Reviews Holiday park Landal Domein De Schatberg*****

26 October 2014

Landal Domein De Schatberg*****
Reviews Holiday park Landal Domein De Schatberg*****
Midden Peelweg 5, 5975 MZ, Sevenum

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Landal Domein De Schatberg*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, written by other travelers.
Holiday park Landal Domein De Schatberg scores a 7.4 out of 10, based on 483 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Landal Domein De Schatberg*****? Have a look at the reviews of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** in Sevenum, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 186 vacation photos of Holiday park Landal Domein De Schatberg***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Landal Domein De Schatberg***** Sevenum. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, October 2014
"Comfortabele huisjes dichtbij Toverland"translate
Heleen
Restaurants

10/20/2014 Comfortabele en ruime huisjes. Liggen wel wat ver van het hoofdgebouw, dus hebben regelmatig de auto moeten pakken. Park oogt nog nieuw, met meer begroeiing zal het er wat natuurlijker uitzien en heb je ook bijvoorbeeld meer privacy in de tuin. Pluspunten zijn de klimboot bij de ingang van het park (€ 15,= voor 2 uur klimmen), het zwembad (met glijbaan/stroomversnelling) en de ligging vlakbij Toverland. De horeca (die niet bij Landal hoort) viel ons tegen, behoorlijke prijzen voor een matige kwaliteit.

Group trip, October 2014
"Zeer goed vertoefen"translate
Hendrik
Restaurants

10/19/2014 de medewerkers zijn zeer vriendelijk en de accommodatie was goed schoon toen wij aan kwamen de ligging was goed, een mooie en ruime bungalow

Family with young children, September 2014
"Niet voor herhaling vatbaar!"translate
Familie
3.0

09/28/2014 Jeetje, wat een aanfluiting is dit park. Onbegrijpelijk dat Landal haar naam hier aan verbindt; echt geen Landal-waardig park.

Alle faciliteiten enorm verouderd en er heerst totaal geen sfeer.

Wij verbleven in een 4persoons huisje met twee volwassen en 1 kind, maar qua ruimte meer voor twee personen.

Jammer, dat het Landal-gedeelte weggestopt ligt achter de camping. Vanaf dit gedeelte een flinke wandeling naar het centrale gedeelte.

Alles mag zeker een grote opknapbeurt krijgen of nog beter Landal zou dit park moeten afstoten!

With partner, September 2014
"Prima park"translate
wim van meerveld
Restaurants

09/22/2014 Fijne rustige camping,heerlijk zwembad,goede fietspaden en routes,personeel heel behulpzaam.
Gelukkig aparte velden voor honden
Lekker in restaurant gegeten goede prijs

Group trip, September 2014
"Fantastie"translate
Joury
Restaurants

09/12/2014 De accomodatie is prima in orde toverland licht in de buurt de schatberg is zeer behulpzaam het eten is goed prima variaties de kamers worden goed schoongemaakt het is kind vriendenlijk wand er loopt een beer als mascotte rond

Family with older children, August 2014
"Het is een goed park"translate
job
Restaurants

08/29/2014 ik vind het een heel goed park alleen de WiFi echt slecht mar de rest van het park is echt heel goed echt een top park

"Super camping"translate
Patricia
Restaurants

09/03/2014 Camping de Schatberg is een zeer leuke camping, wij hadden een tent van touroperator gehuurd en was echt prima verzorgd allemaal. Ik lees helaas veel negatieve reacties over deze camping maar ik vind er niets van waar. zeer veel animatie en het sanitair is echt prima. Nog nooit vies aangetroffen. De tenten van touroperator zijn ook echt prima, straatje is niet bijzonder , tenten staan redelijk dicht bij elkaar maar je hebt zeker genoeg ruimte. En het is erg gezellig. De zwembaden en speeltuinen zowel binnen als buiten zijn ook zeker top. Wij hebben erg genoten, ondanks het weer (best veel regen). Eten in het restaurant was ook van prima kwaliteit. Ik snap echt helemaal niets van de negativiteit die ik gelezen heb hier op Zoover, wij hebben echt 10 super dagen gehad en niets te klagen. Ook het personeel van touroperator wat dag en nacht aanwezig is, is erg vriendelijk en bieden goede service. Echt helemaal Top, ik zou deze camping zeker aanraden aan andere mensen.

Family with young children, 2014
"Zomer 2014"translate
frans

08/12/2014 We stonden op t mooie A2 veld
mooi zwembad mooi natuurbad.
jammer dat de speeltuin achter de horeca ligt.
Trampolines zijn aan vervanging toe evenals het voetbal veld wat ook gaat gebeuren dit jaar. Sanitair kon bij de mannen wel wat beter ik doel dan voornamelijk die roostertjes in de urinoirs die met kit zijn vast gemaakt.
Snackbar is TOP
Animatie vond ik wat rommelig
Mooie visvijver.
Water ski baan was ook erg mooi, zelf niet gedaan maar je zat er heerlijk.
Ook mijn complimenten aan de eigenaar hoe hij het koud water probleem heeft opgelost, nieuwe boiler erin en het hele A2 veld een schnitzel buffet aangeboden inclusief 2 drankjes. Wij hebben een fijne vakantie gehad. en ja,er moet hier en daar wat vernieuwd worden
Wat wel nodig is indien het kan,airco in het horeca gedeelte want het was er stik benauwd.
maar oké liever te warm als te koud he want we hebben 3 weken prachtweer gehad.
Maar heb veel gasten daar over horen praten.
Camping winkel is super !!

"Niet voor ons"translate
Carli Giel
Restaurants

08/19/2014 Wij hadden op deze camping een plek met prive sanitair waar ook een keukenblok in stond met een koelvriescombinatie en eem vaatwasser.
We hadden helaas slecht weer en de plek was 1 modderboel.
animatie ia leuk als je kinderen ouder dan 12 zijn. Die van ons zijn 6 & 9 en lvior hun was het niet leuk. Animatie team had het erg leuk met elkaar en was er niet voor de kinderen.
Wij vonden ook dat er veel mensen op de camping waren die er al jaren komen en vinden dat de camping van hun is. Onze kinderen zijn ook een aantal x uit de speeltuin gepest.
wij zijn een week eerder weggegaan.

"Tegenvaller"translate
c. verhoef
Restaurants

08/09/2014 Faciliteiten zijn niet toereikend voor een landal park met een veel te grote camping. Zwembad is klein en oubollig. Matig onderhouden. Eigenlijk zien alle faciliteiten (bar, bowling, zwembad, winkel) er nogal treurig uit. De binnenspeeltuin is zelfs op niet warme dagen tropisch benauwd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Which country do you prefer driving in?