Arrival date
Departure date
From € 39
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
De Guasco**
Reviews Hotel De Guasco**
De Guascostraat 3-9, 6301 CT, Valkenburg (aan de Geul)

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel De Guasco**? Then have a look at the reviews of Hotel De Guasco** in Valkenburg (aan de Geul), written by other travelers.
Hotel De Guasco scores a 7.0 out of 10, based on 35 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel De Guasco**? Have a look at the reviews of Hotel De Guasco** in Valkenburg (aan de Geul), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 11 vacation photos of Hotel De Guasco** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for De Guasco** Valkenburg (aan de Geul). You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

6.3
Friends, December 2013
"Prima Hotel voor weekendje Valkenburg!"translate
rstark

01/13/2014 Gezellig hotel met leuke bruine kroeg.
Prima in het centrum van Valken burg gelegen.

Aanrader voor een weekendje Valkenburg.

With partner, August 2013
"Zeer leuk hotel en gezellig cafe"translate
elzapaenen

08/17/2013 perfect gelegen.kamers prima.alles netjes

With partner, June 2013
"Perfect weekend gehad."translate
fred van der pol

06/23/2013 niets dan lof voor dit hotel.
alles prima geregeld.
we hadden een kamer die voor 2 pers groot genoeg was, 2 1 pers bedden die aan elkaar geschoven konden worden.
een badkamer die groot genoeg is en tevens 2 stoelen en een taleftje met een grote tv aan de muur.
met de pot mee eten is een aanrader...en het ontbijt buffet was ook prima.
zelf het lunch pakket die je kon bestellen deed aan onze verwachtingen.
wij gaan er zeker terug komen !!!

Find more information about Hotel De Guasco** at:

With partner, April 2013
"Wat je mag verwachten voor de prijs"translate

05/11/2013 Wij zijn hier 1 nacht geweest en dat was (meer dan) genoeg. Al met al kun je spreken van wat je mag verwachten voor de (relatief lage) prijs.
Het hotel ligt prima/centraal in het gezellige centrum van Valkenburg. Er is een eigen parkeerterrein, wat erg krap/klein is. Je kunt echter tussen 20 uur 's avonds en 11 uur 's morgens gratis op de nabij gelegen grote parkeerplaats parkeren, als het privéterrein vol is.
In het hotel is een bruin café gevestigd. De kamer is eenvoudig (wat je weer verwachten mag voor de prijs). Wel alles is aanwezig. De bedden zijn oké.
Het hotel is wel heel erg gehorig. Wij sliepen naast het platte dak, waarop meerdere airco-units/afzuiginstallaties staan te loeien. Het uitgaanspubliek/personeel dat luid pratend over de gang loopt lijkt bij je in de kamer te staan. Niet heel service/klantgericht om na 22 uur nog veel lawaai te maken nabij de gastenkamers.
Het ontbijt was sober (wat voor de prijs te verwachten was) maar voldoende. In de vorm van een buffet(je).

Family with young children, Febuary 2013
"Net hotel met perfecte ligging."translate
Bernd-Henk

02/22/2013 De hotelkamer was zeer netjes en schoon. Wel een beetje gehorig. De ligging is ook perfect.

With partner, December 2012
"Prima hotel fijn personeel"translate
Ria v Domselaar gre...

12/17/2012 Hotel ligt in centrum alles bij de hand.Gewone kamers met goede bedden grote tv. gezellige bar met lekkere muziek.heerlijk ontbijtbuffet.Ons volgende bezoek aan valkenburg begint in hotel De Guasco.

With partner, November 2012
"Dit NOOOOOOOOOOOOIT meer!!!"translate
Michelle
1.0
3.0
2.0
3.0
1.0

06/13/2013 Mijn vriend en ik hebben gedurende de kerstmarkt een weekend in Hotel de Guasco verbleven. We hadden helemaal zin in dit heerlijke weekendje weg aangezien we gehoord hadden dat Valkenburg tijdens de kerstmarkt helemaal super was. We arriveerde rond de afgesproken tijd en kregen de sleutel van de kamer. Hier begon de nachtmerrie. We opende de deur er kwam ons meteen een soort muffe vocht stank tegemoed. We opende de deur van de badkamer en zagen een kapotte douche, een wasbak vol haren en een wc waar we bijna niet op durfde te gaan zitten. De nachtkastjes zaten onder het stof en de snoeppapiertjes van de vorige gebruikers lagen er nog. Na een hele dag het raam open laten staan (midden in de winter) stonk de hotelkamer nog! Ik stond op het punt om in janken uit te barsten en mijn weekend weg was al bijna verpest. Een lichtpuntje valkenburg is prachtig en super gezellig. Je kunt niet veel verwachten voor deze prijs, maar op zijn minst dat het schoon is en niet stinkt.

With partner, August 2012
"Slechte bedden in het centrum"translate
astrid

08/28/2012 Het hotel ligt echt in het centrum. Het resultaat hiervan is dat je snachts voor 2 uur niet kan slapen door de muziek uit de discotheken die om de hoek zitten. ( wij zijn nooit zo moeilijk met slapen) De kamers zijn schoon maar de bedden ontzetten slecht ( de veren prikken door de matrassen) . En mensen boven de 100 kilo komen waarschijnlijk de douch niet in door de ontzettend smalle doorgang. Het ontbijt is lekker en uitgebreid.
En de parkeerplaatsen voor € 12,50 per dag in onzin er zijn in de buurt goedkopere parkeerplekken.

We hebben genoten van Valkenburg maar gingen wel moe en met een pijnlijke rug naar huis. Dus volgende keer zeker weer Valkenburg maar dan wel in een ander hotel !

With partner, July 2012
"Zeker weer terug naar toe"translate
wuppiearnhem

08/22/2012 hotel de guasco is een leuk hotel echt een familie hotel.
de kamers zijn goed schoon en zien er netjes uit.
heeft een leuke gezellig oud bruine bar waar voornamelijk nederlandstalige muziek word gedraaid.
het personeel is altijd even vriendelijk, spontaan en gezellig.
de locatie is midden in het centrum en toch heb je geen last er van als je optijd naar bed wilt gaan.
de priijs kwaliteits verhouding is heel erg goed zeker als je half pension neemt,
ontbijt is goed verzorgt is een buffet vorm en het diner is ook echt goed verzorgt is een 3 gangen menu en smaakt zeer goed.
en als je 's avonds trek hebt dan is er bijna altijd wel iets te bestellen om te nuttige.
ik zou hier best met kinderen heen gaan al heb ik ze zelf nog niet.
dit komt door de vriendelijkheid en sfeer van het hotel en ze zelf weten wat kinderen hebben is.
wij gaan zeker weten weer terug dit jaar voor de kerstmarkt en dan is dat onze 5 de keer in 1,5 jaar tijd dar we naar hotel de guasco gaan.

Friends, January 2012
"Helemaal top."translate
diana

02/12/2012 wij hebben met 12 man overnacht in hotel de guasco.de ligging is perfect,midden in het centrum.wij hadden allemaal een mooie,gerenoveerde kamer,zalig bedje en lekkere schone dekbedjes,met fijn bad en douche,helemaal toppie.het ontbijt was heerlijk met warme stokbroodjes,je wordt verwend bij guasco.aardige meiden in de bar en de eigenaar is ook heel vriendelijk.je komt er niets te kort!als we weer gaan naar het mooie stadje valkenburg,dan boeken we beslist weer een nachtje in de guasco.bedankt voor het gezellige weekendje.tot de volgende keer.

1 2 3 4 next

What is most important to you when choosing a city break?