Arrival date
Departure date
From € 0
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Nossa Senhora de Estrela
Reviews Apartment Nossa Senhora de Estrela
Caminho da Caloura ao Fisher , 6, P-9560-340, Ponta Delgada (Island Sao Miguel)

Would you like to know what to expect on your vacation in Apartment Nossa Senhora de Estrela? Then have a look at the reviews of Apartment Nossa Senhora de Estrela in Ponta Delgada (Island Sao Miguel), written by other travelers.
Apartment Nossa Senhora de Estrela scores a 8.2 out of 10, based on 27 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Apartment Nossa Senhora de Estrela? Have a look at the reviews of Apartment Nossa Senhora de Estrela in Ponta Delgada (Island Sao Miguel), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 53 vacation photos of Apartment Nossa Senhora de Estrela on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Nossa Senhora de Estrela Ponta Delgada (Island Sao Miguel). You can be the first to add a review.

1 2 3 next

There are 27 reviews of Nossa Senhora de Estrela

7.7
7.8
With partner, September 2012
"Leuke ruime bungalow"translate
Rosa Braxhoven
Space

01/07/2013 Leuke ruime bungalow. Wij hadden 2 slaapkamers (1 boven en 1 beneden) met ieder een eigen badkamer. Het was schoon, alleen vrij basic. Meer dan een zwembad met klein kinderbadje is er niet. Maar dat is prima als je voor de natuur komt en af en toe een beetje uitrusten en dingen wil zien. Erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Lekker eten kan makkelijk in de omgeving.

With partner, June 2012
"Vriendelijk complex met ruime bungalows"translate
Lianne
Space

06/24/2012 Wij hadden een last-minute geboekt bij Arke en verwacht dat we een appartement kregen. We waren positief verbaasd dat het om een bungalow bleek te gaan. Eg ruim en heel schoon. De mensen bij de receptie zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Dagelijks zie je mensen schoonmaken en de tuin bijhouden, alles is prima onderhouden.
Vanuit het complex loop je zo het centrum van Lagoa in waar meerdere leuke restaurantjes zitten. Een grote supermarkt zit zo'n 20 min lopen weg. Het is makkelijker om een huurauto te nemen zodat je niet hoeft te sjouwen en meer van het eiland kunt zien, je kunt de auto bij je bungalow parkeren.
Je hoort 's avonds inderdaad muziek uit de omgeving maar wij vonden dit niet storend, vooral omdat we binnen er niks meer van hoorden en gewoon konden slapen. Er is inderdaad weinig keukeninventarisatie, wij zaten met z'n 2en in een 4persbungalow en hadden er daardoor niet veel last van. We hebben ons eigen perculator meegenomen waardoor we gewoon koffie konden zetten.

Family with older children, August 2011
"Centraal liggende uitvalsbasis; karige uitrusting"translate
OAV
2.0
Space

08/13/2011 Even buiten het centrum van Lagoa ligt appartementencomplex Nossa Senhora de Estrela, een goede uitvalsbasis voor uitstapjes op het eiland met prachtige natuur en typisch Portugese cultuur. Huurauto is voorwaarde, maar vergoedt veel: rotspartijen, stranden, geisers, vulkaanmeren, warmwaterbronnen, bergtoppen omzoomd door mooie vegetatie. De Oceaan rondom en een walvis/dolfijn zoektocht op Zodiac-boot is een must. De Oceaan zorgt begin augustus voor een temperatuur van 28° C. Zon, soms onderbroken door bewolking.
Het appartementencomplex zelf: 20 ruime appartementen met 2 slaap- en badkamers omcirkelen de 2 zwembadjes. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is ondermaats: mini TV op 5 meter afstand van de zitbank, afgemeten goedkoop tafelgerei, 6 mokken en 6 long drinkers. C’est tout. Wijnglazen zijn te huur (?!) Het 4 deels kookgerei is super basic. Ketel, koffieapparaat en waterkoker ontbreken. Wassen? > € 5,- per kg! 7 ligbedden voor 80 mogelijke gasten is karig.

Find more information about Apartment Nossa Senhora de Estrela at:

Family with young children, July 2011
"In 2011 terecht een Zoover-award verdiend! 2011?"translate
Passie voor reizen
Space

08/13/2011 Echt een prettige plek om te verblijven. Op de zoover-site scoren ze heel hoog, met in 2010 een award voor het beste appartementencomplex op de Azoren. Het appartement is lekker ruim, heeft een keukentje, een schuifpui naar het terras, beneden en boven een badkamer, boven en beneden een slaapkamer, de bovenverdieping is een vide. Op het terrein een zwembad en kinderbadje. Lekker rustig en redelijk centraal gelegen op het eiland.

Family with young children, July 2011
"Visvakantie"translate
Patrick
Space

01/09/2012 Mooi ruim appartement. Inrichting is eenvoudig. Eiland is een echte aanrader veel walvissen gespot en dolfijnen. De natuur is hier prachtig. Vis eten op dit eiland is geweldig. Elke dag verse vis. Zwemmen in een zwavelbad, ananas en thee allemaal te vinden op dit eiland.

With partner, June 2011
"Prima uitvalsbasis voor verkennen Sao Miguel!"translate
JB
Space

06/15/2011 Centraal op Sao Miguel gelegen accommodatie met in de buurt supermarkten en het dorpscentrum van Lagoa. De appartementen zijn ruim, voorzien van 2 slaapkamers, 2 badkamers, kleine woonkamer met daarin keuken en een ruim terras. De keukeninventaris is beperkt, maar de basisbenodigdheden zijn aanwezig. Door de centrale ligging in Lagoa zijn dorpsgeluiden (inclusief muziek) goed hoorbaar, maar voor ons was dit zeker niet storend of overheersend. Het appartement was schoon bij aankomst en het personeel is zeer vriendelijk wat betreft bejegening. Vanuit deze accommodatie is het eiland goed te verkennen met een huurauto. Ook is Ponta Delgada per bus prima te bereiken. Al met al een prima uitvalsbasis om dit mooie eiland van de Azoren te verkennen!

With partner, September 2010
"Rustig en schoon"translate
andre
Space

09/24/2010 Goed onderhouden complex, ruime schone appartementen met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Er is in Lagoa nagenoeg niets te beleven, maar het is een goede uitvalsbasis mits je een huurauto hebt.
Keukeninventaris is inderdaad erg summier, zelf koffiefilter meenemen!
Prachtig en relaxed eiland, maar na een week hadden we het wel gezien.

With partner, August 2010
"Prima accomodatie op centrale plek!"translate
Leo
Space

08/22/2010 Een geweldig ruim huisje van alle gemakken voorzien. Goed onderhouden terrein met mooi zwembad. Blaffende honden inderdaad wat hinderlijk. Zelf meenemen of daar kopen: schaar, koffiezetter, bier/wijnglazen. Lagoa is centraal gelegen op het eiland maar vanwege de aanleg van 2 snelwegen (1 aan de noordkant en 1 aan de zuidkant), voldoende tijd uittrekken voor het reizen naar het oosten van het eiland (1,5 uur), waar overigens de mooiste wandelroutes liggen. Niet alle wandelroutes zijn momenteel (aug 2010) open, dus eerst naar de VVV in Ponta voor actuele stand van zaken! Restauranttips Lagoa: A Lota en het restaurant ertegenover op een hoekje aan de vissershaven. Bevolking heel vriendelijk. Auto huren is aan te bevelen. Whale Watch is iets wat je beslist niet mag missen. Wij hadden goed georganiseerde en leuke trip met TerraAzule in Villa Franca met professionele begeleiding. Aangenaam klimaat waardoor je of vollop kunt wandelen (gem. 25 graden) en opvallend: geen muggen of wespen!

Family with older children, August 2010
"Ruim appartement"translate
Aukje
Space

05/26/2014 Erg ruim appartement. Ik ben hier geweest samen met mijn broertje en ouders. Genoeg ruimte voor iedereen. 2 badkamers waardoor je 's ochtends niet hoeft te wachten op elkaar voordat je erop uit gaat. Wij hebben ons met vieren goed kunnen redden met het bestek. Water kun je ook koken in een pannetje... dus wij hebben ons goed kunnen redden. Mooi eiland, mooie natuur en veel te zien. Heerlijk zwembad en een fijn terras. Prima plek, ik wil er graag nog een keer terug.

Family with older children, July 2010
"Schoon en goed onderhouden"translate
Henk
Space

07/17/2010 Het hele complex is schoon, 3x per week schoonmaak, buiten wordt er met regelmaat onderhoud gepleegd en alles ziet er goed uit. Zwembad o.k. en vriendelijk personeel. Ligging kon wat beter, af en toe overlast van de sporthal er naast, blaffende honden en soms verkeer. De inrichting van het appartement kan uitgebreider, wat meer pannen, glazen en een koffiezetapparaat zouden welkom zijn. Verbazend dat men met betrekking tot het terras? bar niet wat meer activiteiten onderneemt om het gezelliger te maken, blijkbaar zit het toerisme nog niet echt tussen de oren, was op meer plaatsen merkbaar.
De natuur(!): overal groen en vaak geweldige vergezichten en natuurlijk de vulcanische activiteiten, o.a. in Furnas, Velha en Ribeira Caldeira. Cete Cidades (jeeptocht !), Lagoa de Fogo en vele ander kratermeren zijn een must evenals de walvis/dolfijn expeditie. Goede restaurants o.a. 100 Piscinhas (P. Delgada) en O Alambique (Lagoa), restaurant bij kerk in C. Cidades. Bevolking open en vriendelijk.

1 2 3 next