Reviews Campsite De Linde**

30 July 2014

De Linde**
Reviews Campsite De Linde**
Kleine Linde 2, 6301 AN, Sibbe

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite De Linde**? Then have a look at the reviews of Campsite De Linde** in Sibbe, written by other travelers.
Campsite De Linde scores a 8.6 out of 10, based on 33 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite De Linde**? Have a look at the reviews of Campsite De Linde** in Sibbe, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 38 vacation photos of Campsite De Linde** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for De Linde** Sibbe. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

Family with young children, June 2014
"Leuke plek vlakbij Valkenburg, 'Frans' tintje"translate
Wil
Sanitary

06/10/2014 Rustige, eenvoudige, vriendelijke camping. Sfeervol Frans terras met houtkachels. De bar ging dicht om 24.00 uur maar we mochten met ons biertje blijven zitten op het terras en zelf nog een blokje hout in de open kachel gooien! Het zwembad water was resp. 21 en 24 graden koud. Pinksterweekend, 1 tent, 1 auto, 3 nachten, voor 2 volw 2 kind, € 120,- incl. electra. Reserveren niet nodig. Valkenburg 5 min auto, 37 min te voet. Ruime plaatsen, goed grasmat. Sanitair verouderd, netjes. Douche munt € 0,75. Personeel erg vriendelijk. (De camper toilet-stort-plaats naast de afwas hoek is erg ongelukkig gekozen en stinkt. Een riool en water aansl. naar de afvalplaats brengen zou een betere optie zijn.)

With partner, August 2013
"Ruime camping"translate
ali
Sanitary

10/13/2013 Een paar jaar geleden hier geweest en het toen erg gezellig gehad. Mede door het leuke terras. Dit jaar terug voor een weekendje. Misschien omdat het seizoen net afgelopen was (1 september) maar de ontvangst was alles behalve hartelijk. Dat de bar niet altijd open is kan ik begrijpen met zo weinig gasten maar door de koele ontvangst hadden we ook geen zin meer om er heen te gaan als het terras wel open was. Jammer. Dan is het mooi dat de camping vlak bij Valkenburg ligt dus daar hebben we ons heil gezocht. Verder is het sanitair schoon en het terrein goed onderhouden en ziet er gezellig uit. Jammer dat het dat even niet was...

Family with young children, 2013
"Hele leuke, knusse camping"translate
Jeroen, Yvon en Lar...
Sanitary

05/15/2013 Wij hebben er samen met onze zoon van 6 jaar een aantal leuke dagen gehad!
Een eenvoudige maar knusse camping. De kippen lopen langs je tent. Speeltuin is klein, maar met zandbak en boomhut erg leuk! Onze zoon heeft zich erg goed geamuseerd op deze camping. Gezellig terras en kantine. Wij komen zeker nog een keer terug!

With partner, May 2013
"Vriendelijke camping in prachtige omgeving"translate
Henry
Sanitary

05/13/2013 Mooie groene camping die op loopafstand van Valkenburg ligt. Royale plekken op een kort gemaaid grasveld. Gezellige bar met vriendelijke bediening. Ideale fietsmogelijkheden vanaf de camping.

Travelling alone, 2013
"Prima camping"translate
Henk
Sanitary

03/27/2013 Camping de Linde is top voor hen die rust zoeken, wandelen, fietsen en dit willen combineren met lekker uitgaan.

With partner, 2013
"Steeds weer daar heen"translate
joke schippers

03/27/2013 elk jaar weer daar naar toe, de rust de vriendelijkheid ga maar door

With partner, 2013
"Top"translate
Julien
Sanitary

03/26/2013 Rust ruimte heel veel groen, hoge bomen altijd fijn als er veel zon is en het dorp is top.

Family with older children, August 2011
"Toch weer super!"translate
fam. Fortuin
Sanitary

08/14/2011 Ons laatste weekje zomervakantie op camping De Linde had maar 1 nadeel: het was te kort! Weer een geweldige week gehad, de kinderen hadden het erg naar hun zin en wij genoten zelf ook van de ongedwongen gezelligheid en de rust. De uitjes met de trekker en kar vonden zelfs iedere avond plaats; de ene keer met een boswandeling, de andere keer in combinatie met karpers voeren, het blijft leuk. De hartelijkheid van de beheerders is fantastisch. Kortom, dit was zeker niet de laatste keer!

Family with young children, May 2011
"Rustige authentieke plek"translate
Gezin met kinderen ...
Sanitary

05/06/2011 Mooi gelegen camping met volop plek. Vriendelijke eigenaren. Op loopafstand van Valkenburg. Sanitair is eenvoudig en schoon. Terras met potkachels is een aanrader voor de avond. Mooie aankomst over het erf van de boerderij.

Family with young children, July 2010
"Fijne camping"translate
F. Vieveen
Sanitary

08/02/2010 Ruim een week hier gestaan in het hoogseizoen. Plek genoeg zodat je alle ruimte hebt voor je tent. Zwembad aan de koude kant, dus alleen lekker bij warm weer. Relatief weinig te doen voor kinderen.

1 2 3 4 next