Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

17 September 2014

Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
van Haestrechtstraat 24, 5171 RC, Kaatsheuvel

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, written by other travelers.
Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard scores a 6.1 out of 10, based on 915 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 240 vacation photos of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** Kaatsheuvel. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, 2014
"Slechte service"translate
Miranda
2.0

09/15/2014 weekendje hier geweest via veiling. een camping is natuurlijk wat je er zelf van maakt. wij hadden de luxe comfort acco voor 6-8 personen maar raad af hier met 8 pers te gaan zitten, 6 bedden aanwezig (keihard en smal) en een minibank. de service is ver te zoeken. op zaterdag was er een wandel wedstrijd voor de deur waardoor je het park niet meer afkon, het was 20.10u en in het restaurant was niks meer te eten te krijgen alleen nog met moeite een pizza (die hadden we de dag ervoor gegeten, zijn gewoon dr oetker met veel olie voor 8,50 dus die wilde we niet) minigolf is aan vervanging toe. muffe vochtige huisjes. 's ochtends zat alles onder t ijs in de koelkast, er staat loopafstand naar efteling maar voor sommigen is 2km met kinderen geen loopafstand.

Family with young children, September 2014
"Crisis park"translate
mcazander
3.0

09/06/2014 Ok, het is goedkoop, en daarom kun je ook niet veel verwachten... maar toch verwacht je wel wat waar voor je geld.. Minpunten: - te weining lakenpakketen waardoor we weer naar de receptie moesten om bij te halen..receptie was dicht..maar er zeten mensen op terras te eten die blijkbaar bij het park hoorde en die hebben ons geholpen. - slechte ontvangst, slagboombel deed het niet en moest op zoek naar iemand die ons binnen kon laten en in kon checken? Misschien komen er normaal geen mensen aan op donderdag ofzo? - Camping oogt ongezellig en slecht onderhouden - Zaten bijna geen mensen op camping toen wij er waren maar we werden echter helemaal achter op de camping gezet G007 (bijna niet te vinden) in een smerige en vochtige stacaravan (Loonse bungalow terwijl we een Drunense bungalow gereserveerd hadden) tussen flink wat Polen die snachts zo nodig moesten lopen schreeuwen (stomdronken). - Zwembad klein Pluspunt: - dicht bij Eteling - goedkoop

Family with older children, August 2014
"Nooit meer"translate
ivc
1.0

08/28/2014 Echt vuile chalets,schimmel op matrassen overal vuil!!!! Zwembad niet gedaan, veel te vuil! Entertainment is er niet,versleten minigolf!Restaurant is gelijk oude kantine ,niet gezellig!!!Dit nooit meer,s avonds om 23u vertrokken maar 2 nachten gebleven ipv 4

"Voor herhaling vatbaar"translate
Heidi
Restaurants

08/30/2014 Wij hebben geboekt nadat wij via veiling gewonnen hadden. Je leest zoveel negatieve dingen en denk echt dat het aan de personen ligt. Voor een goedkope vakantie kun je geen luxe verwachten. Wij hebben het echt super gehad. Het chalet wat wij hadden was keurig netjes schoon we zaten op O veld dicht bij avondrood en winkeltje. De receptie was zeer vriendelijk de meiden van de entertainment waren kindvriendelijkheid en ook na de volwassenen toe. Wij komen zeker nog een keer terug na dit park!! Het enige minpuntje was dat we maandag aankwamen na een treinreis van bijna 3,5 uur dat de kantine wel open was maar niet het restaurant dus konden niks eten lag aan het hoofdkantoor werd er gezegd dus vind dat dat veranderd moet worden!!! Maar voor de rest echt een top midweek gehad!

"Super midweek gehad"translate
jeffrey
Restaurants

08/29/2014 Vandaag terug gekomen van een midweek droomgaard super midweek gehad goeie service dit park krygt van my een dikke voldoende

"Rampgebied"translate
i vdc
3.0

08/28/2014 droomgaard noemen ze dat daar, beter vuilgaard genoemd!
Echt vuile onderkomens, schimmel en bloed op matrassen,zand!
Vuile douche,damkap vettig ,.... er word daar niet gepoetst! Wat een midweek weg moest worden is maar 2 nachtjes geworden! Entertainment is ver zoek ,10 min en je bent al weer weg,zo saai is het!!!!S avonds om 23u vertrokken om toch niet weer in dat vies chaletje te hoeven slapen in klein zeteljes ,want van die matrassen zou je mottig worden! Eten veel te duur en te luidruchtig wat het is een bar ook,daarnaast een frituur waar je lang moeten wachten en nog veel te veel betaald ook!!! Ja er is minigolf,maar niet echt te moeite, veel kapot aan!Echt geen aanrader 200euro betaald en moeten gaan lopen van te vuil en te saai!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Verschrikkelijk GA ER NIET HEEN"translate
Hala
2.0

08/25/2014 Geboekt via een veiling dacht even een goede deal te hebben gekocht met een zogenaamd luxe camper.. Verschrikkelijk de camper is vies de bankstel in de camper leek alsof er luizen in leefde. Maar het ergste komt nog met het opmaken van de bedden kwamen we er achter dat er een aantal dekbedden gewoonweg goor waren echt een grote strontvlek. Wij zijn toen halsoverkop naar de eigenaresse gegaan. Zij heeft ons toen wel nieuwe dekbedden gestuurd en en bedilinnen hier heb ik de banken en bedden volledig mee afgedenkt zo was het nog enigzins houdbaar. Heb daar alleen geslapen voor de rest in de Efteling geweest waardoor dit alles toch nog fijn is geweest. Ga gewoon niet naar deze camping het is het geld niet waard!

"Walgelijk park, na 2 nachten gillend naar huis"translate
Sandra Breen
2.0

08/22/2014 Ons idee was om heerlijk drie nachten in de buurt van de Efteling door te brengen. Gezellig met de kids er even tussenuit.
Bij het boeken is mij niet opgevallen dat je het linnengoed moest afnemen. Wij hadden een flinke som al betaald vooraf. Ik had al het beddengoed zelf meegenomen (net zoals dat in veel accommodaties een keuze is). Bij aankomst moest ik dus nog even 50 euro aftikken voor het beddengoed en toeristenbelasting (dat laatste was mij wel duidelijk). Het was al behoorlijk duur voor drie nachten en dit kwam er nog bovenop. De manager werd erbij gehaald en deze vrouw haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik was behoorlijk pissig en ik moest van haar rustig blijven want zij was ook netjes (nadat ze mij weigerde de sleutel te geven als ik niet betaalde). Ook werd nog even besproken dat mijn boekingsnummer werd genoteerd. Dit voelde als een soort bedreiging. De stacaravan was klein, vies en plakkerig. Never nooit meer. Geen rooie cent gaat meer naar de Oostappen groep.

"11 heerlijke dagen"translate
Gerda
Restaurants

08/28/2014 Net terug van een heerlijke vakantie van 11 dagen!! We hadden een 6-8 pers comfort Home. We hadden zoveel ruimte om ons heen, dat iedereen zijn eigen gang kon gaan zonder op elkaars lip te zitten! Aan ons verblijf hadden we een veranda die keek op de twee speeltuintjes. Wat ons erg opviel dat alles binnen super schoon was, we hebben het ergens anders, wel eens anders aangetroffen. Het enige min puntje zijn de bedden. Het twee pers bed, daar voel je de veren doorheen, en de andere bedden zijn aan de smalle kant, maar dat kon onze pret niet drukken!!

We hebben heerlijk gegeten, zowel bij de snackbar als bij avondrood!
Prijs en kwaliteit is goed en het personeel is uiterst vriendelijk!

Het binnenzwembad is als het slecht weer is( helaas was dat een aantal dagen) aan de kleine kant, omdat er ook gasten van buitenaf in mogen. Voor het buitenbad(groot genoeg met binnenbad samen) was het helaas te koud.

Naast het park ligt een manege, waar onze oudste dochter zich kostelijk heeft vermaakt

Family with young children, 2014
"Leuke vakantie gehad op dit park"translate
crisja
Restaurants

08/18/2014 Gewoon een paar heerlijke dagen gehad hier!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What is most important to you when choosing a city break?