Arrival date
Departure date
From € 64
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Dunas Mirador Maspalomas***
Reviews Hotel Dunas Mirador Maspalomas***
Calle Einstein S/N, E-35100, Maspalomas

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Dunas Mirador Maspalomas***? Then have a look at the reviews of Hotel Dunas Mirador Maspalomas*** in Maspalomas, written by other travelers.
Hotel Dunas Mirador Maspalomas scores a 7.7 out of 10, based on 552 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Dunas Mirador Maspalomas***? Have a look at the reviews of Hotel Dunas Mirador Maspalomas*** in Maspalomas, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 306 vacation photos of Hotel Dunas Mirador Maspalomas*** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Hotel Dunas Mirador Maspalomas***. - - -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

7.8
December 2014
"Toller Aufenthalt!"translate
Sarah

12/10/2014 Tolles Preis-Leistungs-Verhältnis. Insgesamt ein toller allgemeiner Eindruck. Sehr Freundliches Personal. Gutes und vielfältiges Essen. Tolle Animation und klasse Abendshows. Zimmer und Poolanlage sauber.
An Gästen waren von Senioren bis hin zu Familien mit und ohne Kindern sowie junge Paare und Alleinreisende alles vertreten.
An dem Hotel verläuft eine Schnellstraße. Man sollte daher lieber ein Zimmer mit Poolblick buchen.

With partner, November 2014
"Mirador voor en met Vrienden."translate
Tony

12/18/2014 Een verblijf in dit hotel is wat betreft prijs/kwaliteit een aanrader.
Alhoewel het hotel op enkele km van het strand ligt kan men met een gratis pendeldienst naar het strand ofwel een gezondheidswandeling van +/- 45 min. Op kleine 10 min. ligt een nieuw commercieel centrum, een bezoek waard.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en steeds bereid om te helpen waar mogelijk. Receptie zou wel moeten weten wat de verschillende clubkaarten inhoud.
Kamers zijn ruim en proper. Misschien een klein minpuntje, het zeer laattijdig poetsen.
Zwembad is goed onderhouden, alhoewel het water aan de koude kant is. Restaurant is zijn prijs meer dan waard, bediening en koks doen alles wat mogelijk is om U tevreden te stellen.
Animatie is veel verbetert t.o.v. vroegere bezoeken.
Poolbar : men word er snel en vriendelijk bediend.
Voor de jongste is er "Angela", steeds in de weer om de kinderen hun verblijf aangenaam te maken.

With partner, October 2014
"Niet voor herhaling vatbaar"translate
Ron en Engelien Hag...

11/05/2014 We waren hier niet bepaald in het hoogseizoen maar het was heel erg druk. Er zijn 6 gebouwen en een mooi maar relatief klein zwembad voor zoveel mensen. De ruimte rond het zwembad staat propvol met bedjes tegen elkaar aan. Je kunt je kont niet keren. Het vervelende is dat de bedjes s' ochtends vroeg al met een handdoekje worden gereserveerd. Er is vanuit het hotel geen enkel toezicht of controle hierop. Dit gaat dus ten koste van de nettere gasten die niet met de handdoekenrace meedoen.
Ook s'avonds veel lawaai bij de poolbar, dit gaat tot s 'nachts door. Hier is ook geen enkel toezicht op vanuit het hotel. Aangezien er geen airco of ventilatie op de kamer is moet je de deur wel open houden,dus kun je je niet afsluiten voor kabaal.
De pendelbus gaat veel te vroeg weer terug naar het hotel. De laatste bus vertrekt om 16.30
De kamer is netjes. De schoonmaak is goed. En het eten is prima.
Heel smakelijk en veel variatie. Maar dat waren ook eigenlijk de enige positieve dingen.

Find more information about Hotel Dunas Mirador Maspalomas*** at:

"Mooie prijs kwaliteit verhouding"translate
Leroy

09/23/2014 Redelijk goed hotel met een mooi zwembad. Ontbijt is erg goed en veel keus. S'middags vooral veel warme maaltijden en vaak hetzelfde of bij de poolbar een hotdog/hamburger met niet gare patat.

Jammer van de kamers dat er geen airco is, dit wordt ook aangegeven. Wij zaten op de 4e etage en het was niet te houden s'nachts.

Het ligt wel overal net iets te ver vanaf om te lopen. Elke avond een taxi gepakt voor € 5,- ben je een heel eind.

With partner, September 2014
"Goede accommodatie iets verder van strand."translate
meneer Lubbers

10/31/2014 Goede prijs/kwaliteit verhouding. Pendelbus naar strand, maar ongeveer 3 kwartier lopen naar strand is ook goed te doen. Mooi nieuw winkelcentrum El Tablero op 5 minuten lopen.

"Redelijk hotel"translate
Rianne Boekhout

09/18/2014 Het hotel zag er verder netjes uit, de kamers werden elke dag schoongemaakt. Wij zaten all-inclusive, het eten was goed maar had weinig variatie. Er is geen airco aanwezig op de kamers en met een avond temperatuur van 25 graden is dit toch niet heel onmisbaar. Het is een erg druk hotel. Dat het kindvriendelijk is, is zeker te merken. Voor gezinnen met kinderen is dit wel een hotel om aan te raden, veel leuke activiteiten overdag en in de avond is er kinderdisco. Over de prijs / kwaliteit valt weinig te zeggen, dit is prima. Als er airco op de kamers aanwezig was geweest en we niet met onze kamer naast de discotheek hadden gezeten waren we misschien nog een keer teruggekomen.

"Voor ons niet meer"translate
de Kanaries
1.0

09/18/2014 Dunas Mirador is een mooi hotel. Wie van rust houdt, zit hier zeker op zijn plek. Het hotel is goed van eten en drinken, ook het zwembad is erg mooi.
Minpunt voor ons was het personeel. Wanneer er bij de beoordeling minpunten toegekend hadden kunnen worden, hadden we deze zeker gegeven. Wat een onvriendelijk personeel, een enkele uitzondering daar gelaten. Zeker in de horeca moet je niet teveel vragen. Ook een fatsoenlijk goedemorgen of middag kost blijkbaar teveel moeite om uit te spreken bij de diverse personeelsleden.
Verder valt het entertainment `s avonds erg tegen. Wie wat vertier zoekt, kan beter een taxi nemen naar Playa del ingles. In tegenstelling tot overdag is er `s avonds nauwelijks iets te doen in het hotel.

Family with young children, August 2014
"Leuk hotel! Voor herhaling vatbaar!!"translate
meneer de With

09/24/2014 Wij hebben een erg leuke vakantie gehad. Wilden alle 4 nog niet naar huis!

Friends, August 2014
"Goed hotel!"translate
LB

09/06/2014 Hotel ligt wat ver van strand/centrum maar in omgeving van hotel heb je een spar, pub en winkel centrum el tablero!
En met taxi ca 4 euro ben je zo in playa del inlges of bij het strand

With partner, August 2014
"Niet voor herhaling vatbaar"translate
minca

11/04/2014 Dit hotel ligt niet op de mooiste locatie, maar ik denk dat je dat voor de prijs ook niet moet verwachten.
Het eten vonden wij echt niet goed. heel weinig afwisseling en heel veel vet eten. Zelfs de sandwiches s'middags waren niet goed. Gelukkig maakten ze ook tosti's en dit smaakte goed. Je moet betalen voor waterijs, maar roomijs is inclusief, het lijkt mij lekkerder om een waterijsje met 30 graden te eten i.p.v. roomijs. Drank is inclusief, dit zijn dan niet de echte drank merken, maar de 'nep' Malibu was lekker. Barmannen waren erg vriendelijk en deden goed hun werk.
Niet voor herhaling vatbaar voor ons.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What annoys you the most on the ski slopes?