Arrival date
Departure date
From € 75
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Saboia***
Reviews Hotel Saboia***
Rua Belmonte 1, P-2765-398, Estoril

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Saboia***? Then have a look at the reviews of Hotel Saboia*** in Estoril, written by other travelers.
Hotel Saboia scores a 7.6 out of 10, based on 72 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Saboia***? Have a look at the reviews of Hotel Saboia*** in Estoril, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 37 vacation photos of Hotel Saboia*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Saboia*** Estoril. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 next

7.2
5.9
"Prima hotel"translate
miloucurvers_1

09/16/2013 Een paar weken geleden hebben wij 5 nachten verbleven in Hotel Saboia. Dit is ons zeer goed bevallen. Een netjes verzorgd en modern hotel. Slaapkamers waren prima in orde, iets aan de kleine kant maar dit was voor ons geen probleem. Erg vriendelijke personeel! Voor het zwembad kun je aan de receptie elke dag schone handdoeken krijgen, maar ook met andere vragen helpen ze je maar wat graag.

Goed ontbijt en ook hier wordt je met plezier geholpen als je iets wilt wat er niet op het buffet staat (bijv. espresso). Het hotel ligt in Monte Estoril, hier is niet heel veel te beleven. Maar via de boulevard loop je in 10 min. naar Estoril of Cascais. Vooral Cascais vonden wij erg gezellig. Daarnaast zijn ook Sintra (met de bus) en Lissabon (met de trein) goed te bereiken.

Kortom een erg fijn hotel om de omgeving van Lissabon te verkennen!

Friends, August 2013
"Prima hotel"translate
Berkvens

08/15/2013 Afgelopen week in Hotel Saboia geweest.
Bij aankomst kregen wij een kamer op de 1e verdieping, dit was een beetje een teleurstelling na alle foto´s van de gerenoveerde kamers. Ook hadden we geen balkon. Gelijk gevraagd of we een gerenoveerde kamer konden krijgen. Na twee nachten kregen we gelukkig een andere kamer, deze was wel gerenoveerd en met balkon! De kamers zijn aan de kleine kant, maar dat maakte niet zoveel uit.

Het ontbijt was erg goed, wel iedere dag hetzelfde maar dat was voor ons geen probleem. Het personeel is ook erg vriendelijk, al je vragen worden beantwoord en wanneer ze niet direct het antwoord weten zoeken ze het voor je uit.

Prima hotel wat relatief dichtbij lissabon en sintra ligt, dus deze kunnen gemakkelijk bezocht worden.

"Leuk hotel"translate
Mareike

08/13/2013 Hotel Saboia is een leuk hotel wat op loopafstand is van Cascais langs de prachtige kust. Wij kregen een kamer op de eerste verdieping (de niet gerenoveerde verdieping) ondanks de nadrukkelijke vraag aan de touroperator voor een nieuwe kamer. Deze kamers zijn zeker aan vervanging toe. Na dit aangegeven te hebben bij de receptie kregen we twee nachten later een nieuwe kamer. Super vriendelijk personeel aan wie je alles kon vragen zoals; welke bus je moest pakken, waar het lekker eten was etc. De kamers worden heel goed schoon gehouden en de handdoeken elke dag ververst.

Estoril zelf is niet zo interessant echter is er genoeg in de buurt te beleven zoals; Sintra, Lissabon, de surfplek in cascais en natuurlijk Cascais zelf. Maar een dagje aan het zwembad van het hotel is zeker niet verkeerd. Ze hebben een lekkere kaart met drankjes en hapjes en je kan bij het bakkertje onder het hotel allemaal zoete hapjes halen.

Find more information about Hotel Saboia*** at:

Family with young children, August 2013
"Degelijk hotel voor koppels zonder kinderen"translate
jmdg

09/01/2013 Dit hotel is een aanrader om de streek rond Lissabon te verkennen (openbaar vervoer vlakbij), héél vriendelijk personeel en als minpunt is dat de kamers niet geschikt zijn om een derde bedje op te plaatsen (wij sliepen met onze zoon van 9 op dezelfde kamer). Op vraag om een grotere kamer te verkrijgen, antwoordde ze ons dat alle kamers zowat dezelfde oppervlakte hadden. Als oplossing werd er een zeteltje weggenomen uit onze kamer alsook een nieuwe matras voor het bed van onze zoon. Het ontbijt was goed doch weinig afwisseling. Kortom voor 3 sterren is dit een goed hotel!

Family with young children, August 2013
"Mooie locatie, matig hotel"translate
hans jansen
2.0
2.0

09/07/2013 De WIFI werkt niet, het zwembad was de eerste week smerig, de terrasdeur was kapot, er was lekkage in de douche en het is lawaaierig. Kortom drie weken vakantie was niet zorgeloos voor ons. Ook zijn de kamers erg klein, kom vooral niet met een kind, want dat is drama. Het is veel te klein en er is geen zwembad of andere voorziening voor kleine kinderen. Wel was het personeel attent.

Wat is wel goed? De ligging, het personeel is aardig, beneden zijn mooie zitruimtes met een bybliotheek, de airco werkt goed. Tevens stap je makkelijk op de trein naar Lissabon

"Welcome to the sixties!"translate
Philip O'Neill

08/12/2013 Wie van kamers houdt met vaste vloerbedekking vol bleekwatervlekken zit aan het goede adres... Echt smerig dus... Groezelig om op te stappen. De badkamer is heel erg outdated en het water in het bad loopt moeizaam weg. Met als gevolg dat je bij het douchen in je eigen vuil staat... Het douchegordijn is dringend aan vervanging toe. De mini bar bevatte drank die reeds lang over datum was. De kasten zijn smerig. De kamer wordt wel grondig en dagelijks gepoetst, tevergeefs. Hier is een grondige renovatie nodig, net als bij alle andere kamers waar dat wel reeds gebeurde. Wij vernamen doodleuk dat onze kamer evenveel kostte als een nieuwe. Los van de smerige kamer zijn alle andere plekken in het hotel wél dik in orde. Eveneens de vriendelijkheid en ligging.

April 2013
"Prijs / Kwaliteit staat niet in verhouding"translate
Ellen Bijkerk-Jansi...

05/04/2013 Hotel Saboia in Estroril voldoet niet aan de eisen van deze tijd. Ze hebben 84 kamers, te klein, zeer matig sanitair en vieze vloerbedekking op de kamers. Ook het bedlinnen is aan vervanging toe, wel elke dag schoon gemaakt en goed ook! Het ontbijt heeft weinig of geen variatie, wel lekkere plaatselijke zoetigheden. Tevens biedt het hotel veel te weinig plek in hun ontbijtzaal voor alle gasten, het komt vaak voor dat gasten moeten wachten voordat ze kunnen gaan zitten. Het personeel is erg vriendelijk en zij doen ontzettend hun best, het zijn meer de faciliteiten die niet voldoen. Ook vreemd dat er geen Nederlandse zender op de tv zit ondanks dat er wel een aantal Nederlandse touroperators dit hotel aandoen. Het zou wenselijk zijn om af en toe de actualiteiten te kunnen volgen als men dat zou willen. De wifi werkt goed!

With partner, March 2013
"Ik had er veel meer van verwacht."translate
H.Manders

04/15/2013 Ik kreeg een kamer op de verdieping die niet gerenoveerd was. Ik vroeg om een gerenoveerde kamer. De front manager zei dat die kamers allemaal bezet waren vanwege de Goede Week. Ik was niet tevreden over haar antwoord. Ze probeerde ons te vleien met een fles sparkling wine op de kamer. We hadden geen minibar om de fles te koelen.
De badkamer was erg vochtig en de wastafel was te klein voor de toiletspullen.

With partner, July 2012
"Kleinschalig en modern, maar beperkte uitvring (2)"translate
Sofie

07/18/2012 - ontbijt: voldoende voor elke dag te ontbijten. Spijtig: binnen aanbod weinig moeite om te variërenBv. enige fruitsoort was meloen/ watermeloen:elke dag hetzelfde. Bv. altijd roerei, wanneer nooit eens gekookt ei of spiegelei te krijgen. Weinig personeel, vooral één ober die zich te pletter werkt.
- service: onze (gratis aangeboden) safe heeft voor het grootste deel van ons verblijf niet gewerkt. steeds erg vriendelijk receptie, meerdere pogingen gedaan (de klusjesman zelf en dan het bedrijfzelf) maar safe nauwelijks kunnen gebruiken, geen reservesafebeschikbaar. internet: wifi te koop (komt dan op hotelrekening): de eerste twee categorieën zijn 5€ voor een uur internet, 12€ voor 24u internet. Dit is opgeteld, niet doorlopend, bv. elke dag 3u. Werkte meestal goed in het gehele hotel (bv ook aan stoelen buiten). Wel 2x moeten bellen naar receptie dat internet niet werkte: vrij snel om dit in orde te brengen (eigenlijk gewoon reboot server), niet altijd.

With partner, July 2012
"Kleinschalig,modern maar beperkte uitvring(1)"translate
Sofie

07/18/2012 Verblijf van 10 dagen. Vooral id ochtend&avond in hotel, overige buiten.

- bij boeking was er enkel nog keuze voor zeezicht-kamer. Bij aankomst kregen we kamer op tweede verdieping frontaal naar zee gericht. Door bomen wel nauwelijks zee te zien. Touroperator-contactpersoon gaf aan dat zeezicht normaalgezien derde verdieping impliceert in dit hotel. Heeft ons kamer op vierde verdieping kunnen regelen, maar we zijn bij oorspronkelijke kamer gebleven omdat de kamer op het vierde verdieping een lateraal zeezicht was en voor de rest uitkeek op de minst mooie kant.
- kamer (vanaf 2e verdieping, blijkbaar 1e verdieping nog niet) was klein maar gemoderniseerd en dus fijn om in te verblijven.

1 2 3 4 5 6 7 8 next