Reviews Holiday park Landal Domein De Schatberg*****

28 July 2014

Landal Domein De Schatberg*****
Reviews Holiday park Landal Domein De Schatberg*****
Midden Peelweg 5, 5975 MZ, Sevenum

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Landal Domein De Schatberg*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, written by other travelers.
Holiday park Landal Domein De Schatberg scores a 7.4 out of 10, based on 466 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Landal Domein De Schatberg*****? Have a look at the reviews of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 170 vacation photos of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Landal Domein De Schatberg***** Sevenum. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Friends, July 2014
"Leuk voor een keer"translate
marly
2.0

07/17/2014 leuk park met een mooie omgeving, Het eten is alleen echt verschrikkelijk, dit nooit meer! gelukkig zat er een aardig restaurant op loopafstand. Verder prima vermaakt, alleen jammer dat er geen kussens in de tuinstoelen zaten.

With partner, July 2014
"Lekker uitrusten"translate
harrie
Restaurants

07/20/2014 lekker rustig park , tenminste buiten het hoogseizoen.....een punt van verbetering dat het hier en daar wat oubollig wordt en het groen kan wel een flinke opknap beurt gebruiken, Verder complimenten voor het personeel, zeer behulpzaam en vriendelijk.

Family with young children, June 2014
"Ideaal voor een gezellig weekendje of langer!"translate
wendy
Restaurants

06/09/2014 Wij zijn een verlengd weekend met vrienden geweest, allebei met kinderen tussen de 5en9jaar. Dit was ideaal, we hadden een stacaravan(uiterst proper en verzorgd!!)naast elkaar. Het zwembad en de speeltuin zijn fenomenaal en het is vlakbij het mooie pretpark Toverland
Wij komen zeker nog terug!

Family with young children, May 2014
"Een fijn park voor qualitytime met het gezin"translate
Nele
Restaurants

06/02/2014 Een weekend weg onder het motto "gezinsqualitytime" En dat is perfect gelukt. Supermooi huisje met ligging aan het water vonden de kinderen geweldig, maar kindvriendelijk was het met een peuter van 2 dan weer niet. Ze zou zo mee in 't water springen bij de eendjes:-) Proper huisje en alles was aanwezig! Ook klantvriendelijk aan de receptie, kinderanimatie was voldoende voor onze 2 oudste dochters. Speeltuintjes netjes onderhouden. Ook de binnenspeeltuin is in orde. Enig minpuntje voor onze oudste dochter: zij zag op het begeleidende filmpje op de website van landal dat er in het zwembad een luchtkussen aanwezig was met glijbaan en deze hebben we gedurende deze 3 dagen nooit gezien. Daar was zij wel ontgoocheld door. De ligging park en plaza ligt behoorlijk ver uit elkaar waardoor we toch regelmatig met de wagen naar voor gereden zijn om te kunnen gaan zwemmen. Supermarkt heeft ook alles wat je nodig zou kunnen hebben, enkel 's morgens voor broodjes was het een ramp.

Travelling alone, May 2014
"Mooie villetta"translate
chouffie49

05/25/2014 De villetta's zijn goed, liggen direct aan het viswater

With partner, May 2014
"Geweldige plak om je vakantie te vieren."translate
sjak
Restaurants

05/25/2014 Hele mooie bungalows en super goed schoon.

Family with young children, May 2014
"Jammer van de grote camping er naast"translate
Marcel
Restaurants

05/12/2014 Hier gaan we niet meer heen. Ons huisje was zo schoon niet en messen ontbraken. Controle ontbreekt dus blijkbaar. Verder vond ik ze niet zo klantvriendelijk hier, maar wellicht heb ik het slecht getroffen door steeds dezelfde dame te hebben.
Wat we erg jammer vonden dat niet duidelijk was dat er zo'n grote camping bij hoorde (2000 plaatsen). Daar zaten helaas ook pestkoppen tussen die het voor mijn kinderen niet erg veilig maakten. Wat wel leuk was, was de waterskibaan en de kindeeranimatie. De jongens en meiden die dat deden waren aardig en enthousiast.
En hou je van vissen (wij niet overigens)? Ga dan ook zeker hierheen. Het was geloof ik het belangrijkste tijdverdrijf daar.

Group trip, March 2014
"Zeer compleet!!!"translate
H.Wondergem
Housing

03/25/2014 We hebben drie kindvriendelijke huisjes geboekt. Er was een hek omheen dat op slot kan. Er is een zandbak en glijbaan. Een inrichting van de huisjes die geschikt is voor 0 tot tiener. Geweldig. En nog schoon ook!!!

Group trip, March 2014
"De laatste keer"translate
Dennis
3.0
1.0

03/09/2014 Verblijf vanaf 7 maart voor 1 week in huisje 124 8EL
Huisje op zich netjes en alles aanwezig.
Bij huisje is geen tuinmeubilair aanwezig, aangezien het ruim 20 graden is willen we graag buiten zitten.
Niet mogelijk om eerder het meubilair uit de winterstalling te halen, gevraagd waar in de voorwaarden omschreven staat dat er voor april geen tuinmeubilair aanwezig is maar staat niet in de voorwaarden.
Maar het bankstel de rest van de week buitenzetten mocht wel van het personeel. De manager was overigens niet bereikbaar aangezien het zondag was en lekker weer was deze tuis van zijn tuinmeubilair aan het genieten.
Tweede vraag die we stelden over de zonnebank, tot nu toe hadden we reeds eerder gehuurde huisjes altijd een bril voor de zonnebank, hier moet je deze echter kopen of je ogen maar dicht houden.
Klantvriendelijkheid en medewerking is dus ver te zoeken op dit park

Group trip, Febuary 2014
"Erg goede service!"translate
Reinier
Restaurants

02/17/2014 Door een defect aan de koelkast hadden wij nogal wat schade aan flessen die er uit vielen. Behalve de enorme rommel die we moesten opruimen, konden we die avond geen nieuwe drank kopen.
We hebben het defect de volgende dag gemeld en om het leed te verzachten kregen we een uur gratis bowlen incl drank aangeboden. Geweldig opgelost dus. Compliment!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next