Reviews Cruise ship Norwegian Epic*****

8.4
Norwegian Epic*****
Reviews Cruise ship Norwegian Epic*****
cruise

Would you like to know what to expect on your vacation in Cruise ship Norwegian Epic*****? Then have a look at the reviews of Cruise ship Norwegian Epic***** in cruise, written by other travelers.
Cruise ship Norwegian Epic scores a 8.2 out of 10, based on 86 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Cruise ship Norwegian Epic*****? Have a look at the reviews of Cruise ship Norwegian Epic***** in cruise, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 91 vacation photos of Cruise ship Norwegian Epic***** on Zoover. You can take a look at 10 videos of Cruise ship Norwegian Epic*****.

There are 86 reviews of Norwegian Epic*****

8.5
8.6
8.4
Family with older children, July 2011
"Fantastisch"translate
Martin
Entertainment

08/01/2011 Hebben super vakantie gehad goede service,lekker eten zat keus als je wil buffeten kan dat wil je gezellig aan tafeltje kan dat ook, hebben alle steden zonder exursies gedaan ben je veel goedkoper uit dan als je via een dag exursie doe. Legend in concert was leuk had wel iets langer gemogen Blue man Group geweldig.

Family with young children, July 2011
"Beste schip aller tijden"translate
VdV
Entertainment

07/28/2011 de norwegian epic is absolute aanrader , goed eten fantastische shows het aqua park en natuurlijk het freestyle dining

Family with older children, July 2011
"GEWELDIGE ERVARING"translate
F. Raets met partne...
Entertainment

07/14/2011 7 d. middellandse zee(BARCA/PISA/ROME/etc) ;onvergetelijke belevenis!Heel mooi schip,HEEL lekkere buffetten,vriendelijk personeel en prima service.Op bepaalde momenten druk maar nooit "te".Als je je dag goed indeelt ,zowel de dagen op zee als met de uitstappen heb je plaats zat aan zwembad en eetgelegenheden.Alle uitstappen trouwens op eigen houtje gedaan,prima te doen. Freestyle zeker pluspunt,je hebt trouwens informele als formelere restaurants en zeker keuze genoeg.Aanrader!!

Friends, July 2011
"Bonne croisiere"translate
ptitstico
Entertainment

08/01/2011 Points forts : le buffet très complet et ouvert à toute heure - les spectacles (Blue man group, cirque...) - Serveurs toujours disponibles

Points faibles : La taille des piscines (trop petites) - le prix du service - la douche avec les toilettes au lieu du lavabo dans les cabines intérieures

With partner, June 2011
"Prachtig schip! Druk!!"translate
eduardpikaar
Entertainment

09/17/2012 Na de bezichtiging van de Epic in de haven van Rotterdam nieuwsgierig geworden. We hadden al eens gecruisd en wilden meemaken op het op een groter schip zou zijn.
Groot was het schip zeker, de algemene ruimte's waren dan s'ochtends en s'avonds afgeladen. we hebben zelfs een dag de excursie laten gaan om eens te genieten van alle dingen die het schip te bieden had. De organisatie van het geheel was echt goed, bij de restaurants was er praktisch geen wacht tijd, en anders kreeg je een pieper mee. Bij het grote zonnedek was het voor ons te druk, veel lawaai en entertainment op zijn amerikaans. Achter op het grote dek was SPICE H2O en dat is alleen voor volwassenen, controle was er helaas niet. Hier was er rust, klein zwembad een eigen bar en restaurant.
Er waren genoeg mogelijkheden voor vertier, de Blue Man Group, cabaret, muziek in div. bars , casino en winkels. Het eten was minder als op onze vorige cruise, maar daar staat tegen over dat het schip heel veel andere dingen had.

With partner, June 2011
"Een aanrader"translate
rishikapoor
Entertainment

08/24/2011 Heel groot schip waar je je totaal niet gaat vervelen. Wel moet ik erbij zeggen dat je bijna overal extra moet gaan betalen. v.b. voor de sauna

Group trip, May 2011
"Prachtige grote boot met veel faciliteiten"translate
Mirjan
Entertainment

05/24/2011 Van woe 18 mei 11 t/m zond 22 mei 11 op deze boot een mini cruise gedaan. Geboekt hadden we een courty yard villa. Prachtige cabine met veel extra's. Je krijgt een eigen butler en cabine stewart die echt alles voor je regelen.
Blue man show was heel erg leuk. Eten ten overvloed, teppanyaki erg lekker en cagneys steakhouse heel goed.

With partner, May 2011
"Helemaal geweldig!!"translate
Inge
Entertainment

06/03/2011 8 daagse cruise gemaakt van 22-29 mei 2011. Epic al van binnen mogen bewonderen in haven R'dam maar nu echt alles kunnen zien! Eten in buffet restaurant super en erg veelzijdig.Show spiegeltent echt wereldklasse en zeker $20 waard.Ook Blue Man group was fantastisch.Legends viel erg tegen.Van tevoren gereserveerd ,maar aan boord ook nog plek over.Binnenhut iets kleiner dan Jade,maar lijkt door nieuwe indeling groter.Alles aanwezig.(Dis)Embarking liep weer gesmeerd.Geen excursies gedaan,alles op eigen gelegenheid goed te doen en veel goedkoper.Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.Verder aanwezig:klim/abseilwand,winkels,grootste casino op zee,diverse restaurants,jacuzzi's,zwembaden etc.Net als op de andere grote cruise schepen heb je nauwelijks in de gaten dat er zoveel mensen aan boord zijn.Op zeedag is het idd wel drukker maar altijd een tafeltje vrij en ligbedden genoeg op bv stiltedek.1 minpuntje:muziek overal er hard! Vragen?Mailen

Friends, May 2011
"Fantastische boot"translate
Richard
Entertainment

05/24/2011 Een vijf daagse cruise meegemaakt op de Epic. Prachtige vrij nieuwe boot, mooie hutten, fantastisch eten en een erg gezellige sfeer. De shows en dan vooral de BlueMan group is super en heel eenvoudig van te voren en eventueel op de boot ook nog te reserveren. Verbaasd me dat in onderstaande reacties vertellen dat het niet gelukt is om een show bij te wonen. Ze zijn 45 dagen voor vertrek al te reserveren...
Het is logisch dat bij een dag op zee,het dek vol ligt. Er zijn dan namelijk 4000 mensen die allemaal graag bij het zwembad in de zon willen liggen. Wij kwamen rond elven aan lopen en er was nog plaats zat in de zon. Kom je rond twaalven , ja dan is het druk en zijn veel bedjes vol, maar dat heb je op elke grote cruiseboot.
Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk, van cabinepersoneel tot het casinopersoneel, ze doen allemaal hun best om het iedereen naar de zin te maken. Wij hebben regelmatig gecruist, maar het buffetrestaurant op de Epic is echt helemaal top!

Group trip, May 2011
"Beslist voor herhaling vatbaar !!!!!"translate
P. Maaten

07/18/2011 Ik was met 6 vriendinnen van rond de 70 jaar,
wij hebben ontzettend genoten van alles,
eten was buitengewoon en leuk dat er veel jonge
mensen van rond de veertig om ons heen waren,
dus absoluut geen ouderenreis, heerlijk!!!