Reviews Holiday park Landal Domein De Schatberg*****

25 April 2014

Landal Domein De Schatberg*****
Reviews Holiday park Landal Domein De Schatberg*****
Midden Peelweg 5, 5975 MZ, Sevenum

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Landal Domein De Schatberg*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, written by other travelers.
Holiday park Landal Domein De Schatberg scores a 7.3 out of 10, based on 455 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Landal Domein De Schatberg*****? Have a look at the reviews of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 160 vacation photos of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Landal Domein De Schatberg***** Sevenum. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 455 reviews of Landal Domein De Schatberg*****

7.1
7.7
Group trip, March 2014
"Zeer compleet!!!"translate
H.Wondergem
Housing

03/25/2014 We hebben drie kindvriendelijke huisjes geboekt. Er was een hek omheen dat op slot kan. Er is een zandbak en glijbaan. Een inrichting van de huisjes die geschikt is voor 0 tot tiener. Geweldig. En nog schoon ook!!!

Group trip, March 2014
"De laatste keer"translate
Dennis
3.0
1.0

03/09/2014 Verblijf vanaf 7 maart voor 1 week in huisje 124 8EL
Huisje op zich netjes en alles aanwezig.
Bij huisje is geen tuinmeubilair aanwezig, aangezien het ruim 20 graden is willen we graag buiten zitten.
Niet mogelijk om eerder het meubilair uit de winterstalling te halen, gevraagd waar in de voorwaarden omschreven staat dat er voor april geen tuinmeubilair aanwezig is maar staat niet in de voorwaarden.
Maar het bankstel de rest van de week buitenzetten mocht wel van het personeel. De manager was overigens niet bereikbaar aangezien het zondag was en lekker weer was deze tuis van zijn tuinmeubilair aan het genieten.
Tweede vraag die we stelden over de zonnebank, tot nu toe hadden we reeds eerder gehuurde huisjes altijd een bril voor de zonnebank, hier moet je deze echter kopen of je ogen maar dicht houden.
Klantvriendelijkheid en medewerking is dus ver te zoeken op dit park

Group trip, Febuary 2014
"Erg goede service!"translate
Reinier
Restaurants

02/17/2014 Door een defect aan de koelkast hadden wij nogal wat schade aan flessen die er uit vielen. Behalve de enorme rommel die we moesten opruimen, konden we die avond geen nieuwe drank kopen.
We hebben het defect de volgende dag gemeld en om het leed te verzachten kregen we een uur gratis bowlen incl drank aangeboden. Geweldig opgelost dus. Compliment!

Group trip, 2013
"Geweldig lang weekend"translate
H. Derks
Restaurants

12/23/2013 Ons verblijf in het groepshotel aan het water (met uitzicht op recreatieplas) was in 1 woord "geweldig". Voorzien van professionele, verzorgde hotelkamers. De leefruimte is heerlijk ruim, maar voelde door de indeling & inrichting toch knus. Van alle gemakken voorzien. Beschikking tot een eigen welness, helemaal top!
Ook erg gezellig en lekker gegeten in het restaurant met uitgebreide kaart. Voor ieder wat wils. Brunch was ook erg goed. Gastvrije en vriendelijke bediening. Voor de kids is het er ideaal. Zij hoeven zich geen enkele minuut te vervelen. Bij wat slechter weer konden ze heerlijk spelen in een indoor klimtoestel en leuk knutselen en spelen in de miniclub.
Ook genoeg te doen in de omgeving: mooie boswandelingen maken, dagje Toverland, stad Venlo, kerstmarkt Duisburg.....

Super bedankt,Team Schatberg voor het leuke verblijf op jullie park. We komen zeker terug.

Family with young children, December 2013
"Aangename plaats om de kerstdagen door te brengen"translate
johan
Restaurants

03/08/2014 We logeerden afgelopen kerstvakantie in een burchtwoning van het vakantiepark Landal De Schatberg. Ondanks dat deze woning geschakeld was en de andere huisjes ook verhuurd waren, was het er toch heel rustig, zelfs op kerstavond was er niets te horen. De woning was vernieuwd, ruim en heel gezellig.
De centrumvoorzieningen (winkel, restaurant, speeltuin, zwembad) waren wel ver verwijderd en op hoofdweg kwamen er constant auto's voorbij. Gelukkig kun je via de camping binnendoor er naar toe gaan.
Het zwembad en de binnenspeeltuin zijn eenvoudig, maar wel leuk met de lange glijbaan die zelfs onze tweeling van 4 zonder problemen kon gebruiken omdat de glijbaan in ondiep water eindigt.
Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant hebben we niet uitgeprobeerd, we hebben altijd thuis gedineerd. In de supermarkt was er veel keus en de prijzen vielen ook goed mee.
Globaal gezien was dit een leuke, maar toch erg rustige vakantie waar onze kinderen van genoten hebben.

Family with older children, November 2013
"Mooi park !!"translate
k.buytaert
Housing

11/15/2013 Wij logeerden voor een weekend in het park in de maand november. Het park zelf is mooi qua natuur en rustig (in de winter). In de zomer is er door de aangrenzende camping vermoedelijk meer drukte. Jammer dat het centrum zo ver van de huisjes is verwijderd. Je bent te voet al vlug 20 minuten onderweg en dat is bij koud of nat weer niet prettig.
Wij logeerden in een type 6D2, de appelvinkwoning is van dit type het ruimst en het mooist ingericht.

October 2013
"Klinkt goed, valt op meerdere punten tegen"translate
raymondvantilburg
Housing

10/31/2013 ruim park, nieuwbouw ziet er netjes uit maar ook veel oudere huisjes en rommelige campings. We zaten in de meest ruime en luxe villa met 7vw en 5knd.
In de twee slaapkamers beneden kon nèt een bed en twee nachtkastjes staan. De kast bleek te ruim voor de kamer en kon met een ruime kier open. Het huis was gehorig (vooral leidingwerk en afvoeren), koud en tochtig. Boven zag het er wel ok uit, ook niet ruim maar goed.
Klantvriendelijkheid liet zeker te wensen over; er is blijkbaar een max aan auto's die je bij het huis kan parkeren. Een auto vol boodschappen uitladen, jammer. Mag er niet in, dan eerst een andere auto eruit. bedankt voor het meedenken en wantrouwen in de gasten.
Klinkt allemaal erg leuk maar viel tegen. Jammer, zijn vooral punten waar iets aan gedaan kan worden. Ik kom er niet meer terug.

With partner, October 2013
"Dit is kamperen met luxe!!!"translate
Vancauwenbergh Nanc...
Housing

10/07/2013 Staanplaats gehuurd met prive sanitair en keuken gewoon schitterend. Personeel heel vriendelijk, hadden een probleempje met het afwasmachine en tegen als we terugkwamen van het fietsen was de afwas gedaan alles werkte.

Family with young children, September 2013
"Leuk park in een mooie omgeving"translate
David
Restaurants

10/27/2013 Landal de schatberg is een leuk domein, gedeeld met een camping. De huisjes zijn mooi en goed ingericht (wij verbleven in een 4 persoons basis bugalow). De service is er zeer goed, er is een leuk zwembad en een winkeltje waar je al het nodige vind aan normale prijzen. Het personeel is uiterst behulpzaam. Wij zijn geweest buiten seizoen en dit was super, vermoedelijk is het er in het seizoen heel druk omdat alles wordt gedeeld met de aangrenzende camping (ook zwembad en andere faciliteiten). Er is een leuk binnen en buitenzwembad en er zijn heel wat speeltuinen voor de kinderen. Heel klein dierenparkje is een plus. Minpuntje: dicht gelegen bij de autosnelweg en dit hoor je wel op de achtergrond. Zeker de moeite voor een midweek, week of weekend vooral buiten seizoen dan is het er heerlijk rustig.

Family with young children, August 2013
"Mooie camping"translate
ivo
Restaurants

03/30/2014 Mooie grote camping waar vanalles te beleven valt.....het sanitaire is goed maar er mag links en rechts eens heen gekeken worden... de waterskibaan is heel erg leuk en ook het zwembad is goed te doen....
Wij komen hier zeker nog eens terug....

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?