Arrival date
Departure date
From € 65
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Four Views Oasis****
Reviews Aparthotel Four Views Oasis****
Canico de Baixo, P-9125-024, Caniço (de Baixo)

Would you like to know what to expect on your vacation in Aparthotel Four Views Oasis****? Then have a look at the reviews of Aparthotel Four Views Oasis**** in Caniço (de Baixo), written by other travelers.
Aparthotel Four Views Oasis scores a 8.6 out of 10, based on 220 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Aparthotel Four Views Oasis****? Have a look at the reviews of Aparthotel Four Views Oasis**** in Caniço (de Baixo), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 347 vacation photos of Aparthotel Four Views Oasis**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Four Views Oasis**** Caniço (de Baixo). You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, July 2014
"Slechte service bij aankomst"translate
Fam. Bhikhie
1.0

07/15/2014 Op 6 juli 201 aangekomen met mijn gezin. Bij het inchecken te horen gekregen, dat was om 09.30 uur, dat het ongeveer 45 minuten nog zou duren voordat onze kamer klaar zou zijn. Om 10.30 uur sta ik aan de balie om te vragen of de kamer al klaar is. Met excuus te horen gekregen dat het nog ongeveer 15 minuten gaat duren. Ok. Om 11.15 meld ik me weer en de kamer was nog steeds niet klaar. Krijg ik te horen dat ik me niet zo moet opdringen en elke keer vragen wanneer de kamer klaar is. Moet niet gekker worden dacht ik en ging de discussie aan omdat ondertussen mijn zoontje van 1,5 jaar een spuitluier had gekregen en helemaal onder de stront zat incl. mijn vrouw. Ik kreeg te horen dat normaliter de hotelkamer vanaf 12.00 uur beschikbaar zijn voor iedereen en dus niet elke keer moet terug komen. ik liet zien in welke staat mijn zoontje en vrouw was op dat moment, krijg je antwoord: I'm sorry for you. Hele slechte service!! Vervolgens de hele vakantie negeert ze je.

With partner, May 2014
"Tweede thuis met een vriendelijke familie"translate
Pieter

05/29/2014 Wij zijn zojuist teruggekomen. Wij verbleven voor de 15e keer in een superior kamer. Goede bedden, schoon, iedere dag schone handdoeken, extra handdoek voor zwembad. aantal jaren geleden gerenoveerd. Zeer vriendelijke mensen. Rustige omgeving, mooie boulevard, restaurantjes en supermarktje op loopafstand. Er is ook eens shopje in hotel waar je voor dezelfde prijs alles kunt kopen.

With partner, January 2014
"25 prachtige dagen"translate
Hans

04/04/2014 Van een langdurig verblijf genoten (25 dgn.) in Four Vieuws Oasis.
Van de 25 dgn, maar 3 dagen slecht weer gehad.(Lucky)
We hadden een superior kamer met een vrij uitzicht over de oceaan.
Van de half pensioen boeking hebben we geen moment spijt gehad.
Het eten was zonder meer goed met een uitstekend onbijt,alleen de jus 'd orange was niet te pruimen,jammer.(Vers geperst en het was helemaal perfect geweest.)
Madeira is een parel in de oceaan,een prachtig eiland zonder schoorstenen en moskeeën.De natuur is ook in februari uitzonderlijk mooi.Reisduur 27 jan.t/m 20 febr.

Find more information about Aparthotel Four Views Oasis**** at:

With partner, December 2013
"Prima plek en prima hotel voor een korte vakantie"translate
wyfotografie

01/01/2014 Dit prima hotel is een goede uitvalsbasis voor tripjes over het eiland. Het ligt net buiten de drukte van Funchal, maar met bus of huurauto is alles goed bereikbaar. Personeel is vriendelijk, de kamers zijn lekker ruim en zien er keurig uit. We hebben 1x in het hotel gegeten en dat was ook oké. De prijs/kwaliteit is wat minder gunstig dan als je ergens een restaurantje neemt, maar 't is oké.
Puntje van kritiek is niet de kwantiteit, maar wel de kwaliteit van de entertainment. Dit is echt van een zeer hoog midi-gehalte en lekker veel galm in de zanginstallatie, zodat het nog wat lijkt. Kortom, het geeft een beetje toevoeging als je beneden wat gaat drinken, maar het is niet boeiend. Met name de laatste avond was er een vrouwelijk duo, jeetje dat was gewoon vals. Wij en ook andere gasten zijn er voor weg gelopen.

With partner, November 2013
"Heerlijk rustig"translate
BK

11/26/2013 Heerlijk hotel met goede service Wij hadden een grote kamer met kitchenette, ontbijten deden we buiten op ons balkonnetje met zeezicht. Beetje jammer dat de gasten voor 95% bestonden uit Duitse 70+'ers, maar daardoor wel heerlijk rustig, geen gillende kinderen. Het hotel heeft een gratis shuttlebus naar Funchal en als je een auto huurt kun je in een dag het eiland rondcrossen. Wij vonden het wel jammer dat er in de directe omgeving van het hotel amper restaurantjes waren, maar na een beetje zoeken en ontdekken lukt dat prima. Schoonmaak was super, medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn vriend was jarig tijdens ons verblijf en op verzoek hebben ze een klein verjaardagstaartje gemaakt. Bij het uitchecken bleek dat service te zijn en hoefde ik nergens voor te betalen. Super! Alleen de bedden waren superhard en lagen voor geen meter..

With partner, September 2013
"Prima hotel!Zeker aan te raden."translate
heer Teunissen

09/18/2013 Twee weken in een apartement doorgebracht.Zeer luxe en ruim ingericht.Prima bedden,badkamer en keuken.

With partner, 2013
"Prima vertoeven"translate
T.esveld

09/10/2013 Zijn net terug van twee weken in dit hotel.
Hotel krijgt op zoover een gemiddelde van 8.5 dit vinden wij terecht.
Service,maaltijden,ligging ruim voldoende, maar de kamers zijn bovengemiddeld goed, ruim, schoon en netjes.
Het weer op madeira is wat minder zon gevoelig vinden wij niet erg
Het is een mooi eiland, groen en je kan er mooie levada wandelingen maken.
Vergeet ook vooral Funchal niet te bezoeken en dan vooral niet vergeten de kabelbaan te nemen, prachtig uitzicht.
Ontzettend veel eetgelegenheden en kleine straatjes.
Wij waren blij dat we niet in de hotel zone verbleven van Funchal, wat een hotels zeg, leek wel benidorm absoluut niet gezellig.
Voor degene die nog moeten gaan.
Veel plezier.

With partner, September 2013
"Geweldig hotel"translate
j a de jong

09/22/2013 prima hotel, schone kamers, prima schoongemaakt, vriendelijke personeel niets was te veel. mooie omgeving, gratis met hotelbus naar Funchal daar genoeg te zien en te beleven. oa met dubbeldekkerbus, gondel.

With partner, 2013
"Fijn hotel met vriendelijk personeel"translate
bartaaldering_1

08/24/2013 mooie kamers, uitstekend schoon, vriendelijk personeel: kortom uitstekende vakantie gehad.

Het ontbijt is prima, maar het diner in het buffetrestaurant is niet best. Smakeloos en erg zout. Zelfs de BBQ was slecht.

With partner, August 2013
"Helaas last van overboekingen"translate
Marjan

09/20/2013 Helaas last gehad van overboekingen en hadden ze niet de 2 kamerappartement die we geboekt hadden, wel hadden ze een kleine kamer voor ons zonder keuken voor zes dagen daarna hadden ze wel een 2 kamerappartement . Ter compensatie kregen we dan 3 dagen ontbijt en diner. Uiteraard gingen we hier niet mee akkoord. Toen hadden ze wel een grotere kamer voor ons echter wel weer zonder keuken, na overleg hebben we dit maar geaccepteerd wel dan met 6 dagen ontbijt en diner. Maar toch een domper als je na een lange reis en maanden verheugd hebt op een mooi groot appartement je hiermee geconfronteerd wordt. Er waren meerder stellen die ook te maken hebben gehad met overboeking van verschillende reisorganisaties,fout van de organisatie van FVO dus. Volgens onze hostes had ze dit nog nooit eerder meegemaakt, maar wij ontmoeten later Hollanders die dit probleem vorig jaar hadden gehad. Verder prima complex wat er erg mooi uitziet . Vriendelijk/ behulpzaam personeel achter de balie .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next