Arrival date
Departure date
From € 85
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Playa Calera****
Reviews Hotel Playa Calera****
Calle Punta Calera 2 , E-38870, Valle Gran Rey

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Playa Calera****? Then have a look at the reviews of Hotel Playa Calera**** in Valle Gran Rey, written by other travelers.
Hotel Playa Calera scores a 9.1 out of 10, based on 15 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Playa Calera****? Have a look at the reviews of Hotel Playa Calera**** in Valle Gran Rey, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 20 vacation photos of Hotel Playa Calera**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Playa Calera**** Valle Gran Rey. You can be the first to add a review.

1 2 next

6.1
With partner, November 2014
"Fijn hotel!"translate
van Bommel

12/07/2014 Modern appartementen hotel vlakbij strand en winkels gelegen. Eten in buffetvorm prima verzorgd. Mooi balkon met zicht op bergen en dorp, en doorkijkje richting Casa Maria, waar elke dag muziek werd gemaakt tijdens zonsondergang. In Valle Gran Rey, en in La Playa heerste een gemoedelijke sfeer.
De kamers waren ruim en er werd elke dag schoongemaakt.

Travelling alone, September 2014
"Vriendelijk behulpzaam schoon"translate
mevrouw van den Oud...

09/29/2014 Prima zeer gastvrij hotel, keurig netjes en zeer schoon!

With partner, 2014
"En weer een feest"translate
e.scheers

01/12/2014 De eerste recensie voor dit hotel op Zoover was van mij, 1-2009.
We zijn er daarna nog 3 kerstvakanties terug geweest.
Het blijft een prachtplek voor ruige wandelingen, mooie omgeving en vooral prettige sfeer. We'll be back!

Find more information about Hotel Playa Calera**** at:

With partner, September 2013
"Mooi nieuw hotel"translate
l.strooband

10/10/2013 Prima hotel op rustige plek, nieuw zeer ruime kamers, vriendelijk personeel,
prima ontbijt, free wifi.

With partner, March 2013
"Heerlijk hotel in gezellige plaats"translate
a_t_m_kosterink

03/22/2013 Mooi schoon en strak hotel. Dichtbij boulevard en restaurantjes. Ontbijt is prima. Gratis wifi in de receptie. Kamer (suite) groot en schoon.

Friends, November 2012
"Prettig, efficient niet warm"translate
Esseline Mckenzie

11/22/2012 keurige grote en schone kamers. Zeer vriendelijk en helpend personeel door hele hotel. Alles is wat glad en strak qua aankleding en inrichting. vandaar 'niet warm'

With partner, October 2012
"Modern , schoon en mooi hotel"translate
Joost

11/11/2012 Zeer mooi modern hotel , met ruime kamers , en alles ziet er schoon en verzorgd uit ! Zwembad op het dak , met voldoende ligstoelen ! Eventueel ook nog garage onder het hotel ,voor de huurauto. Ontbijt is eenvoudig ,maar goed .Het avondeten viel ons erg tegen . Komen hier zeker nog een keer terug ,maar dan alleen met ontbijt .Net buiten het hotel ,het eerste restaurantje op de hoek {Colorado],van Duitse eigenaar,kun je heerlijk eten [zit elke avond vol ! Valle Gran Rey ,is al aardig aan het opknappen ,na de brand in augustus .Er is toch wel flink wat schade aan de natuur ontstaan , op het mooie eiland. Gelukkig is er nog heel veel mooie natuur bespaard gebleven. Wij blijven zeker nog wel terug komen ,op het mooiste Canarische eilandje .Vooral aan deze kant van La Gomera , is de sfeer heel relaxt en geen stress en drukte .

With partner, June 2012
"Super goed Hotel , een echte aanrader"translate
Sanne

07/16/2012 Wij hebben in Juni 2012 in dit hotel verbleven . De kamers zijn schoon , airco werkte ook goed.
Ontbijt ook zeer goed verzorgd.

With partner, March 2011
"Een echte aanraders."translate
Henny & klaas bijls...

04/27/2011 een aanrader.

Vanaf eind maart tot eind april in hotel Playa
Galera gelogeerd.Een fijn hotel goede kamers
en een goed onbijtbuffet.Houskeeping laat wat
te wensen over.In de omgeving van het hotel kan men erg goed eten aanraders zijn:El Baifo,Coco
Loco en Abisihia.La Gomera is een prachtig mooi
eiland en een bezoek zeker waard.

With partner
"Lekker rustig"translate
Dion

03/23/2010 Fijn hotel. Het ontbijt hebben we vaker wat luxer meegemaakt, maar was zeker wel voldoende. Mooie ruime kamer. De ligging bij het boulevardje is leuk. Als je zeezicht boekt zit je of op de oost- of op de westkant. Niet zo mooi als wat wij hadden verwacht terwijl je er toch best veel extra voor moet betalen. Zwembadje op het dak is leuk en er zijn voldoende bedjes. Wij hebben het heerlijk gehad op la Gomera.

1 2 next

What annoys you the most on the ski slopes?