Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

23 October 2014

Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
van Haestrechtstraat 24, 5171 RC, Kaatsheuvel

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, written by other travelers.
Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard scores a 6.1 out of 10, based on 922 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 313 vacation photos of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** Kaatsheuvel. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 922 reviews of Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

7.4
5.9
6.8
5.7
5.4
Family with young children, October 2014
"Prima uitvalsbasis voor een weekend pretpark"translate
Genieters07
Restaurants

10/20/2014 Stel je in op een accomodatie die niet veel voorstelt, zorg dat je een periode kiest met mooi weer en scoor je vakantie via een veiling. Dan heb je een prima plek gevonden qua ligging ( Efteling, Beekse bergen etc) en vertier voor de kids. De accomodaties met name Loonse comforthome is oud en zwaar aan vervanging toe. Niet boeken indien je verwarming nodig hebt of bij regenachtig weer want dan is het werkelijk een hut. De overige accomodaties zijn nieuwer voor zover we konden beoordelen en liggen beter voor gezinnen met kleine kids.

"Erg leuk park!"translate
duitsdogje
Restaurants

10/19/2014 Ik snap de negatieve beoordelingen niet want het is een erg leuk park! De accommodatie was erg schoon, snelle incheck, leuke ligging en er is genoeg te doen.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Family with young children, October 2014
"Prima onderkomen voor een weekend"translate
Wilma
Restaurants

10/14/2014 Heel sfeervol is het park niet, maar onze luxe couwenbergse comforthome was prima. Wij zijn dan ook maar met zijn drietjes. Het was goed schoon. En alle basis benodigdheden waren er. Personeel allemaal erg vriendelijk, al ging er wel veel fout bij de snackbar. Je loopt het park uit en je ben in het bos en ook de Efteling lekker dichtbij. Je weet dat je geen park van andere keten boekt dus refereer je daar ook niet aan.

"Zeer slecht park"translate
Tonny
1.0

10/22/2014 Teveel diefstallen ,praten allemaal Pools, niks te doen voor kinderen vanaf 10 jaar. Auto's rijden heel hard op het park. Ze kunnen niks maken van de staancararvans. En het personeel kan ook niet veel kraan en een kachel maken kunnen ze niet. Dan diefstallen doen ze niet veel aan .en er zitten veel Polen de belasting kan hier goed zijn slag slaan . Heb al te veel gezien naar 4 dagen . Vroeger was het leuker praat ik over 17 jaar terug. Jammer. Mensen Let Op . Ga niet naar de receptie toe het zijn nog kinderen. Doen niks. Voor een paar centen meer kan je meer met je Gezin. Het beste van tonie.

Family with young children, September 2014
"Prima weekend gehad!"translate
BV
Housing

09/29/2014 Wij zijn vanwege een bezoek aan de Efteling op dit park beland. Via veiling voor een zeer lage prijs een luxe Couwenbergh comforthome geboekt (veld E), deze waren nog niet zo oud (dat oogt altijd al wat frisser) en was schoon. Voor 8 personen zou ik dit niet huren, met 6 personen goed te doen, de veranda is echt een pluspunt en vanwege het mooie weer was ook bijna iedereen daar te vinden. De kampeerplaatsen zagen er ongezellig uit. Binnenzwembad is niet groot maar wel gezellig, het was schoon en de kinderen hebben zich prima vermaakt, de winkel had ook van alles te bieden. Van de eetgelegenheden hebben wij geen gebruik gemaakt dus daar kan ik niets over zeggen. Veel jonge werknemers maar dit heeft geen problemen opgeleverd. Onze conclusie: prima voor een weekend, boek echter alleen een luxe (Couwenbergh) comfort home, deze staan gezelliger gesitueerd en zijn veel beter.

Family with young children, 2014
"Slechte service"translate
Miranda
2.0

09/15/2014 weekendje hier geweest via veiling. een camping is natuurlijk wat je er zelf van maakt. wij hadden de luxe comfort acco voor 6-8 personen maar raad af hier met 8 pers te gaan zitten, 6 bedden aanwezig (keihard en smal) en een minibank. de service is ver te zoeken. op zaterdag was er een wandel wedstrijd voor de deur waardoor je het park niet meer afkon, het was 20.10u en in het restaurant was niks meer te eten te krijgen alleen nog met moeite een pizza (die hadden we de dag ervoor gegeten, zijn gewoon dr oetker met veel olie voor 8,50 dus die wilde we niet) minigolf is aan vervanging toe. muffe vochtige huisjes. 's ochtends zat alles onder t ijs in de koelkast, er staat loopafstand naar efteling maar voor sommigen is 2km met kinderen geen loopafstand.

Family with young children, September 2014
"Crisis park"translate
mcazander
3.0

09/06/2014 Ok, het is goedkoop, en daarom kun je ook niet veel verwachten... maar toch verwacht je wel wat waar voor je geld.. Minpunten: - te weining lakenpakketen waardoor we weer naar de receptie moesten om bij te halen..receptie was dicht..maar er zeten mensen op terras te eten die blijkbaar bij het park hoorde en die hebben ons geholpen. - slechte ontvangst, slagboombel deed het niet en moest op zoek naar iemand die ons binnen kon laten en in kon checken? Misschien komen er normaal geen mensen aan op donderdag ofzo? - Camping oogt ongezellig en slecht onderhouden - Zaten bijna geen mensen op camping toen wij er waren maar we werden echter helemaal achter op de camping gezet G007 (bijna niet te vinden) in een smerige en vochtige stacaravan (Loonse bungalow terwijl we een Drunense bungalow gereserveerd hadden) tussen flink wat Polen die snachts zo nodig moesten lopen schreeuwen (stomdronken). - Zwembad klein Pluspunt: - dicht bij Eteling - goedkoop

Family with older children, August 2014
"Nooit meer"translate
ivc
1.0

08/28/2014 Echt vuile chalets,schimmel op matrassen overal vuil!!!! Zwembad niet gedaan, veel te vuil! Entertainment is er niet,versleten minigolf!Restaurant is gelijk oude kantine ,niet gezellig!!!Dit nooit meer,s avonds om 23u vertrokken maar 2 nachten gebleven ipv 4

Family with young children, August 2014
"Deze camping voor bij warm weer"translate
DANNY
3.0

09/22/2014 er is weinig te doen in het park, Het zwembad is kleiner dan op de foto's op het internet.

August 2014
"Voor herhaling vatbaar"translate
Heidi
Restaurants

08/30/2014 Wij hebben geboekt nadat wij via veiling gewonnen hadden. Je leest zoveel negatieve dingen en denk echt dat het aan de personen ligt. Voor een goedkope vakantie kun je geen luxe verwachten. Wij hebben het echt super gehad. Het chalet wat wij hadden was keurig netjes schoon we zaten op O veld dicht bij avondrood en winkeltje. De receptie was zeer vriendelijk de meiden van de entertainment waren kindvriendelijkheid en ook na de volwassenen toe. Wij komen zeker nog een keer terug na dit park!! Het enige minpuntje was dat we maandag aankwamen na een treinreis van bijna 3,5 uur dat de kantine wel open was maar niet het restaurant dus konden niks eten lag aan het hoofdkantoor werd er gezegd dus vind dat dat veranderd moet worden!!! Maar voor de rest echt een top midweek gehad!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Which country do you prefer driving in?