Reviews Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***

2 September 2014

Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Reviews Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***
Kerkendelweg 30, 3775 KN, Kootwijk

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***? Then have a look at the reviews of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, written by other travelers.
Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst scores a 7.5 out of 10, based on 324 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***? Have a look at the reviews of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** in Kootwijk, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 270 vacation photos of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst*** Kootwijk. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

With partner, August 2014
"Het nieuwe parkwinkeltje"translate
a_berveling9
Restaurants

08/29/2014 In deze nieuwe beoordeling beschrijf ik de veranderingen/verbeteringen op vakantiepark de Berkenhorst.
In 2014 heeft men de supermarkt naast 't restaurant vervangen door een parkwinkeltje ingebouwd in de receptie.
Aangezien hierdoor de ruimte beperkt is, is de keuze per product ook beperkt, maar dat is logisch.
Echter is Alles te koop wat je tijdens een week vakantie op dit gezellige park nodig hebt; dat hebben ze dus fantastisch opgelost zodat mensen zonder auto niet afhankelijk zijn van de supermarkten in de naast gelegen dorpen.
Mocht je toch een product willen kopen dat Niet in 't assortiment is, kun je ter plekken of een paar dagen voor aankomst jouw gewenste producten bestellen bij de receptie op naam gereserveerd!
Ook de vers gebakken broodjes, croissants, gevulde koeken,etc. worden nog dagelijks s'ochtends gebakken.
In 't restaurant heeft men nieuwe sfeervolle lampen boven de tafels gehangen voor nog meer sfeer.
Tot maandag!

"Rustig,groen en schoon park."translate
Marianne
Restaurants

08/19/2014 met jongste zoon van 10 een weekje hier vertoefd, gastvrij onthaal, schoon park ,net huisje, nette inrichting,groene omgeving, recreatie team organiseerde diverse activiteiten zowel sport, pizza bakken als loommiddag of bingo. zwembad viel qua grootte tegen dan op fotos ,site lijkt. maar was niet te druk gelukki!toezicht was onvoldoende, regelmatig geen toezicht bij het zwemmen! qua afstand zo in apeldoorn kon. julianatoren ,apenheul. voor oudere kinderen niet zo veel te doen op park en qua activiteiten. voor jongere prima.

Family with older children, August 2014
"Slechte huisvesting"translate
Marcel
3.0
Restaurants

08/10/2014 Bij binnentreden van het huisje (type 4b) is een bijtende chloorlucht aanwezig. Het huisje is koud en vochtig.

Bij navraag aan de service desk schijnt het huisje een "anti schimmelbehandeling" ondergaan te hebben. Luchten is volgens de parkvertegenwoordiging de juiste remedie.

Gedurende het verblijf worden de behandelde schimmelplekken elke dag weer duidelijker zichtbaar. Het ruikt muf.
Tijdens de regenbuien komt het grondwater door de voegen van de vloer omhoog. Hierdoor blijft het klam.

De omgeving alhier op de Veluwe is prachtig. Menig uur is dan ook gespendeerd aan het verkennen hiervan.

Family with young children, August 2014
"Prima park voor de prijs die je betaalt"translate
Anne-Lies
Restaurants

08/20/2014 Een week doorgebracht in huisje 94. Leuk kleinschalig park, vooral voor jonge gezinnen met kleine kinderen en rustzoekers. Helaas was het huisje niet schoon, veel stof, spinnenwebben, schimmel en kapot glas op de grond. De badkamer zelf schoongemaakt voordat we daar wilden douchen. Verder alles prima. restaurant lekker eten, bediening matig. Soms was het personeel aan het kletsen en gingen we maar weer weg omdat we niet bediend werden. Goede park faciliteiten en mijn dochter heeft genoten van knutseluurtje en de andere activiteiten. Prachtige omgeving met mogelijkheden tot dagtripjes. We zouden wel terug komen naar dit park, we hebben het erg leuk gehad ondanks de aandachtspuntjes.

"Heerlijke week gehad...."translate
ramonabarona
Restaurants

08/09/2014 Wij zaten in een 10-persoons huis. Het huis is inclusief sauna en zonnehemel. Het heeft 3 verdiepingen, een riante keuken, 2 douches en 1 bad. 5 slaapkamers met elk 2 x 1 persoonsbedden. Die tegen elkaar of van elkaar kunnen. Ideaal voor mensen die niet bij elkaar in bed willen of juist wel ;-). Het enige wat ik daar op aan te merken heb is dat het huis apart staat van de rest. Maar een voordeel is dan wel weer dat je iets minder om de rest hoeft te denken.

Qua service ben ik erg tevreden. We hadden een probleem met een matras. Gemeld bij de receptie en binnen een uur kwamen ze een nieuw matras brengen.

Het eten op het park is ontzettend goed. Houdt er wel rekening mee dat het druk kan zijn .(bijv. op woensdag) en dat je niet direct eten kan meenemen. Zoals bij de ingang staat, reserveer en voorkom teleurstelling. Heb je het gereserveerd dan is het klaar op de afgesproken moment.

Er zijn veel spinnen en vliegen, maar je zit ook in de natuur, het is immers hun leefomgeving!

"Ideaal voor gezinnen"translate
michel
Restaurants

08/08/2014 Rustig gelegen in een bosrijke omgeving, klein van opzet maar niet minder gezellig. Het personeel is vriendelijk , het restaurant klein maar goed en niet duur, het zwembad is schoon, klein en knus.
We hadden het (enige) 10 persoon huis, die was zeer ruim en schoon. Al met al heb ik een geweldige tijd gehad, het verblijf op dit park was zeer goed kom er graag terug.

We waren daar met 7 volwassenen en 3 kinderen.

Family with young children, July 2014
"Leuke vakantie"translate
Michel
Restaurants

07/25/2014 Klein maar gezellig park, zeer rustig gelegen in een bosrijke omgeving. Wagen en/ of fiets zijn noodzakelijk om de buurt te verkennen ( zie rustig gelegen). De huisjes waren iets ouder, maar volgens de betaalde prijs een juiste kwaliteit.
Het nodige was aanwezig. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Gezien wij met kinderen waren, hebben wij dus vaak gebruik gemaakt van het zwembad, dit was voldoende groot in verhouding met het aantal huisjes en de "jonge dames M & K" die er werkten zorgden voor de extra ambiance in en rond het zwembad. Ook de animatie " Berry en Fabienne" wisten de kinderen te vermaken. Wat ons betreft was het een geslaagd verblijf en er zijn altijd futiliteiten waar je over kan klagen, maar ga dan naar een 5*- hotel. En uiteindelijk is vakantie wat je er zelf van maakt.

Family with older children, July 2014
"Tegenvaller"translate
Ellen
Housing

07/12/2014 Wat een smerig huisje (6DL), overal spinnenwebben en vreselijk vochtig. Er lag nog een tandenborstel op de vloer en in de kast lagen prijskaartjes. In de schuur stonden een ronduit smerig campingbedje en stoeltje. Tuinkussens zijn verschimmeld en de bekleding van hoekbank en matrassen was gescheurd. Over de schoonmaak wordt een beetje lacherig gedaan, zelfs sorry is blijkbaar teveel gevraagd. Het zwembad is kleiner dan de foto's doen vermoeden, het buitenbad blijkt slechts een stukje water te zijn wat in verbinding staat met het binnenbad.Het was er lekker warm en de badmeester was vriendelijk. De omgeving is mooi. Boodschappen deden we bij de plus in Harskamp. Erg jammer vind ik ook dat de poolse werknemers hun auto regelmatig meenemen naar hun huisje terwijl het een autovrij park is. Al met al best een tegenvaller!

Family with young children, May 2014
"Leuk park, goed voorzieningen"translate
van den Berg
Restaurants

05/05/2014 iedereen heeft zich hier goed vermaakt.
Vele kleine speeltuintjes, leuk zwembad met glijbaan en stroomversnelling.
Eten is goed en niet duur.
Veel wandelmogelijkheden.
Zeer rustig park maar genoeg te doen.

Family with young children, May 2014
"Voor ons nooit meer"translate
OEC
3.0

06/02/2014 Algemeen:
De foto's en kaart op de site geven een onrealistisch beeld van het park qua grootte van de faciliteiten en ruimte in en om het huis. De kaart oogt veel meer ruimtelijk dan het in werkelijkheid is.
- Huisje was erg klein. Hier hadden we beter op moeten letten bij het boeken. Daarbij moet gezegd worden dat het formaat niet eens zo erg zou zijn als de rest wel in orde was geweest.
- Huisje was niet goed schoongemaakt. Het was vochtig en rook muf. Er zaten schimmel plekken door het hele huis, badkamer, woonkamer, slaapkamers.
- De zittingen en de armleuningen van de bank waren doorgezakt en zat daardoor niet comfortabel.
- Keukenvoorzieningen waren beneden peil.
- Inrichting van het huisje was ronduit ongezellig. Kale vieze muren en basis meubels.
- Service aan de balie kan een stuk beter.
- Het eten in het restaurant was erg beperkt qua keuze. Voornamelijk vette hap en niet om over naar huis te schrijven.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: