Reviews Apartment Strandhuis

31 August 2014

Strandhuis
Reviews Apartment Strandhuis
Koningin Astrid Boulevard 51, 2202 BE , Noordwijk

Would you like to know what to expect on your vacation in Apartment Strandhuis? Then have a look at the reviews of Apartment Strandhuis in Noordwijk, written by other travelers.
Apartment Strandhuis scores a 6.9 out of 10, based on 14 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Apartment Strandhuis? Have a look at the reviews of Apartment Strandhuis in Noordwijk, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 10 vacation photos of Apartment Strandhuis on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Strandhuis Noordwijk. You can be the first to add a review.

1 2 next

Family with young children, May 2014
"Nooit meer"translate
Arts
Space

05/31/2014 Het appartement voldoet helemaal niet aan de beschrijving. Ons appartement was niet modern en de badkamer niet schoon. De badkamer stonk naar riool en de tegels waren allen gebarsten. Verder stond er dat er een tweepersoonsbed zou zijn, maar het waren twee 1-persoonsbedden. Gelukkig hadden we maar 1 nacht geboekt in plaats van de geplande 2 nachten.

Het uitzicht was mooi, alleen jammer dat de ruiten zo smerig waren. Locatie is verder prima! Strand aan de overkant van de straat en leuke standtentjes. In de omgeving is ook voldoende te doen.

Family with young children, 2014
"Prima appartement op schitterende locatie"translate
Jolanda Jansen
Space

04/12/2014 Deze appartementen zijn ons prima bevallen. Schoon, ruim en een schitterend uitzicht over de Noordzee. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Onze kinderen hebben zich ook prima vermaakt op het strand tegenover de appartementen. Ik kan deze appartementen iedereen aanbevelen.

With partner, November 2013
"Dit nooit meer!"translate
nadine__bakker
3.0
3.0
2.0

01/21/2014 Appartement is vies en verouderd. Het appartement was bij aankomst al smerig. Er lagen etensresten in de keuken en in de bedden lagen haren van vorige gasten. Er komt geregeld verkeer langs suizen; als je een moeilijke slaper bent kan je verzekerd zijn van een belabberde nachtrust. Onze verwachtingen waren hoog na het lezen van al de reacties, maar ik betwijfel nu of deze wel echt zijn. Kortom een sterke afrader! We kwamen vrolijk aan en gingen moe en chagrijnig weer weg. Normaal schrijf ik geen reacties, maar in dit geval is het zo ernstig dat ik u ervoor wil behoeden om hier naar toe te gaan.

Friends, July 2013
"Voor een midweek goed vertoeven"translate
Marc
Space

08/13/2013 Top lokatie. Inrichting heel basic en verschillend. Eetgerei bij nummer 14 totaal niet compleet. Keuken met oude kookplaten en niet op gas. Super uitzicht op strand/zee en boulevard met een leuke en luxe strandtent voor de deur. Geen receptie aanwezig en in de ochtenden zouden er mensen van de accommodatie aanwezig zijn in het gesloten hotel ernaast gaf de info aan, maar niemand te bekennen. Moeilijk een parkeerplaats te vinden in de zomer ondanks de verstreken vergunning. Ondanks de minpunten toch de moeite waard.

Family with young children, September 2012
"Goed appartement, geweldige locatie"translate
Mat
Space

10/08/2012 De appartementen liggen geweldig, direct aan het strand op een vrij rustige promenade. Alle appartementen hebben zeezicht. Personeel is vriendelijk en flexibel.
Er staat omschreven dat het appartement geschikt is voor 5 personen, maar dat zou ik voor een langere periode toch echt te klein vinden.

With partner, 2012
"Top accomodatie"translate
petra
Space

03/20/2012 ik ben al vaak in strandhuisappartementen noordwijk geweest en het bevalt me iedere keer weer prima. De appartementen zijn schoon en geheel gerenoveerd. Het is rustig gelegen en de appartementen hebben alle een schitterend mooi uitzicht over het strand en de zee.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook fijn dat je je hond mag meenemen, dat is echt een pluspunt.
Ik kan iedereen aanraden om eens een keer naar strandhuis te komen om met eigen ogen te zien hoe fantastisch het hier is!!!

With partner, June 2011
"Vies verouderd appartement! Nooit meer!!"translate
Andre
Space

07/13/2011 Appartement rook zeer MUF, je wordt letterlijk weggeblazen door de muffe lucht als je binnenkomt. Het appartement ligt leuk aan de boulevard (zeer gehorig), het is echter wel nog een kilometer lopen naar het druk bezochte centrum van noorwijk. Inrichting is zeer eenvoudig, er stond een bankstel die je bij het grofvuil zou kunnen vinden. Slaapkamer zeer krap; net genoeg ruimte om rond het bed te lopen. Tja.. het appartement was dus wel compleet met alles erop en eraan, maar veel verouderde, gebruikte spullen en op sommige spullen veel mensenharen(HONDENHAREN?!?) bijvoorbeeld het dekbed. Erg smerig!! Net als de sigarettenpeuken op de veranda.
Al met al eens maar nooit meer!! Het weer maakte veel goed aangezien wij eind juni hier op vakantie waren.

With partner, October 2010
"Prima verblijf"translate
Herman G.
Space

10/18/2010 Een midweek weggeweest bij Strandhuis. De hond kon mee, dat is dus erg fijn. Het hondenstrand voor de deur. Wel opletten dat er 's middags geen receptie is, maar het was eigenlijk wel duidelijk met aankomsten. Overal hingen briefjes enzo. Het appartement was prima, misschien beetje sober maar wel netjes en schoon. Alles wel prima. Uitchecken gewoon bij receptie.

Family with young children
"Superlocatie voor mooie prijs"translate
Jessica
Interior

10/27/2009 Vriendelijk personeel, fijn ruim appartement en fantastisch uitzicht! En dat voor zo'n mooie prijs! Aanrader!

With partner, September 2009
"Fijne week gehad"translate
Anna M.
Space

09/12/2009 Net een week in een Appartement type V in Strandhuis gezeten. Het is ons erg goed bevallen.

Pluspunten: De locatie; de boulevard is lekker rustig en het uitzicht vanuit het appartement was fantastisch. Het personeel was vriendelijk en we hadden een heel nieuwe keuken. We zaten eerst in een studio, maar dat was niet helemaal hoe we ons verblijf hadden voorgesteld; dit gemeld bij de receptie en geen probleem we mochten gewoon verhuizen naar een ander appartement en geen extra kosten ed. Het hondenstrand zit vlak voor het complex en het centrum ligt ook op loopafstand.

Minpunten: De inrichting van het appartement. Ze zijn op zich wel goed uitgerust en alles, maar ze mogen wel een keer een opfrissing gebruiken (nieuwe vloeren en schilderen zou al een wereld van verschil maken).

Alles in alles vonden we het fantastisch en komen wij terug!

1 2 next

You’ll find the friendliest people in: