Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****

22 July 2014

Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
Reviews Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****
van Haestrechtstraat 24, 5171 RC, Kaatsheuvel

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, written by other travelers.
Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard scores a 6.1 out of 10, based on 858 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****? Have a look at the reviews of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** in Kaatsheuvel, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 233 vacation photos of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Oostappen Recreatiepark Droomgaard*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Oostappen Recreatiepark Droomgaard***** Kaatsheuvel. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, July 2014
"Zeer goed bevallen!"translate
Van der Zwan
Housing

07/14/2014 Net terug van een weekend in de luxe couwenberg. Ruim opgezet, alles aanwezig. Bedden wat minder maar niet slechter dan in menig ander stacaravan. Mooie grote veranda met overkapping. Ideaal als het regent.
Ruime plekken tegenover een speeltuin, die helaas niet geschikt is voor kinderen onder de 5.
Leuk zwembad, ook voor de allerkleinsten. Alleen jammer dat de pashokjes niet op slot kunnen.
Dichtbij de Efteling, lopend nog wel iets te ver.
Top weekend gehad!

Family with young children, June 2014
"Prima locatie voor zo'n lage prijs"translate
carla
Housing

06/27/2014 Door alle negatieve berichten hadden wij echt zoiets van waar gaan we belanden. Het viel echter heel erg mee! De mensen achter de receptie zijn vriendelijk. We zaten in Chalet Zoom de bij, prima. Het zag er netjes uit en schoon, prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij stonden op een rustig plekje met jonge kinderen dus geen last van overlast gelukkig.

With partner, June 2014
"Leuk park met een mooie omgeving"translate
Antonius van Beers
Restaurants

06/28/2014 Droomgaard is gewoon thuiskomen voor ons, alleen jammer in de drukkere periode's dat de kampeerders zelf er zo'n zooike van maken , vooral de kinderen laten spelen in en bij de toiletten, en de douche's bevuilen, wat niet aan de werksters ligt want die doen hun stinkende best, maarja ook voor hen is het dan vechten tegen de bierkaai. Zodoende geven anderen Droomgaard een negatieve beoordeling, maar dat is een onjuist gegeven omdat men zelf niet goed kijkt,

"Verouderd park, slecht onderhouden!"translate
Miranda Kindt
Restaurants

06/25/2014 Wij zijn afgelopen weekend een weekend geweest in een Lonense mobil home 4-6 personen. We hadden al slechte recensies gelezen, dus we hadden niet zulke hoge verwachtingen. De mobil home was schoon, maar erg oud. En dicht op elkaar. Je kon ook je auto niet kwijt bij de mobil home. Het is best een leuk park, maar erg verouderd en slecht onderhouden. Het is een prima binnen- en buiten zwembad, maar niet al te groot. De cafetaria was op zondag dicht, maar je kon wel via het Restaurant bestellen. De service was op zich goed, maar er werken wel allemaal jonge mensen. Prima voor een weekend (met mooi weer). Of als je een dagje naar de Efteling wil gaan. Anders zou ik er niet meer naartoe gaan.

"Prima weekend gehad"translate
Yvonne
Housing

06/23/2014 Net terug van ons verblijf in de comfort de luxe. Wij waren mer 3 volwassenen en 3 kids van 5 tm 7 jaar.
De caravan leek wel nieuw, alles was prima verzorgd.
Enig min puntje was de kleed kamer van het zwembad, vloer wat vies, tevens moet je met je vuilniszak naar het entree vh park lopen. Als je achterin zit, is dit best een hele loop. Alternatief: met de auto brengen.
Wij zullen dit zeker nog eens boeken.
Al met al een prima weekend gehad, ondanks de vele negatieve berichten over de Oostappen groep.

June 2014
"Service en huisje super maar de rest..."translate
moniek
Housing

06/23/2014 Gisteren terug gekomen van een paardagen doorgebracht te hebben op de Droomgaard, wij hadden van te voren een Mail gehad dat om 12:00uur al mochten inchecken ipv 15:00uur. dit hebben wij gedaan, nadat we alles uitgepakt hadden etc. konden we helaas nietmeer zwemmen.. zwembad ging namelijk om 14:00uur al dicht. ook het winkeltje was al gesloten, die was namelijk tussen 8:30/11:00uur geopend.. wij hadden een extra auto bij ons en die mocht 1,5dag gratis bij ons huisje staan omdat het zo rustig was. super! zaterdags wezen zwemmen in het 'subtropisch zwembad' schoenen moet je voordat je door de kleedkamers gaat al uitdoen en in rekken neerzetten. helaas helpt dit niet, de kleedkamers waren VIES! toch maar wezen zwemmen, helaas geen tropisch warm water.. was erg koud. Al en al zelf toch een gezellig weekend van gemaakt.

oja... alle nachten met trui,broek en sokken aangeslapen en 2 dekbedden, erg koud dus!
maybe voor hh vatbaar, maar dan als het midden in de zomer is.

"Prima"translate
Annelies
Restaurants

06/19/2014 Nadat wij beoordelingen hadden gelezen voordat wij vertrokken, hadden we er een hard hoofd in. Het viel echter heel erg mee. Het chalet zag er goed uit, ligging vlakbij de Efteling super fijn en veel speelgelegenheden voor kinderen.

De eerste nacht (na de 1e NED voetbalwedstrijd) viel enorm mee, het werd al vrij snel rustig op het terrein. Alleen de nacht erna is het wel doorgegaan tot half vijf in de ochtend. Ik vind dat echt niet normaal, zeker niet omdat het al bekend zou moeten zijn na eerdere beoordelingen.

Neemt niet weg dat het een prima park is en zeer leuk met kinderen. Vriendelijk personeel en de accommodatie was ook prima prijs/kwaliteit verhouding. Misschien dat wij er volgend jaar nog een keer naar toe gaan.

Family with young children, June 2014
"Niet wat we er van hadden verwacht"translate
h.Verbeek
Housing

06/17/2014 Het is een mooie oplossing als je naar de Efteling toe wilt .Maar voor de rest stelt het weinig voor erg slechte bedden en het is allemaal erg gehorig
Het Zwembad daar in tegen vonden de jongens fantastisch.
Het personeel was wel erg behulpzaam.

Family with older children, June 2014
"Prima prijs/kwaliteit verhouding."translate
v.d Berg
Restaurants

06/16/2014 prima park voor een weekend of midweekje er tussen uit.Aardig en behulpzaam personeel,eten goed,prima restaurant.Zwembad klein maar daardoor juist overzichtelijk.

Family with young children, June 2014
"Het is wat het is....."translate
Leon

06/08/2014 Een lang weekend in een droomchalet verbleven. Gekocht via veiling. Het is wat het is, een stacaravan zeer basic ingericht. Zolang je buiten kan verblijven prima. Wel weinig privacy en veel geluidsoverlast (muziek) van buren en nabij het park gelegen locaties. Helaas tot in de late uurtjes. We hebben een prima weekend gehad maar zullen hier niet meer naar toe gaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next