Arrival date
Departure date
From € 100
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Talisman***
Reviews Hotel Talisman***
Rua Marquês da Praia Monforte 40, P-9500-089, Ponta Delgada (Island Sao Miguel)

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Talisman***? Then have a look at the reviews of Hotel Talisman*** in Ponta Delgada (Island Sao Miguel), written by other travelers.
Hotel Talisman scores a 7.6 out of 10, based on 16 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Talisman***? Have a look at the reviews of Hotel Talisman*** in Ponta Delgada (Island Sao Miguel), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 28 vacation photos of Hotel Talisman*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Talisman*** Ponta Delgada (Island Sao Miguel). You can be the first to add a review.

1 2 next

6.8
With partner, January 2014
"Goede uitvalbasis"translate
evertgroos

01/31/2014 Keurig hotel met prima verzorgt ontbijt. Schone kamers met fraai uitzicht. Zwembad en zonnedek op dak. Parkeren echter een probleem in directe omgeving van hotel maar binnen 5 mininuten loopafstand vaak wel (onbetaalde) parkeerplaatsen. Zeer vriendelijke bediening. Ik zou echter niet biljarten hier de tafel loopt nogal af ;-)

Family with young children, August 2013
"Zeer slechte ervaring"translate
De Corte
3.0
2.0
3.0
2.0

08/27/2013 - was foutieve boeking gedaan, normaal kamer voor ons en jongste dochter, doch was slechts kamer voor 2 personen. Weinig medewerking om oplossing te vinden daar "hotel bijna volboekt was", dus hun probleem werd direct ons probleem, uiteindelijk op kleine kamer bedje bijgeplaatst, zeer beperkt, ook badkamer zeer klein . Receptie bediende alles via telefoon moeten bespreken, geen manager gezien, kwam niet opdagen
- ontbijt onderbemand, zelf moeten gaan zoeken achter borden, messen,... en om de 5 minuten moet je iemand vragen om iets aan te vullen, schotels zijn direct leeg
- zwembad boven op dak is vies, er s'morgens naartoe geweest, stoelen errond staan nog slordig van avond ervoor , lege flessen en glazen, en heel veel uitwerpselen van duiven in en rond het zwembad (locatie is op dak)

With partner, July 2011
"Wauw......een supervakantie!!!!"translate
Nanneke van Lokven

08/06/2011 De afgelopen 12 dagen hebben we vanuit Hotel Talisman het eiland Sao Miguel mogen verkennen. Lekker zelf met een huurauto, maar ook door een georganiseerde Quadexcursie, door te canyoningen en natuurlijk op zee.

Geweldig wat er allemaal te zien is, hoe vriendelijk de mensen zijn (en goed Engels spreken!), hoe schoon alles is en het verschil in landschap. Echt een aanrader als je veel wilt zien en doen tijdens de vakantie op een plek waar geen hordes toeristen zijn!!!!

Hotel Talisman was helemaal wat we ervan gehoopt hadden; niet te groot, mooi oud gebouw en daarnaast een goede service, m.n. het schoonhouden van de kamer.
In het restaurant hebben we niet gegeten maar de Sports One Bar (hoort ook bij het hotel maar dan aan de achterkant) is echt een aanrader voor lekker eten en veel gezelligheid aan de bar!!!

With partner, June 2011
"Prachtig groen eiland voor de natuurliefhebber"translate
Hennie & Elly

07/24/2011 Wij verbleven van 17 juni tot 1juli 2011 in hotel Talisman, wij zijn uitermate tevreden over de goede verzorging en de vriendelijkheid van het personeel. Het hotel ligt in het mooie oude gedeelte van Ponta Delgada direct aan een klein parkje.
In het hotel bevond zich ook een prima restaurant . Verder waren er op loopafstand diverse goede restaurants. Aanraders zijn Sao Pedro, O Corisco en London.
Een auto huren is een must en koop ook een uitgebreide wegenkaart om het eiland goed te kunnen verkennen.
Het is een prachtig eiland met een aangename temperatuur

Hennie & Elly

With partner, June 2011
"Koselig hotell, veldig sentralt i gamlebyen."translate
NINA VIBEKE ANDBY

06/21/2011 Talisman hotell i Ponta Delgada, Sao Miguel er et lite, koselig hotell med veldig hyggelig betjening, god servise og god mat. Hotellet ligger sentralt i gamlebyen, med gangavstand til det meste. Rommet vårt var lite, men reint og fint. Dessverre var det ganske mye bråk fra ei stor vifte rett utenfor vinduet vårt, noe som ødela det gode helhetsinntrykketen del.

"Servicen Yes:-)"translate
ANNE GUNDERSEN

06/21/2011 Sevicen på hotelse var top. Läget i stan var topp. Den lilla basängen på hotelser tak gjorde det ännu bättre. Ett litet minus för en del av maten, men det finnes många fina restauranger tätt inpå :-)

With partner, May 2011
"Goed hotel"translate
Henk en Ilse

05/28/2011 Vriendelijk en gastvrij hotel . Kamers zijn groot genoeg en zeer netjes . Goed sanitair maar televisiekanalen beperkt . Maar ach daar kwamen we niet voor . De eilanden zijn zeer schoon , overal waar je komt word of is gepoetst . Uitgaansleven is erg beperkt .

With partner, July 2010
"Prima hotel!"translate
Mireille70

08/01/2010 We hebben 12 dagen met veel plezier in Hotel Talisman gelogeerd. Het hotel is gelegen in het centrum van Ponta Delgada. Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid en goed verzorgd. De haven is op 5 minuten loopafstand. Ponta Delgada is een erg gezellige, levendige stad waar veel te zien en te beleven is; de haven met boulevard en terrasjes, whale- en dolphinwatching rondvaarten, een prachtige botanische tuin en leuke winkeltjes en (vis)restaurantjes.

With partner, June 2009
"Hele goeie keuze!!"translate
Gerda en Klass

07/24/2009 In juni 2009 hebben wij 2 weken gelogeerd in Hotel "Talisman"/Ponta Delgada.
Volgens eerdere beoordelingen zou het personeel van het hotel "wat meer vriendelijkheid kunnen laten zien". Wij hebben echter alleen maar zéér vriendelijk en behulpzaam personeel getroffen.
Prima hotel! Bij het boeken van dit hotel hadden we bij het reisbureau vooraf aangegeven dat we voorkeur hadden voor een rustige kamer en die kregen we ook. Het hotel heeft verschillende stijlen interieur en is heel sfeervol.
Ontbijt is niet heel uitgebreid, maar voldoende keuze!
In Ponta Delgada zijn zeer veel eetgelegenheden en we hebben iedere avond ergens anders gegeten, maar toch ook een keer in ons eigen hotel. Zeer goede menukaartkeuze. Eten was echt bijzonder lekker! Hotel staat ook zeer goed bekend om z'n keuken en dat is zeker terecht!!
Dit hotel is zeker een aanrader!! Ons verblijf was er heel prettig! Zouden er zó weer naar toe gaan.

With partner, June 2009
"Centraal gelegen goed hotel"translate
Denise

07/23/2009 Hotel Talisman is geen doorsnee standaard hotel, het bestaat uit verschillende panden die met elkaar verbonden zijn. Daardoor zijn de kamers ook erg verschillend. Wij hadden eerst een zeer ruime mooie hoge kamer, maar wel gelegen pal boven het cafe met live music! Het personeel heeft veel moeite gedaan ons een andere (nog veel ruimere) kamer te geven. Wij vonden dat het hotel een bijzondere sfeer had en heel centraal gelegen. Verder hebben we erg goed gegeten in het restaurant van het hotel, waar ook een prima ontbijt werd geserveerd.
Prima stadshotel!

1 2 next

You’ll find the friendliest people in: