Reviews Holiday park Landal Domein De Schatberg*****

19 December 2014

Landal Domein De Schatberg*****
Reviews Holiday park Landal Domein De Schatberg*****
Midden Peelweg 5, 5975 MZ, Sevenum

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Landal Domein De Schatberg*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, written by other travelers.
Holiday park Landal Domein De Schatberg scores a 7.4 out of 10, based on 493 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Landal Domein De Schatberg*****? Have a look at the reviews of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 186 vacation photos of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Landal Domein De Schatberg***** Sevenum. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 493 reviews of Landal Domein De Schatberg*****

7.2
7.6
Family with young children, November 2014
"Super vakantiepark"translate
fam van sprundel
Restaurants

12/02/2014 Wij waren een weekend met onze kinderen en kleinkinderen op dit park. Huisje voor 8 personen. Ruim huisje . Mooi en schoon. Voldoende serviesgoed aanwezig. Mooie ligging . Er word heel veel gedaan voor de kinderen.Personeel is echt overal heel vriendelijk. Wij hebben een topweekend gehad daar . Zeker voor herhaling vatbaar.

With partner, November 2014
"Hobbit-huisje; alles is laag (type 4BL)"translate
Ilse
Housing

11/18/2014 Prachtig park; auto bij huisje parkeren en gratis wifi. Nadeel: alles is erg laag. Schuine wanden op de slaapkamers. Ik kon met met mijn 1.58m net rechtop onder de douche staan!

Family with older children, October 2014
"Heerlijk park"translate
Inge
Restaurants

10/28/2014 We zijn met onze kinderen van 13 en 15 geweest. Op deze camping is genoeg voor hen te doen: klimmen, waterskiën, zwemmen. Tijd te kort. De huisjes zijn goed. Ze zijn netjes verzorgd, schoon, en liggen op goede afstand van elkaar. Het park is heerlijk ruim opgezet, zeker ook omdat er zoveel water en groen is. De winkel is goed gesorteerd, zodat je alles wat je vergeten bent mee te brengen gewoon op de camping kunt halen. Erg fijn. Kortom, wij hebben een heerlijke tijd gehad en komen zeker nog een keer terug.

Family with young children, October 2014
"Comfortabele huisjes dichtbij Toverland"translate
Heleen
Restaurants

10/20/2014 Comfortabele en ruime huisjes. Liggen wel wat ver van het hoofdgebouw, dus hebben regelmatig de auto moeten pakken. Park oogt nog nieuw, met meer begroeiing zal het er wat natuurlijker uitzien en heb je ook bijvoorbeeld meer privacy in de tuin. Pluspunten zijn de klimboot bij de ingang van het park (€ 15,= voor 2 uur klimmen), het zwembad (met glijbaan/stroomversnelling) en de ligging vlakbij Toverland. De horeca (die niet bij Landal hoort) viel ons tegen, behoorlijke prijzen voor een matige kwaliteit.

Group trip, October 2014
"Zeer goed vertoefen"translate
Hendrik
Restaurants

10/19/2014 de medewerkers zijn zeer vriendelijk en de accommodatie was goed schoon toen wij aan kwamen de ligging was goed, een mooie en ruime bungalow

Group trip, October 2014
"Geweldige accomodatie"translate
jeanne en will
Restaurants

11/04/2014 Een perfecte plaats om je vakantie door te brengen.Van waterskieën,klimmen ,zwemmen of met een peuter naar een rustig zwemplekje , kleuteruurtjes,je vindt het er allemaal.Goed restaurant.Heb je een speciaal dieet,zelfs dan kun je hier terecht.
In de omgeving mooie fiets-wandelpaden.Toverland in de buurt.Maar het park biedt zoveel dat je eigenlijk niet ergens anders naar toe hoeft.

Family with young children, September 2014
"Niet voor herhaling vatbaar!"translate
Familie
3.0

09/28/2014 Jeetje, wat een aanfluiting is dit park. Onbegrijpelijk dat Landal haar naam hier aan verbindt; echt geen Landal-waardig park.

Alle faciliteiten enorm verouderd en er heerst totaal geen sfeer.

Wij verbleven in een 4persoons huisje met twee volwassen en 1 kind, maar qua ruimte meer voor twee personen.

Jammer, dat het Landal-gedeelte weggestopt ligt achter de camping. Vanaf dit gedeelte een flinke wandeling naar het centrale gedeelte.

Alles mag zeker een grote opknapbeurt krijgen of nog beter Landal zou dit park moeten afstoten!

With partner, September 2014
"Prima park"translate
wim van meerveld
Restaurants

09/22/2014 Fijne rustige camping,heerlijk zwembad,goede fietspaden en routes,personeel heel behulpzaam.
Gelukkig aparte velden voor honden
Lekker in restaurant gegeten goede prijs

Group trip, September 2014
"Fantastie"translate
Joury
Restaurants

09/12/2014 De accomodatie is prima in orde toverland licht in de buurt de schatberg is zeer behulpzaam het eten is goed prima variaties de kamers worden goed schoongemaakt het is kind vriendenlijk wand er loopt een beer als mascotte rond

Family with older children, August 2014
"Het is een goed park"translate
job
Restaurants

08/29/2014 ik vind het een heel goed park alleen de WiFi echt slecht mar de rest van het park is echt heel goed echt een top park

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What annoys you the most on the ski slopes?