Arrival date
Departure date
From € 74
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Four Views Oasis****
Reviews Aparthotel Four Views Oasis****
Canico de Baixo, P-9125-024, Caniço (de Baixo)

Would you like to know what to expect on your vacation in Aparthotel Four Views Oasis****? Then have a look at the reviews of Aparthotel Four Views Oasis**** in Caniço (de Baixo), written by other travelers.
Aparthotel Four Views Oasis scores a 8.5 out of 10, based on 218 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Aparthotel Four Views Oasis****? Have a look at the reviews of Aparthotel Four Views Oasis**** in Caniço (de Baixo), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 347 vacation photos of Aparthotel Four Views Oasis**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Four Views Oasis**** Caniço (de Baixo). You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

7.7
With partner, January 2014
"25 prachtige dagen"translate
Hans

04/04/2014 Van een langdurig verblijf genoten (25 dgn.) in Four Vieuws Oasis.
Van de 25 dgn, maar 3 dagen slecht weer gehad.(Lucky)
We hadden een superior kamer met een vrij uitzicht over de oceaan.
Van de half pensioen boeking hebben we geen moment spijt gehad.
Het eten was zonder meer goed met een uitstekend onbijt,alleen de jus 'd orange was niet te pruimen,jammer.(Vers geperst en het was helemaal perfect geweest.)
Madeira is een parel in de oceaan,een prachtig eiland zonder schoorstenen en moskeeën.De natuur is ook in februari uitzonderlijk mooi.Reisduur 27 jan.t/m 20 febr.

With partner, December 2013
"Prima plek en prima hotel voor een korte vakantie"translate
wyfotografie

01/01/2014 Dit prima hotel is een goede uitvalsbasis voor tripjes over het eiland. Het ligt net buiten de drukte van Funchal, maar met bus of huurauto is alles goed bereikbaar. Personeel is vriendelijk, de kamers zijn lekker ruim en zien er keurig uit. We hebben 1x in het hotel gegeten en dat was ook oké. De prijs/kwaliteit is wat minder gunstig dan als je ergens een restaurantje neemt, maar 't is oké.
Puntje van kritiek is niet de kwantiteit, maar wel de kwaliteit van de entertainment. Dit is echt van een zeer hoog midi-gehalte en lekker veel galm in de zanginstallatie, zodat het nog wat lijkt. Kortom, het geeft een beetje toevoeging als je beneden wat gaat drinken, maar het is niet boeiend. Met name de laatste avond was er een vrouwelijk duo, jeetje dat was gewoon vals. Wij en ook andere gasten zijn er voor weg gelopen.

With partner, November 2013
"Heerlijk rustig"translate
BK

11/26/2013 Heerlijk hotel met goede service Wij hadden een grote kamer met kitchenette, ontbijten deden we buiten op ons balkonnetje met zeezicht. Beetje jammer dat de gasten voor 95% bestonden uit Duitse 70+'ers, maar daardoor wel heerlijk rustig, geen gillende kinderen. Het hotel heeft een gratis shuttlebus naar Funchal en als je een auto huurt kun je in een dag het eiland rondcrossen. Wij vonden het wel jammer dat er in de directe omgeving van het hotel amper restaurantjes waren, maar na een beetje zoeken en ontdekken lukt dat prima. Schoonmaak was super, medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn vriend was jarig tijdens ons verblijf en op verzoek hebben ze een klein verjaardagstaartje gemaakt. Bij het uitchecken bleek dat service te zijn en hoefde ik nergens voor te betalen. Super! Alleen de bedden waren superhard en lagen voor geen meter..

With partner, September 2013
"Prima hotel!Zeker aan te raden."translate
heer Teunissen

09/18/2013 Twee weken in een apartement doorgebracht.Zeer luxe en ruim ingericht.Prima bedden,badkamer en keuken.

"Prima vertoeven"translate
T.esveld

09/10/2013 Zijn net terug van twee weken in dit hotel.
Hotel krijgt op zoover een gemiddelde van 8.5 dit vinden wij terecht.
Service,maaltijden,ligging ruim voldoende, maar de kamers zijn bovengemiddeld goed, ruim, schoon en netjes.
Het weer op madeira is wat minder zon gevoelig vinden wij niet erg
Het is een mooi eiland, groen en je kan er mooie levada wandelingen maken.
Vergeet ook vooral Funchal niet te bezoeken en dan vooral niet vergeten de kabelbaan te nemen, prachtig uitzicht.
Ontzettend veel eetgelegenheden en kleine straatjes.
Wij waren blij dat we niet in de hotel zone verbleven van Funchal, wat een hotels zeg, leek wel benidorm absoluut niet gezellig.
Voor degene die nog moeten gaan.
Veel plezier.

With partner, September 2013
"Geweldig hotel"translate
j a de jong

09/22/2013 prima hotel, schone kamers, prima schoongemaakt, vriendelijke personeel niets was te veel. mooie omgeving, gratis met hotelbus naar Funchal daar genoeg te zien en te beleven. oa met dubbeldekkerbus, gondel.

With partner, 2013
"Fijn hotel met vriendelijk personeel"translate
bartaaldering_1

08/24/2013 mooie kamers, uitstekend schoon, vriendelijk personeel: kortom uitstekende vakantie gehad.

Het ontbijt is prima, maar het diner in het buffetrestaurant is niet best. Smakeloos en erg zout. Zelfs de BBQ was slecht.

With partner, August 2013
"Helaas last van overboekingen"translate
Marjan

09/20/2013 Helaas last gehad van overboekingen en hadden ze niet de 2 kamerappartement die we geboekt hadden, wel hadden ze een kleine kamer voor ons zonder keuken voor zes dagen daarna hadden ze wel een 2 kamerappartement . Ter compensatie kregen we dan 3 dagen ontbijt en diner. Uiteraard gingen we hier niet mee akkoord. Toen hadden ze wel een grotere kamer voor ons echter wel weer zonder keuken, na overleg hebben we dit maar geaccepteerd wel dan met 6 dagen ontbijt en diner. Maar toch een domper als je na een lange reis en maanden verheugd hebt op een mooi groot appartement je hiermee geconfronteerd wordt. Er waren meerder stellen die ook te maken hebben gehad met overboeking van verschillende reisorganisaties,fout van de organisatie van FVO dus. Volgens onze hostes had ze dit nog nooit eerder meegemaakt, maar wij ontmoeten later Hollanders die dit probleem vorig jaar hadden gehad. Verder prima complex wat er erg mooi uitziet . Vriendelijk/ behulpzaam personeel achter de balie .

With partner, August 2013
"Fantastisch hotel in een erg rustige plaats"translate
Jeroen

08/26/2013 Zojuist thuis gekomen na een verblijf van 11 dagen in dit fantastische hotel. Wij hadden een kamer met zij-zeezicht geboekt, maar als ze dit als zeezicht hadden verkocht hadden we het ook geloofd. Echt een prachtige kamer op de 3e verdieping met perfect uitzicht op de zee. Het balkon was wel aan de kleine kant. Over de kamer zelf; bed was heerlijk, mooi ruime badkamer incl. douche en er was een koelkast aanwezig.
Aangezien we half pension hadden geboekt elke keer het ontbijt en avondeten in het hotel genuttigd. Elke dag in de week een ander buffet en het was heerlijk. Eens per maand organiseert het hotel een BBQ en ook deze was meer dan uitstekend. Personeel in het restaurant was erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad van het hotel was met zout water. De zee was veel te ruw om in te zwemmen.
Nadeel was dat het hotel op een locatie lag waar weinig te doen is.. Voor 2 euro 15 ben je met lijnbus 155 binnen 45 min. in Funchal. Bus van hotel dient gereserveerd te worden!

With partner, 2013
"Een fijne bestemming om helemaal te relaxen"translate
Evelien

08/15/2013 Een mooi hotel met zeer goede service. Het personeel is vriendelijk, bekwaam en beheerst de talen. Wij zijn hier een week geweest en hebben een aantal dagen aan het zwembad gelegen. Zo nu en dan wat eten en drinken gehaald bij de Poolbar. Ook hebben we met de auto over het eiland gereden.

De locatie is wat afgelegen, zo zijn er weinig restaurantjes in de buurt. Daarom kozen wij ervoor om lekker (!) bij het hotel te eten. Er zijn 3 restaurants met elk een eigen menu (buffet, a la carte en zo nu en dan een bbq of een andere actie). Er zijn verschillende acties voor deze restaurants (3 avonden voor 75 euro of 6x eten=5x betalen). Het smaakt prima overal. 's Avonds in de bar wordt er gezorgd voor wat muziek en kan er lekker rustig wat gedronken worden of gedanst.

Met een auto kan je vanaf dit hotel overal komen. Het personeel wil je graag helpen met o.a. de route en/of het huren van de auto of het bellen voor een taxi.

Wij zouden hier zeker terugkomen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?