Arrival date
Departure date
From € 201
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Fuerte Conil****
Reviews Hotel Fuerte Conil****
C. Playa de la Fontanilla s/n, E-11140, Conil de la Frontera

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Fuerte Conil****? Then have a look at the reviews of Hotel Fuerte Conil**** in Conil de la Frontera, written by other travelers.
Hotel Fuerte Conil scores a 9.0 out of 10, based on 53 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Fuerte Conil****? Have a look at the reviews of Hotel Fuerte Conil**** in Conil de la Frontera, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 64 vacation photos of Hotel Fuerte Conil**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Fuerte Conil**** Conil de la Frontera. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 next

There are 53 reviews of Fuerte Conil****

8.8
8.8
8.7
8.5
8.2
With partner, May 2014
"Geweldig hotel, zeker een aanrader!"translate
Van den Bogaardt

05/27/2014 Een heel mooi hotel! Schoon, ligging is goed, voldoende ligbedden, prima service, mooie kamers en vooral zeer vriendelijk personeel, niets was teveel. Het ontbijt- en dinerbuffet was zeer goed. Bij binnenkomst werd je elke keer direct begeleid naar een tafel en werd je snel bediend van drankjes. D.m.v. een borg kun je gebruik maken van strandlakens. Het dorpje zelf ligt op loopafstand met een klein gezellig centrum. Zeer de moeite waard om naar toe te gaan, zeker ook vanwege de tripmogelijkheden naar bijvoorbeeld Sevilla, witte dorpjes, Cadiz, etc.. Zeker een aanrader!

With partner, July 2013
"Ideale plek om tot rust te komen"translate
siemerink

08/18/2013 Een hotel met buitengewoon aardig, vriendelijk en competent personeel. Het is er heel schoon, het eten is lekker en gezond en er zijn genoeg ligbedden bij de pool aanwezig. Het publiek is gemengd met een groot aandeel Spanjaarden. In tegenstelling tot het ernaast liggende hotel werden deze in dit hotel niet 'beter gehandeld' dan Nederlandse of Duitse gasten. Er was niets wat ons tegenviel of niet aan onze verwachting kon voldoen.

With partner, June 2013
"Fantastisch hotel en omgeving!!!"translate
Wilma Zwarts

06/30/2013 Erg schone en mooie hotelkamer met uitzicht op zwembad, zee en de tuin a la paradijs (zeezicht betaal je extra voor maar is zeker de moeite waard)! Elke dag wordt je hotelkamer grondig schoongemaakt. Las bij andere beoordelingen dat er douchegordijnen waren, maar wij hadden een glazen afscheiding. Badkamer erg prettig. Was mijn vergrootspiegel vergeten en tot mijn verbazing hing er eentje in de badkamer!! Ontbijt/diner buffet, we wisten niet wat we mee maakten. Wat een keuze!! En alles echt heel erg lekker en vers. Personeel: erg vriendelijk en behulpzaam. Prachtige omgeving (natuur). Voor kinderen onder de 4 jaar prima geschikt, maar ik kan me voorstellen dat kids het hier saai vinden. Maar wij vonden het juist heerlijk rustig. Wij hadden huurautootje inclusief. Dat is heerlijk, kan je lekker zelf de omgeving verkennen. Wij zijn naar Sevilla geweest, ben in heel wat steden geweest tijdens mijn vakantie, maar vond Sevilla wel een van de mooiste steden!! Wij vonden het FANTASTISCH!!!!

Find more information about Hotel Fuerte Conil**** at:

With partner, June 2013
"Perfect hotel !"translate
J.Spil

06/29/2013 Heerlijk hotel voor mensen die van rust en luxe houden. Perfecte ligging buiten het gezellige dorp (waar overigens veel te doen is). Ruime hotelkamers die prima schoongehouden worden. S'ochtends prima ontbijt met ruime keuze. Voor gezinnen is dit misschien niet de beste keuze aangezien er voor kinderen, buiten de zee en het zwembad, niet heel veel te doen is. Echt een aanrader !

With partner, September 2012
"Mooi hotel in Moorse stijl, goede buffetten"translate
Vandersteene

10/14/2012 Gelegen aan de zee en het strand, zeer mooie tuin met zwembaden en jacuzzi. Zeer gevarieerde buffetten, je kan ook buiten eten.
Iedere avond varieté of live muziek.

Family with young children, August 2012
"Genoten!"translate
Betty

10/07/2012 Dit is een heel goed 4 sterren hotel. Eten is super, kamer schoon en het personeel vriendelijk. Lekker laat in de avond eten, het Spaanse ritme pak je hier zo op!
Voor kinderen genoeg te doen alleen geen Nederlandse kinderen. Het strand is echt geweldig, mooiste strand van Spanje! Het plaatsje Conil is heel gezellig en nog echt Spaans. Een aanrader is met de bus naar Cadiz te gaan. Prachtige stad!

Family with older children, July 2012
"Fantastische accommodatie!"translate
bluebonnet

07/16/2012 Stadje Conil supergezellig met veel restaurantjes, winkeltjes en spaans aandoend, geen massatoerisme a la Costa del Sol, stranden prachtig, wel altijd hoge golven en wat wind, maar verder zoooo heerlijk mooi! Hotel Fuerta Conil perfect qua ontbijt en diner, buffetten voor elk wat wils. Wij haden twee kids van 14 en 16 en eentje van drie jaar. Voor kleine kinderen is verder weinig animatie, wel een peuterbadje maar verder niets, maar personeel wel supervriendelijk tegen kleine kinderen. kamers heel schoon!

"Een goed hotel"translate
jeannet

08/31/2012 voor de derde keer in dit hotel het is nog steeds goed maar veelste veel kamers met tussen deur en nog een nadeel bedjes op het strand heel duur en doorgezakt en dan komen ze eerste week om 11 uur tweede week juli om half 11 kan je eindelijk stoel huuren 2 stoelen voor 14 euro echt belachelijk wel heerlijke vakantie gehad

With partner, June 2012
"Prachtige locatie, schitterend hotel, vriendelijk "translate
Robert Huizer

12/30/2012 Als er een andere directie is kom ik hier heel graag nog eens terug. De directeur vind het niet nodig om vóór 10.30 uur te beginnen met verhuur van (versleten) strandstoelen. Klachten nemen ze zeer serieus, als u maar niet over strand service klaagt. En die strandstoelen moet u maar voor lief nemen, al betaalt u 7 euro per dag ervoor.
Verder is dit een TOP hotel. De drankjes zijn wel flink geprijsd.

"Dit lijkt op het PARADIJS"translate
Robert Huizer
3.0

07/25/2012 Als de DIREKTIE nou ook nog uw klachten echt ter harte zou nemen, wil ik mijn beoordeling bijstellen. Uw preferenties, hebben zij NOOIT van gehoord. Zij doen daar dus niets mee! (ook niet als u van tevoren mailt/belt/faxt)
Zonnebedden op het strand € 7,00 p/st en vanaf 10.30 uur! TE DUUR dus.
Klagen helpt (nauwelijks) Receptie maakt regelmatig vervelende fouten.

1 2 3 4 5 6 next