Reviews Hotel De Lindenboom***

De Lindenboom***
Reviews Hotel De Lindenboom***
Kottenseweg 152, 7115 AE, Winterswijk
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel De Lindenboom***? Then have a look at the reviews of Hotel De Lindenboom*** in Winterswijk, written by other travelers.
Hotel De Lindenboom scores a 6.6 out of 10, based on 12 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel De Lindenboom***? Have a look at the reviews of Hotel De Lindenboom*** in Winterswijk, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 24 vacation photos of Hotel De Lindenboom*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for De Lindenboom*** Winterswijk. You can be the first to add a review.

1 2 next

With partner, July 2014
"Nooit meer"translate
Cora
2.0

09/07/2014 Kamers zijn erg gedateerd , maar wel schoon Tijd is daar een jaar of dertig stil blijven staan.Televisie met 1 Nederlandse zender en die is ook nog eens niet om aan te zien door de sneeuw op de tv. Ontbijt matig ,als je bv hagelslag op brood wil schut je dat gewoon uit een pak! . Veel te veel geld voor het comfort dat je krijgt..Ik zeg niet doen zoek voor dat geld wat anders ,ietsje chiquer dan dit

With partner, 2014
"Absolute afrader, niet doen!"translate
Daniel
3.0
1.0
3.0
1.0

06/08/2014 Kamer ingericht op een manier die in de jaren 70 van de vorige eeuw al gedateerd was. Piepkleine, stokoude tv, die vooral 'sneeuw' liet zien. De 'verrassing' bij aankomst bleek een snoepje op het kussen. Radiator die een suizend geluid maakte (stond uit). Zwaar gedateerde tegels in de badkamer. Douche werkte niet goed. Gastvrouw met zweetplekken onder haar oksels. Karig ontbijt. Glazen waren vies en vettig. 85 euro absurd hoge prijs. Platgooien en opnieuw opbouwen met frisse ideeën lijkt de enige oplossing.

With partner, September 2013
"Gezellig, gemoedelijk, gastvrij"translate
n.groot

09/09/2013 De eigenaars van dit hotel werken ontzettend hard voor hun bedrijf en dat doen ze met veel liefde en plezier. De kamers zijn inderdaad gedateerd maar wat maakt het uit als je de hele dag buiten op je fiets zit. De diners waren prima evenals het ontbijt. Geen overdreven 6 soorten yoghurt maar gewoon lekker zondags ontbijtje. Wij hadden er een paar fijne dagen en hebben de Achterhoek goed kunnen verkennen.

With partner, August 2013
"Heel vriendelijk en schoon"translate
Stolk

08/12/2013 we hebben in de Lindeboom een paar prettige dagen doorgebracht en goed gegeten

With partner, July 2013
"Gemoedelijk en mooie omgeving"translate
w.borgman

07/14/2013 het hotel iets gedateerd maar daar houden wij wel van , schone kamers en sanitair vriendelijke bediening en prima eten ook een fijne omgeving voor fietsers zeker een aanrader voor de natuur lief hebber

Travelling alone, September 2012
"Prima plek, gemoedelijk en oog voor de gasten."translate
José

09/06/2012 Hotel de Lindeboom is gelegen op een mooie locatie vlak buiten Winterswijk. Wel aan een doorgaande weg, maar de kamers zitten aan de zij- of achterkant en je hebt geen last van het verkeer. Alles is netjes en functioneert, maar wel een beetje gedateerd. Dit wordt ruimschoots te goed gedaan door eigenaar en gezin. Ontzettend hartelijke mensen. Het ontbijt en avondeten is prima zonder poespas. Het bargedeelte is niet groot, maar heel gezellig. Kindvriendelijk? Ja er is een grote tuin en niks moet of mag niet.

With partner, July 2011
"Heerlijk Hotel"translate
fred_11

07/23/2011 Prima verblijf gehad. Zeer klantvriendelijk personeel. Kamers iets gedateerd

With partner, June 2011
"Eenvoudig maar gezellig verblijf in de Achterhoek"translate
Janenien

06/05/2011 Bij binnenkomst in het hotel werden wij welkom geheten door de hoteleigenaar. Hij bracht ons zelf naar de kamer.
De kamer was gedateerd ingericht. De kamer was schoon, zij het dat wat spinrag in de hoekjes over het hoofd was gezien. Het rolgordijn in de kamer was provisorisch gerepareerd. Het rolgordijn in de badkamer ontbrak. Het sanitair in de badkamer was schoon, maar ook gedateerd. De TV gaf behalve SBS 6 alleen ruis en sneeuw.

’s Avonds werden wij attent gemaakt op de specialiteit van het restaurant. Wij kozen voor à la carte. De gasten, die gebruik maakten van de specialiteit, kregen snel hun bestelling. Wij hebben drie kwartier op ons voorgerecht gewacht. Vermoedelijk moest een en ander worden ontdooid.
Het wachten in de avondzon op het terras maakte veel goed. De aanbevolen Achterhoekse wijn smaakte ons prima.
Het diner was geen culinair hoogstandje. Wel merkten wij aan het enthousiasme van de hoteleigenaar, dat alles wat hij deed, met passie en bevlogenheid werd uitgevoerd.

With partner
"Goed hotel"translate
Renske

07/23/2010 Wij hebben dit hotel een weekend bezocht tijdens Zwarte Cross.
Een degelijke jaren 70 sfeer, heel aardige mensen, schoon en goed geslapen. Toen we op zondag op laatste moment uitcheckten, werd ons toch nog het ontbijt aangeboden, erg gastvrij.

With partner, July 2010
"Gastvrije eigenaars"translate
jacques

08/10/2010 eenvoudig jaren 70 ingericht, schoon linnengoed, heerlijk eten,gezellige eigenaars,prima vertoeven op het terras

1 2 next

What annoys you the most on the ski slopes?