Arrival date
Departure date
From € 109
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Grand Union Executive****
Reviews Hotel Grand Union Executive****
Miklosiceva 1, 1000, Ljubljana

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Grand Union Executive****? Then have a look at the reviews of Hotel Grand Union Executive**** in Ljubljana, written by other travelers.
Hotel Grand Union Executive scores a 8.7 out of 10, based on 6 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Grand Union Executive****? Have a look at the reviews of Hotel Grand Union Executive**** in Ljubljana, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 21 vacation photos of Hotel Grand Union Executive**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Grand Union Executive**** Ljubljana. You can be the first to add a review.

There are 6 reviews of Grand Union Executive****

9.5
9.3
8.5
Friends, October 2014
"Beste plek voor een weekendje Ljubljana"translate
van der Vleuten

10/13/2014 Normaal geef ik nooit mijn beoordeling bij Zoover, maar kon het nu niet laten te vermelden wat een fantastisch hotel dit is. Naast de gastvrijheid en uitstekende grote, nette kamers is de ligging optimaal. Binnen 100 meter sta je midden in het hartje van Ljubljana. Natuurlijk kan het altijd nog goedkoper, maar tip van mijn kant, ga niet beknibbelen op 30-40 euro/nacht als je op deze plek kunt slapen.

With partner, July 2011
"Prima hotel"translate
sanderfaas

08/14/2011 Onverwacht een nachtje verbleven omdat Kroatië mensen die hun paspoort vergeten niet binnenlaat ;-) Prima hotel met goede bedden en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Het ligt in het centrum van Ljubljana, dus een goede plek om de stad te bezichtigen.

Business trip, Febuary 2010
"Goed gelegen en kamers met lange bedden"translate
Jan Lamers

02/27/2010 Voor het eerst in een hotel gelogeerd met standaard 220 cm lange bedden. Voor iemand van 2m lang is dat een verademing. Waarom doen niet alle hotels dit?
De kamers ware goed verzorg en het hotel heeft ook gratis internet (geen wifi, maar wanneer jezelf geen kabel hebt, krijg je die van het hotel).
Hotel is centraal gelegen en hoewel ik er in februari was, kon ik mij wel een goede voorstelling maken hoe het in de lente en zomer is. Ljubljana heeft een mooi en gezellig centrum langs de rivier.

Find more information about Hotel Grand Union Executive**** at:

Group trip, 2009
"Vlak bij centrum"translate
Claude

08/08/2010 Beetje onpersoonlijk hotel. Eerder businessgericht. Centraal gelegen in centrum Ljubljana

Business trip, July 2008
"Een geweldig hotel !"translate
Andre

07/10/2008 Een geweldig hotel op loopafstand van het oude centrum van Ljubljana. Heerlijk genoten van de sfeer, de rust, het buitenleven op de vele terrasjes in het centrum.

Anton Kers

02/17/2006 Zeer goed hotel gelegen midden in de stad.Kamers netjes en comfortabel. Ontbijtbuffet goed. Union Business is wordt meestal door de zaken reiziger geboekt. De drie hotels liggen aan elkaar en zijn met elkaar verbonden.

What annoys you the most on the ski slopes?