Arrival date
Departure date
From € 41
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Xon's Playa***
Reviews Aparthotel Xon's Playa***
Avenida Pompeu Fabra s/n, E-17487, Empuria Brava

Would you like to know what to expect on your vacation in Aparthotel Xon's Playa***? Then have a look at the reviews of Aparthotel Xon's Playa*** in Empuria Brava, written by other travelers.
Aparthotel Xon's Playa scores a 7.5 out of 10, based on 52 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Aparthotel Xon's Playa***? Have a look at the reviews of Aparthotel Xon's Playa*** in Empuria Brava, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 33 vacation photos of Aparthotel Xon's Playa*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Xon's Playa*** Empuria Brava. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 next

7.2
Group trip, July 2013
"Aanrader!"translate
Nicky

08/03/2013 Voordat we naar Spanje vertrokken, lazen we eerst wat beoordelingen. Daar schrokken we soms wel een beetje van, wat waren sommige slecht zeg! Achteraf gezien ben ik erg blij dat we hier naartoe zijn gegaan, ik heb geen enkel punt van kritiek. Alles was prima, het eten was er lekker, er was voor ieder wel wat wils. Er is een zwembad en het strand is 3 minuutjes lopen. Er is (Nederlandstalige) animatie voor de kleinere kinderen, en er zijn veel leuke winkeltjes om eens lekker langs te wandelen. We hadden een balkon met uitzicht op de zee. De service was erg goed, het personeel sprak voldoende Engels om je verder te kunnen helpen. Onze kamers werden elke dag schoongemaakt en er werden elke dag schone handdoeken neergelegd. Toen we aankwamen merkten we dat de kookplaat kapot was, en de volgende dag kwam de klusjesman langs om hem weer te maken. Ik ben erg tevreden over Xon's Playa, en ik wil er zeker nog eens naartoe! Een echte aanrader!

With partner, July 2013
"FAMILIEHOTEL"translate
KARINVANVELTHOVEN

07/10/2013 Groot hotel, zeer grote inkomhal met zithoek.
Middelgroot, proper zwembad met ruime plaats voor ligstoelen en parasols.
Ruim en proper appartement, met aparte slaapkamer.
Middelgrote badkamer met bad + douche, douchekop is dringend aan vernieuwing toe.
Interieur van appartement is verouderd maar nog steeds praktisch, zonder al te veel slijtage.
Groot terras met 2 stoelen.
Heel oude, kleine tv met onzuiver beeld (sneeuw) en beperkt aantal kanalen.

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt- en avondbuffet met ruime keuze.

Hotel is gelegen op 100 meter van het strand en de boulevard.
Ruime openbare parking maar deze is betalend
van 08h00 tot 20h00, van juni tem september.
Er worden heel snel boetes uitgeschreven, er lopen verschillende parkeerwachters rond

Personeel aan de receptie is meertalig en sommige zijn vriendelijk.
Personeel in het restaurant spreekt enkel spaans.

With partner, June 2013
"Topper"translate
Tineke en Jan

06/21/2013 Wat ik allemaal gelezen had zou dit de grootste fiasco worden. Integendeel. Voor wat je betaald zit je hier op de eerste rang. Wat een vriendelijkheid van het personeel. Ze proberen je allemaal te helpen waar kan. Ik weet niet wat de mensen thuis gewend zijn, maar het is zeker een adres om terug te komen. Schoon, goed eten , vriendelijk kortom alles. Voor een schappelijke prijs kun je geen 5 sterren accommodatie verwachten. Wij zijn zeer tevreden . Met een voldaan gevoel naar huis

Find more information about Aparthotel Xon's Playa*** at:

With partner, October 2012
"Prachtig uitzicht op zee"translate
heer Hulstein

10/10/2012 Goed hotel met een zeer goede prijs prestatie verhouding op loopafstand van strand en winkels.

Family with young children, August 2012
"Voor de tweede keer een goede vakantie gehad"translate
gert saskia jan

08/26/2012 Het is n gastvrije aparthotel. Goede schoonmaak. Lekker t luxe van n hotel en de vrijheid vaneen app. Leuke verassing bij aankomst....airco op de kamer....
Voor de tweede x een fijne vakantie.

Family with young children, July 2012
"Best leuk!"translate
Morris

07/26/2012 We hadden een positieve indruk van dit Aparthotel. De kamer was netjes en de kitchenette ook. Goede, dagelijkse schoonmaakt. Er waren nieuwe Airco's geplaatst en alles kennelijk net opnieuw geverfd waardoor alles fris oogde. We hebben geen geluidsoverlast gehad. 's Avonds is er soms animatie maar dat hoort erbij, dus tot circa 23.30 u is er wel wat geluid. (niet iedere avond) Onze kids werden er gelukkig niet wakker van. De kinderanimatie voor jonge kinderen vonden we tegenvallen en de zaal niet gezellig. Het zwembad was nooit overvol en altijd bedjes beschikbaar. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Van enig toezicht leek overigens geen sprake. In onze tijd hebben we gelukkig geen vervelende dingen meegemaakt qua incidenten of baldadige badgasten. Het publiek was voornamelijk Spaans, Frans en een enkele Rus, NL en Belg. Geen Engelsen.

Jammer: het hotel leek op een foto van de reisorganisatie direct aan het strand te liggen maar dat is zeker niet het geval.Photoshop?

With partner, August 2011
"A & L Eindhoven"translate
A&L Eindhoven

08/18/2011 Hier geweest met vrienden en een kleintje. Redelijk kindvriendelijk. Balkons zijn in ieder geval veilig, kinderbadje klein en wat aan de diepe kant.

Hotel/appartement ligt vlakbij het strand. Het is erg groot en gehorig. Kamers zijn op zich goed (beetje gedateerd) en worden elke dag schoongemaakt.

Vind de prijs voor deze kwaliteit wat aan de hoge kant. 135 euro voor 6 persoons appartement of 110 euro voor 4 persoons appartement.

Friends, August 2011
"Correct"translate
Jacquin

09/17/2011 l'hotel est très bien situé, le bémol les chambres sans climatisation, parfois indispensable pendant des grosses nuits de chaleurs (absence totale de courants d'air même toutes les fenêtres ouverte). Ensuite le couchage est très spartiate pour 4 personnes il n'y a que 3 lits dont aucun est double. Le ménage est fait tous les jours les draps changés ainsi que les serviettes de bain, l'aspiration des sols et le passage de la serpilière est facultatif. Les employés sont sympathiques et pro la piscine est sympa avec son bar.

Group trip, July 2011
"Leuk"translate
Emma

07/26/2011 Xon's Platja Hotel in Empuria Brava is een prima hotel, voor als je met een groep op vakantie bent. Je kunt zelf koken in je kamer (appartement), waardoor je niet altijd uit eten hoeft. De ligging is ideaal: 5 minuten lopen van het strand en tegenover dè winkelstraat van Empuria Brava. Elke dag worden er in de kamer bedden opgemaakt en handdoeken verschoont, maar dingen zoals een koekenpan (er waren alleen twee kookpannen), een veger voor de douche en een stofzuiger ontbreken.
ER blijkt ook veel georganiseerd te worden voor kinderen, maar dit is buiten mijn leeftijdsklasse, dus hier heb ik niet echt op gelet. Alleen de muziek van kroegen en cafe's gaat wel tot 's avonds laat door.

Al met al is het hotel wel aan te raden om op vakantie te gaan en het stadje is ook aan te raden. Maar er zijn wel veel Nederlanders en andere toeristen, dus het echte Spanje is er moeilijk te vinden.

Friends, July 2010
"Fantastische vakantie gehad!"translate
mvdbeek

02/22/2011 In het hotel Xon's Playa hebben we het ontzettend naar onze zin gehad. De ligging is fantastisch, nog geen 5 minuten lopen van het strand. De service is goed, we hebben een aantal keer een probleem gehad met de pasjes die niet meer werkte, maar dat werd binnen no-time opgelosd. Ook hadden we een douche die niet doorliep, maar ook daar werd niet moeilijk over gedaan.

De supermarkt zat recht onder onze kamer, heel handig voor de nodige boodschapjes. We hadden uitzicht over de zee en over het stadje. Het zwembad stelt niet veel voor, maar met de zee zo dichtbij was dit geen enkel probleem.

1 2 3 4 5 6 next

What do you think of in-flight food?