Reviews Campsite De Reuten****

28 July 2014

De Reuten****
Reviews Campsite De Reuten****
Kapelweg 28, 5684 NT, Best

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite De Reuten****? Then have a look at the reviews of Campsite De Reuten**** in Best, written by other travelers.
Campsite De Reuten scores a 7.8 out of 10, based on 11 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite De Reuten****? Have a look at the reviews of Campsite De Reuten**** in Best, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 10 vacation photos of Campsite De Reuten**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for De Reuten**** Best. You can be the first to add a review.

1 2 next

Friends, 2014
"Super gastvrij"translate
Hans van der Kraan
Sanitary

07/18/2014 Enorm gastvrij onthaal.
Bianca , haar man en dochter nemen alle tijd voor je.
Zeer goed verzorgde, nieuwe sanitaire ruimten.
Eetcafé met gezellige bar
Een aanrader!

With partner, July 2014
"Leuke en rustige camping"translate
Tjitske de Boer
Sanitary

07/17/2014 een heel gezellige camping en heel gastvrij.
We hebben een leuke dag gehad hier en nog voor een mooie vuurplaats gezeten.
Zijn hele relaxte mensen.

With partner, June 2014
"Volgende x weer"translate
Vincent
Sanitary

06/10/2014 Afgelopen weekend 2 dagen op deze camping verbleven, het was super!
We zijn op zaterdag naar lakedance geweest, de eigenaar heeft ons daar afgezet en na het festival weer opgehaald! TOP! Nog een klein drankje na afloop en daarna plat.
Ochtends lekker gekookt eitje en daarna zijn we even wezen rondrijden in de omgeving, ijsje in oirschot en liggen in aquabest. Erg leuk weekend gehad.
En de goede zorgen van Bianca en Lambert hebben daar zeker aan meegeholpen!
Bianca en Lambert, bedankt!
Grz Vincent en Dani

Friends, May 2013
"Zeker volgende keer weer!"translate
Remco
Sanitary

06/10/2013 De Camping is klein en gezellig! De eigenaren zijn super behulpzaam! Je hoeft maar iets te vragen en je krijgt het! Sanitair netjes, ontbijtservice super!

Group trip, October 2012
"Stilteplek met paarden"translate
G.Blokdijk
Sanitary

04/09/2013 Deze camping is eenvoudig, maar wel met de basisvoorzieningen.
Aan de rand van Best met een mooi uitzicht en stil gelegen. Naast de camping een paardenwei met paarden.
De camping ligt vlakbij een oude boerderij, waar de camping-eigenaars wonen. (Lambert en Bianca)
De service is goed en vriendelijk. Je kunt duidelijk merken dat de camping-eigenaars er zin in hebben om de camping te verbeteren.
De prijs en het geboden is reëel. De dorpen Best en Oirschot liggen vlakbij, evenals "het groene woud" ,een oud bosgebied ideaal om in te fietsen.

Friends, October 2012
"Top plek"translate
wesley wortel
Sanitary

10/14/2012 camping de reuten is een perfecte camping als je bijvoorbeeld naar een festival gaat in eindhoven bijvoorbeeld bloodshed fest

With partner, 2012
"Prima camping me zeet vriendelijke eigenaren"translate
margot Smolders- ba...
Sanitary

09/23/2012 Camping mooi en rustig gelegen tussen Best en oirschot wat beide gezellige stadjes zijn. Goed sanitair en allervriendelijkst ontvangst door Lambert en Bianca. Heel behulpzaam. Goede prijs en kwaliteitsverhouding.
Bedankt . Komen zeker nog eens terug !
Fam. smolders

With partner, August 2012
"Gemoedelijke camping"translate
megens
Sanitary

09/05/2012 Mooie omgeving en overal dichtbij( ligging tussen Best en Oirschot). Vooral Oirschot heeft een erg gezellig centrum. Toiletgebouw vorig jaar vernieuwd en ze zijn nog bezig om de faciliteiten te verbeteren. Gemoedelijke eigenaresse en zeer belangstellend. Wij waren met de camper hier en is ons goed bevallen.

Family with young children, August 2012
"Echt een hele respectvolle camping zonder gedoe"translate
Familie
Sanitary

08/25/2012 De camping heeft twee veldjes waar we onze tenten hebben kunnen neerzetten. Oom Verstegen uit Breda had er al zijn eigen kampeerbus staan. We kunnen in de avond de zonsondergang zien over het maisveld. Nog mooier dan Ibiza of de Noord Zee stranden. We hebben hier hele hele hele hoge bomen. Mooi en rustig. Er lopen wat hondjes op het erf, die heel lief zijn en onze kinderen spelen met ze.

With partner, June 2012
"Zeer onverzorgde camping"translate
j dijkhuizen
1.0
Sanitary

10/25/2012 Als je de camping op komt rijden heeft de caravan meer te lijden van de hele reis,wat een kuilen!!!
Het geheel komt zeer rommelig over, al die oude caravans die op instorten staan.Het pad naar de wc trek de lieslaarzen maar aan.Mensen ruim die spullen die niet meer gebruikt worden toch eens op dan oogt het al een stuk beter.helaas hier komen wij niet meer!!

1 2 next