Arrival date
Departure date
From € 118
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Dunas Suites & Villas Maspalomas****
Reviews Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas****
Avda. Sunair S/N, 35100, Maspalomas

Would you like to know what to expect on your vacation in Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas****? Then have a look at the reviews of Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas**** in Maspalomas, written by other travelers.
Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas scores a 8.1 out of 10, based on 325 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas****? Have a look at the reviews of Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas**** in Maspalomas, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 280 vacation photos of Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas**** on Zoover. - - -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

8.4
Family with young children, August 2014
"Heerlijke plek voor gezinsvakantie"translate
Familie vd Pol

08/19/2014 Nette schone villa. 1 kakkerlak gezien. Aan de rand van het park, lekker vrij met terras/tuintje, 2216. Op diverse plekjes zagen we vier terrasjes dicht bij elkaar, dat hadden wij niet prettig gevonden. Het ontbijtbuffet bood voldoende keuze. Twee keer diner buffet: was goed. Personeel was vriendelijk, maar niet allen beheersten ze de talen Engels en Duits goed... Een ober was gewoon koddig, klein van stuk, stevig en kaal en brabbelde in onverstaanbaar Spaans. Hij maakte volgens ons grapjes, aardige kerel, maar we begrepen er niets van. Kinderanimatie sprak onze kids (5 en 7) niet zo aan. Er werd van leider gezegd dat-ie Nederlands sprak, maar hij kwam niet verder dan "goe geet jij?". Zwembaden prima. Zwembad dicht bij onze villa was rustig en heerlijk. Hoofdzwembad naar onze smaak wat te druk en luidruchtig met keukengeluiden, muziek en animatie. Frituurlucht daar niet echt prettig. Reserveren van ligbedden door gasten 's ochtends vroeg heel irritant! Heerlijke vakantie gehad hier.

Comercial Antonio Cabrera, 09/27/2014
Owner says::  Beste fam. van der Pol, Bedankt voor het geven van uw mening over ons resort op Zoover. Het is fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw villa, het restaurant en zwembaden. Met vriendelijke groet, Antonio Cabrera (Directeur)

Family with young children, July 2014
"Niet speciaal maar wel gewoon goed"translate
jan-joyce

07/31/2014 Lekker resort met zeer schone en comfortabele huisjes. Zwembaden zijn schoon en hebben voldoende bedjes. Wij hadden all-inclusive dus aten drie maal per dag op het resort en dat is ok maar zeker niet speciaal en na twee weken heb je alles meerdere malen voorbij zien komen, zou wat meer variatie in mogen zitten. Vriendelijk personeel!

omgeving is vrij saai, beetje uit de grond gestampte boulevard met veel van hetzelfde

Comercial Antonio Cabrera (Directeur), 09/27/2014
Owner says::  Beste Jan & Joyce, Graag willen wij jullie bedanken voor het geven van jullie mening over ons resort. Wij zijn blij dat wij erin geslaagd zijn u een fijne vakantie te bezorgen, en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons Dunas Suites & Villas Resort!

Family with young children, July 2014
"Groot resort, nette huisjes, kindvriendelijk!"translate
TNN1985

08/07/2014 Nette huisjes best wel ruim wij waren met zijn drieën, Elke dag waren de schoonmakers geweest! stukje naar het strandlopen maar wel te doen, mooi rustig gelegen maar je kunt alles makkelijk bereiken met een auto/taxi, personeel klantvriendelijk vooral bij het diner en lunch. (wij hadden half pension) eten, na twee weken ben je der echt klaar mee we zijn daarom een paar keer lekker uit eten geweest, accommodatie is erg kindvriendelijk (s 'ochtend kids miniclub, mooie zwembaden door het resort, s "avonds altijd half uur zingen en dansen met de kinderen en s "avonds shows!!

Comercial Antonio Cabrera (Directeur), 09/27/2014
Owner says::  Beste gast, Bedankt voor het geven van uw mening over ons resort op Zoover. Het is fijn om te horen dat u zo genoten heeft van uw vakantie, bedankt voor de complimenten over ons personeel! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons Dunas Suites & Villas Resort.

Find more information about Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspaloma...

Group trip, May 2014
"Prima gezinsaccomodatie"translate
Esther

05/29/2014 Karim, fantastische ober in het restaurant! All inclusieve ideaal met een grote groep.

Comercial Antonio Cabrera, 06/03/2014
Owner says::  Beste Esther, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling op Zoover. Karim is alvast zeer tevreden met de positieve naambenoeming. Wij zijn uiterst bij dat u een prachtige vakantie heeft gehad in ons Dunas Suites & Villas Resort. We hoppen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Antonio Cabrera Directeur

Family with young children, May 2014
"Ontzettend genoten"translate
Leida

05/21/2014 Fantastische vakantie gehad tijdens ons eerste verblijf op Gran Canaria.
Heerlijk weer (meivakantie) geen regen, Heerlijk verblijf gehad in Dunas villas en suites. Wij hadden een suite geboekt met 2 volw. en 2 kinderen. Ruime schone suite. Badk. en slaapkamer, losse kamer afsluitbaar met schuifwand kinderen sliepen op de bedbank. Heerlijk om 's avonds buiten op het terrasje voor de suite te zitten terwijl de kindjes konden slapen. Eten is goed en gevarieerd. Personeel is erg vriendelijk.
Looopafstand naar het strand is heel goed te doen zelfs voor klein kind(3jr)
zwembad is fijn. Onze dochter heeft haar knuffel per ongeluk achtergelaten bij vertrek. Gelijk gemaild waarop we gelijk reactie terug kregen dat er uitgekeken zou worden naar onze knuffel. Knuffel als verloren beschouwd. 2 weken na ons vertrek kwam er een mail dat het hotel dacht dat ze onze knuffel gevonden hadden. Helaas was het niet onze knuffel maar groot compliment voor de service en betrokkenheid van het Hotel!

Comercial Antonio Cabrera, 05/23/2014
Owner says::  Beste Leida, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling op Zoover. Mijn team en ikzelf zijn uiterst blij dat wij erin geslaagd zijn u en uw familie een leuke vakantie te bezorgen. Het spijt ons zeer, ondanks onze moeite, dat de knuffel van uw dochtertje niet is terechtgekomen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij ons Dunas Suites & Villas Resort. Met vriendelijke groeten, Antonio Cabrera Directeur

With partner, 2014
"Nuestra experiencia en el hotel"translate
Manuel Rey Miguez

05/04/2014 el hotel esta muy bien todo es muy bonito para estar en familia y con niños pues tienen muchas actividades de todas y los monitores muy buenos todo es maravilloso precio calidad esta muy bien la limpieza todos los días muy bien la comida muy buena mucha variación y bien echa

Comercial Sonia Daryanani, 05/23/2014
Owner says::  Estimado Sr. Rey: En nombre de Dunas Suites & Villas queremos agradecerle que nos haya dedicado su tiempo para dejar un comentario en la página de Zoover. Transmitiremos a nuestros compañeros sus palabras, ya que para nosotros, reportes como este demuestran el buen hacer de nuestro trabajo y el de nuestros compañeros. Esperamos poder volver a darle pronto la bienvenida. Reciba un cordial saludo. Sonia Daryanani

Family with young children, April 2014
"Niet perfect maar prijs / prestatie goed"translate
Jan de Wit

04/09/2014 In vergelijk met Tenerife is ook Gran Canaria zeker de moeite waard. Maspalomas stelt weinig voor, maar prima basis voor uitstapjes.

Het hotel is een soort bungalowpark met eten op een centrale plaats. Het park is schitterend aangelegd, schoon met tal van heerlijke verwarmde (zoutwater) zwembaden. De bungalows lijken in het 4* gedeelte gerenoveerd, maar overtuigen niet volledig. Intensief gebruik is aan te zien en schoonmaak beperkt zich tot direct zichtbare plaatsen. Sanitair, de koelkast en de stofvlokken onder het bed zelfs onder de maat.

Eten is prima, hoeveelheid en kwaliteit, ook in soorten vis of vlees. Sappen op siroopbasis en frisdrank en koffie uit de tap een typisch geval van jammer op het eiland van het verse fruit.

Drukte zet de organisatie onder druk door relatief weinig personeel. Voorbeeld: wel koffie en melk, maar geen lepeltjes alle ochtenden.

Hotel zit vaak volgeboek. Prijs / prestatieverhouding is dan ook prima. Foto's op eigen site doen tekort.

Comercial Antonio Cabrera, 04/13/2014
Owner says::  Beste fam. Dewit, Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover. Leuk te lezen dat u genoten heeft van het eiland alsook van ons Dunas Suites & Villas Resort. Momenteel zijn er al heel wat logementen gerenoveerd, echter is het hotel er nog niet toegekomen om deze allemaal te voorzien van nieuw meubulair. Ik vind het zeer spijtig te horen dat de schoonmaak in uw logement niet in orde was. Ik zal dit zeer zeker controleren want hygiëne is een punt waar wij heel wat positieve feedback op krijgen. Het doet me ook zeker een plezier te lezen dat het gevarieerd eten naar uw wensen was. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals ontvangen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Antonio Cabrera, Directeur

Family with young children, April 2014
"Goed vertoeven op het complex met kids"translate
erik

04/13/2014 Schoon park,kamers en eetzalen ook schoontjes zoals je mag verwachten.eetzaal mag wel 2 man extra bedining hebben vooral in de avond als ze ook voor de drankjes moeten opnemen.kidsclub leuk en gezellig en actief ook voor de minis van 3.voor het eerst hele goede matrassen en kussens gehad in een hotel!eten was vers en goed voor buffet eten.zeer veel fruit en toetjes!niet twijffelen. Gewoon boeken dit park met kids zeker.schone zwembaden.beetje verwarmd maar juist gied ook voor baby van 1.leuke speeltuin aanwezig en bij weg rijden zagen we er nog een op het park.kamers waren ruim.geen minpuntjes?naja vooruit een glijbaan in zwembad zou een leuke aanvulling kunnen zijn.ga niet naar bij gelegen waterpark....koudwater en duur!

Family with young children, 2014
"Magnífica relación calidad-precio"translate
Javier Gómez Hernán...

03/18/2014 La relación precio-calidad es magnífica. Todas las instalaciones están limpias y muy bien cuidadas. No escatiman en personal, muy de agradecer en estos tiempos de recortes.
Las habitaciones en los bungalows son perfectas, cómodas y con mobiliario de gran calidad; todo muy limpio y bien cuidado. Los jardines, extensísimos, están cuidadísimos. Todo el entorno del resort es un remanso de paz y tranquilidad.
Se come genial, el buffet de desayuno, almuerzo y cena es variado y de calidad. El personal de restaurante y bares trabaja de forma eficiente y con una gran amabilidad.
La animación diurna y nocturna, de lo mejor del hotel. El miniclub para niños de 4 a 8 años una maravilla.
Las piscinas, 5, todas en funcionamiento, y tal como decía la publicidad: 3 de ellas climatizadas.
Todo el personal: recepción, camareros, cocineros, animación, mantenimiento y limpieza pueden estar satisfechos de su trabajo. No hemos encontrado ningún defecto. Todo ha estado genial. Hotel super-recomendable.

Comercial Aleksandra Mikula, 03/22/2014
Owner says::  Estimado cliente, Muchas gracias por el tiempo dedicado en publicar su opinión acerca de nuestro hotel Dunas Suite & Villas en la pagina Zoover. Nos satisface enormemente escuchar comentarios como el suyo, ya que son para nosotros el reflejo de un trabajo bien hecho. Qué nuestros clientes se vayan contentos de nuestro hotel y con ganas de volver, es para nosotros lo más gratificante de nuestro trabajo y lo que nos motiva a seguir día a día trabajando duramente. Muchas gracias por sus palabras y esperamos verlos de nuevo con nosotros. Reciban un cordial y gran saludo. Aleksandra Mikula Atención al cliente.

Family with young children, 2014
"Aanrader voor ouders met kinderen"translate
Poorts

03/08/2014 Mocht je een week in de voorjaarsvakantie niets te doen hebben ga dan gewoon naar Gran Canaria! een leuk en gezellig alternatief!!

Comercial Florence Vanoutryve, 03/09/2014
Owner says::  Beste familie Poorts, Hartelijk dank voor uw beoordeling van ons Dunas Suites & Villas Resort op Zoover. Heel leuk te horen dat u genoten heeft van uw vakantie. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals ontvangen. Met vriendelijke groeten, Florence Vanoutryve Guest Relations

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Which country do you prefer driving in?