Arrival date
Departure date
From € 68
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Estival Park****
Reviews Aparthotel Estival Park****
Cami del Reco 15, E-43481, La Pineda

Would you like to know what to expect on your vacation in Aparthotel Estival Park****? Then have a look at the reviews of Aparthotel Estival Park**** in La Pineda, written by other travelers.
Aparthotel Estival Park scores a 8.4 out of 10, based on 533 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Aparthotel Estival Park****? Have a look at the reviews of Aparthotel Estival Park**** in La Pineda, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 291 vacation photos of Aparthotel Estival Park**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Aparthotel Estival Park****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Estival Park**** La Pineda. You can be the first to add a review.

There are 533 reviews of Estival Park****

8.6
8.1
With partner, September 2011
"Een mooie plek om vakantie te vieren"translate
nee

09/27/2011 We zijn net terug en Estival Park is een mooi complex om naar toe te gaan we hebben er een fijne vakantie gehad.
Wij hadden een grote kamer met vide in het hotel,en er waren iedere dag schone badlakens en handdoekken.Er werd ook iedere dag schoongemaakt alleen op de gang stonk het verschrikkelijk.Het eten was ook goed maar de vrouwelijke bediening dat zijn allemaal zuurpruimen en volgens mij wordt er ook over de gasten gepraat want dat verstaat toch niemand.En je moest iedere dag in de rij staan om een tafel te krijgen of je moest al om 18.45 voor de deur gaan staan.De obers zijn ook zeer onvriendelijk ze moeten eigenlijk eens bij hun collega's in Turkije in de leer gaan dan konden ze eens zien hoe het moet.Maar russen hebben we er niet gezien en als ze er wel waren hebben we er niets van gemerkt.De shows vonden we zeer goed,en het strand fantastisch.Dus al met al vinden we het een aanrader (ondanks het personeel) om naar toe te gaan.

Family with young children, September 2011
"Russian hell in spain"translate
natasja
1.0

09/16/2011 was voorbereid (door gelezen recensie zoover) op een niet zo aardig ontvangst receptie..dit was uiteindelijk de meest gastvriendelijke plek in hotel...maarrrr..(zal het kort houden) begrijp absoluut niet wat mensen gewend zijn die dit hotel top vinden....het restaurant is ingericht ala oostduitsl (1ste aanblik van hotel beloofd wel wat,maar redden het totaal niet wat ze willen doen uitstralen)inrichting is sober en donker, restaurant te klein voor aantal mensen, staan rijen om binnen te komen....gaat pas om 20uur open, handig met kids NOT, maar ach minidisco begint ook pas om 2100..personeel zeer onbeschoft, niet engels sprekend en voornamelijk russisch.eten is vies smaakloos en vet,veel keus,maar echt vies!zwembad is spekglad op blote voeten,kids tot 3jr kunnen niet in speeltuin terecht, miniclub is meer soort creche.hotelkamer vergeven van rioollucht, aircofilter dikke koeklaag op,slechte schoonmaak, schimmel in badkamer en wow,die russen zijn vreselijke mensen!! Nooit meer!!!

With partner, September 2011
"Niet slecht voor zijn prijs"translate
neen

10/06/2011 Park II vemijden, personeel aan de receptie en bar onbeleefd. De vele Engelsen maken er een smeerboel van, in de loop van de ochtend zijn de gemeenschappelijke ruimten vies en vuil. Onze badkamer kon ook beter, vertoonde op verschillende plaatsen schimmel. Het eten lekker maar eentonig.
Zwembaden van alle drie de Parks zijn klein.

Find more information about Aparthotel Estival Park**** at:

Family with young children, September 2011
"Nog een keer!"translate
Natascha Streefkerk

09/15/2011 Wij (2 volwassenen en een zoontje van 3) hebben hier een geweldige tijd gehad. We hadden een appartement geboekt incl AI. Perfect. Dagelijks schoonmaak en wisseling handdoeken. Woonkamer ca 5 x 5 mtr. 3e bed in Slaapkamer geplaatst. Badkamer prima. Balkon met zonnescherm. Keuken prima. Handig om een kopje thee te zetten of lekker iets te drinken te bewaren in de koelkast. Appartement niet luxe maar wel schoon en netjes.
Volgende keer zouden we weer voor een appartement kiezen. Per appartementgroep heb je ook een eigen zwembad (zowel kinder- als diepbad). Altijd ligbedden en tot zonsondergang zon.
Eten goed.
Miniclub ok, leuke speeltoestellen (ballenbak en leuk speelgoed). Lijkt wel meer op een oppasservice dan een echte miniclub zoals gewend in andere hotels. Minidisco wel weer top!
Strand inderdaad lekker dichtbij. Op vrijdag markt naast het complex. Kapper in het hotel erg goed.

Kortom, voor herhaling vatbaar!

"Prima hotel"translate
Carla en Jeanet

09/22/2011 net terug van een prima vakantie in Estival Park waar mijn zus en ik 14 dagen zijn geweest.Prima hotel schoon aardig personeel lekker dicht bij het heerlijke strand .
Het eten was fantastisch helaas zijn er altijd mensen die wat te zeuren hebben en dat kon in dit geval niet aan het eten hebben gelegen .Er was van alles te kust en te keur.Zowel het ontbijt als middag en avond eten .En buiten de etenstijden was etr ook van alles te krijgen.Wij hebben het in elk geval prima gehad.

"Fijne vakantie gehad."translate
Levens

09/17/2011 Dit is een goed hotel, er kunnen dingen beter maar voor de prijs ,kwaliteit zeker voldoende.
Ruime kamers, maar het kan wel iets properder, er lagen nog haren van de vorige gasten.
Als je een " all in" hebt kan je eten en drinken van s'morgens 8.00 u tot s'avonds 23.30u.
Het meeste personeel is vriendelijk.
Wat heel leuk is,is dat er nederlandstalig personeel is.
Animatie, meestal het beste in het 3 de hotel, het eten is het beste in het 2 de hotel.
Al bij al toch wel een fijne vakantie gehad.
Dit hotel durf ik best aanraden.

Family with older children, August 2011
"Dit is echt voor herhaling"translate
Joke den Tuinder

08/15/2011 Voor het eerst dat we een Spanje een top all in hotel hadden. Service van pers was fantastisch, kamer en douche echt schoon. Zelfs 's avonds was het gezellig. Geen geruzie 's morgens met de bedjes van reserveren.Mijn man was jarig, en toen we 's avonds op de kamer kwamen stond er een wijnkoeler met champ met 3 glazen. Nooit meegemaakt aangezien hij altijd op vakantie jarig is. En omdat we met de auto waren , kregen we 3 lunchpakketten mee voor de terugreis. Zelfs het plaatsje La Pineda was erg gezellig, niet zo propvol als Salou. Nee dit Hotel krijgt van ons een pluim.

With partner, August 2011
"Wij zouden zo weer gaan!"translate
Björn & Lilian

09/09/2011 Wat ons (29jr en 21jr) betreft een top accommodatie (Estival Park 2). All-in formule is perfect, incl self-service voor snacks/drinken/ijs/koek. Restaurant is misschien op sommige tijdstippen te klein (kan een rij staan, komt ook door gasten die geen all-in hebben en eerst moeten betalen), maar in het restaurant zelf heb je er geen last van. Kwaliteit eten bijzonder goed met ruime keuze en dagelijkse variatie.
Strand is zeer dichtbij, maar bij zwembad is het goed vertoeven. Diepe zwembad is 1.50 tot 2m diep, dus misschien lastig voor beginnende zwemmers (kinderen).
Leuke animatie (dagelijks diverse sporten/spellen, 's avonds shows in alle drie de parken)! Tafeltennis en pool mogelijkheid.
Wij hebben heel erg genoten van onze vakantie! Lekker relaxed, doen waar je zin in hebt en eten/drinken waar je zin in hebt op elk moment van de dag (tot 23.30u).

Family with older children, August 2011
"Super !!!!"translate
Ing

08/20/2011 Het is een groot park, wij hadden een huisje ,erg oud,maar schoon, werd ook iedere dag schoongehouden,en de handdoeken aangevuld.
wasmachine erbij.
de aankomst was super geregeld wij waren met de auto,en mochten onze bagage evt in de bagageruimte zetten,om eerst te gaan eten(all incl),er werg gevraagd odf wij hulp nodig hadden met de bagage.
erge leuke animatie,geen verveling iig.
avonden gezellig, drankjes,bediening alles top.
de "vreetschuur" ach,,dat weet je nu eenmaal, iedereen heeft honger en in het begin moet je de humor er maar van inzien,iedereen loopt tegen elkaar aan,omdat iedereen alles wil proeven.
je word netjes bediend met de drankjes,alles is schoon,en en personeel vriendelijk.
het eten was wat aan de lauwe kant, maar zeg je daar wat van,komen ze wel met een oplossing, niet klagen maar dragen en vragen.
genoeg parkeer gelegenheid,achter een gesloten hek,8 euro p d.
schoon zwembad, en smorgens even rennen om je handdoek op een stoel te leggen

Family with young children, August 2011
"Absoluut 4* NIET waard"translate
Janine Maier
3.0

08/15/2011 Wij arriveerden met een huurauto. We werden volledig aan ons lot overgelaten met alle bagage, moesten zelf de weg maar zoeken op het mega terrein. Gevolg, moesten naar app. Park 1, kwamen pardoes over zwembad terrein aldaar en werden even direct door huismeester verrot gescholden.
Appartement is oud en alle is kapot. Stank bij binnenkomst door oud vies douchegordijn. Douchen kan niet, je moet de douche vasthouden want houder ontbreekt, schoonmaak lijkt nergens op, alleen vloer en badkamer wordt gedaan, aanrecht ed. wordt niet naar gekeken.
Eten is gaarkeuken, staat allemaal veel te lang ed. ook ontbijt is discutabel.
Personeel zeer onvriendelijk en spreekt werkelijk geen woord Engels oid. Zelfs bij receptie hebben ze moeite.
Overigens voor Russen is dit wel geregeld door Russisch personeel daar neer te zetten!? Zwembad moet je om een uur of 7 je bedje reserveren, liggen hele dag handdoeken ongebruikt!

Which country do you prefer driving in?