Arrival date
Departure date
From € 45
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Xon's Playa***
Reviews Aparthotel Xon's Playa***
Avenida Pompeu Fabra s/n, E-17487, Empuria Brava

Would you like to know what to expect on your vacation in Aparthotel Xon's Playa***? Then have a look at the reviews of Aparthotel Xon's Playa*** in Empuria Brava, written by other travelers.
Aparthotel Xon's Playa scores a 7.5 out of 10, based on 55 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Aparthotel Xon's Playa***? Have a look at the reviews of Aparthotel Xon's Playa*** in Empuria Brava, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 33 vacation photos of Aparthotel Xon's Playa*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Xon's Playa*** Empuria Brava. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 next

8.5
Family with young children, July 2014
"Geld zeker waard."translate
Hein

07/28/2014 Na alle negatieve berichtgeving is Xon's playa ons meer als meegevallen. Het aparthotel is iets wat gedateerd maar men is druk bezig met renoveren en alles is netjes en schoon. Af en toe hangt er een deurtjes scheef maar je zegt het tegen de receptie en het is opgelost.
Het hotel bevind zich op 100 meter van het strand en heeft een eigen zwembad met voldoende bedden en stoelen.
Wij hadden voor € 300,- voor 4 personen half pension bijgeboekt en voor het geld is de keuze en de kwaliteit van het eten voldoende. We hadden geen 4 sterren restaurant hiervoor verwacht maar het ontbijt is hiervoor zeer uitgebreid en het avondeten bevat elke dag andere producten en meer als voldoende keuze.
De animatie doet zijn best en komt soms wat amateuristisch over maar is wel actief en de kinderen vinden het leuk. De taal hierin is geen probleem.
Kortom, je betaald niet te veel en je krijgt daarvoor voldoende terug.

Family with young children, July 2014
"Leuke vakantieplek, paar kleine minpunten"translate
Familie uit Ensched...

07/26/2014 Apart hotel Xons Platja in Empuria Brava heeft als beste pluspunt de ligging, perfect SCHUIN tegenover het prachtige nette schone (zeer brede en lange) zandstrand!Hotel zou wel een kleine renovatie kunnen gebruiken. Veel leuke kinderanimatie (onze kids 4+6jr vonden het geweldig). Personeel ook heel vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is geweldig, genoeg ligstoelen/parasols en perfect zicht op kids! Al met al, voor de prijs die wij hebben betaald: 9dagen 2 volw en 2 kids (700 euro) hebben we niets te klagen. Maar voor een reguliere hoogseizoen prijs zouden wij het absoluut niet waard vinden!!
Pluspunten:
-Links schuin tegenover het hotel een leuk toeristisch straatje met HEEL VEEL eettentjes en souvenir shopjes. En zeker ook qua prijs kun je voor heel weinig goed eten (chinees Nieuw Peking(is 2e chinees, niet de 1e!!) een echte aanrader voor weinig geld heerlijk en veel eten!!!)
-Supermarkt onder complex & ALdi/Lidl dichtbij
-Dorp Roses is aanrader voor avond boulevard wandeling!

Group trip, July 2013
"Aanrader!"translate
Nicky

08/03/2013 Voordat we naar Spanje vertrokken, lazen we eerst wat beoordelingen. Daar schrokken we soms wel een beetje van, wat waren sommige slecht zeg! Achteraf gezien ben ik erg blij dat we hier naartoe zijn gegaan, ik heb geen enkel punt van kritiek. Alles was prima, het eten was er lekker, er was voor ieder wel wat wils. Er is een zwembad en het strand is 3 minuutjes lopen. Er is (Nederlandstalige) animatie voor de kleinere kinderen, en er zijn veel leuke winkeltjes om eens lekker langs te wandelen. We hadden een balkon met uitzicht op de zee. De service was erg goed, het personeel sprak voldoende Engels om je verder te kunnen helpen. Onze kamers werden elke dag schoongemaakt en er werden elke dag schone handdoeken neergelegd. Toen we aankwamen merkten we dat de kookplaat kapot was, en de volgende dag kwam de klusjesman langs om hem weer te maken. Ik ben erg tevreden over Xon's Playa, en ik wil er zeker nog eens naartoe! Een echte aanrader!

Find more information about Aparthotel Xon's Playa*** at:

With partner, July 2013
"FAMILIEHOTEL"translate
KARINVANVELTHOVEN

07/10/2013 Groot hotel, zeer grote inkomhal met zithoek.
Middelgroot, proper zwembad met ruime plaats voor ligstoelen en parasols.
Ruim en proper appartement, met aparte slaapkamer.
Middelgrote badkamer met bad + douche, douchekop is dringend aan vernieuwing toe.
Interieur van appartement is verouderd maar nog steeds praktisch, zonder al te veel slijtage.
Groot terras met 2 stoelen.
Heel oude, kleine tv met onzuiver beeld (sneeuw) en beperkt aantal kanalen.

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt- en avondbuffet met ruime keuze.

Hotel is gelegen op 100 meter van het strand en de boulevard.
Ruime openbare parking maar deze is betalend
van 08h00 tot 20h00, van juni tem september.
Er worden heel snel boetes uitgeschreven, er lopen verschillende parkeerwachters rond

Personeel aan de receptie is meertalig en sommige zijn vriendelijk.
Personeel in het restaurant spreekt enkel spaans.

With partner, June 2013
"Topper"translate
Tineke en Jan

06/21/2013 Wat ik allemaal gelezen had zou dit de grootste fiasco worden. Integendeel. Voor wat je betaald zit je hier op de eerste rang. Wat een vriendelijkheid van het personeel. Ze proberen je allemaal te helpen waar kan. Ik weet niet wat de mensen thuis gewend zijn, maar het is zeker een adres om terug te komen. Schoon, goed eten , vriendelijk kortom alles. Voor een schappelijke prijs kun je geen 5 sterren accommodatie verwachten. Wij zijn zeer tevreden . Met een voldaan gevoel naar huis

With partner, October 2012
"Prachtig uitzicht op zee"translate
heer Hulstein

10/10/2012 Goed hotel met een zeer goede prijs prestatie verhouding op loopafstand van strand en winkels.

Family with young children, August 2012
"Voor de tweede keer een goede vakantie gehad"translate
gert saskia jan

08/26/2012 Het is n gastvrije aparthotel. Goede schoonmaak. Lekker t luxe van n hotel en de vrijheid vaneen app. Leuke verassing bij aankomst....airco op de kamer....
Voor de tweede x een fijne vakantie.

Family with young children, July 2012
"Best leuk!"translate
Morris

07/26/2012 We hadden een positieve indruk van dit Aparthotel. De kamer was netjes en de kitchenette ook. Goede, dagelijkse schoonmaakt. Er waren nieuwe Airco's geplaatst en alles kennelijk net opnieuw geverfd waardoor alles fris oogde. We hebben geen geluidsoverlast gehad. 's Avonds is er soms animatie maar dat hoort erbij, dus tot circa 23.30 u is er wel wat geluid. (niet iedere avond) Onze kids werden er gelukkig niet wakker van. De kinderanimatie voor jonge kinderen vonden we tegenvallen en de zaal niet gezellig. Het zwembad was nooit overvol en altijd bedjes beschikbaar. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Van enig toezicht leek overigens geen sprake. In onze tijd hebben we gelukkig geen vervelende dingen meegemaakt qua incidenten of baldadige badgasten. Het publiek was voornamelijk Spaans, Frans en een enkele Rus, NL en Belg. Geen Engelsen.

Jammer: het hotel leek op een foto van de reisorganisatie direct aan het strand te liggen maar dat is zeker niet het geval.Photoshop?

With partner, August 2011
"A & L Eindhoven"translate
A&L Eindhoven

08/18/2011 Hier geweest met vrienden en een kleintje. Redelijk kindvriendelijk. Balkons zijn in ieder geval veilig, kinderbadje klein en wat aan de diepe kant.

Hotel/appartement ligt vlakbij het strand. Het is erg groot en gehorig. Kamers zijn op zich goed (beetje gedateerd) en worden elke dag schoongemaakt.

Vind de prijs voor deze kwaliteit wat aan de hoge kant. 135 euro voor 6 persoons appartement of 110 euro voor 4 persoons appartement.

Friends, August 2011
"Correct"translate
Jacquin

09/17/2011 l'hotel est très bien situé, le bémol les chambres sans climatisation, parfois indispensable pendant des grosses nuits de chaleurs (absence totale de courants d'air même toutes les fenêtres ouverte). Ensuite le couchage est très spartiate pour 4 personnes il n'y a que 3 lits dont aucun est double. Le ménage est fait tous les jours les draps changés ainsi que les serviettes de bain, l'aspiration des sols et le passage de la serpilière est facultatif. Les employés sont sympathiques et pro la piscine est sympa avec son bar.

1 2 3 4 5 6 next

You’ll find the friendliest people in: