Arrival date
Departure date
From € 29
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Vilanova Resort***
Reviews Holiday park Vilanova Resort***
Areias de S. Joao, P-8200-262, Albufeira

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Vilanova Resort***? Then have a look at the reviews of Holiday park Vilanova Resort*** in Albufeira, written by other travelers.
Holiday park Vilanova Resort scores a 6.6 out of 10, based on 82 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Vilanova Resort***? Have a look at the reviews of Holiday park Vilanova Resort*** in Albufeira, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 44 vacation photos of Holiday park Vilanova Resort*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Vilanova Resort***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Vilanova Resort*** Albufeira. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next

Family with young children, September 2013
"Prima accomodatie"translate
jolanda koenen
Restaurants

09/28/2013 vilanova resort in albifeira ligt direct aan de strip en is een goede uitval plek de supermarkt bij vilanova is erg goedkoop in vergelijking met andere supermarkten

Family with young children, September 2013
"Prima als je niet te veel wilt betalen"translate
Carole
Housing

09/21/2013 Verwacht niet dat je voor een dubbeltje op de eerste rij zit. Het is allemaal wat gedateerd. Maar het zwembad is groot, de ruimte om het zwembad heen (zie google maps) is enorm en de huisjes om het zwembad heen geven het een verzorgd uitzicht. Als je beter oplet zie je wel dat het enigszins verpauperd is. Houd je niet van drukte en lawaai ga er dan niet heen. Vind je dat niet erg en wil je graag centraal zitten en een mooi zwembad? Dan zit je hier goed. Wij hebben snachts regelmatig schreeuwende Engelsen moeten accepteren, maar ons 3-kamer appartement was ruim, goed verzorgd, nieuwe keukenapparatuur, elke dag schone handdoeken en een leuk buitenzitje op de begane grond. Twee avonden last gehad van de stierenvechtersarena, we zaten daar precies naast en dan zit je qua lawaai eerste rang. Ietsje minder, maar ook weer overleefd. Wil je een prima goedkope vakantie in het voor- of najaar, dan helemaal prima. Wil je luxe en rust, blijf hier dan weg!

Friends, August 2013
"Kakkerlakken"translate
Macklemore
Housing

07/16/2014 In 2013 met vrienden hier geweest. Groot, mooi zwembad met genoeg ligweide. Top locatie, ligt aan de strip. Steand is klein stukje lopen. Grote supermarkt op 100 meter. Echt een jongerencomplex. Enige nadeel is dat er een kakkerlakkenplaag was/is. Eerste avond kwamen we er 3 tegen in ons appartement. Alle gaten dichtgestopt met kauwgom. En is het wat verouderd van binnen.

Find more information about Holiday park Vilanova Resort*** at:

Family with older children, July 2013
"Fijn complex"translate
leuk_maedje
Housing

07/21/2013 Net een paar dagen terug van Vilanova, Praia da Oura. Toch wel onzeker erover, nadat we de reacties op zoover hadden gelezen, maar dat was niet nodig!! Groot complex, wel wat veroudert interieur, maar wel netjes. Matrassen idd minder, maar ach, het zijn maar een paar dagen! Personeel aan de receptie zonder uitzondering erg vriendelijk en behulpzaam geweest en zijn ook alert op klachten op overlast! Het zat bomvol met jongeren, en maar 1 nacht echt overlast gehad, en de volgende dag werd het meteen aangepakt door het personeel. Keuken inventaris was voldoende, zelfs magnetron en waterkoker en schone theedoeken in de la! Koelkast deed het ook goed. Badkamer netjes en om de dag schone handdoeken. Locatie is aan het begin van de Strip, wij zaten precies aan de voorkant, maar het stoorde ons niet. savonds was het wat frisser, dus gewoon ramen dicht, airco hoefde snacht niet aan. Zwembad fijn groot en verzorgd, ook ligweide was schoon. Taxi en toeristentreintje om de hoek, evenals bakkertje.

Friends, 2012
"Super!"translate
Valérie Vermaas
Restaurants

12/12/2012 Super resort voor het geld! Wij hadden een 8persoons huisje, twee badkamers, grote keuken, balkon en zelfs een grote binnenplaats waar we een feest hebben gegeven voor 40 man! Het ligt direct aan de strip, je kan lopen naar alle clubs aan de strip, bij de balie zijn ze erg behulpzaam, ze kunnen taxi's voor je bellen en alles. Er wordt elke dag schoongemaakt, alleen vergeten ze het soms, maa als je dat meld komt er gelijk iemand, dus dat is gewoon prima. Ook is er een erg groot zwembad met duikplanken wat erg leuk is, en een grote en nette ligweide. Ik had omdat het albufeira was echt iets vreselijks verwacht voor deze prijs, maar het was echt top! Zelfs nooit klachten gehad over geluidsoverlast, terwijl we dat toch echt maakten, en wij hebben geen last gehad van anderen. ook kregen we onze borg zonder problemen terug. Enige minpunt wat ik kan bedenken is dat de keuken niet heel goed uitgerust is, niet heel goede pannen en bijv. geen snijplanken

With partner, September 2012
"Net- en ruim opgezet resoort"translate
Mark & Natascha
Housing

09/18/2012 Wij zijn half september (net buiten het hoogseizoen) voor 11 dagen naar Vilanova geweest. Het is ons prima bevallen.

Het resort is ruim opgezet en wordt goed onderhouden. De kamers (wij hadden een bungalow) zijn basic, maar van alle gemakken voorzien en worden dagelijks schoongemaakt. Een aantal keren per week worden de handdoeken vervangen maar wanneer je nieuwe handdoeken wilt, kan je deze gewoon aan de schoonmaakster vragen.

Het personeel bij de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Wat ons betreft allemaal prima geregeld.

Het resort ligt direct aan "de strip". Daar zijn vele restaurants, bars en Engelsen te vinden.

In de directe omgeving vind je een aantal supermarkten. Het oude centrum in goed te bereiken via het toeristentreintje of taxi. Lopen is net te ver (zo'n 25 a 30 minuten).

Kortom: Buiten het hoogseizoen is dit een prima resort met gunstige ligging.

With partner, August 2012
"Jongerencomplex"translate
Ingrid Schaap
Housing

08/22/2012 Het resort was echt een jongerencomplex. Wij, als bijna 30-ers, voelden ons erg oud. Allemaal grote groepen 16-18 jarigen, ik voelde me soms erg opgelaten in en rond het zwembad. De gangen en kamers zijn zeer gehorig, dus als een groep van 10 's nachts al blêrend terug kwam, zat ik rechtop in mijn bed. Er liep daarentegen wel veel beveiliging over het terrein en de gangen, maar ik ga toch liever ergens heen waar überhaupt geen beveiliging nodig is.

De kamers zijn wat verouderd, niet al te beste matrassen, maar wel schoon en netjes en alles was aanwezig. Zelfs eierdopjes. Maar voor de prijs die je betaald, kun je qua luxe hier best goed vertoeven.

Zonde dat zo'n complex allemaal jong publiek aantrekt.

De mensen bij de balie zijn doorgaans vriendelijk en na een aantal keer klagen hebben ze ons serieus genomen (elke ochtend vonden we het avondeten van de bovenburen op het balkon) en de gasten uit het complex verwijderd.

Friends, August 2012
"Nooit doen!"translate
Cecile
1.0
Restaurants

09/13/2012 In augustus zijn wij met vier vriendinnen in dit appartement verbleven. De aankomst verliep al slecht: er zaten andere mensen in ons appartement en bleek dat de sleutel van de twee appartementen (waar wij zaten en de twee anderen) hetzelfde waren. Het slot werd snel verwisseld dus dat was opgelost, maar een fijn begin van de vakantie was het niet. Na 3 dagen vakantie te hebben gehad, kwamen we erachter toen we 's avonds weg wilden gaan dat er twee portemonnees gestolen waren uit het appartement die er diezelfde ochtend nog wel lagen. We hebben dit gemeld bij de receptie, maar die deden niets. Later werden we zelfs door de eigenaar beschuldigd dat onze deur niet op slot zou hebben gezeten en dat er mensen binnen waren (gezien door de schoonmaaksters). Alsof we de deur niet op slot zouden doen na het gedoe met het slot de eerste dag. We zijn via TO naar een ander appartement gegaan waar we de laatste 5 dagen nog wel vakantie hebben gehad. Al met al, wij gaan dus nooit meer terug!!!

Friends, August 2012
"Nooit meer"translate
Maartje_R
2.0
Housing

12/15/2012 Vilanova resort was vanaf de dag dat we aankwamen vreselijk. Je moest eerst zelf je kamer zien te vinden, toen kregen we een sleutel waarmee je ook andere kamers kon openen en er lagen twee mensen in onze kamer. Het zwembad was troebel, als je tot je enkels in het water stond zag je je voeten al niet meer en de ligweide was zo hard als beton, daar kon je dus ook geen uur liggen. De ligging is ideaal als je van zuipende Engelsen houdt en van de snackbar. Wij namen iedere avond de taxi naar het oude centrum, dat was wel leuk. Onze portemonnees zijn gestolen uit onze kamer, maar daar gaven ze bij vilanova niets om. We kregen zelfs de schuld daarvan. Gelukkig konden we via touroperator naar een ander appartement, want dit was echt verschrikkelijk!! Het enige pluspunt aan de reis was dat we geen kakkerlak hebben gezien, daar waren we namelijk ook bang voor.

Group trip, August 2012
"Ge-WEL-DIG"translate
Robbert
Restaurants

08/21/2012 Geweldig appartementen complex , we zijn er met 10 jongens heen gegaan. 1x4persoons 2x3 persoons kamer. de 4 persoons kamer was gelegen in BLOCK 1, we kwamen er achter dat dat het oudste gebouw was en dat onze 4 persoons kamer kleiner,en ouder was dan de kamer van kameraden die in een 3 persoons kamer zaten. ook hadden wij geen airco maar verwarming,,,,, nou dat ben je dus echt niet nodig ... even naar de receptie gelopen en het probleem uitgelegt binnen 5 minuten zaten we in een ander appartement , met airco ,mooi dakterras, fijne bedden en een goede koelkast. verder zaten deze appartementen vlak aan de strip en dat is toch wel super fijn, omdat dit voor ons echt de stapvakantie zou moeten worden,, ik kan je vertellen ;dat is het zeker geworden. goed gegeten , vooral bij ramos, ook kun je in oud Albufeira goed eten en daar is het ook gezelliger. we zijn een keer naar het strand van nieuw Albufeira geweest , maar je kunt beter naar old beach gaan , dat is stukken groter dan bij nieuw

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next

Which country do you prefer driving in?