Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

1 November 2014

Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
van Haestrechtstraat 24, 5171 RC, Kaatsheuvel

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, written by other travelers.
Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard scores a 6.1 out of 10, based on 926 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 313 vacation photos of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** Kaatsheuvel. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 926 reviews of Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

7.4
5.9
6.8
5.7
5.4
Family with older children, October 2014
"Hier gaan wij niet meer heen"translate
S
Restaurants

10/26/2014 Het enige wat positief is is dat het dichtbij de efteling ligt. Het is niet op loopafstand zoals op de site staat (ongeveer half uur lopen wat met kleine kinderen niet wenselijk is) maar wel goed te doen met de auto. De campinghome was niet schoon, schimmel zit op de ramen, dekbedden en kussens zitten vlekken op, bedden zijn echt vreselijk, hele dunne matrassen. Campinghome is geschikt voor zes personen, maar geen zitgelegenheid voor 6 personen. Zwembad is echt heel smerig, kan me niet voorstellen dat hij aan de eisen voldoet, peuterbadje is echt heel vies. Sauna's (alle 4) en zonnebank stuk, kast met bedrading voor zonnebank hangt gewoon open.
Allen accomodaties zitten heel dicht op elkaar, je hoort bijna alles letterlijk van elkaar...

With partner, October 2014
"VRESELIJK!!"translate
Sandra Ligthart
3.0

10/24/2014
Muffe, in zeer slechte staat verkerende mobile homes (kartonnen dozen is een betere omschrijving). Gehorig, vies, geen warm water, wifi kapot, wijn in het "restaurant" was op. Alleen maar stagaires die nergens iets aan kunnen doen en van niks weten! Weggegooid geld. Na 2 dagen vertrokken!

Family with young children, October 2014
"Leuke park voor herhaling vatbaar"translate
Andrew Brewer
Restaurants

10/24/2014 vakantiepark Oostappen Droomgaard is een mooi uitvalbasis voor dag tochtjes en uitjes bijvoorbeeld naar de efteling of beeksebergen winkels heel dichtbij wil tu een leuke wandel tocht maken dat is zo gedaan u loopt van het park af door een hek en zo het bos in verder is er genoeg te doen voor de kids zoals in de ochtend zo een 1/5 a 2 uurtjes kids club en met goed weer allemaal mini spelletjes en met slecht weer hebben ze een alternatief en in de avond een uurtje Dida doe mee theater waar bij aan het einde de park mascotte komt afsluiten om en om een top park om te vertoeven

Family with young children, October 2014
"Prima uitvalsbasis voor een weekend pretpark"translate
Genieters07
Restaurants

10/20/2014 Stel je in op een accomodatie die niet veel voorstelt, zorg dat je een periode kiest met mooi weer en scoor je vakantie via een veiling. Dan heb je een prima plek gevonden qua ligging ( Efteling, Beekse bergen etc) en vertier voor de kids. De accomodaties met name Loonse comforthome is oud en zwaar aan vervanging toe. Niet boeken indien je verwarming nodig hebt of bij regenachtig weer want dan is het werkelijk een hut. De overige accomodaties zijn nieuwer voor zover we konden beoordelen en liggen beter voor gezinnen met kleine kids.

"Erg leuk park!"translate
duitsdogje
Restaurants

10/19/2014 Ik snap de negatieve beoordelingen niet want het is een erg leuk park! De accommodatie was erg schoon, snelle incheck, leuke ligging en er is genoeg te doen.
Zeker voor herhaling vatbaar!

With partner, October 2014
"Erg meegevallen!"translate
Jan
Housing

10/24/2014 Toen we de beoordelingen lazen dachten we: Waar komen we terecht. Echter het viel allemaal heel erg me. We zaten in een nieuw chalet met alles er op en er aan. Minpuntjes: geen vitrage voor de ramen, koffiezetapparaat had geen stopcontact in de keuken, vanaf de terrasdeur viel je naar beneden als je niet uitkeek, bed zakte door. Maar verder was alles nieuw. Midgetgolf (gratis) gedaan, baan was slecht maar wat geeft het. Personeel was behulpzaam en winkel was prima.

Family with young children, October 2014
"Prima onderkomen voor een weekend"translate
Wilma
Restaurants

10/14/2014 Heel sfeervol is het park niet, maar onze luxe couwenbergse comforthome was prima. Wij zijn dan ook maar met zijn drietjes. Het was goed schoon. En alle basis benodigdheden waren er. Personeel allemaal erg vriendelijk, al ging er wel veel fout bij de snackbar. Je loopt het park uit en je ben in het bos en ook de Efteling lekker dichtbij. Je weet dat je geen park van andere keten boekt dus refereer je daar ook niet aan.

"Zeer slecht park"translate
Tonny
3.0
1.0

10/22/2014 Teveel diefstallen ,praten allemaal Pools, niks te doen voor kinderen vanaf 10 jaar. Auto's rijden heel hard op het park. Ze kunnen niks maken van de staancararvans. En het personeel kan ook niet veel kraan en een kachel maken kunnen ze niet. Dan diefstallen doen ze niet veel aan .en er zitten veel Polen de belasting kan hier goed zijn slag slaan . Heb al te veel gezien naar 4 dagen . Vroeger was het leuker praat ik over 17 jaar terug. Jammer. Mensen Let Op . Ga niet naar de receptie toe het zijn nog kinderen. Doen niks. Voor een paar centen meer kan je meer met je Gezin. Het beste van tonie.

Family with young children, September 2014
"Prima weekend gehad!"translate
BV
Housing

09/29/2014 Wij zijn vanwege een bezoek aan de Efteling op dit park beland. Via veiling voor een zeer lage prijs een luxe Couwenbergh comforthome geboekt (veld E), deze waren nog niet zo oud (dat oogt altijd al wat frisser) en was schoon. Voor 8 personen zou ik dit niet huren, met 6 personen goed te doen, de veranda is echt een pluspunt en vanwege het mooie weer was ook bijna iedereen daar te vinden. De kampeerplaatsen zagen er ongezellig uit. Binnenzwembad is niet groot maar wel gezellig, het was schoon en de kinderen hebben zich prima vermaakt, de winkel had ook van alles te bieden. Van de eetgelegenheden hebben wij geen gebruik gemaakt dus daar kan ik niets over zeggen. Veel jonge werknemers maar dit heeft geen problemen opgeleverd. Onze conclusie: prima voor een weekend, boek echter alleen een luxe (Couwenbergh) comfort home, deze staan gezelliger gesitueerd en zijn veel beter.

Family with young children, 2014
"Slechte service"translate
Miranda
2.0

09/15/2014 weekendje hier geweest via veiling. een camping is natuurlijk wat je er zelf van maakt. wij hadden de luxe comfort acco voor 6-8 personen maar raad af hier met 8 pers te gaan zitten, 6 bedden aanwezig (keihard en smal) en een minibank. de service is ver te zoeken. op zaterdag was er een wandel wedstrijd voor de deur waardoor je het park niet meer afkon, het was 20.10u en in het restaurant was niks meer te eten te krijgen alleen nog met moeite een pizza (die hadden we de dag ervoor gegeten, zijn gewoon dr oetker met veel olie voor 8,50 dus die wilde we niet) minigolf is aan vervanging toe. muffe vochtige huisjes. 's ochtends zat alles onder t ijs in de koelkast, er staat loopafstand naar efteling maar voor sommigen is 2km met kinderen geen loopafstand.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Which country do you prefer driving in?