Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

17 April 2014

Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
van Haestrechtstraat 24, 5171 RC, Kaatsheuvel

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, written by other travelers.
Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard scores a 6.1 out of 10, based on 825 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 233 vacation photos of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** Kaatsheuvel. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

04/14/2014 Dit park hheft een goede uitstraling voor uw vakantie

"Prima uitval basis"translate
Robert
Restaurants

04/14/2014 Fijne locatie om vandaaruit naar bv Efteling te gaan of andere evenementen in de buurt. Wij zaten in luxe camper prima te doen, maar je moet niet groter dan 190 zijn, ik 1.85 heb zeker 3 keer mijn hoofd gestoten aan doorgang deur.
prijs is goed in verhouding met wat je krijgt.
Alles was goed schoon en als er iets niet klopte was men al aan repareren voordat ik terug was van receptie om dit te melden!

April 2014
"Voor herhaling vatbaar"translate
Wuyts
Restaurants

04/14/2014 Ideaal als uitvalsbasis naar Efteling tijdens weekendje buiten het seizoen.
Luxe Cauwenbergh comfort home 6-8 is wel slechts geschikt voor max 6 pers. volgens ons maar voor de rest prima als je niet te groot of struis bent bedjes zijn wel smal en vrij kort. Maar buiten die bemerking is het zeker een aanrader als je er niet veel voor betaald - wij via actie met lakens en verblijf taxen incl voor 5 pers aan 150 eur van vrij tpt ma en dan heb je echt wel goede prijs/kwaliteit ! Ik las ook commentaren over niet proper en onvriendelijk personeel maar daar hebben wij niks van gemerkt integendeel !

"Prima voor een weekend"translate
Roos
Restaurants

04/08/2014 Wij hadden via veiling een weekend in luxe couwenberg chalet, eigenlijk stacaravan voor €98. Ik snap niets van de reactie hieronder. Het was keurig schoongemaakt en netjes. Oke, de eenpersoons bedden waren heel smal maar voor een weekend goed te doen en voor dat geld zeker. De kinderen hebben zich prima vermaakt op verschillende speeltoestellen en het zwembad. De Loonse en Drunense duinen zijn naast de camping en kun je heerlijk wandelen. We zijn niet in het restaurant geweest. Het winkeltje was niet extreem duur. In het hoofdseizoen zou ik er niet naartoe gaan, het is er dan erg druk gezien de omvang van de camping en de verhuur van accomodaties. Als uitvalsbasis naar bijv de Efteling is het prima! Er mag wel wat achterstallig onderhoud worden gepleegd op het terrein.

April 2014
"Zeeeer slecht!!"translate
Esther
1.0

04/06/2014 Wij hadden via veiling een bon gekocht voor een luxe chalet.. en we zijn echt na 1 dag gilllllend naar een hotel gegaan daar in de buurt!! Wat een afgang... en zonde van die 100 euro want die waren we nu nog een keer kwijt aan het hotel!!! Bij binnenkomst kregen wij al gelijk de zenuwen.. bedden waren heel erg krap en matrassen van maar 2 cm dik.. 1 keer omdraaien en je ligt meteen op de grond.. de schoonmaak had ook veel beter gekund.. gordijnen zaten vol met vlekken en de douche daar kun je beter geen shampoo in neerzetten want bukken dat gaat in een smalle cabine niet! Vervolgens wil je eten aan tafel (wij waren met ons 5en) en dan kun je niet gezellig eten met ons allen want er staat een smal tafeltje met 2 stoelen.. (volgens mij hadden wij een 6 persoons LUXE chalet).. Waar de luxe voor staat wij weten het niet maar al met al ga daar dus never noooooit heen!!! Wij waren nu 230 euro hotelkosten extra kwijt wat natuurlijk een extra domper is voor een weekend weg...

Family with older children, 2013
"Een prima park voor een paar dagen"translate
anja

10/27/2013 Een park met een leuk zwembad,de bedden waren alleen te hard,
het is leuk voor een paar dagen.

Family with young children, October 2013
"Heerlijke plek om er even tussenuit te gaan"translate
oostveen
Restaurants

10/26/2013 Prima week gehad!! Kinderen hebben zich goed vermaakt, mooie omgeving.

Family with young children, October 2013
"Heerlijke plek"translate
Laura Van Oyen En
Housing

10/25/2013 Wij hebben hier een heerlijk vakantie gehad en de kids 8,7en 4 jaar hebben zich hier heerlijk vermaakt en wilde niet eens naar huis.

Family with older children, October 2013
"Was leuk"translate
eileen
Restaurants

10/25/2013 Naar alle berichtjes gelezen te hebben dacht ik waar kom ik terecht ik had via veiling geboekt.
WIJ zaten in zoem de bij chalet was heel schoon alleen mag het wel wat moderner bedden waren goed,
Mensen bij de receptie waren erg aardig dus ik weet niet waarom mensen zeggen dat de park gesloten moet worden.
eileen

Friends, October 2013
"De plek is ideaal voor vertier"translate
ml-mortel
Restaurants

10/21/2013 het is een mooi gebied met veel natuur, een vestingstadje en de efteling

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?