Arrival date
Departure date
From € 144
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Estival Park****
Reviews Aparthotel Estival Park****
Cami del Reco 15, E-43481, La Pineda

Would you like to know what to expect on your vacation in Aparthotel Estival Park****? Then have a look at the reviews of Aparthotel Estival Park**** in La Pineda, written by other travelers.
Aparthotel Estival Park scores a 8.3 out of 10, based on 527 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Aparthotel Estival Park****? Have a look at the reviews of Aparthotel Estival Park**** in La Pineda, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 279 vacation photos of Aparthotel Estival Park**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Aparthotel Estival Park****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Estival Park**** La Pineda. You can be the first to add a review.

There are 527 reviews of Estival Park****

8.6
8.1
8.2
Family with young children, September 2011
"Nog een keer!"translate
Natascha Streefkerk

09/15/2011 Wij (2 volwassenen en een zoontje van 3) hebben hier een geweldige tijd gehad. We hadden een appartement geboekt incl AI. Perfect. Dagelijks schoonmaak en wisseling handdoeken. Woonkamer ca 5 x 5 mtr. 3e bed in Slaapkamer geplaatst. Badkamer prima. Balkon met zonnescherm. Keuken prima. Handig om een kopje thee te zetten of lekker iets te drinken te bewaren in de koelkast. Appartement niet luxe maar wel schoon en netjes.
Volgende keer zouden we weer voor een appartement kiezen. Per appartementgroep heb je ook een eigen zwembad (zowel kinder- als diepbad). Altijd ligbedden en tot zonsondergang zon.
Eten goed.
Miniclub ok, leuke speeltoestellen (ballenbak en leuk speelgoed). Lijkt wel meer op een oppasservice dan een echte miniclub zoals gewend in andere hotels. Minidisco wel weer top!
Strand inderdaad lekker dichtbij. Op vrijdag markt naast het complex. Kapper in het hotel erg goed.

Kortom, voor herhaling vatbaar!

With partner, September 2011
"Prima hotel"translate
Carla en Jeanet

09/22/2011 net terug van een prima vakantie in Estival Park waar mijn zus en ik 14 dagen zijn geweest.Prima hotel schoon aardig personeel lekker dicht bij het heerlijke strand .
Het eten was fantastisch helaas zijn er altijd mensen die wat te zeuren hebben en dat kon in dit geval niet aan het eten hebben gelegen .Er was van alles te kust en te keur.Zowel het ontbijt als middag en avond eten .En buiten de etenstijden was etr ook van alles te krijgen.Wij hebben het in elk geval prima gehad.

With partner, September 2011
"Fijne vakantie gehad."translate
Levens

09/17/2011 Dit is een goed hotel, er kunnen dingen beter maar voor de prijs ,kwaliteit zeker voldoende.
Ruime kamers, maar het kan wel iets properder, er lagen nog haren van de vorige gasten.
Als je een " all in" hebt kan je eten en drinken van s'morgens 8.00 u tot s'avonds 23.30u.
Het meeste personeel is vriendelijk.
Wat heel leuk is,is dat er nederlandstalig personeel is.
Animatie, meestal het beste in het 3 de hotel, het eten is het beste in het 2 de hotel.
Al bij al toch wel een fijne vakantie gehad.
Dit hotel durf ik best aanraden.

Find more information about Aparthotel Estival Park**** at:

Family with older children, August 2011
"Dit is echt voor herhaling"translate
Joke den Tuinder

08/15/2011 Voor het eerst dat we een Spanje een top all in hotel hadden. Service van pers was fantastisch, kamer en douche echt schoon. Zelfs 's avonds was het gezellig. Geen geruzie 's morgens met de bedjes van reserveren.Mijn man was jarig, en toen we 's avonds op de kamer kwamen stond er een wijnkoeler met champ met 3 glazen. Nooit meegemaakt aangezien hij altijd op vakantie jarig is. En omdat we met de auto waren , kregen we 3 lunchpakketten mee voor de terugreis. Zelfs het plaatsje La Pineda was erg gezellig, niet zo propvol als Salou. Nee dit Hotel krijgt van ons een pluim.

With partner, August 2011
"Wij zouden zo weer gaan!"translate
Björn & Lilian

09/09/2011 Wat ons (29jr en 21jr) betreft een top accommodatie (Estival Park 2). All-in formule is perfect, incl self-service voor snacks/drinken/ijs/koek. Restaurant is misschien op sommige tijdstippen te klein (kan een rij staan, komt ook door gasten die geen all-in hebben en eerst moeten betalen), maar in het restaurant zelf heb je er geen last van. Kwaliteit eten bijzonder goed met ruime keuze en dagelijkse variatie.
Strand is zeer dichtbij, maar bij zwembad is het goed vertoeven. Diepe zwembad is 1.50 tot 2m diep, dus misschien lastig voor beginnende zwemmers (kinderen).
Leuke animatie (dagelijks diverse sporten/spellen, 's avonds shows in alle drie de parken)! Tafeltennis en pool mogelijkheid.
Wij hebben heel erg genoten van onze vakantie! Lekker relaxed, doen waar je zin in hebt en eten/drinken waar je zin in hebt op elk moment van de dag (tot 23.30u).

"Super !!!!"translate
Ing

08/20/2011 Het is een groot park, wij hadden een huisje ,erg oud,maar schoon, werd ook iedere dag schoongehouden,en de handdoeken aangevuld.
wasmachine erbij.
de aankomst was super geregeld wij waren met de auto,en mochten onze bagage evt in de bagageruimte zetten,om eerst te gaan eten(all incl),er werg gevraagd odf wij hulp nodig hadden met de bagage.
erge leuke animatie,geen verveling iig.
avonden gezellig, drankjes,bediening alles top.
de "vreetschuur" ach,,dat weet je nu eenmaal, iedereen heeft honger en in het begin moet je de humor er maar van inzien,iedereen loopt tegen elkaar aan,omdat iedereen alles wil proeven.
je word netjes bediend met de drankjes,alles is schoon,en en personeel vriendelijk.
het eten was wat aan de lauwe kant, maar zeg je daar wat van,komen ze wel met een oplossing, niet klagen maar dragen en vragen.
genoeg parkeer gelegenheid,achter een gesloten hek,8 euro p d.
schoon zwembad, en smorgens even rennen om je handdoek op een stoel te leggen

"Absoluut 4* NIET waard"translate
Janine Maier
3.0

08/15/2011 Wij arriveerden met een huurauto. We werden volledig aan ons lot overgelaten met alle bagage, moesten zelf de weg maar zoeken op het mega terrein. Gevolg, moesten naar app. Park 1, kwamen pardoes over zwembad terrein aldaar en werden even direct door huismeester verrot gescholden.
Appartement is oud en alle is kapot. Stank bij binnenkomst door oud vies douchegordijn. Douchen kan niet, je moet de douche vasthouden want houder ontbreekt, schoonmaak lijkt nergens op, alleen vloer en badkamer wordt gedaan, aanrecht ed. wordt niet naar gekeken.
Eten is gaarkeuken, staat allemaal veel te lang ed. ook ontbijt is discutabel.
Personeel zeer onvriendelijk en spreekt werkelijk geen woord Engels oid. Zelfs bij receptie hebben ze moeite.
Overigens voor Russen is dit wel geregeld door Russisch personeel daar neer te zetten!? Zwembad moet je om een uur of 7 je bedje reserveren, liggen hele dag handdoeken ongebruikt!

"Veel in kwaliteit ingeboet"translate
G. Janssens

08/24/2011 2 en 3 jaar terug zijn we er met de kids ook geweest. Toen was het eten er fantastisch! Nu, nog enigszinds aanvaardbaar, zeker niet slecht. Animatie is allesbehalve in vergelijking met toen. Fabio is hoofdanimator en bakt er niets van. De avondshows zijn meer een one man show van hem. Twee en drie jaar terug was dit stukken beter. Ik kijk met heimwee terug naar de tijd van hoofdanimator Gorge! Hij en zijn team waren top! Andere animatoren zoals Leo en Danielle waren echter wel super!

"Prima hotel"translate
J J B

09/04/2011 Fijne vakantie gehad, ondanks de dag van aankomst...
We kregen een kamer in gebouw 2 en dat was helemaal niks, omdat we tegenover de keuken zaten. Constant lawaai van vrachtwagens (die goederen kwamen afleveren, containers werden geleegd e.d ). Ook stond er één of andere afzuiginstallatie aan, wat een heel raar geluid gaf.
We hebben een andere kamer gevraagd ( wat enige problemen gaf ), maar kregen toen een kamer in gebouw 1 en die was prima.
In gebouw 2 stondan de mensen s`avonds in de rij voor de eetzaal, maar in gebouw 1 hadden we daar helemaal geen last van...plek zat.
Wel veel russen en die mensen zijn totaal niet vriendelijk. We hebben geen last van ze gehad, maar kunnen wel onbeschoft zijn.
In Pineda is niet veel te beleven, maar je bent zo in Salou, Tarragona. Srand is heerlijk, maar niet goedkoop, want voor 3 ligbedden en een luifel ben je tussen de 17 en 19 euro kwijt. All inclusive is goed bevallen. Als je op het complex blijft, kun je de portemonnee thuis laten.

"Hoe komt dit hotel aan 4*??"translate
Fam. van Rooij
1.0
3.0

08/16/2011 Hoe komt dit hotel aan 4*? hebben wij ons regelmatig afgevraagd en wij waren niet de enige!! Bij aankomst mochten we zelf met drie kids en een berg bagage het terrein op met een "landkaart en cirkeltje" toen was ik al woest.... Opstapjes op en af, bagage op en af de kar op zoek naar...de deur die niet open ging. dus weer terug naar de balie waar Russisch personeel staat met gebrekkig Engels. Ons appartement (Estival park I) stonk muf en de badkamer zal vol schimmel. De douchegordijn stonk naar urine. De koelkast was schoon maar de deur daar moest je zo hard aan trekken dat je bijna de rubbers eraf trok. Onze airco werkte niet goed. De kasten waren zo muf dat we de kledig in de koffers hebben gelaten. Het eten vonden wij niet goed. Veel vet, zelf de friet was slecht. Alles is gericht op Russische gasten. Het lijkt een vreetschuur. Je gaat met je bordje met de storming mee heen en terug. Veel eten hoor maar geen 4* waard. Advies; boek hotel Maritiem in Malgrat de Mar, daar krijg je 4*