Reviews Holiday park Landal Domein De Schatberg*****

24 September 2014

Landal Domein De Schatberg*****
Reviews Holiday park Landal Domein De Schatberg*****
Midden Peelweg 5, 5975 MZ, Sevenum

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Landal Domein De Schatberg*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, written by other travelers.
Holiday park Landal Domein De Schatberg scores a 7.4 out of 10, based on 480 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Landal Domein De Schatberg*****? Have a look at the reviews of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 186 vacation photos of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Landal Domein De Schatberg***** Sevenum. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

With partner, September 2014
"Prima park"translate
wim van meerveld
Restaurants

09/22/2014 Fijne rustige camping,heerlijk zwembad,goede fietspaden en routes,personeel heel behulpzaam.
Gelukkig aparte velden voor honden
Lekker in restaurant gegeten goede prijs

Group trip, September 2014
"Fantastie"translate
Joury
Restaurants

09/12/2014 De accomodatie is prima in orde toverland licht in de buurt de schatberg is zeer behulpzaam het eten is goed prima variaties de kamers worden goed schoongemaakt het is kind vriendenlijk wand er loopt een beer als mascotte rond

Family with older children, August 2014
"Het is een goed park"translate
job
Restaurants

08/29/2014 ik vind het een heel goed park alleen de WiFi echt slecht mar de rest van het park is echt heel goed echt een top park

"Super camping"translate
Patricia
Restaurants

09/03/2014 Camping de Schatberg is een zeer leuke camping, wij hadden een tent van touroperator gehuurd en was echt prima verzorgd allemaal. Ik lees helaas veel negatieve reacties over deze camping maar ik vind er niets van waar. zeer veel animatie en het sanitair is echt prima. Nog nooit vies aangetroffen. De tenten van touroperator zijn ook echt prima, straatje is niet bijzonder , tenten staan redelijk dicht bij elkaar maar je hebt zeker genoeg ruimte. En het is erg gezellig. De zwembaden en speeltuinen zowel binnen als buiten zijn ook zeker top. Wij hebben erg genoten, ondanks het weer (best veel regen). Eten in het restaurant was ook van prima kwaliteit. Ik snap echt helemaal niets van de negativiteit die ik gelezen heb hier op Zoover, wij hebben echt 10 super dagen gehad en niets te klagen. Ook het personeel van touroperator wat dag en nacht aanwezig is, is erg vriendelijk en bieden goede service. Echt helemaal Top, ik zou deze camping zeker aanraden aan andere mensen.

Family with young children, 2014
"Zomer 2014"translate
frans

08/12/2014 We stonden op t mooie A2 veld
mooi zwembad mooi natuurbad.
jammer dat de speeltuin achter de horeca ligt.
Trampolines zijn aan vervanging toe evenals het voetbal veld wat ook gaat gebeuren dit jaar. Sanitair kon bij de mannen wel wat beter ik doel dan voornamelijk die roostertjes in de urinoirs die met kit zijn vast gemaakt.
Snackbar is TOP
Animatie vond ik wat rommelig
Mooie visvijver.
Water ski baan was ook erg mooi, zelf niet gedaan maar je zat er heerlijk.
Ook mijn complimenten aan de eigenaar hoe hij het koud water probleem heeft opgelost, nieuwe boiler erin en het hele A2 veld een schnitzel buffet aangeboden inclusief 2 drankjes. Wij hebben een fijne vakantie gehad. en ja,er moet hier en daar wat vernieuwd worden
Wat wel nodig is indien het kan,airco in het horeca gedeelte want het was er stik benauwd.
maar oké liever te warm als te koud he want we hebben 3 weken prachtweer gehad.
Maar heb veel gasten daar over horen praten.
Camping winkel is super !!

"Niet voor ons"translate
Carli Giel
Restaurants

08/19/2014 Wij hadden op deze camping een plek met prive sanitair waar ook een keukenblok in stond met een koelvriescombinatie en eem vaatwasser.
We hadden helaas slecht weer en de plek was 1 modderboel.
animatie ia leuk als je kinderen ouder dan 12 zijn. Die van ons zijn 6 & 9 en lvior hun was het niet leuk. Animatie team had het erg leuk met elkaar en was er niet voor de kinderen.
Wij vonden ook dat er veel mensen op de camping waren die er al jaren komen en vinden dat de camping van hun is. Onze kinderen zijn ook een aantal x uit de speeltuin gepest.
wij zijn een week eerder weggegaan.

"Tegenvaller"translate
c. verhoef
Restaurants

08/09/2014 Faciliteiten zijn niet toereikend voor een landal park met een veel te grote camping. Zwembad is klein en oubollig. Matig onderhouden. Eigenlijk zien alle faciliteiten (bar, bowling, zwembad, winkel) er nogal treurig uit. De binnenspeeltuin is zelfs op niet warme dagen tropisch benauwd.

Group trip, August 2014
"Kleine plaatsen"translate
joke venhovens
Restaurants

08/20/2014 we hadden een tent gehuurd van touroperator. Tent met vlonder zag er prima uit maar toen we er kwamen schrokken we wel heel veel tenten op een heel klein stukje grond aan de voorkant van de tenten lag 1 tegelpad en dat was alles kleine kinderen kunnen niet bij de tent spelen dit was erg slecht.
veel geld betaald voor de vakantie en dan verwacht je wel meer ruimte.
we hebben al 4 jaar iets gehuurd van vacant soleil maar zulke platsen nog nooit gehad en deze mening deelde iedereen die om ons heen stond.
jammer vacant soleil maar hier sla je de plank mis mee.

Family with older children, 2014
"Hutje mutje naast elkaar kamperen..."translate
rwalker
Restaurants

08/02/2014 Net terug van twee weken kamperen op de Schatberg (hoog seizoen). De camping is zeker geen 5 sterren waard. Een zeer grote en rumoerige camping (5,500 man volgens de bewaker) met veel vaste staanplaatsen. Veel (vooral rokende) tieners. Kampereders die muziek heel hard mogen draaien. De twee zwembaden waren veel te klein voor de grote aantal gasten. De personeel waren wel vriendelijk, Er zijn wel pogingen tot vernieuwing. De klimpark en de water skibaan zijn leuk maar prijzig. De camping zou hond vriendelijk zijn maar de honden uitlaatplek was zeer klein. Wel een mooi zweplek voor honden aanwezig. De meerendeel van de camping was niet toegestaan voor honden wat een wandeling met de hond beperkte. Camping winkel was wel goed uitgerust, en de dichtsbijzijnde supermarkt was 6km weg. De sanitaire was vooral vroeg in de dag schoongemaakt, een avond rondje had zeker geen kwaad gekund! Vaak waren de douche aan de mannenkant koud.

Family with young children, July 2014
"Klasse camping"translate
ard hendrikx
Restaurants

08/12/2014 Zeer mooie camping kind vriendelijk,schoon en sávonds lekker rustig.
Bij aankomst op veld a2 koud water in de douch 2 dagen. monteur kreeg het niet gemaakt werd 3 de dag nieuwe ketel geplaats en het hele a2 veld kreeg gratis een snitzelbuffet en 2 consumpties pp zeer goed opgelost kan gebeuren ,volgend jaar zeker weer terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What is most important to you when choosing a city break?