Reviews Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***

30 July 2014

Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Reviews Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Kerkendelweg 30, 3775 KN, Kootwijk

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***? Then have a look at the reviews of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, written by other travelers.
Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst scores a 7.5 out of 10, based on 318 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***? Have a look at the reviews of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 160 vacation photos of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** Kootwijk. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, July 2014
"Leuke vakantie"translate
Michel
Restaurants

07/25/2014 Klein maar gezellig park, zeer rustig gelegen in een bosrijke omgeving. Wagen en/ of fiets zijn noodzakelijk om de buurt te verkennen ( zie rustig gelegen). De huisjes waren iets ouder, maar volgens de betaalde prijs een juiste kwaliteit.
Het nodige was aanwezig. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Gezien wij met kinderen waren, hebben wij dus vaak gebruik gemaakt van het zwembad, dit was voldoende groot in verhouding met het aantal huisjes en de "jonge dames M & K" die er werkten zorgden voor de extra ambiance in en rond het zwembad. Ook de animatie " Berry en Fabienne" wisten de kinderen te vermaken. Wat ons betreft was het een geslaagd verblijf en er zijn altijd futiliteiten waar je over kan klagen, maar ga dan naar een 5*- hotel. En uiteindelijk is vakantie wat je er zelf van maakt.

Family with older children, July 2014
"Tegenvaller"translate
Ellen
Housing

07/12/2014 Wat een smerig huisje (6DL), overal spinnenwebben en vreselijk vochtig. Er lag nog een tandenborstel op de vloer en in de kast lagen prijskaartjes. In de schuur stonden een ronduit smerig campingbedje en stoeltje. Tuinkussens zijn verschimmeld en de bekleding van hoekbank en matrassen was gescheurd. Over de schoonmaak wordt een beetje lacherig gedaan, zelfs sorry is blijkbaar teveel gevraagd. Het zwembad is kleiner dan de foto's doen vermoeden, het buitenbad blijkt slechts een stukje water te zijn wat in verbinding staat met het binnenbad.Het was er lekker warm en de badmeester was vriendelijk. De omgeving is mooi. Boodschappen deden we bij de plus in Harskamp. Erg jammer vind ik ook dat de poolse werknemers hun auto regelmatig meenemen naar hun huisje terwijl het een autovrij park is. Al met al best een tegenvaller!

Family with young children, May 2014
"Leuk park, goed voorzieningen"translate
van den Berg
Restaurants

05/05/2014 iedereen heeft zich hier goed vermaakt.
Vele kleine speeltuintjes, leuk zwembad met glijbaan en stroomversnelling.
Eten is goed en niet duur.
Veel wandelmogelijkheden.
Zeer rustig park maar genoeg te doen.

Family with young children, May 2014
"Voor ons nooit meer"translate
OEC
3.0

06/02/2014 Algemeen:
De foto's en kaart op de site geven een onrealistisch beeld van het park qua grootte van de faciliteiten en ruimte in en om het huis. De kaart oogt veel meer ruimtelijk dan het in werkelijkheid is.
- Huisje was erg klein. Hier hadden we beter op moeten letten bij het boeken. Daarbij moet gezegd worden dat het formaat niet eens zo erg zou zijn als de rest wel in orde was geweest.
- Huisje was niet goed schoongemaakt. Het was vochtig en rook muf. Er zaten schimmel plekken door het hele huis, badkamer, woonkamer, slaapkamers.
- De zittingen en de armleuningen van de bank waren doorgezakt en zat daardoor niet comfortabel.
- Keukenvoorzieningen waren beneden peil.
- Inrichting van het huisje was ronduit ongezellig. Kale vieze muren en basis meubels.
- Service aan de balie kan een stuk beter.
- Het eten in het restaurant was erg beperkt qua keuze. Voornamelijk vette hap en niet om over naar huis te schrijven.

Friends, April 2014
"Rustig park in een prachtige omgeving"translate
Anneke
Restaurants

05/03/2014 Park de Berkenhorst is een klein rustig park aan de rand van het Kootwijkerzand. Wij hebben hier een korte midweek doorgebracht met 5 personen in een 6-persoonshuisje. De huisjes zijn tussen de bomen gelegen en hebben voldoende privacy. Ze zijn eenvoudig ingericht maar hebben een goeie prijs/kwaliteitverhouding. Er is een klein zwembad met een glijbaan en bubbelbad. Je kunt er snacks afhalen maar ook gezellig zitten in het restaurant.
Het park is ideaal gelegen voor diverse uitstapjes, je kunt in de omgeving heerlijk wandelen en fietsen. Maar je bent ook zo in Apeldoorn.
Kortom een prima park voor wie rust zoekt in een prachtige omgeving!!

Family with older children, April 2014
"Fijn vakantiepark midden op de veluwe"translate
Wilma
Restaurants

05/03/2014 Wij zaten in bungalow boomleeuwerik de luxe, een hele fijne ruime accomodatie met sauna. heerlijk omringd door de bossen. Je loopt zo vanuit het park de Kootwijkse vlakte op, heerlijk met de hond! Prachtige natuur, ga je 's ochtends vroeg op pad of 's avonds in de schemering kom je zomaar wild tegen, wij hebben 3 herten gezien, geweldig! Het zwembad is niet groot, maar gezellig en lekker warm. Ook hebben wij lekker gegeten in het restaurant op het park.

Family with older children, April 2014
"Gezellig park in mooie omgeving!"translate
Sara
Restaurants

04/22/2014 Gezellig park, kleinschalig. Voor de rustzoeker ideaal, mooie omgeving! Bij slecht weer zou het voor onze kinderen wat moeilijker zijn zich te vermaken op het park zelf. ( 12 en 10 jaar) Zwembad is dan weinig uitdagend en binnend

"Heerlijk weekend"translate
Harry van Eeden
Restaurants

04/15/2014 Heerlijk weekendje gehad op de Berkenhorst lekker rustig park waar je echt kunt genieten Het restaurant is zeer klantvriendelijk en van hoge kwalitiet echt top, het zwembad is klein maar fijn

April 2014
"Geweldige plek"translate
Marja de wildt
Restaurants

04/11/2014 Wij komen al ruim 30 jaar,vinden het nog steeds heerlijk.

Friends, April 2014
"Klein rustig park in een prachtige omgeving"translate
anneke
Restaurants

05/03/2014 We hebben een korte midweek doorgebracht met 5 personen in een 6-persoonshuisje. Deze was prachtig gelegen tussen de bomen, en was eenvoudig ingericht. Het huisje was schoon en alles wat je nodig hebt was aanwezig. Het heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Op het park is er een klein zwembad met bubbelbad en glijbaan. Je kunt er snacks afhalen of lekker eten in het restaurant.
De omgeving is prachtig aan de rand van het Kootwijkerzand, het park is een ideale uitvalsbasis om heerlijk te wandelen en fietsen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next