Reviews Holiday park Landal Domein De Schatberg*****

23 August 2014

Landal Domein De Schatberg*****
Reviews Holiday park Landal Domein De Schatberg*****
Midden Peelweg 5, 5975 MZ, Sevenum

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Landal Domein De Schatberg*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, written by other travelers.
Holiday park Landal Domein De Schatberg scores a 7.4 out of 10, based on 476 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Landal Domein De Schatberg*****? Have a look at the reviews of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 170 vacation photos of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Landal Domein De Schatberg***** Sevenum. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, 2014
"Zomer 2014"translate
frans

08/12/2014 We stonden op t mooie A2 veld
mooi zwembad mooi natuurbad.
jammer dat de speeltuin achter de horeca ligt.
Trampolines zijn aan vervanging toe evenals het voetbal veld wat ook gaat gebeuren dit jaar. Sanitair kon bij de mannen wel wat beter ik doel dan voornamelijk die roostertjes in de urinoirs die met kit zijn vast gemaakt.
Snackbar is TOP
Animatie vond ik wat rommelig
Mooie visvijver.
Water ski baan was ook erg mooi, zelf niet gedaan maar je zat er heerlijk.
Ook mijn complimenten aan de eigenaar hoe hij het koud water probleem heeft opgelost, nieuwe boiler erin en het hele A2 veld een schnitzel buffet aangeboden inclusief 2 drankjes. Wij hebben een fijne vakantie gehad. en ja,er moet hier en daar wat vernieuwd worden
Wat wel nodig is indien het kan,airco in het horeca gedeelte want het was er stik benauwd.
maar oké liever te warm als te koud he want we hebben 3 weken prachtweer gehad.
Maar heb veel gasten daar over horen praten.
Camping winkel is super !!

Family with young children, August 2014
"Niet voor ons"translate
Carli Giel
Restaurants

08/19/2014 Wij hadden op deze camping een plek met prive sanitair waar ook een keukenblok in stond met een koelvriescombinatie en eem vaatwasser.
We hadden helaas slecht weer en de plek was 1 modderboel.
animatie ia leuk als je kinderen ouder dan 12 zijn. Die van ons zijn 6 & 9 en lvior hun was het niet leuk. Animatie team had het erg leuk met elkaar en was er niet voor de kinderen.
Wij vonden ook dat er veel mensen op de camping waren die er al jaren komen en vinden dat de camping van hun is. Onze kinderen zijn ook een aantal x uit de speeltuin gepest.
wij zijn een week eerder weggegaan.

Family with young children, August 2014
"Tegenvaller"translate
c. verhoef
Restaurants

08/09/2014 Faciliteiten zijn niet toereikend voor een landal park met een veel te grote camping. Zwembad is klein en oubollig. Matig onderhouden. Eigenlijk zien alle faciliteiten (bar, bowling, zwembad, winkel) er nogal treurig uit. De binnenspeeltuin is zelfs op niet warme dagen tropisch benauwd.

Group trip, August 2014
"Kleine plaatsen"translate
joke venhovens
Restaurants

08/20/2014 we hadden een tent gehuurd van touroperator. Tent met vlonder zag er prima uit maar toen we er kwamen schrokken we wel heel veel tenten op een heel klein stukje grond aan de voorkant van de tenten lag 1 tegelpad en dat was alles kleine kinderen kunnen niet bij de tent spelen dit was erg slecht.
veel geld betaald voor de vakantie en dan verwacht je wel meer ruimte.
we hebben al 4 jaar iets gehuurd van vacant soleil maar zulke platsen nog nooit gehad en deze mening deelde iedereen die om ons heen stond.
jammer vacant soleil maar hier sla je de plank mis mee.

Family with older children, 2014
"Hutje mutje naast elkaar kamperen..."translate
rwalker
Restaurants

08/02/2014 Net terug van twee weken kamperen op de Schatberg (hoog seizoen). De camping is zeker geen 5 sterren waard. Een zeer grote en rumoerige camping (5,500 man volgens de bewaker) met veel vaste staanplaatsen. Veel (vooral rokende) tieners. Kampereders die muziek heel hard mogen draaien. De twee zwembaden waren veel te klein voor de grote aantal gasten. De personeel waren wel vriendelijk, Er zijn wel pogingen tot vernieuwing. De klimpark en de water skibaan zijn leuk maar prijzig. De camping zou hond vriendelijk zijn maar de honden uitlaatplek was zeer klein. Wel een mooi zweplek voor honden aanwezig. De meerendeel van de camping was niet toegestaan voor honden wat een wandeling met de hond beperkte. Camping winkel was wel goed uitgerust, en de dichtsbijzijnde supermarkt was 6km weg. De sanitaire was vooral vroeg in de dag schoongemaakt, een avond rondje had zeker geen kwaad gekund! Vaak waren de douche aan de mannenkant koud.

Family with young children, July 2014
"Klasse camping"translate
ard hendrikx
Restaurants

08/12/2014 Zeer mooie camping kind vriendelijk,schoon en sávonds lekker rustig.
Bij aankomst op veld a2 koud water in de douch 2 dagen. monteur kreeg het niet gemaakt werd 3 de dag nieuwe ketel geplaats en het hele a2 veld kreeg gratis een snitzelbuffet en 2 consumpties pp zeer goed opgelost kan gebeuren ,volgend jaar zeker weer terug.

Friends, July 2014
"Leuk voor een keer"translate
marly
2.0

07/17/2014 leuk park met een mooie omgeving, Het eten is alleen echt verschrikkelijk, dit nooit meer! gelukkig zat er een aardig restaurant op loopafstand. Verder prima vermaakt, alleen jammer dat er geen kussens in de tuinstoelen zaten.

With partner, July 2014
"Lekker uitrusten"translate
harrie
Restaurants

07/20/2014 lekker rustig park , tenminste buiten het hoogseizoen.....een punt van verbetering dat het hier en daar wat oubollig wordt en het groen kan wel een flinke opknap beurt gebruiken, Verder complimenten voor het personeel, zeer behulpzaam en vriendelijk.

Family with young children, June 2014
"Ideaal voor een gezellig weekendje of langer!"translate
wendy
Restaurants

06/09/2014 Wij zijn een verlengd weekend met vrienden geweest, allebei met kinderen tussen de 5en9jaar. Dit was ideaal, we hadden een stacaravan(uiterst proper en verzorgd!!)naast elkaar. Het zwembad en de speeltuin zijn fenomenaal en het is vlakbij het mooie pretpark Toverland
Wij komen zeker nog terug!

Family with young children, May 2014
"Een fijn park voor qualitytime met het gezin"translate
Nele
Restaurants

06/02/2014 Een weekend weg onder het motto "gezinsqualitytime" En dat is perfect gelukt. Supermooi huisje met ligging aan het water vonden de kinderen geweldig, maar kindvriendelijk was het met een peuter van 2 dan weer niet. Ze zou zo mee in 't water springen bij de eendjes:-) Proper huisje en alles was aanwezig! Ook klantvriendelijk aan de receptie, kinderanimatie was voldoende voor onze 2 oudste dochters. Speeltuintjes netjes onderhouden. Ook de binnenspeeltuin is in orde. Enig minpuntje voor onze oudste dochter: zij zag op het begeleidende filmpje op de website van landal dat er in het zwembad een luchtkussen aanwezig was met glijbaan en deze hebben we gedurende deze 3 dagen nooit gezien. Daar was zij wel ontgoocheld door. De ligging park en plaza ligt behoorlijk ver uit elkaar waardoor we toch regelmatig met de wagen naar voor gereden zijn om te kunnen gaan zwemmen. Supermarkt heeft ook alles wat je nodig zou kunnen hebben, enkel 's morgens voor broodjes was het een ramp.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: