Reviews Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****

Recreatiepark TerSpegelt*****
Reviews Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****
Postelseweg 88, 5521 RD, Eersel
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****? Then have a look at the reviews of Campsite Recreatiepark TerSpegelt***** in Eersel, written by other travelers.
Campsite Recreatiepark TerSpegelt scores a 8.5 out of 10, based on 289 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****? Have a look at the reviews of Campsite Recreatiepark TerSpegelt***** in Eersel, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 201 vacation photos of Campsite Recreatiepark TerSpegelt***** on Zoover. You can take a look at 4 videos of Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Recreatiepark TerSpegelt***** Eersel. You can be the first to add a review.

There are 289 reviews of Recreatiepark TerSpegelt*****

8.6
8.8
8.7
7.8
"Super camping"translate
G. Wierbos
Sanitary

08/31/2012 Net terug van een week in een stacaravan tussen de vaste gasten. Super netjes en schoon en ziet eruit als nieuw. Ook de rest van de camping heel erg netjes. Ontzettend veel te doen en het sterrenstrand een paradijs voor onze zoon van 4. Eten erg lekker en zeker niet duur. Enorm vriendelijk personeel. Kortom, ontzettend genoten en absoluut voor herhaling vatbaar!

"Super camping"translate
Mattu
Sanitary

08/24/2012 plus: mooi sanitair, we hadden een mooi plekje aan het zwemmeer, prima zwembad, leuk meer met glijbanen en zandstrand, goed toezicht, normale horecaprijzen, mooie omgeving.
min: animatie was prima maar kinderen in de leeftijd van 11 jaar vallen soms tussen wal en schip. Roken toegestaan op overdekt terras. personeel soms onprofessioneel (hoestend een ijsje maken)

"Fantastische camping"translate
gailien
Sanitary

09/01/2012 Een week op camping TerSpegelt was veel te kort voor onze kinderen (8, 13 en 14 jaar. Er is veel te doen voor alle leeftijden zelfs in de week na het hoogseizoen. Het sanitair is schoon en het eten is er prima voor normale prijzen. Het sterrenstrand is geweldig voor de kleinere kinderen. Dit is de eerste vakantie dat wij niet van de camping af zijn gegaan om de omgeving te verkennen. Ontdekkingspad, Tokkelen, Bandraften, bij het blobben kijken, waterfietsen, Je komt hier gewoon tijd tekort.
Zeker een aanrader ook voor mensen met tieners. We gaan nooit twee keer naar de zelfde camping maar dit keer zou dat wel eens kunnen gebeuren.
Een Top camping met Top personeel.

"Super met je kids!"translate
christiaan starink
Sanitary

08/26/2012 Wil je met je kinderen een leuke vakantie. Ga dan naar TerSpegelt. Over alles lijkt goed nagedacht. Alles mooi ruim opgezet. Alles super verzorgd! Wij hadden een chalet op veld 4.Super. Alleen de bedstee is mwoa.Overal lekker dichtbij.

"Absoluut voor herhaling vatbaar"translate
Pieter
Sanitary

08/29/2012 Net terug van 2 weken vakantie op ter Spegelt.
Mede door het prachtige weer een fantastische vakantie gehad.
Veel te doen voor tieners, wat inhoud dat de ouders zich ook prima vermaken.
Kan de camping aanbevelen

Family with older children, August 2012
"Geweldige camping voor alle leeftijdscategorieën"translate
judith buurman
Sanitary

08/29/2012 ik heb een dochter van 8 en een zoon van 14, voor beiden veel te doen, we hebben genoten. Veel waterrecreatie, zwemmen. Het is er schoon. Ook nog een binnenzwembad. Veel activiteiten. Kortom, volgend jaar weer!

With partner, August 2012
"Super Camping!"translate
Roel-Jaco
Sanitary

09/11/2012 Super Camping! Hier komen wij zeker terug!

Family with young children, August 2012
"Zo blij dat ik ben geweest bij TerSpegelt"translate
Nicoline Halverhout...
Sanitary

08/17/2012 Alles zag er verzorgt uit en super uit, onze chalet huisje was super en verzorgt.
Alles was super schoon en personeel verdient gewoon een 10.
Mijn man moest met spoed 's nachts naar het ziekenhuis en het personeel en beveiling hebben mij en de kinderen 's nachts super geholpen en gaf ons toch nog een super vakantie die week.

Mijn man kwam de volgend dag uit het ziekenhuis en Terspegelt hadden alles geregeld dat mijn zus en zwager mij konden helpen die dag en mochten verblijven op TerSpegelt voor 1 dag en 1 nacht.(kostenloos)
Voor mij 1 zorg minder en toch nog genoten van deze vakantie.
Wij komen zeker weten terug.
Zoek je een leuk vakantiepark voor iedereen wat wils en het gevoel dat mensen klaar staan voor jou ga naar vakantiepark Terspegelt.

"Empfehlung für Camper mit Kindern (jeden alters!)"translate
Andreas Cölsma...
Sanitary

08/18/2012 Wir (43,42,12) waren vom 04. - 18.08.2012 auf dem Campingplatz "Ter Spegelt" in Eersel. Absolut empfehlenswert ! Sauberster Sandstrand, der jeden! Morgen abgeharkt und abgesucht wurde... Kinderfreundlichst.

Beste Plätze (am See, Felder 91, 90) Bedienung alle zuvorkommend, freundlich - Preis - hoch - aber gerechtfertigt

"Fijne camping!"translate
john.veen
Sanitary

08/28/2012 Fijne camping voor het hele gezin. Voor iedereen wel een plek, op een veldje of ergens rustig met prive-sanitair. Helaas veranderden de openingstijden van zwembad en eetgelegenheden vanaf 20 augustus omdat het volgens hun geen hoogseizoen meer was terwijl de schoolvakanties van het noorden nog 2 weken duren. Je moet hier dus op letten als je gebruik wilt maken van animatie ed. Sanitair schoon, plekken past net een caravan en bijzettentje op. prima dus! Leuke nieuwe activiteiten zoals de tokkelbaan en het grote filmscherm. Wij hebben alweer geboekt voor volgens jaar!

What do you think of in-flight food?