Arrival date
Departure date
From € 116
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Dunas Suites & Villas Maspalomas****
Reviews Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas****
Avda. Sunair S/N, 35100, Maspalomas

Would you like to know what to expect on your vacation in Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas****? Then have a look at the reviews of Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas**** in Maspalomas, written by other travelers.
Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas scores a 8.1 out of 10, based on 334 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas****? Have a look at the reviews of Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas**** in Maspalomas, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 284 vacation photos of Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspalomas**** on Zoover. - - -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

8.5
Family with older children, November 2014
"Geweldig mooi park!"translate
Carin Buitenkamp

12/09/2014 wij verbleven in een suite vlakbij het zwembad, lekkere ruime kamers, grote badkamer, alles was en werd superschoon gemaakt, het zwembad was verwarmd en de WiFi was gratis vanaf 1 november. We hadden prachtig weer, ook de animatie was top, leuke shows gezien. We hebben zelfs Spaanse les gehad en geleerd sangria te maken. Ook de medewerkers waren zeer vriendelijk, kortom we hebben genoten van de heerlijke accommodatie, het strand en de boulevard van Maspalomas. Op vakantie in de winter is echt een aanrader, voor herhaling vatbaar!!!!

With partner, November 2014
"Urlaub & Erholung mit Gewissheit"translate
Ronald

11/26/2014 Wir waren auch in diesem Jahr wieder hier! Unser Fazit auch in diesem Jahr: EINFACH TRAUMHAFT! Warum ist in wenigen Worten echt nicht zu beschreiben. Es ist einfach eine wunderschöne Hotelanlage, welche mit sehr viel Liebe und Arrangement gepflegt wird. Der Urlaub beginnt in diesem Hotel schon beim Check In. Hier spürt man schon das Flair einer Wohlfühl-Oase. Es geht weiter über einen super Restaurant-Service, einen freundlichen Zimmerservice, bis hin zu den Servicemitarbeitern am Abend in der Discothek/Bar inkl. des Animationsteams mit den verschiedenen Unterhaltungsprogrammen. Aus diesem Grund sagen wir herzlichen Dank an alle Mitarbeiter und Mitarbeiterinnen für einen wundervollen und unbeschwerten Urlaub in Dunas Suites & Villas. Auch ein riesen Lob an alle die "hinter und neben dem Geschehen Ihr Bestes dafür tun, wie Gärtner, Monteure und alle anderen fleißigen Geister :-) IHR ALLE habt uns mit eurer Herzlichkeit verwöhnt! Es grüßt Sie von Herzen Heike & Ronald aus Deutschland.

Family with young children, November 2014
"Heerlijke vakantie gehad"translate
Steegh

12/06/2014 Net terug van een heerlijke vakantie. Mooie huisjes op een mooi onderhouden en aangelegd park. We hadden in eerste instantie een huisje aan de achterkant van het zwembad, bij de receptie gevraagd voor een ander huisje en na 1 nacht konden we over super! Nu zaten we aan het zwembad met onze twee jonge kinderen. Eten was goed en gevarieerd. Werd iedere dag gekookt adhv een thema, Mexicaans, Italiaans enz. Personeel erg vriendelijk, maken lange dagen. Ook het weer super in november zo'n 25graden

Comercial Antonio Cabrera, 12/08/2014
Owner says::  Beste klant, Graag willen wij u bedanken voor het geven van uw reactie over ons resort op Zoover. Het is fijn om te horen dat wij erin geslaagd zijn u een fijne vakantie te bezorgen. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons Dunas Suites & Villas Resort! Met vriendelijke groet, Antonio Cabrera Directeur

Find more information about Aparthotel Dunas Suites & Villas Maspaloma...

Group trip, October 2014
"Fantastisch!"translate
Judith

10/27/2014 Prachtig park. De hotelkamers zijn prima. Ruim. Mogelijkheid voor een derde bed. Grote badkamer. Prima faciliteiten. Veel zwembaden. (wel een beetje koud water) Prima eten. Voor ieder wat wils. Erg weinig ongedierte. Gedurende ons verblijf werd het wel iets meer. Maar met 2 kakkerlakken, 1 mug, 1 wesp en een handje vol vliegen hebben we toch weinig te klagen gehad. Er wordt veel aandacht besteed aan de bestrijding lijkt het. Tegenwoordig maken veel mensen graag gebruik van WiFi.
Dit is er wel tegen forse betaling en dan nog werkt het niet of slecht. Voor zo'n mooi complex mag je verwachten dat ze daar wat in investeren, Er zijn veel Nederlanders. Er is maar 1 TV zender: BVN. Zou leuk zijn als er wat meer zenders zijn. Zeker voor kinderen die af en toe even willen kijken. De douche geeft een heerlijke druk. De douchekoppen kunnen het allemaal niet aan. Wij hadden 6 kamers en alle kamers hadden het euvel dat de douchekop ineens omhoog schiet waardoor je handdoeken nat worden.

Comercial Antonio Cabrera, 10/28/2014
Owner says::  Beste Judith, Graag willen wij u bedanken voor het delen van uw mening over ons Dunas Suites & Villas Resort op Zoover. Wij zijn blij dat u zo genoten heeft van uw vakantie, en tevreden bent over de villas, het eten en onze verdere faciliteiten. Er wordt inderdaad veel aandacht besteed aan ongediertebestrijding om overlast te voorkomen. Mede dankzij de feedback van onze gasten is besloten vanaf 1 november 2014 een gratis Wifi-service aan te bieden. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons resort! Met vriendelijke groet, Antonio Cabrera (Directeur)

Family with young children, October 2014
"Geweldige vakantie"translate
Marc en Joke

11/06/2014 Wij waren hier in de herfstvakantie met 10 personen (6 volwassenen en 4 kindjes waaronder 1 baby) We zijn hier heel goed ontvangen, mooie ruime bungalows die elke dag netjes gepoetst werden door heel vriendelijke poetsvrouwen. De zee is een 15 minuten stappen over een rustige dijk. Het zwembad is ook top, er zijn er 5 denk ik, maar we hebben er maar in 3 gezeten, alle 3 dik in orde. Het eten was zeer lekker, we hebben veel verschillende thema's gehad, en ook de kindjes hebben hun buikje telkens rond gegeten.
Een heel mooie omgeving, we zijn naar dolfijnen gaan kijken op zee, en er ook veel kunnen zien. Een jeesafari hebben we ook gedaan wat ook heel leuk was met de kindjes. Ook de markt van Mogan is de moeite waard.
Volgend jaar mogen ze ons hier zeker terug verwachten.

With partner, October 2014
"Leuk,gezellig mooi verblijf."translate
Lambert

10/30/2014 Mooie goed onderhouden tropische tuin,vriendelijk personeel,eten is prima .Resto beetje chaotisch,dit kan beter georganiseerd worden.Bungalows zijn netjes en goed ingericht.Wifi was gratis voor een week,beetje traag.Animatieteam ok,materiaal erg verouderd!We hadden een mooi en zonnig verblijf!

Family with young children, August 2014
"Heerlijke plek voor gezinsvakantie"translate
Familie vd Pol

08/19/2014 Nette schone villa. 1 kakkerlak gezien. Aan de rand van het park, lekker vrij met terras/tuintje, 2216. Op diverse plekjes zagen we vier terrasjes dicht bij elkaar, dat hadden wij niet prettig gevonden. Het ontbijtbuffet bood voldoende keuze. Twee keer diner buffet: was goed. Personeel was vriendelijk, maar niet allen beheersten ze de talen Engels en Duits goed... Een ober was gewoon koddig, klein van stuk, stevig en kaal en brabbelde in onverstaanbaar Spaans. Hij maakte volgens ons grapjes, aardige kerel, maar we begrepen er niets van. Kinderanimatie sprak onze kids (5 en 7) niet zo aan. Er werd van leider gezegd dat-ie Nederlands sprak, maar hij kwam niet verder dan "goe geet jij?". Zwembaden prima. Zwembad dicht bij onze villa was rustig en heerlijk. Hoofdzwembad naar onze smaak wat te druk en luidruchtig met keukengeluiden, muziek en animatie. Frituurlucht daar niet echt prettig. Reserveren van ligbedden door gasten 's ochtends vroeg heel irritant! Heerlijke vakantie gehad hier.

Comercial Antonio Cabrera, 09/27/2014
Owner says::  Beste fam. van der Pol, Bedankt voor het geven van uw mening over ons resort op Zoover. Het is fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw villa, het restaurant en zwembaden. Met vriendelijke groet, Antonio Cabrera (Directeur)

Family with young children, July 2014
"Niet speciaal maar wel gewoon goed"translate
jan-joyce

07/31/2014 Lekker resort met zeer schone en comfortabele huisjes. Zwembaden zijn schoon en hebben voldoende bedjes. Wij hadden all-inclusive dus aten drie maal per dag op het resort en dat is ok maar zeker niet speciaal en na twee weken heb je alles meerdere malen voorbij zien komen, zou wat meer variatie in mogen zitten. Vriendelijk personeel!

omgeving is vrij saai, beetje uit de grond gestampte boulevard met veel van hetzelfde

Comercial Antonio Cabrera (Directeur), 09/27/2014
Owner says::  Beste Jan & Joyce, Graag willen wij jullie bedanken voor het geven van jullie mening over ons resort. Wij zijn blij dat wij erin geslaagd zijn u een fijne vakantie te bezorgen, en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons Dunas Suites & Villas Resort!

Family with young children, July 2014
"Groot resort, nette huisjes, kindvriendelijk!"translate
TNN1985

08/07/2014 Nette huisjes best wel ruim wij waren met zijn drieën, Elke dag waren de schoonmakers geweest! stukje naar het strandlopen maar wel te doen, mooi rustig gelegen maar je kunt alles makkelijk bereiken met een auto/taxi, personeel klantvriendelijk vooral bij het diner en lunch. (wij hadden half pension) eten, na twee weken ben je der echt klaar mee we zijn daarom een paar keer lekker uit eten geweest, accommodatie is erg kindvriendelijk (s 'ochtend kids miniclub, mooie zwembaden door het resort, s "avonds altijd half uur zingen en dansen met de kinderen en s "avonds shows!!

Comercial Antonio Cabrera (Directeur), 09/27/2014
Owner says::  Beste gast, Bedankt voor het geven van uw mening over ons resort op Zoover. Het is fijn om te horen dat u zo genoten heeft van uw vakantie, bedankt voor de complimenten over ons personeel! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons Dunas Suites & Villas Resort.

Group trip, May 2014
"Prima gezinsaccomodatie"translate
Esther

05/29/2014 Karim, fantastische ober in het restaurant! All inclusieve ideaal met een grote groep.

Comercial Antonio Cabrera, 06/03/2014
Owner says::  Beste Esther, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling op Zoover. Karim is alvast zeer tevreden met de positieve naambenoeming. Wij zijn uiterst bij dat u een prachtige vakantie heeft gehad in ons Dunas Suites & Villas Resort. We hoppen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Antonio Cabrera Directeur

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What annoys you the most on the ski slopes?