Reviews Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***

19 September 2014

Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Reviews Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Kerkendelweg 30, 3775 KN, Kootwijk

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***? Then have a look at the reviews of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, written by other travelers.
Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst scores a 7.5 out of 10, based on 329 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***? Have a look at the reviews of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 285 vacation photos of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** Kootwijk. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Group trip, September 2014
"Lang familieweekend zeer geslaagd!"translate
Maarten
Housing

09/16/2014 Wij hadden voor een lang familieweekend met 16 personen, twee villa's geboekt: een 6-persoons villa (6DL2, nr. 101) en een 10-persoons villa (10FL, nr. 121). Deze twee villa's waren tiptop in orde. Alles zag er netjes en opgeruimd uit. Er was zeker geen sprake van achterstallig onderhoud of schimmelplekken. Ook van stank was geen sprake. Ter voorbereiding van dit weekend is er een aantal keren contact geweest met de receptie en het restaurant. We zijn zeer vriendelijk en correct benaderd en de receptionisten hebben ons advies gegeven over de mogelijkheden op het park en in de omgeving.
Er is door ons gebruik gemaakt van het zwembad. Dit zag er netjes en schoon uit maar het nodige tegelwerk heeft een dringende opknapbeurt nodig. Verder hebben we via het restaurant op de Berkenhorst een BBQ besteld voor op de locatie. Voor de heren Trip en Willemsen was niets teveel.
Vervolg bij "TIP"

Family with young children, 2014
"Wat een ramp"translate
Vd camp
1.0
1.0

09/07/2014 Dames en heren,

Niet doen!!!!

Verschrikkelijke huisjes , erg smerig en vochtig vol met schimmels dit park hadden ze beter 20 jaar geleden terug aan de natuur kunnen geven!

Echt zeer slecht onderhouden!

Travelling alone, September 2014
"Vochtige huisjes"translate
mvg

09/12/2014 de huisjes zijn vochtig en ruiken muf

With partner, September 2014
"Jammer nauw"translate
H .Verheul
Restaurants

09/14/2014 We hadden geboekt voor een 4BLzandzegge luxe .Bij aankomst het huisje bekijken zag er niet uit . We werden omgeboekt naar een 6 persoons huis
Boomleeuwerik 6 DL2. Was niet schoon moest eerst nog schoongemaakt worden.Toen dit gedaan was en we binnen kwamen stonk het sterk naar bleekwater.Verder waren in alle kamers de kitnaden beschimmeld .
Volgens beheerder komt dit omdat ze in het bos staan en liever niet op deze site zetten. Rondom huisjes veel zwerfkatten.
Verder mooie omgeving en fijn gefietst.

Family with young children, September 2014
"Dit nooit meer"translate
B, van de Camp
2.0

09/11/2014 we zijn( gelukkig maar één dag) op bezoek geweest bij dochter en schoonzoon, wat een vies en deprimerend huisje. het stonk muf, schimmel op de badkamer, in de slaapkamer, vieze en kapotte pannen, smerige rubbers in de koelkast,badkamer direct gekoppeld aan keuken,(ook smakelijk) zaten gezellig tegen een vergane struik aan te kijken door de tuindeuren en tegen een muur aan de eettafel aan beide kanten. kapotte stoelen enz. deze huisjes zouden niet meer verhuurd MOGEN worden, en zeker niet voor die prijs. het regende dan ook klachten, wij waren zeker niet de enige! lees met verbazing dat er nog positieve referenties zijn, weten die mensen zeker dat ze op de Berkenhorst zijn geweest? Kregen na indienen klacht een ander huisje en de enige vooruitgang die we boekten was een extra raam en een vloerkleed zodat het nog een klein beetje oogde. hier ook schimmel en vuiligheid.
schriftelijke klacht ingediend maar nog niets op terug gehoord, ook een minpunt!

With partner, August 2014
"Het nieuwe parkwinkeltje"translate
a_berveling9
Restaurants

08/29/2014 In deze nieuwe beoordeling beschrijf ik de veranderingen/verbeteringen op vakantiepark de Berkenhorst.
In 2014 heeft men de supermarkt naast 't restaurant vervangen door een parkwinkeltje ingebouwd in de receptie.
Aangezien hierdoor de ruimte beperkt is, is de keuze per product ook beperkt, maar dat is logisch.
Echter is Alles te koop wat je tijdens een week vakantie op dit gezellige park nodig hebt; dat hebben ze dus fantastisch opgelost zodat mensen zonder auto niet afhankelijk zijn van de supermarkten in de naast gelegen dorpen.
Mocht je toch een product willen kopen dat Niet in 't assortiment is, kun je ter plekken of een paar dagen voor aankomst jouw gewenste producten bestellen bij de receptie op naam gereserveerd!
Ook de vers gebakken broodjes, croissants, gevulde koeken,etc. worden nog dagelijks s'ochtends gebakken.
In 't restaurant heeft men nieuwe sfeervolle lampen boven de tafels gehangen voor nog meer sfeer.
Tot maandag!

"Rustig,groen en schoon park."translate
Marianne
Restaurants

08/19/2014 met jongste zoon van 10 een weekje hier vertoefd, gastvrij onthaal, schoon park ,net huisje, nette inrichting,groene omgeving, recreatie team organiseerde diverse activiteiten zowel sport, pizza bakken als loommiddag of bingo. zwembad viel qua grootte tegen dan op fotos ,site lijkt. maar was niet te druk gelukki!toezicht was onvoldoende, regelmatig geen toezicht bij het zwemmen! qua afstand zo in apeldoorn kon. julianatoren ,apenheul. voor oudere kinderen niet zo veel te doen op park en qua activiteiten. voor jongere prima.

Family with older children, August 2014
"Slechte huisvesting"translate
Marcel
Restaurants

08/10/2014 Bij binnentreden van het huisje (type 4b) is een bijtende chloorlucht aanwezig. Het huisje is koud en vochtig.

Bij navraag aan de service desk schijnt het huisje een "anti schimmelbehandeling" ondergaan te hebben. Luchten is volgens de parkvertegenwoordiging de juiste remedie.

Gedurende het verblijf worden de behandelde schimmelplekken elke dag weer duidelijker zichtbaar. Het ruikt muf.
Tijdens de regenbuien komt het grondwater door de voegen van de vloer omhoog. Hierdoor blijft het klam.

De omgeving alhier op de Veluwe is prachtig. Menig uur is dan ook gespendeerd aan het verkennen hiervan.

Family with young children, August 2014
"Prima park voor de prijs die je betaalt"translate
Anne-Lies
Restaurants

08/20/2014 Een week doorgebracht in huisje 94. Leuk kleinschalig park, vooral voor jonge gezinnen met kleine kinderen en rustzoekers. Helaas was het huisje niet schoon, veel stof, spinnenwebben, schimmel en kapot glas op de grond. De badkamer zelf schoongemaakt voordat we daar wilden douchen. Verder alles prima. restaurant lekker eten, bediening matig. Soms was het personeel aan het kletsen en gingen we maar weer weg omdat we niet bediend werden. Goede park faciliteiten en mijn dochter heeft genoten van knutseluurtje en de andere activiteiten. Prachtige omgeving met mogelijkheden tot dagtripjes. We zouden wel terug komen naar dit park, we hebben het erg leuk gehad ondanks de aandachtspuntjes.

"Heerlijke week gehad...."translate
ramonabarona
Restaurants

08/09/2014 Wij zaten in een 10-persoons huis. Het huis is inclusief sauna en zonnehemel. Het heeft 3 verdiepingen, een riante keuken, 2 douches en 1 bad. 5 slaapkamers met elk 2 x 1 persoonsbedden. Die tegen elkaar of van elkaar kunnen. Ideaal voor mensen die niet bij elkaar in bed willen of juist wel ;-). Het enige wat ik daar op aan te merken heb is dat het huis apart staat van de rest. Maar een voordeel is dan wel weer dat je iets minder om de rest hoeft te denken.

Qua service ben ik erg tevreden. We hadden een probleem met een matras. Gemeld bij de receptie en binnen een uur kwamen ze een nieuw matras brengen.

Het eten op het park is ontzettend goed. Houdt er wel rekening mee dat het druk kan zijn .(bijv. op woensdag) en dat je niet direct eten kan meenemen. Zoals bij de ingang staat, reserveer en voorkom teleurstelling. Heb je het gereserveerd dan is het klaar op de afgesproken moment.

Er zijn veel spinnen en vliegen, maar je zit ook in de natuur, het is immers hun leefomgeving!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What is most important to you when choosing a city break?