Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

22 December 2014

Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
van Haestrechtstraat 24, 5171 RC, Kaatsheuvel

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, written by other travelers.
Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard scores a 6.0 out of 10, based on 927 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 317 vacation photos of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** Kaatsheuvel. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 927 reviews of Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

7.3
5.9
6.8
5.7
5.4
Family with young children, November 2014
"Ga hier niet heen in het laagseizoen"translate
Bos
1.0

11/17/2014 Wij zijn hier voor een overnachting geweest na een dagje Efteling, lekker dichtbij en voorzieningen (direct geboekt bij Ooststappen).

Het enige positieve wat ik kan melden is dat de kachel in de accommodatie aan stond bij aankomst.
De 6-8 persoons comforthome lag ergens geïsoleerd op het park en we hadden veel last van harde muziek van de buren wel of niet op dit terrein.
De matrassen waren niet schoon en ca. 8cm dik en lagen op multiplex o.i.d. Het beddengoed (€ 38,00 voor 4 bedden en 1 nachtje) was niet schoon en voor 1 dekbedhoes zelfs stuk.

De volgende ochtend merkte we dat de winkel dicht was, dus geen ontbijt en het restaurant was erg donker.
Net als bij het inchecken was de receptie dicht en het zwembad hebben we uit pure ellende maar niet meer bekeken.

Ik geef nog liever het dubbele uit voor een ander park of hotel, dan hier nog eens naar toe.

"Dit nooit meer"translate
Francis
1.0

11/03/2014 wat wij als een leuk tussendoortje zagen om een midweek door te brengen is echt wel een tegenvaller geworden .
er was niks open helemaal niks geen restaurant geen bar geen zwembad wat we wel te zien kregen grenst aan het ongeloof achteraan de camping was het net een vluchtelingkamp de poolse arbeiders hadden daar hun intrek genomen in een volledig blok nie normaal !!!
receptie was ook nie echt klantvriendelijk.
met belgische vakantie hebben ze geen rekening gehouden en dit is echt jammer voor de kinderen die er waren
zwembad op maandag gesloten de andere dagen van 13hr tot 16hr open.
koude jacuzi sauna levensgevaarlijk met los liggende electriciteis kabels.
ik zou zeggen gebruik het park maar verder voor jullie polen blijkbaar is het jullie daar meer om te doen en verdienen jullie daar meer aan maar ons zie je nooit meer terug.
gelukkig is de efteling dichtbij en hebben wij daar een leuke dag gehad !

Family with older children, October 2014
"Hier gaan wij niet meer heen"translate
S
Restaurants

10/26/2014 Het enige wat positief is is dat het dichtbij de efteling ligt. Het is niet op loopafstand zoals op de site staat (ongeveer half uur lopen wat met kleine kinderen niet wenselijk is) maar wel goed te doen met de auto. De campinghome was niet schoon, schimmel zit op de ramen, dekbedden en kussens zitten vlekken op, bedden zijn echt vreselijk, hele dunne matrassen. Campinghome is geschikt voor zes personen, maar geen zitgelegenheid voor 6 personen. Zwembad is echt heel smerig, kan me niet voorstellen dat hij aan de eisen voldoet, peuterbadje is echt heel vies. Sauna's (alle 4) en zonnebank stuk, kast met bedrading voor zonnebank hangt gewoon open.
Allen accomodaties zitten heel dicht op elkaar, je hoort bijna alles letterlijk van elkaar...

"VRESELIJK!!"translate
Sandra Ligthart

10/24/2014
Muffe, in zeer slechte staat verkerende mobile homes (kartonnen dozen is een betere omschrijving). Gehorig, vies, geen warm water, wifi kapot, wijn in het "restaurant" was op. Alleen maar stagaires die nergens iets aan kunnen doen en van niks weten! Weggegooid geld. Na 2 dagen vertrokken!

Family with young children, October 2014
"Prima uitvalsbasis voor een weekend pretpark"translate
Genieters07
Restaurants

10/20/2014 Stel je in op een accomodatie die niet veel voorstelt, zorg dat je een periode kiest met mooi weer en scoor je vakantie via een veiling. Dan heb je een prima plek gevonden qua ligging ( Efteling, Beekse bergen etc) en vertier voor de kids. De accomodaties met name Loonse comforthome is oud en zwaar aan vervanging toe. Niet boeken indien je verwarming nodig hebt of bij regenachtig weer want dan is het werkelijk een hut. De overige accomodaties zijn nieuwer voor zover we konden beoordelen en liggen beter voor gezinnen met kleine kids.

"Erg leuk park!"translate
duitsdogje
Restaurants

10/19/2014 Ik snap de negatieve beoordelingen niet want het is een erg leuk park! De accommodatie was erg schoon, snelle incheck, leuke ligging en er is genoeg te doen.
Zeker voor herhaling vatbaar!

"Erg meegevallen!"translate
Jan
Housing

10/24/2014 Toen we de beoordelingen lazen dachten we: Waar komen we terecht. Echter het viel allemaal heel erg me. We zaten in een nieuw chalet met alles er op en er aan. Minpuntjes: geen vitrage voor de ramen, koffiezetapparaat had geen stopcontact in de keuken, vanaf de terrasdeur viel je naar beneden als je niet uitkeek, bed zakte door. Maar verder was alles nieuw. Midgetgolf (gratis) gedaan, baan was slecht maar wat geeft het. Personeel was behulpzaam en winkel was prima.

Family with young children, October 2014
"Prima onderkomen voor een weekend"translate
Wilma
Restaurants

10/14/2014 Heel sfeervol is het park niet, maar onze luxe couwenbergse comforthome was prima. Wij zijn dan ook maar met zijn drietjes. Het was goed schoon. En alle basis benodigdheden waren er. Personeel allemaal erg vriendelijk, al ging er wel veel fout bij de snackbar. Je loopt het park uit en je ben in het bos en ook de Efteling lekker dichtbij. Je weet dat je geen park van andere keten boekt dus refereer je daar ook niet aan.

"Zeer slecht park"translate
Tonny
1.0

10/22/2014 Teveel diefstallen ,praten allemaal Pools, niks te doen voor kinderen vanaf 10 jaar. Auto's rijden heel hard op het park. Ze kunnen niks maken van de staancararvans. En het personeel kan ook niet veel kraan en een kachel maken kunnen ze niet. Dan diefstallen doen ze niet veel aan .en er zitten veel Polen de belasting kan hier goed zijn slag slaan . Heb al te veel gezien naar 4 dagen . Vroeger was het leuker praat ik over 17 jaar terug. Jammer. Mensen Let Op . Ga niet naar de receptie toe het zijn nog kinderen. Doen niks. Voor een paar centen meer kan je meer met je Gezin. Het beste van tonie.

Family with young children, September 2014
"Prima weekend gehad!"translate
BV
Housing

09/29/2014 Wij zijn vanwege een bezoek aan de Efteling op dit park beland. Via veiling voor een zeer lage prijs een luxe Couwenbergh comforthome geboekt (veld E), deze waren nog niet zo oud (dat oogt altijd al wat frisser) en was schoon. Voor 8 personen zou ik dit niet huren, met 6 personen goed te doen, de veranda is echt een pluspunt en vanwege het mooie weer was ook bijna iedereen daar te vinden. De kampeerplaatsen zagen er ongezellig uit. Binnenzwembad is niet groot maar wel gezellig, het was schoon en de kinderen hebben zich prima vermaakt, de winkel had ook van alles te bieden. Van de eetgelegenheden hebben wij geen gebruik gemaakt dus daar kan ik niets over zeggen. Veel jonge werknemers maar dit heeft geen problemen opgeleverd. Onze conclusie: prima voor een weekend, boek echter alleen een luxe (Couwenbergh) comfort home, deze staan gezelliger gesitueerd en zijn veel beter.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What annoys you the most on the ski slopes?