen in een zes persoons bungalow met sauna hebben we een heerlijk weekend gehad. Het huisje is gezellig, schoon en fris, van alle gemakken voorzien en rustig gelegen.
Bij de receptie werden we zeer vriendelijk welkom geheten en voorzien van leuke uitgaantips.
Na het insnuiven van de heerlijke schone lucht, het park ligt in een prachtige omgeving, en het doen van activiteiten die er voldoende zijn in de omgeving, kun je haast niet anders dan lekker slapen. Want ook de bedden zijn tip top in orde.
Ook volgend jaar zullen we ons jaarlijks weekendje weg beleven op Vakantiepark De Berkenhorst. Want er is nog genoeg te beleven.

Group trip, October 2014
"Heerlijke plek"translate
Christa ten Kleij
Restaurants

10/15/2014 Heerlijk knus park waar je met vriendinnen, vrienden, familie of gezin lekker kunt genieten. Je stapt de deur uit en bent in de natuur waar je fijn kunt wandelen, fietsen en waar kinderen zich uit kunnen leven. Bij de receptie geven ze leuke uitgaanstips en zijn ze zeer klantvriendelijk. Het huisje was mooi schoon. Kortom ik heb met mijn vriendinnen een heerlijk weekend beleefd.

Family with older children, October 2014
"Prima omgeving om heerlijk tot rust te komen."translate
Lucas Mouthaan
Restaurants

10/21/2014 Vorige week heerlijke herfstvakantie gehad. Een huisje aan het water met een eigen sauna. Een heerlijk tropisch zwembad, met stroomversnellingen, bubbelbad en lange glijbaan. Ook de omgeving is prachtig. Vanaf het park wandel je zo de heide op. Ook voor fietsers zijn er hele mooie tochten door dorpen en bossen in de buurt van diverse lengte verkrijgbaar bij de receptie.
Het restaurant serveert prima eten en je kunt koffie drinken bij de haard.
Zeer vriendelijk personeel, we komen hier zeker nog een keer terug.

With partner, October 2014
"Heerlijk!"translate
R.Commandeur
Restaurants

10/13/2014 Perfect schoon 6 pers huis,heerlijk vrij midden in de natuur.Vriendelijk personeel.Voor herhaling vatbaar.Heerlijk gefietst in de omgeving,en bij thuiskomst bij huisje je fiets in het schuurtje.

Friends, October 2014
"Echt genieten"translate
mies
Restaurants

10/19/2014 al voor het vierde jaar met vriendinnen naar de Berkenhorst, heerlijk weer genoten. Sub-tropisch zwembad lekker warm water. mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Heb je geen zin om zelf te koken dan is er de mogelijkheid om een hapje in het restaurant te nuttigen. Kortom het was weer echt genieten en komen zeker volgend jaar weer terug.

Friends, October 2014
"Geweldig weekend gehad!"translate
Miranda
Restaurants

10/15/2014 Voor de 4e keer alweer een heerlijk weekend weg gehad met mn vriendinnen. Het huisje is top en schoon!!!
We komen zeker volgend jaar weer!!! Bedankt medewerkers van de Berkenhorst voor weer een heerlijk weekend!!! Tot volgend jaar.

Family with young children, October 2014
"Hier gaan wij niet nog een keer naar toe!"translate
Lydeke
3.0
Restaurants

10/06/2014 Wij hadden een 2 persoon accommodatie geboekt, een weekend voor 250 euro.
Huisje nummer 41 kregen wij toegewezen. Dit huisje rook erg muf bij binnenkomst, veroorzaakt door een hoog vochtgehalte. De badkamer zat onder de schimmel en het raam in de slaapkamer was stuk. Dit hebben wij bij de receptie doorgegeven d.m.t. een formulier.
De bedden lagen niet lekker, in allebei zat een kuil.
Al met al was dit huisje erg veroudert qua inrichting/onderhoud. Sommige huisjes zagen eruit alsof ze later gebouwd zijn.

Het voordeel van het park is dat het kleinschalig is, alles is lekker dichtbij. Het restaurant/snackbar is van goede kwaliteit.

Family with young children, September 2014
"Prima prijs/kwaliteit verhouding"translate
Caroliene
Restaurants

10/01/2014 Eerste indruk is dat het ietwat gedateerd is maar wij hadden een 6-persoons huisje met sauna en we hebben heerlijk genoten.
Dit park is autovrij maar zeer ruime parkeerplaatsen. Restaurant biedt ook daghappen voor €10,00 en is prima. Mooie omgeving en als je even geen bos meer wil zien dan is er voldoende te doen in de omgeving. Zwembad is niet super groot maar medio september was het zeer rustig.

Group trip, September 2014
"Lang familieweekend zeer geslaagd!"translate
Maarten
Housing

09/16/2014 Wij hadden voor een lang familieweekend met 16 personen, twee villa's geboekt: een 6-persoons villa (6DL2, nr. 101) en een 10-persoons villa (10FL, nr. 121). Deze twee villa's waren tiptop in orde. Alles zag er netjes en opgeruimd uit. Er was zeker geen sprake van achterstallig onderhoud of schimmelplekken. Ook van stank was geen sprake. Ter voorbereiding van dit weekend is er een aantal keren contact geweest met de receptie en het restaurant. We zijn zeer vriendelijk en correct benaderd en de receptionisten hebben ons advies gegeven over de mogelijkheden op het park en in de omgeving.
Er is door ons gebruik gemaakt van het zwembad. Dit zag er netjes en schoon uit maar het nodige tegelwerk heeft een dringende opknapbeurt nodig. Verder hebben we via het restaurant op de Berkenhorst een BBQ besteld voor op de locatie. Voor de heren Trip en Willemsen was niets teveel.
Vervolg bij "TIP"

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Which country do you prefer driving in?