Reviews Campsite Isabena**

2 August 2014

Isabena**
Reviews Campsite Isabena**
Ctra. a Vielha km 27, E-22482, La Puebla de Roda

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Isabena**? Then have a look at the reviews of Campsite Isabena** in La Puebla de Roda, written by other travelers.
Campsite Isabena scores a 8.4 out of 10, based on 39 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Isabena**? Have a look at the reviews of Campsite Isabena** in La Puebla de Roda, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 45 vacation photos of Campsite Isabena** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Isabena** La Puebla de Roda. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

There are 39 reviews of Isabena**

8.8
7.9
May 2014
"Prachtige, rustige familie-sfeer camping"translate
Josse
Sanitary

05/22/2014 Begin mei ben ik met mijn broer naar deze camping geweest met de tent en heb me prima vermaakt. De camping ligt in een prachtig dal met de nodige wandelroutes. De camping is goed bereikbaar gezien het landschap. Het personeel is erg vriendelijk en staat met plezier voor je klaar. Een shuttle in de boom hebben ze opgelost door de graafmachine erbij te pakken waarna mijn broer in de bak mocht staan om de shuttle te pakken. De camping bied genoeg activiteiten aan om je een aantal weken bezig te houden. Het eten varieert een beetje maar is doorgaans goed. De baguette is wat harder dan ik gewend ben maar daardoor niet minder lekker en ook de andere broodjes zijn erg lekker en vooral heet genoeg om je handen te branden dus verser ga je het niet krijgen.

Family with young children, August 2013
"Fijne Camping"translate
Familie_Himpe
Sanitary

09/03/2013 Wij verbleven 2 weken op Isabéna. De plaatsen zijn ruim met veel schaduw. Wij koezn ervoor om op het nieuwe veld te staan beneden waar geen schaduw is. Maar wat je ervoor in de plaats krijgt is super: uitzicht, rust, zowat een privé sanitairgebouw.
Alles is proper op de camping en de eigenaars zijn vrij vriendelijk. Er is ook geregeld kinderanimatie.
De omgeving is interessant.
Kortom: aanrader.

Family with young children, 2013
"Top camping"translate
Marc Bozon
Sanitary

08/03/2013 Pracht camping, gerund door een familie. Ligt mooi, veel schaduw, veel dingen te doen. Voor een familie met kids echt een aanrader!!

Family with older children, July 2013
"Camping met veel active en sportive mogelijkheden"translate
Nathalie Biemans
Sanitary

10/23/2013 De omgeving van de camping dit jaar behalve met de motor, te voet en te paard ook vanuit de lucht gezien. Vanuit de camping is er de mogelijkheid een rondvlucht te maken met een helicopter.
De muziek avonden zijn uniek en erg gezellig. Een leuke camping met veel gezelligheid en een goede sfeer.
Wij gaan zeker volgend jaar weer terug naar camping isabena.
Onze kinderen willen niet anders!

Family with older children, July 2013
"Goede camping in prachrige streek"translate
Stijn & Inge
Sanitary

08/12/2013 Camping Isabena is een aanrader! Mooie schaduwrijke kampeerplekken, zeer klantvriendelijke en hulpvaardige eigenaren/personeel, schitterende, niet toeristische omgeving, goede fiets-, wandel-, klim-, water- en motoractiviteiten. We houden van afwisseling in onze vakantiebestemmingen, maar gaan hier zeker vaker terug.

With partner, July 2013
"Super camping !!"translate
Lamy
Sanitary

08/10/2013 Le camping Isabena est très bien situé dans la vallée. Il y a de magnifiques sites à explorer autour. Les emplacements sont suffisamment grands et bien ombragés. L'accueil y est très agréable et très rapidement, nous nous sommes sentis chez nous. Avis aux gourmets : la soirée buffet tapas est inoubliable.... L'ambiance est très familiale, le rapport qualité-prix excellent. Nous y sommes arrivés par hasard mais désormais nous recommandons ce camping à tous ceux qui souhaitent passer des vacances reposantes, sportives et familiales. Les propriétaires sont aux petits soins !!

With partner, July 2013
"Heerlijke, familiale camping"translate
Heidi Naert
Sanitary

08/06/2013 Wij hebben een ontspannen vakantie achter de rug, zeker dankzij de leuke camping, het vriendelijke onthaal.
Het sanitair wordt meermaals per dag gepoetst.
De eigenaars van de camping staan altijd klaar om van alles voor je te regelen : wandeltochten, paardrijden, motortochten, ...
Dit is een camping waar wij zeker nog heen zullen gaan.

Family with young children, July 2013
"Ontzettend leuke camping"translate
Jitske
Sanitary

07/22/2013 We hebben een top vakantie gehad en vooral onze dochter van bijna 7. Mooie omgeving, heerlijk zwembad, leuke speelgelegenheden. Veel nederlanders en belgen waardoor veel speelkameraadjes voor de kinderen.
Mooi weer, alleen 's avonds vaak onweer. Dat was niet overdag dus maakte het niet uit. Volgend jaar waarschijnlijk weer.

With partner, June 2013
"Prachtige camping"translate
stapelkmp
Sanitary

07/16/2013 Na 2 weken een prima verblijf te hebben gehad, kreeg mijn man een vervelend ongeluk en brak hierbij een paar ribben, met de verzekering werd alles prima geregeld voor de terug reis met vliegtuig, maar de verzorging en de hulp van de mensen van de camping waren helemaal geweldig. we moesten twee maal naar de huisarts en tweemaal naar het ziekenhuis in Babastro en werden wij door hun gehaald en gebracht en hielpen zij met tolken. Ook konden wij zonder problemen langer blijven en regelmatig werd er gevraagd of we iets nodig hadden. Onze motor werd prima ondergebracht en in het najaar komen wij hem ophalen en gaan wij zeker verder genieten op camping Isabena

Family with young children, 2013
"Un sitio fantastico, muy recomendable!!"translate
Nico
Sanitary

05/11/2013 Hemos pasado unos dias estupendos en el camping con la familia. El camping tiene buenas, modernas y limpiaz instalaciones. El entorno del camping es maravilloso y perfecto para hacer actividades, como senderismo o montar a caballo (caballos del camping). La familia que lleva el camping es muy hamable y hospitalaria y me ha molestado ver comentarios negativos de españoles, que parece ser, les molesta de que la familia y el personal del camping hablen distintos idiomas (aleman, ingles). Nuestra experiencia fue muy agradable y buena.

1 2 3 4 next