Reviews Apartment De Zwaluw**

2 August 2014

De Zwaluw**
Reviews Apartment De Zwaluw**
Kamperfoelieweg 1, 1796 MT, Texel

Would you like to know what to expect on your vacation in Apartment De Zwaluw**? Then have a look at the reviews of Apartment De Zwaluw** in Texel, written by other travelers.
Apartment De Zwaluw scores a 8.6 out of 10, based on 24 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Apartment De Zwaluw**? Have a look at the reviews of Apartment De Zwaluw** in Texel, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 76 vacation photos of Apartment De Zwaluw** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for De Zwaluw** Texel. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

Family with young children, June 2014
"Super Urlaub in toller Atmosphäre"translate
Anke
Space

07/07/2014 Wir haben für zwei Wochen ein Appartement gebucht. Das Appartement lag ebenerdig und hatte Zugang zum Garten des Hotels. Es hat ein Bad (neu und modern mit ebenerdige Dusche), einen großen Wohnraum mit Küchenzeile und ein sep. Schlafzimmer. Die Einrichtung ist modern mit liebevoller Dekoration. Ein Reisebett für unser Kind ließ sich ohne weiteres in dem Schlafzimmer unterbingen. Bei Ankunft erwarteten uns bereits bezogene Betten und Handtücher.
Bis zur Einkaufs- und Restaurantstrasse sind es nur ein paar Gehminuten.
Als Appartement-Gast hat man auch die Möglichkeit gegen Aufpreis das tolle Frühstück im Hotel zu genießen. Ein echter Tipp.
Die Besitzer sind sehr zuvorkommend und hilfsbereit. Sie schaffen es einem ein Gefühl von "zu Hause" vermitteln. Wir haben uns hier sehr wohl gefühlt und freuen uns jetzt schon auf den nächsten Urlaub auf Texel.

With partner, April 2014
"Ein Hotel zum Wohlfühlen"translate
Birgit Moritz-Fisch...
Space

04/26/2014 Zum ersten Mal waren mein Mann und ich Gäste im Hotel "De Zwaluw" auf Texel und schon heute wissen wir, dass wir ganz bald wieder in dieser freundlichen und herzlichen Unterkunft Urlaub machen werden. Die Hotelbesitzer sind zuvorkommend und überaus bemüht, es jedem Gast Recht zu machen. Die Zimmer sind sehr modern, aber trotzdem richtig gemütlich, eingerichtet und man erkennt auf den ersten Blick, dass hier Menschen mit viel Herz am Werk waren. Mir persönlich gefiel die Nespressomaschine im Zimmer sehr gut; vor allem wurden die Vorräte täglich neu aufgefüllt. ;))
Beim Frühstück fehlte es an nichts!!! Und ständig wurden wir gefragt, ob wir noch einen Wunsch hätten...
Abends haben wir wegen des tollen Wetters meist am Strand gegessen, konnten allerdings sehen, dass das hauseigene Restaurant während unseres Aufenthaltes jeden Abend besetzt war. Beim nächsten Mal werden wir es sicher ausprobieren.
Weitere Vorteile: Die Lage in Dorfnähe,kostenloses WLan und ein Parkplatz direkt am Hotel.

Family with older children, July 2013
"Heerlijke vakantie, pure verwennerij"translate
Fam. Letteboer
Space

07/29/2013 opnieuw een heerlijke vakantie gehad in een appartement van De Zwaluw.
heerlijk terras bij ons appartement waar wij 's ochtends hebben ontbeten en ook 's avonds nog in de zon konden dineren. maar een echte aanrader is om 's avonds in De Brasserie te dineren bij Fred en Sven. Fred die de lekkerste Texelse gerechten bereidt en Sven de super gastheer. Zij maken van de avond een heerlijk feestje. Dit was niet ons eerste bezoek bij De Zwaluw en zeker niet het laatste bezoek!

With partner, April 2013
"Vriendelijke mensen"translate
Opdenberg
Space

04/30/2013 De eigenaren zijn heel vriendelijk en het ontvangst is super. De ligging is ideaal bij centrum en strand. Het ontbijt was heerlijk en netjes verzorgd. Het appartement zelf was erg gedateerd, ik vond het niet heel gezellig. Dit was ook niet duidelijk op hun site te zien. Was verder wel in orde. Het hotel waaronder lounge en ontbijtzaal waren wel gezellig. Het hotel is dan ook net verbouwd.

With partner, August 2011
"Om terug te keren !!!!!!!"translate
walravens

09/14/2011 bedankt voor de leuke ontvangst .Wij keren elk jaar terug

With partner, July 2011
"Locatie prima, achterstallig onderhoud"translate
Sander
Space

07/18/2011 Wij waren voor 2 nachtjes in De Zwaluw. Volgens de website hebben alle kamers een balkon, cq. terras. Na de reservering kregen we pas te horen dat kamer 8, die wij hadden, dus geen balkon of terras had, maar ter compensatie kregen we het ontbijtbuffet erbij.
Prima oplossing, alleen had het fijn geweest als dit eerder vermeld was.
Het ontbijtbuffet was overigens super! Ruime keuze aan brood, beleg, eieren, fruit en heerlijke koffie en thee.
Het appartement was echter armoedig. Achterstallig onderhoud (slecht sluitende koelkast, dichtgevroren vriezer, schimmelranden in de douche), spinnenrag langs de plafonds/muren, onfrisse keukenlades, slecht gemonteerde plafonnieres en een heel slecht onderhouden voordeur wat de entree al niet uitnodigend maakt.
Uiteraard is dit maar een 2 sterren appartement, maar de rekening was toch nog 200 euro voor 2 nachtjes. Behoorlijk aan de prijs dus!

Family with young children, June 2011
"Super locatie!"translate
Liza
Space

07/26/2011 We hebben een hele gezellige ontspannen vakantie gehad! De Zwaluw ligt heel dicht bij het centrum van De Koog en het strand. De mannen van de Zwaluw zijn erg vriendelijk, altijd tijd voor een praatje. We hebben ook een avond heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel, echt een aanrader!! Mijn dochtertje heeft het ook erg naar haar zin gehad, voor het appartement is een grasveld voor de kleine en een lounge set voor papa en mama, top!

With partner, 2010
"Heerlijk appartement op een super lokatie!"translate
Alida
Space

11/08/2010 We hebben genoten van onze vakantie op Texel. De Zwaluw is echt een aanrader. Vanuit je appartement loop je zo naar het strand en het gezellige plaatsje De Koog. De appartementen zijn ruim, netjes en schoon. Er is ook een restaurant, hier kun je heerlijk eten en een gezellig borreltje doen aan de bar. Het personeel heeft altijd tijd voor een gezellig kletspraatje.

With partner, July 2010
"Heerlijk appartement"translate
IngridG
Space

08/16/2010 Appartement met heerlijke bedden. We hadden het ontbijt en diner bij de zwaluw zelf. Lekker uitgebreid ontbijt met verse koffie en thee, eitje diverse soorten broodjes en beleg. Diner is ook echt een aanrader.
Wij hebben genoten van onze vakantie op texel mede door het team van de zwaluw

With partner, May 2009
"Wat een prachtig plekje op texel"translate
Fam v.d. Bos (gerda...
Space

05/26/2009 we hebben hier een week mogen verblijven, en we zijn blij dat we hier geboekt hadden en niet bij het andere in de buurt liggende hotel !!
een perfect appartement, waar men heerlijk in de zon kon zitten genieten op het terras.
een goed verzorgd ontbijtbuffet, en nooit iets te kort, kortom, een goed en geweldig adres om snel weer eens heen terug te komen.

Fred, bedankt voor al je goede zorgen, zonder jouw waren we nooit zoveel te weten gekomen over jullie mooie eiland Texel, en hadden we niet zo geweldig genoten.

1 2 3 next