Reviews Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***

20 April 2014

Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Reviews Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Kerkendelweg 30, 3775 KN, Kootwijk

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***? Then have a look at the reviews of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, written by other travelers.
Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst scores a 7.5 out of 10, based on 308 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***? Have a look at the reviews of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 160 vacation photos of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** Kootwijk. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Friends, April 2014
"Heerlijk weekend"translate
Harry van Eeden
Restaurants

04/15/2014 Heerlijk weekendje gehad op de Berkenhorst lekker rustig park waar je echt kunt genieten Het restaurant is zeer klantvriendelijk en van hoge kwalitiet echt top, het zwembad is klein maar fijn

April 2014
"Geweldige plek"translate
Marja de wildt
Restaurants

04/11/2014 Wij komen al ruim 30 jaar,vinden het nog steeds heerlijk.

Friends, March 2014
"Mooi park wanneer je van Veluwe houdt"translate
hb2014
Housing

03/31/2014 Park is en ligt erg mooi, eigenaar en personeel is erg vriendelijk. Wij waren hier een midweek midden maart, dus buiten een vakantieperiode. Het was daarom op het park ook zeer rustig. Het zwembad is prima, niet al te groot, maar je kunt er wel even lekker zwemmen. Vanaf het park kun je mooie wandeltochten maken. Ideaal park om Veluwe te verkennen.
Bungalow die wij hadden was (Zandhegge) is niet al te groot, prijs-kwaliteit verhouding prima. De bungalow was schoon en beschikte over fijne keuken en badkamer.

Friends, March 2014
"Fijn verblijf !!"translate
p.schot8
Restaurants

04/07/2014 Prima accommodatie, locatie en uitzicht een plaatje. Bereidwilligheid en hulpvaardigheid van al het personeel, lees, ook van de parkmanager, waren uitstekend. Kortom de service was prima. Het is een kleinschalig, autoloos, park, maar juist daarom zo aan te bevelen als je van rust houdt. Het was voor ons 10 jaar geleden dat we voor het eerst in dit park verbleven, maar het is zeker nog voor een 3e keer voor herhaling vatbaar.

Family with young children, March 2014
"Fijne midweek gehad"translate
Willem Strating
Housing

03/24/2014 We zaten in bungalowpark De Berkenhorst bij Kootwijk in een mooie bungalow (Boomleeuwerik Luxe). Een prima bungalow voor 6 personen, inclusief sauna. We hebben heerlijk gezwommen met onze kleinkinderen van 1 en 2 jaar. Het personeel was erg vriendelijk en bereidwillig om je tegemoet te komen. Zo kregen wij ter plaatse alsnog een andere bungalow, omdat ik slecht ter been was.
De omgeving van het park is prachtig en zeer ideaal, indien je een hond wilt meenemen.
Wij komen hier zeker weer terug.

With partner, Febuary 2014
"Mooi gelegen park."translate
Tanja_koster
Restaurants

03/02/2014 Wij komen al jaren erg graag op dit park. Het is een kleinschalig park, prachtig gelegen in de bossen. Als je komt voor je rust en om te genieten van de mooie natuur zit je hier goed. Vanuit het park kun je de mooiste fietstochten maken. Veel huisjes zijn wel aan renovatie toe en ook het zwembad kan een kleine opknapbeurt gebruiken. Jammer dat de openingstijden verkort zijn. Ook jammer is dat het winkeltje weg is. Wij hopen dat het park in deze vorm kan blijven bestaan. Mvg Tanja en Johan.

Family with young children, Febuary 2014
"Heerlijke week"translate
Peter
Housing

03/01/2014 In een 6DL2 bungalow verbleven. Ruim, netjes, goede electrische apparaten wat verblijf veraangenaamt. Onze kids van 2, 7 en 9 jaar hebben zich meerdere malen prima vermaakt in het zwembad. Lekker warm water. Vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen en er alles aan doen om je welkom te voelen. Al was er geen activiteitenprogramma, wij hebben het niet gemist. En autoluw park. Kinderen konden heerlijk hun gang gaan.

Family with young children, 2014
"Jammer."translate
JJ
3.0
Restaurants

02/21/2014 Al bij de reservering merkten we, dat de organisatie van dit park niet vlekkeloos werkt.Het gehuurde huis bleek niet geschikt voor honden, dus moest onze groep over twee huizen worden verdeeld.Men zou het regelen, met excuses voor het ongemak.Bij aankomst op het park bleek de reservering helemaal niet correct veranderd. 2 honden waren in 1 hond veranderd.Er was beddengoed te weinig.Eén huis stonk verschrikkelijk.Toen daarna een ander (eigenlijk niet voor honden geschikt, alle gedoe onnodig) huis werd toegewezen, was het maar goed dat we een uitdraai van de originele reservering konden overleggen, 'want anders zou het niet zo'n gezellige week worden'. Kort gezegd, eens maar nooit weer.In steekwoorden samengevat: Amateuristisch, achterstallig onderhoud, muffe bungalows, onverzorgd groen, verouderde en planningsloze infrastructuur, matige schoonmaak, oncomfortabel en versleten meubilair,vriendelijk horecapersoneel, fantastische locatie voor rustzoekers.Vanaf nu weer park van andere keten.

Parkmanager Parkmanager, 03/05/2014
Owner says::  Natuurlijk heel vervelend dat de familie Luijendijk hun verblijf zo heeft ervaren. Je kunt bij ons een schone en frisse bungalow verwachten. Op het park stellen we alles in het werk om het verblijf van onze gasten zo aangenaam mogelijk te laten ervaren. Het mogelijk om een bungalow te boeken waarin niet gerookt mag worden. Wij adviseren onze gasten die hier gevoelig voor zijn altijd een bungalow te boeken waarin niet gerookt mag worden. In onderhavig geval hebben wij direct de gasten kosteloos omgeboekt naar een rookvrije bungalow en de van te voren opgemaakte bedden wederom opgemaakt. De bungalows op De Berkenhorst staan in een gemengd naald/loof bos, geen parklandschap. De één ervaart dit als onverzorgd groen, wij proberen juist de "bos" beleving zo veel mogelijk te handhaven.

Family with young children, Febuary 2014
"Een Prachtig Stukje Nederland!!"translate
fam van Beek
Restaurants

03/14/2014 Bij aankomst ondekten we dat het een vrij klein park betreft wat ons gelijk enorm aansprak en ons en erg vertouwd gevoel gaf.
De omgeving is werkelijk sprokjesachtig nooit verwacht dat je onder een vroege ochtend wandeling een heel koppel edelherten op je pad tegen kwam, dit nog geen 3 min van het park.
Het personeel was erg vriendelijk en ook ondanks dat de huisjes iets ouder zijn vinden we de prijs en kwaliteit verhouding prima, De huisjes zijn schoon en de schoonmaak is prima voor elkaar. wij zijn een jong gezin met een dochter van 5 ze heeft zich hier prima vermaakt, we vinden het met jonge kinderen heel belangrijk dat ze veilig kunnen spelen het was heel prettig dat dit een auto vrij park is.

Volgend jaar komen we zeker terug Bedankt voor de goede zorg!!!!

Family with older children, Febuary 2014
"Rustig park op een fantastische plek"translate
marja varekamp
Restaurants

03/01/2014 Bungalowpark Berkenhorst biedt eenvoudige bungalows in een rustig autovrij park, dat op een prachtige plek direct aan het Kootwijkerzand ligt. De huisjes zijn netjes en ons huisje had een fantastisch uitzicht op het Zand. Elke morgen haalden we heerlijk verse broodjes. Vanuit ons huisje liepen we door het klaphek en konden prachtige wandelingen maken of fietsen over de Veluwe. 's Avonds aten we in het restaurant een goede maaltijd. Wat wil je nog meer?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?