Arrival date
Departure date
From zł 323
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Le Regina****
Reviews Hotel Le Regina****
Ul. Koscielna 12 , 00-218, Warsaw

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Le Regina****? Then have a look at the reviews of Hotel Le Regina**** in Warsaw, written by other travelers.
Hotel Le Regina scores a 9.3 out of 10, based on 6 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Le Regina****? Have a look at the reviews of Hotel Le Regina**** in Warsaw, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 25 vacation photos of Hotel Le Regina**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Le Regina**** Warsaw. You can be the first to add a review.

There are 6 reviews of Le Regina****

9.5
9.7
9.1
Friends, July 2013
"Zeer goed hotel met centrale ligging"translate
Niels

08/03/2013 Le regina is een ideaal hotel voor een stadstrip. De ligging aan de rand van het oude centrum zorgt ervoor dat restaurants, bars en bezienswaardigheden op loopafstand zijn. Het hotel zelf ziet er mooi uit, zowel van buiten als van binnen. Goed verzorgt allemaal met ruime (bad)kamers. Alles aanwezig waar je behoefte aan zou kunnen hebben met zelfs ook gratis WIFI op de kamer. Goede airconditioning welke we ook nodig hadden met de 33 graden die het buiten was. Eten (ontbijt/lunch/avondeten) is relatief duur in vgl met buiten het hotel. Hier hebben we dan ook geen gebruik van gemaakt. Maar zoals gezegd alles zit op loopafstand dus geen probleem. Zeker een aanrader dit hotel.

With partner
"Absolute topper en beste hotel van Warschau"translate
J & K

01/19/2009 Logeren in Le Regina is als God in Frankrijk. Prachtige verzorgde kamers, ruime badkamer. Heel rijkelijk ontbijt met alles erop en eraan. De ligging is aan de oude stad, en om te shoppen neem je best een taxi (+/- 5 euro) naar Zlote Tarasy, één van de drie shoppingcentrums. Grand Kredens een heel lekker restaurant ligt daar tegen.

Travelling alone, December 2008
"Beste hotel van Warschau"translate
Ton van der Velden

12/09/2008 Le Regina is (als enige in Watscha) lid van de Small Luxury Hotels of the World , en zeer terecht. Het ligt uiterst rustig, dicht bij de oude stad, heeft ruime mooie kamers met grote badkamer (mijn kamer 204 tenminste, een ruime hoekkamer). Ontbijt is prijzig maar goed. Bij het inchecken zag ik dat voor 65 Euro ik een upgrade kon kriigen maar hogere klasse kamer, met gratis ontbijt en gratis minibar (die ook prijzig is). Ik kon een gratis krant krijgen, keuze uit 800 kranten waaronder 5 Nederlandse. ' s ochtends hing die aan de deur in een plastic tas, niet de "echte" maar gedrukt van internet, in een kleiner formaat maar wel compleet.
Veel speelfilms op de TV, 60 PLN per stuk maar alles voor 120, maar toen ik eerst voor één film en daarna voor alles had gekozen moest ik toch 60 plus 120 betalen.
Heel aardig personeel maar niet allemaal.

Find more information about Hotel Le Regina**** at:

Travelling alone, April 2008
p.a. geerling

04/25/2008 Prachtig modern designhotel, in rustige terrakleuren gehouden, en dankzij de kleinschaligheid erg cosy. Gelegen in een rustig straatje, volop parkeergelegenheid voor de deur.
Mooie, verzorgde (bad-)kamers.
Prettig inpandig zwembad/sauna.
Restaurant top: duidelijk een kok die in een (italiaans) een-sterrenrestaurant heeft gewerkt; met wat meer lef en bravoure zou hij dat niveau ook hier kunnen halen, maar Michelin heeft geen rode gids voor Polen.
Ook hier heeft alles echter zijn (west-europese) prijs....

Business trip, December 2007
edward van lunsen

03/31/2008 Een absoluut tophotel 5-ster waardig met zeer goede fitness, sauna en zwemfaciliteiten. Het ontbijt is ongekend goed. Dankzij de beperkte omvang zeer knus hotel.

Business trip, June 2006
T. van Bueren

12/18/2006 Uitstekend hotel met prima service. Ligt aangenaam dicht bij Stare Miasto.

Which country do you prefer driving in?