Reviews Campsite Homannsberget

8.3
8.5
8.9

2 September 2014

Unfortunately no photos available Add the first photo
Reviews Campsite Homannsberget
Strømmveien, 3060, Svelvik

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Homannsberget? Then have a look at the reviews of Campsite Homannsberget in Svelvik, written by other travelers.
Campsite Homannsberget scores a 8.6 out of 10, based on 4 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Homannsberget? Have a look at the reviews of Campsite Homannsberget in Svelvik, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 2 vacation photos of Campsite Homannsberget on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Homannsberget Svelvik. You can be the first to add a review.

There are 4 reviews of Homannsberget

8.3
8.5
8.9
With partner, July 2012
"Zeer gastvrij en behulpzaam!"translate
Koen
Sanitary

07/04/2012 Wij hebben hier op onze doorreis naar het westen 2 nachten doorgebracht. Voor ons was dit een zeer aangenaam verblijf. Vader, moeder en dochter zijn zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar wanneer je iets nodig hebt of wilt weten. Sanitair is top, evenals het eten bij de "meesterkok". Echt een 100% aanrader!

Family with young children, July 2011
"Mooi gelegen hytte's"translate
Dudok
Sanitary

08/14/2011 Deze camping heeft een mooie ligging met uitzicht op het drammenfjord. Vooral de hytte's hebben een fantastisch uitzicht. De eigenaars hebben ook een boerderij en zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is extreem schoon. 's avonds om 23.00 wordt er nog schoongemaakt. Voldoende te doen in de omgeving en Oslo op een uurtje rijden. We hebben genoten!

Family with older children, July 2011
"Gastvrij, mooie ligging, schoon sanitair"translate
Roden
Sanitary

08/11/2011 Wij hebben twee weken doorgebracht op deze camping. Een echt familiebedrijf, waarbij wij gastvrij ontvangen zijn. De camping heeft voor gasten drie gastenveldjes. Twee bij het water en één iets hoger gelegen veldje.
Vanaf de camping heb je mooie uitzichten over het fjord. Het fjord is tot de vaargeul ondiep. De vaargeul ligt op ongeveer 500 meter. Ze verhuren kanoe's en kajaks tegen een gunstig tarief. Veel Nederlanders gebruikten de camping als doorgangscamping. De openingstijden van receptie zijn ruim, van 9:00 - 23:00 uur. De camping biedt een goede prijs-/kwaliteit verhouding. Naarmate je langer blijft wordt het tarief lager. De camping biedt 18 eenvoudige 4 persoons hutten, veelal met een fantastisch uitzicht over het fjord.

With partner, July 2007
Sander
Sanitary

12/18/2007 Leuke camping, mooie ligging hutjes. Mooi uitzicht op water. Oslo niet ver weg.

You’ll find the friendliest people in: