Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

23 April 2014

Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
van Haestrechtstraat 24, 5171 RC, Kaatsheuvel

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, written by other travelers.
Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard scores a 6.1 out of 10, based on 828 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 233 vacation photos of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** Kaatsheuvel. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

5.7
5.4
7.6
Family with young children, April 2014
"Prima plek voor prima prijs"translate
Fam. Allaham
Restaurants

04/22/2014 20 Minuten lopen van de Efteling zit je op een gezellig park met goede sta caravans. In bosrijk gebied. Wij hadden 4-6 pers. stacaravan De 1 pers. bedden zijn klein. Dekbedden schoon !! Prima eetkamer zit (ruime bank die ook als bed kan dienen) Vriendelijke mensen bij de receptie en het restaurant. Zeer kind vriendelijk met animatie. Snackbar was wat minder. Schoon sanitair in caravan, en prima keukentje. Wij hadden onze kleuter en puber mee. Op park voor puber niet zoveel te doen, voor kleuter wel. maar beide hebben zich prima vermaakt

Family with older children, April 2014
"Vreselijke oude bende"translate
Fam R uit Nieuw Ven...

04/20/2014 Vreselijk slecht:
-8 persoons- comfort home terwijl je er je kont niet kan keren met 6 volwassen mensen.
-2 opknapstoelen waarvan er 1 kapot was en 1 gammele tafel in een 8 persoons- comfort home.
-Bedden die te klein zijn, onze pubers liggen met hun benen naast het bed. Sterker nog matrassen moesten om de grond. Ze pasten niet in het stapelbed. Terwijl ik toch een normaal formaat kinderen heb.
-Alle keuken inventaris niet compleet. 4 soms 6 persoons- servies voor 8 persoons comfort home. .
-Doorgezakte bank in huiskamer, was al stuk bij aankomst.
-Tafels die wiebelen, moet iets onder om er normaal een glas op te kunnen zetten.
-Buiten opstap die levensgevaarlijk is. Als je er op staat gaat hij van links naar rechts.
-Het stinkt er muf.
-Badkamer met schimmel en een toilet dat lekt.
-Behang in badkamer kapot.
-Lekkende kranen in douche en toilet.
-En alles is vies en plakt. Etensresten zitten aan de luxaflex in de keuken.
Door alle ellende eerder weggegaan dan gepland.

"Mooi park"translate
sjoukje folkertsma

04/14/2014 Dit park hheft een goede uitstraling voor uw vakantie

"Prima uitval basis"translate
Robert
Restaurants

04/14/2014 Fijne locatie om vandaaruit naar bv Efteling te gaan of andere evenementen in de buurt. Wij zaten in luxe camper prima te doen, maar je moet niet groter dan 190 zijn, ik 1.85 heb zeker 3 keer mijn hoofd gestoten aan doorgang deur.
prijs is goed in verhouding met wat je krijgt.
Alles was goed schoon en als er iets niet klopte was men al aan repareren voordat ik terug was van receptie om dit te melden!

April 2014
"Voor herhaling vatbaar"translate
Wuyts
Restaurants

04/14/2014 Ideaal als uitvalsbasis naar Efteling tijdens weekendje buiten het seizoen.
Luxe Cauwenbergh comfort home 6-8 is wel slechts geschikt voor max 6 pers. volgens ons maar voor de rest prima als je niet te groot of struis bent bedjes zijn wel smal en vrij kort. Maar buiten die bemerking is het zeker een aanrader als je er niet veel voor betaald - wij via actie met lakens en verblijf taxen incl voor 5 pers aan 150 eur van vrij tpt ma en dan heb je echt wel goede prijs/kwaliteit ! Ik las ook commentaren over niet proper en onvriendelijk personeel maar daar hebben wij niks van gemerkt integendeel !

"Heerlijke tussendoor vakantie!"translate
Gino Delaey
Housing

04/21/2014 Wij hebben in een Couwenberg caravan gelogeerd en die was heel comfortabel! De tafel was misschien wat aan de kleine kant, maar die konden we dan gemakkelijk verschuiven ook. We stonden aan een speeltuin, dat was ideaal voor de kinderen! Zeer vriendelijk personeel ook.
Zwembad wat aan de kleine kant, maar doordat het in Nederland nog geen vakantie was, hebben we geen last gehad van drukte.

"Prima voor een weekend"translate
Roos
Restaurants

04/08/2014 Wij hadden via veiling een weekend in luxe couwenberg chalet, eigenlijk stacaravan voor €98. Ik snap niets van de reactie hieronder. Het was keurig schoongemaakt en netjes. Oke, de eenpersoons bedden waren heel smal maar voor een weekend goed te doen en voor dat geld zeker. De kinderen hebben zich prima vermaakt op verschillende speeltoestellen en het zwembad. De Loonse en Drunense duinen zijn naast de camping en kun je heerlijk wandelen. We zijn niet in het restaurant geweest. Het winkeltje was niet extreem duur. In het hoofdseizoen zou ik er niet naartoe gaan, het is er dan erg druk gezien de omvang van de camping en de verhuur van accomodaties. Als uitvalsbasis naar bijv de Efteling is het prima! Er mag wel wat achterstallig onderhoud worden gepleegd op het terrein.

April 2014
"Zeeeer slecht!!"translate
Esther
1.0

04/06/2014 Wij hadden via veiling een bon gekocht voor een luxe chalet.. en we zijn echt na 1 dag gilllllend naar een hotel gegaan daar in de buurt!! Wat een afgang... en zonde van die 100 euro want die waren we nu nog een keer kwijt aan het hotel!!! Bij binnenkomst kregen wij al gelijk de zenuwen.. bedden waren heel erg krap en matrassen van maar 2 cm dik.. 1 keer omdraaien en je ligt meteen op de grond.. de schoonmaak had ook veel beter gekund.. gordijnen zaten vol met vlekken en de douche daar kun je beter geen shampoo in neerzetten want bukken dat gaat in een smalle cabine niet! Vervolgens wil je eten aan tafel (wij waren met ons 5en) en dan kun je niet gezellig eten met ons allen want er staat een smal tafeltje met 2 stoelen.. (volgens mij hadden wij een 6 persoons LUXE chalet).. Waar de luxe voor staat wij weten het niet maar al met al ga daar dus never noooooit heen!!! Wij waren nu 230 euro hotelkosten extra kwijt wat natuurlijk een extra domper is voor een weekend weg...

Family with older children, 2013
"Een prima park voor een paar dagen"translate
anja

10/27/2013 Een park met een leuk zwembad,de bedden waren alleen te hard,
het is leuk voor een paar dagen.

Family with young children, October 2013
"Heerlijke plek om er even tussenuit te gaan"translate
oostveen
Restaurants

10/26/2013 Prima week gehad!! Kinderen hebben zich goed vermaakt, mooie omgeving.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?