Reviews Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****

Recreatiepark TerSpegelt*****
Reviews Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****
Postelseweg 88, 5521 RD, Eersel
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****? Then have a look at the reviews of Campsite Recreatiepark TerSpegelt***** in Eersel, written by other travelers.
Campsite Recreatiepark TerSpegelt scores a 8.6 out of 10, based on 331 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****? Have a look at the reviews of Campsite Recreatiepark TerSpegelt***** in Eersel, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 204 vacation photos of Campsite Recreatiepark TerSpegelt***** on Zoover. You can take a look at 4 videos of Campsite Recreatiepark TerSpegelt*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Recreatiepark TerSpegelt***** Eersel. You can be the first to add a review.

There are 331 reviews of Recreatiepark TerSpegelt*****

8.2
8.9
Family with young children, June 2013
"Veel te doen voor de kids"translate
reaver005

07/07/2013 Het park is vrij uitgestrekt, supervriendelijke receptionistes. Animatie viel mij tegen ivm andere parken. Met goed weer lijkt het mij hier goed vertoeven, 2 zwemvijvers, de Blob, kabelbaan. Sterrenstrand en zwembad leuk voor de kids (jonge).Zeker bij slecht weer. Veel speelveldjes. Voor (jonge) kinderen is er veel te doen.
Loungecabin veredelde Chalet, wel schoon en alles aanwezig, is toch kleiner dan ik had gedacht. Leuk is wel de hangmat en dat er een speeltuintje is op het veld, kids hebben genoten.Ze hebben wel aan de kids gedacht alle deurklinken zijn op kinderhoogte in de cabin. Privacy iets minder, alles is best wel dicht op elkaar. Wat mij ook opviel veel vaste gaten. Heb er zelf geen last van gehad. Vriendelijke mensen die er waren, maar wij waren ook buiten het seizoen.Alleen kleine dingen gehaald bij de supermarkt, misschien iets duurder dan de normale, maar ach dat weet je.Enigste minpunt: Parkprijzen vergelijkbaar met park van keten maar helaas is het geen park van keten.

Family with older children, June 2013
"Hoezo negatieve berichten?"translate
bertudink
Sanitary

06/19/2013 Ik herken de negatieve berichten echt niet. Ik kom hier al jaren samen met mijn zoon van 13 jaar. De winkel is inderdaad overgegaan naar een nieuwe eigenaar maar de prijzen zijn nog steeds hetzelfde. Niet zoals bij andere campings dat het 3 keer over de kop gaat.

Overlast van jeugd die denken dat ze alles weten en mogen kom je eigenlijk op elke camping wel tegen. Toen wij er last van hadden zijn we zelf naar de receptie geweest en er werden gelijk maatregelen genomen. Ik had absoluut niet het gevoel dat ik niet serieus werd genomen.

Het blobben, varen de beesten,kinderboederij, zwembad alles vonden we geweldig.

We gaan over 3 weken weer richting Eersel

"Net park voor kinderen tot 9 jaar"translate
Boddhi
Sanitary

08/31/2013 Eerste indruk is fantastisch. Mooie camping met een speelvijver en een overdekte zandvijver.
Voor de kleintjes echt geweldig.

Voor kinderen boven de negen jaar is er jammergenoeg te weinig te doen.
Animatie is voor deze doelgroep teleurstellend.
Sanitair was regelmatig erg vies ondanks dat het in de meivakantie toch niet zo enorm druk was.

Family with young children, May 2013
"Mooi verzorgde complete camping,maar wij niet meer"translate
w
Sanitary

05/21/2013 de camping is echt wel groot en mooi verzorgd en er is veel te doen vr de kids.
Voor mij neemt de ruimte een beetje de gezelligheid weg.
Ook wel slechte ervaring gehad met de vaste of seizoensverblijvers die een beetje "wij zijn hier de baas spelen" met de nodige dreigementen en dat is spijtig want dit heb je als camping niet altijd in de hand.leuke tokkelbaan en blob.Gezellig terras en mooie speelvijver.Ik zeg niet nooit meer maar toch even niet meer.

Family with young children, May 2013
"Zeer mooie camping met enkele minpuntjes"translate
Geert
Sanitary

05/21/2013 Zeer mooie camping met meer dan voldoende attracties voor jong en oud echter door de grote van de camping redelijk ver van elkaar. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Minpunt: Kinderen die op vaste staanplaatsen staan (waarschijnlijk niet allemaal) denken werkelijk dat zij de camping bezitten met alle akkefietjes vandien, sanitair wordt degelijk gepoetst maar bepaalde personen vinden het toch nodig langs de pot te plassen, en aan het lawaai s'nachts wordt helaas niets gedaan, zelfs niet na reactie bij de receptie. Duurde zelfs tot 2u in de morgen. Vindt het werkelijk ZEER jammer want deze camping verdiend dit echt niet. Hebben de kids laten kiezen en gaan volgende jaar terug naar vorige camping in de buurt.

Family with young children, May 2013
"Fantastische plek echt een super weekend gehad"translate
nicole bolder
Sanitary

05/21/2013 net terug van een weekendje op dit mooie recreatiepark.wij hebben echt genoten en de kinderen ook het is een mooie omgeving. park ziet er heel mooi uit en er is echt van alles te doen.het restaurant was erg goed heerlijk gegeten.echt een aanrader voor mensen met kinderen.wij gaan volgend jaar weer terug.top!!!!!!!!!wij zaten in een stacaravan en deze was heel goed en schoon maar ook de camping plaatsen zagen er heel goed uit.

Family with older children, May 2013
"Netter Platz zu Pfingsten"translate
Klaus
Sanitary

05/21/2013 Also wenn das kein Kinderfreundlicher Platz ist....Felder sind nach Alter der Kinder sortiert. Alles kümmert sich um die kleinen. Zelte auf dem Wasser, Tipi's, Normale Plätze und auch Super-Plätze mit Blick auf See und eigenem Sänitär sprechen für sich. Nähe nach Roermond, Venlo und Eindhoven lassen keine Langeweile aufkommen. Wir hatten Feld 80-13. Ein Superplatz mit bestimmt 200m², eigenen Sanitär (recht übersichtlich, aber OK) und direkten Seeblick am Ufer. Toll. Leider gab es in der Nachbarschaft Disco bis 1.00 volle Pulle. Da war die Ruhe weg. Aber wer zu Pfingsten keinen Trubel erwartet sollte wo anders hinfahren. Schwimmbad, Überdachter Spielplatz, Blobber Kissen, usw usw. Toller Platz.

Family with young children, May 2013
"Goede, nette camping..voor herhaling vatbaar"translate
johanna uding
Sanitary

06/17/2013 In de meivakantie hier een stacaravan geboekt. Schoon, ruim, netjes, speeltuintje voor de deur... voldoende privacy....echt super dus!. Het zwembad stelt niet zoveel voor maar het overdekte strand is echt super..zeker als je (kleine) kinderen hebt. Het water is hier wel heel erg koud!! Minpuntje: De animatie. Betroffen kinderen die meer interesse in elkaar hadden dan in de gastjes. DJ die bij de minidisco 10 keer het verkeerde liedje opzet en met dodenherdenking de muziek luid en duidelijk over de hele camping laat horen...terwijl het voor de rest toch echt stil was op de camping....volkomen respectloos. Kortom...de animatie vonden wij op diverse punten zeer, zeer slecht. Jammer voor zo'n mooie, nette en goed onderhouden camping die gelet op het aantal speeltoestellen e.d. op de veldjes wel degelijk mikt op een publiek met kinderen....

Family with young children, May 2013
"Super camping met alle faciliteiten"translate
arcin
Sanitary

03/13/2014 Hele nette camping waar veel te doen is.

Family with young children, 2013
"Super goed georganiseerde camping!"translate
A van Berkel
Sanitary

05/11/2013 Ideaal voor kinderen, super netjes en verzorgd, helaas is en blijft het internet een probleem.

What annoys you the most on the ski slopes?