Reviews Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****

Recreatiepark TerSpegelt*****
Reviews Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****
Postelseweg 88, 5521 RD, Eersel
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****? Then have a look at the reviews of Campsite Recreatiepark TerSpegelt***** in Eersel, written by other travelers.
Campsite Recreatiepark TerSpegelt scores a 8.5 out of 10, based on 302 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****? Have a look at the reviews of Campsite Recreatiepark TerSpegelt***** in Eersel, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 201 vacation photos of Campsite Recreatiepark TerSpegelt***** on Zoover. You can take a look at 4 videos of Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Recreatiepark TerSpegelt***** Eersel. You can be the first to add a review.

There are 302 reviews of Recreatiepark TerSpegelt*****

8.2
8.9
8.3
8.4
Family with young children, April 2013
"Mooie tipi tent"translate
Fam Cox

05/07/2013 We hebben een tipi tent gehuurd. De ligging hiervan is prachtig aan het water en met veel ruimte erom heen. Wel afgelegen, dus veel moeten lopen en minder gezellig dan midden op de camping. Indien mogelijk raden wij aan fietsen mee te nemen (ook leuk voor op de crossbaan). De tipi heeft geen bank of fijne stoelen met rugleuning waar je lekker op kan zitten (dus ook zelf meenemen). Wel een heerlijke hangmat! De inrichting is verder erg leuk met de slaapplaatsen voor de kinderen op een vide in de tipi. Heel avontuurlijk. De kinderen hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij vinden de tipi tent een aanrader.

Family with young children, October 2012
"Wat een gezellige camping is dit!"translate
Diane
Sanitary

10/20/2012 Een erg gezellige camping, personeel zeer vriendelijk. Een keer even over 20.00 uur bij het ijstentje gekomen (we wisten niet dat deze om 20.00 uur sluit) en we kregen toch nog een ijsje (ze haalden er zelfs speciaal een paar bij het zwembad vandaan!) Leuke speeltuin, sanitair zeer schoon, prijzen op de camping ook erg netjes. Hier komen we zeer zeker weer terug!!

"Een adembenemende ervaring!!!"translate
Marc
Sanitary

10/20/2012 Wanneer je m'n overige beoordelingen leest, zul je me herkennen in een zeer kritisch, eerlijk maar oprecht lid van zoover. vandaar dat ik gerust kan stellen, dat deze camping, nee, dit recreatiepark een adembenemende ervaring is (we zijn er vandaag nog, en deze beoordeling gaat via hun wifi.....) Hier bij Terspegelt voor 10% meer huur 100% meer campeer beleving te krijgen is, dan bij camping waar wij eerder 16 jaar een vaste plek hebben gehad. Hier bij Terspegelt zitten we een week lekker luxe met een eigen douche/wc/afwasplek, water, afvoer, cai, wifi(€15,-/wk), stroom, afvalverwerking inbegrepen. Natuurlijk is altijd overal wel iets te verbeteren. maar hier straalt de professionaliteit van alles af, de kommentaren kloppen, de beoordelingen ook, gezelligheid is troef en gastheerschap is hun professie.

Family with young children, October 2012
"Ein kleines Paradies für jung und alt"translate
Jacques Jacobs
Sanitary

10/24/2012 Idyllisch gelegener Campingplatz mit immer wieder schöne Überraschungen, erst recht für Kinder.
Sehr liebenswerte und hilfsbereite Mitarbeiter kümmern sich wirklich um alles.
Hier kommen wir bestimmt nochmals zurück.

"TOP Urlaub in Ferienpark TerSpegelt"translate
friedrich olaf

10/14/2012 -campingplatz war super
-TOP sanitäreinrichtungen
-Kundenservice gut,alle fragen wurden höfflich beantwortet
-der Preis war normal
-sehr viele kinderspielplätze
-TOP schwimmbad
-alles im allem sehr schön
-auch bei schlechtem wetter gut
-jederzeit würde ich da wieder hin fahren
KANN ICH NUR EMPFEHLEN
-muste nur beim minigolfspielen den platz selber vom laub befreien :-(((
-wir waren 2 familien ( 4 Erwachs. und 3 Ki. ) mit 2 wohnwagen da
-satelitenempfang hatten wir leider nicht,war aber nicht so wild,haben ja DVD`s mit :-))) für die kinder

With partner, October 2012
"Goede waar behoeft geen krans"translate
truton
Sanitary

10/18/2012 Goede waar behoeft geen krans, dit is zondermeer een topcamping voor zowel jong als oud.

Family with young children, September 2012
"Zeer Kindvriendelijke"translate
Christine en Peter
Sanitary

09/23/2012 Direct bij aankomst straalt de camping vriendelijkheid en behulpzaamheid uit.Wij (opa, oma en 2 kleinkinderen van 3 en 4 jaar) hebben met onze caravan een super weekeind gehad.. Die vriendelijkheid/behulpzaamheid is van receptie, restaurant, supermarkt tot en met tuinmannen super. Het is een camping die kindvriendelijkheid op de eerste plaats heeft staan. In een woord super. Wij komen zeker terug.

With partner, September 2012
"Alweer voor volgend jaar geboekt !"translate
Martina Bax
Sanitary

09/30/2012 Mijn man en ik stonden op een veld waar je prive-sanitair hebt, in een woord fantastisch! Het was de eerste keer dat wij hebben kennis gemaakt met TerSpegelt en wij zij razend enthousiast een heerlijke rustige camping, nou ja het was natuurlijk september, wij hadden een arrangement van 4 weken. Wat ons opviel is dat de mensen zo ontzettend aardig zijn, ook in de omliggende plaatsen, er is veel te doen in de buurt. Er is op de camping ook een heel volwassen supermarkt, die ook nu, elke dag geopend is. Het enige minpunt is dat ik mijn tablet niet kon gebruiken want wifi was pet, ook andere mensen met laptops konden ook niet op internet, dus ik hoop dat het volgend jaar wel mogelijk is.

Group trip, August 2012
"Hier komen wij zeker terug"translate
Ivar
Sanitary

09/10/2012 Wij waren het eerste weekend van September met 3 vaders en onze zoontjes een weekend camperen op Camping terpsegelt. Het personeel aan de balie was heel erg vriendelijk en behulpzaam, evenals het personeel in de camping winkel. De Camping plaats op veld 79 met prive sanitair was erg goed verzorgt en schoon. Het enige nadeel was dat ook wij de camping plaats netjes achter wilde laten, maar daardoor wel erg ver moesten lopen met de vuilniszakken.

Family with young children, August 2012
"Super camping"translate
G. Wierbos
Sanitary

08/31/2012 Net terug van een week in een stacaravan tussen de vaste gasten. Super netjes en schoon en ziet eruit als nieuw. Ook de rest van de camping heel erg netjes. Ontzettend veel te doen en het sterrenstrand een paradijs voor onze zoon van 4. Eten erg lekker en zeker niet duur. Enorm vriendelijk personeel. Kortom, ontzettend genoten en absoluut voor herhaling vatbaar!