Arrival date
Departure date
From € 76
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Dunas Mirador Maspalomas***
Reviews Hotel Dunas Mirador Maspalomas***
Calle Einstein S/N, E-35100, Maspalomas

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Dunas Mirador Maspalomas***? Then have a look at the reviews of Hotel Dunas Mirador Maspalomas*** in Maspalomas, written by other travelers.
Hotel Dunas Mirador Maspalomas scores a 7.7 out of 10, based on 541 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Dunas Mirador Maspalomas***? Have a look at the reviews of Hotel Dunas Mirador Maspalomas*** in Maspalomas, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 306 vacation photos of Hotel Dunas Mirador Maspalomas*** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Hotel Dunas Mirador Maspalomas***. - - -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

7.8
8.1
"Mooie prijs kwaliteit verhouding"translate
Leroy

09/23/2014 Redelijk goed hotel met een mooi zwembad. Ontbijt is erg goed en veel keus. S'middags vooral veel warme maaltijden en vaak hetzelfde of bij de poolbar een hotdog/hamburger met niet gare patat.

Jammer van de kamers dat er geen airco is, dit wordt ook aangegeven. Wij zaten op de 4e etage en het was niet te houden s'nachts.

Het ligt wel overal net iets te ver vanaf om te lopen. Elke avond een taxi gepakt voor € 5,- ben je een heel eind.

"Redelijk hotel"translate
Rianne Boekhout

09/18/2014 Het hotel zag er verder netjes uit, de kamers werden elke dag schoongemaakt. Wij zaten all-inclusive, het eten was goed maar had weinig variatie. Er is geen airco aanwezig op de kamers en met een avond temperatuur van 25 graden is dit toch niet heel onmisbaar. Het is een erg druk hotel. Dat het kindvriendelijk is, is zeker te merken. Voor gezinnen met kinderen is dit wel een hotel om aan te raden, veel leuke activiteiten overdag en in de avond is er kinderdisco. Over de prijs / kwaliteit valt weinig te zeggen, dit is prima. Als er airco op de kamers aanwezig was geweest en we niet met onze kamer naast de discotheek hadden gezeten waren we misschien nog een keer teruggekomen.

"Voor ons niet meer"translate
de Kanaries
1.0

09/18/2014 Dunas Mirador is een mooi hotel. Wie van rust houdt, zit hier zeker op zijn plek. Het hotel is goed van eten en drinken, ook het zwembad is erg mooi.
Minpunt voor ons was het personeel. Wanneer er bij de beoordeling minpunten toegekend hadden kunnen worden, hadden we deze zeker gegeven. Wat een onvriendelijk personeel, een enkele uitzondering daar gelaten. Zeker in de horeca moet je niet teveel vragen. Ook een fatsoenlijk goedemorgen of middag kost blijkbaar teveel moeite om uit te spreken bij de diverse personeelsleden.
Verder valt het entertainment `s avonds erg tegen. Wie wat vertier zoekt, kan beter een taxi nemen naar Playa del ingles. In tegenstelling tot overdag is er `s avonds nauwelijks iets te doen in het hotel.

Find more information about Hotel Dunas Mirador Maspalomas*** at:

Family with young children, August 2014
"Leuk hotel! Voor herhaling vatbaar!!"translate
meneer de With

09/24/2014 Wij hebben een erg leuke vakantie gehad. Wilden alle 4 nog niet naar huis!

Friends, August 2014
"Goed hotel!"translate
LB

09/06/2014 Hotel ligt wat ver van strand/centrum maar in omgeving van hotel heb je een spar, pub en winkel centrum el tablero!
En met taxi ca 4 euro ben je zo in playa del inlges of bij het strand

With partner, August 2014
"Goede bestemming"translate
Rob Heijlands

08/13/2014 Algemene indruk van het hotel is goed. We verbleven op all inclusive basis. Hier door was er gedurende de gehele dag van 8.00 tot 23.00 onbeperkt te eten en te drinken. Kamers zijn ruim en netjes en worden elke dag schoon gemaakt. Eten is gevarieerd en smakelijk. De ligging is matig, maar je kunt voor minder dan 5 euro de taxi pakken naar het strand, de boulevard of playa del ingles. Daar zijn veel verschillende boetiekjes en leuke restaurantjes. klein puntje van kritiek, we zaten hier in het hoogseizoen en moesten dus om 8 uur bij het zwembad zijn voor de SUNBED RACE! Om zeker te zijn voor een ligbed met parasol.kortom een leuke bestemming voor een leuk verblijf

Family with young children, July 2014
"Mooi hotel, super zwembad, leuke animatie"translate
Erwin en Inky

08/19/2014 Wij zijn net weer terug van een verblijf van 2 weken in dit hotel. Kan niet anders zeggen dat het een heel leuk hotel is, met name als je kinderen hebt. Het zwembad ziet er goed uit en is mooi groot. Daarnaast is het animatie-team de hele dag door druk bezig met allerlei activiteiten voor jong en oud.

Kamers zijn ruim en worden iedere dag schoon gemaakt. Daarnaast kregen we ook iedere dag schone handdoeken.

Wel een punt van aandacht is het avondeten. 's Avonds is er wat weinig keus met eten. Qua vlees heb je de keuze uit iets van de bakplaat of vlees met wat saus die over is van de avond daarvoor. Ontbijt en lunch was wel prima.

1 tip, ga 's ochtend om 8 uur op je balkon staan en kijk naar de handdoeken race, de gevechten om een bedje zijn erg leuk om te zien. En ja, ook wij hebben er aan mee gedaan!

"Un hotel extraordinario!!!"translate
Sonia P Tomas

07/18/2014 ¡Hemos entregado nuestra habitación hoy a las 12 después de haber pasado 6 días extraordinarios!.
Todo han sido atenciones desde la primera persona que nos recibió en recepción (Pepi, Antonio, Laura...), pasando por camareros, por el equipo de animación (Barbara, Niek, Eva, Valentin, Alejandra, etc... ), las camareras de piso y por supuesto, la responsable de atención al cliente (Taitana).... vamos que no tenemos palabras para expresar el trato tan dulce, tan profesional y a la vez tan cercano que se nos ha ofrecido.
La limpieza genial, las psicina limpia y muy cuidada, así como los jardines y las habitaciones. La comida del buffet era variada y estaba muy bien hecha, la animación muy divertida y sin ser nada agobiante.
En fin, que el todo incluido no deja nada que desear y que volveremos en breve sin dudarlo por que hay unos grandes profesionales trabajando en cada área del hotel.
Sonia P. Tomás

"Maravilloso"translate
Maria_brian24

08/01/2014 El Hotel Dunas Mirador cumple nuestras expectativas. Buenas instalaciones que permiten que nuestro hijo de nueve años pueda moverse con facilidad . Buenas las actividades que nos ofrecen para el los animadores. Buena comida. Las piscinas son grande y los jardines muy cuidados. Recomendable. Nosotros volveremos.

Family with older children, July 2014
"Geweldige vakantie gehad!"translate
kyra12x

07/28/2014 Net terug van 2 heerlijke weken gran canaria! Het hotel was super. Vooral het animatieteam was top. Ze deden elke dag hun uiterste best, zowel overdag tijdens de activiteiten en savonds tijdens de shows.
Het hotel in het algemeen was netjes, lekker eten en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Dit hotel is zeker aan te raden, ook voor mensen met jongere kinderen.
Ik kom zeker terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What is most important to you when choosing a city break?