Arrival date
Departure date
From € 59
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Four Views Oasis****
Reviews Aparthotel Four Views Oasis****
Canico de Baixo, P-9125-024, Caniço (de Baixo)

Would you like to know what to expect on your vacation in Aparthotel Four Views Oasis****? Then have a look at the reviews of Aparthotel Four Views Oasis**** in Caniço (de Baixo), written by other travelers.
Aparthotel Four Views Oasis scores a 8.6 out of 10, based on 228 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Aparthotel Four Views Oasis****? Have a look at the reviews of Aparthotel Four Views Oasis**** in Caniço (de Baixo), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 371 vacation photos of Aparthotel Four Views Oasis**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Four Views Oasis**** Caniço (de Baixo). You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

8.7
With partner, September 2014
"Herhaling...Zeer goed hotel!"translate
Peelen

09/25/2014 Zeer goed hotel in echt alles! Personeel verdient een pluim!!

With partner, September 2014
"Prachtig en ruim appartement"translate
mevrouw Sijtsma-Kes...

09/23/2014 Geweldig gehad. Aanrader om een auto te huren om meer van dit prachtige eiland te zien. 2-k. app. is een ruime hotelkamer met prima bankstel en 2 fijne fauteuiltjes. Ook nog een eettafel met 4 mooie goedzittende stoelen. Grote slaapkamer met genoeg kastruimte en ook een ruime badkamer incl. fohn en bidet. Kookgelegenheid bestaat uit 2 inductie plaatjes met wat pannen. Voldoende voor de twaalf dagen dat we er waren maar echt uitgebreid koken gaat er niet makkelijk lukken. Wij namen meestal een warme lunch (goedkoper dan zelfde eten in de avond) en aten lekker op ons balkon (we hadden er 2!) een broodje of zoiets. Supermarktje is dichtbij, bij de rotonde

With partner, August 2014
"Voor herhaling vatbaar maar zonder de TO"translate
Jeannine
3.0

08/27/2014 Hotel is prima! vriendelijk personeel en super schoon en netjes. Paar kleine puntjes waren dat een veel gehoorde klacht was (inclusief wij zelf) dat er veel kamers overboekt zijn. Verder heeft het hotel een sevice (niet te boeken bij de TO) waarbij de gasten een vast ligbedje krijgen bij het zwembad. Een deel van de bedjes (de helft) is dus gereserveerd. Alleen 70% van deze mensen maken geen gebruik van deze service. Terwijl de rest opgepropt op de rest van de bedjes liggen (wel zuur als je dan tegen lege gereserveerde bedjes aan ligt te kijken). Slecht van de TO vonden wij de afwezigheid van de reisleiding ('Harry" was in geen velden of wegen te bekennen). Op de luchthaven schitterend door afwezigheid. Wel aanwezig op de dag van aankomst in het hotel om excursies te verkopen, die vervolgens niet doorgingen zonder dat ze worden afgemeld. Kortom Hotel OK. De TO doen we nooit meer.

Find more information about Aparthotel Four Views Oasis**** at:

With partner, 2014
"Suuper hotel, rustige plek, mooie locatie. "translate
ingrid 01

08/02/2014 Schoon hotel, vriendelijk personeel, busstop op loopafstand. Een tophotel.
Wij komen er al jaren.

With partner, July 2014
"Dit hotel is een echte aanrader"translate
Ronald Roozeboom

08/17/2014 Geweldig hotel met hele goede service. Zeer goede buffetten. Vriendelijk personeel. Het feit dat onze studio dubbel geboekt bleek te zijn werd op zeer goede wijze opgelost. We kregen ruime 2 persoonskamer met zeezicht. Als compensatie drankjes van het huis bij het diner gedurende ons verblijf, gebruik van de minibar en twee gratis massages, kortom het werd prima opgelost. We hebben er een fantastische tijd gehad.

With partner, 2014
"Fantastisch"translate
R.Witter

07/29/2014 Wij waren er van 15/6 tot 26/6 2014.
Mooi en rustig gelegen.
Met een prachtige ligging, alle kamers hebben zijzeezicht.
Goede Service van het personeel.
We vonden het eten gewoonweg super van kwaliteit, zowel het ontbijt als het avond eten.
De schoonmaak was erg geweldig.
We komen woorden tekort en komen zeker volgend jaar terug.
R. Witter.

Family with young children, July 2014
"Slechte service bij aankomst"translate
Fam. Bhikhie
1.0

07/15/2014 Op 6 juli 201 aangekomen met mijn gezin. Bij het inchecken te horen gekregen, dat was om 09.30 uur, dat het ongeveer 45 minuten nog zou duren voordat onze kamer klaar zou zijn. Om 10.30 uur sta ik aan de balie om te vragen of de kamer al klaar is. Met excuus te horen gekregen dat het nog ongeveer 15 minuten gaat duren. Ok. Om 11.15 meld ik me weer en de kamer was nog steeds niet klaar. Krijg ik te horen dat ik me niet zo moet opdringen en elke keer vragen wanneer de kamer klaar is. Moet niet gekker worden dacht ik en ging de discussie aan omdat ondertussen mijn zoontje van 1,5 jaar een spuitluier had gekregen en helemaal onder de stront zat incl. mijn vrouw. Ik kreeg te horen dat normaliter de hotelkamer vanaf 12.00 uur beschikbaar zijn voor iedereen en dus niet elke keer moet terug komen. ik liet zien in welke staat mijn zoontje en vrouw was op dat moment, krijg je antwoord: I'm sorry for you. Hele slechte service!! Vervolgens de hele vakantie negeert ze je.

With partner, May 2014
"Tweede thuis met een vriendelijke familie"translate
Pieter

05/29/2014 Wij zijn zojuist teruggekomen. Wij verbleven voor de 15e keer in een superior kamer. Goede bedden, schoon, iedere dag schone handdoeken, extra handdoek voor zwembad. aantal jaren geleden gerenoveerd. Zeer vriendelijke mensen. Rustige omgeving, mooie boulevard, restaurantjes en supermarktje op loopafstand. Er is ook eens shopje in hotel waar je voor dezelfde prijs alles kunt kopen.

With partner, January 2014
"25 prachtige dagen"translate
Hans

04/04/2014 Van een langdurig verblijf genoten (25 dgn.) in Four Vieuws Oasis.
Van de 25 dgn, maar 3 dagen slecht weer gehad.(Lucky)
We hadden een superior kamer met een vrij uitzicht over de oceaan.
Van de half pensioen boeking hebben we geen moment spijt gehad.
Het eten was zonder meer goed met een uitstekend onbijt,alleen de jus 'd orange was niet te pruimen,jammer.(Vers geperst en het was helemaal perfect geweest.)
Madeira is een parel in de oceaan,een prachtig eiland zonder schoorstenen en moskeeën.De natuur is ook in februari uitzonderlijk mooi.Reisduur 27 jan.t/m 20 febr.

With partner, December 2013
"Prima plek en prima hotel voor een korte vakantie"translate
wyfotografie

01/01/2014 Dit prima hotel is een goede uitvalsbasis voor tripjes over het eiland. Het ligt net buiten de drukte van Funchal, maar met bus of huurauto is alles goed bereikbaar. Personeel is vriendelijk, de kamers zijn lekker ruim en zien er keurig uit. We hebben 1x in het hotel gegeten en dat was ook oké. De prijs/kwaliteit is wat minder gunstig dan als je ergens een restaurantje neemt, maar 't is oké.
Puntje van kritiek is niet de kwantiteit, maar wel de kwaliteit van de entertainment. Dit is echt van een zeer hoog midi-gehalte en lekker veel galm in de zanginstallatie, zodat het nog wat lijkt. Kortom, het geeft een beetje toevoeging als je beneden wat gaat drinken, maar het is niet boeiend. Met name de laatste avond was er een vrouwelijk duo, jeetje dat was gewoon vals. Wij en ook andere gasten zijn er voor weg gelopen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What is most important to you when choosing a city break?