Reviews Hotel Caribbean Bay***

29 November 2014

Caribbean Bay***
Reviews Hotel Caribbean Bay***
C/ Dels Trencadors, 48 , 07620, El Arenal

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Caribbean Bay***? Then have a look at the reviews of Hotel Caribbean Bay*** in El Arenal, written by other travelers.
Hotel Caribbean Bay scores a 5.9 out of 10, based on 38 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Caribbean Bay***? Have a look at the reviews of Hotel Caribbean Bay*** in El Arenal, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 27 vacation photos of Hotel Caribbean Bay*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Caribbean Bay*** El Arenal. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

With partner, October 2014
"Super fijn hotel"translate
Debby
1.0

10/15/2014 Angstig wat wij zouden aantreffen,omdat de meeste reactie niet echt te spreken waren over dit hotel. Maar het was gewoon super. Mooie grote en schone kamer en prima bedden. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk. En het restaurant geven we elke maaltijden ook een dikke voldoende. Alles zag er schoon uit en er waren nooit leggen bakken. enige min puntje was de wifi die je kan kopen,die heeft maar een beperkt bereik.Voor een weekje voor of na de jongeren vakanties is het er prima logeren. Niet echt geschikt voor kinderen zonder een zwemdiploma het heeft geen kinderbadje of speeltuintje het zwembad 1ste etage is klein en op de 10de etage nog kleiner. Je moet je er ook niet storen aan de mensen die hun vakantie vieren met het heel de dag drinken van bier,wijn en in de avond liters cocktails naar binnen werken omdat het gratis is,gelukkig was er ook koffie en frisdranken. Wij hebben een prima week gehad.

With partner, October 2014
"Prijs/ Kwaliteit, prima hotel"translate
Karin
3.0

10/13/2014 De ligging van het hotel is perfect, het ligt 3 min. lopen van het strand en boulevard. Het uitzicht op de hoogste etage is prima, maar laag kijk je niet echt leuk weg. Jammer dat je totaal geen privacy hebt op de balkons. Het eten is goed, maar het houd niet over. Het personeel is vriendelijk. Wij hebben er een heerlijke vakantie week gehad.

Friends, September 2014
"Dit hotel nooit meer!"translate
José Vermeulen
1.0

10/10/2014 Ongezellig hotel met aan de straatkant een (terras) waar je in plastic bekers een drankje kan drinken,en genietend van de uitlaatgassen van voorbij rijdende auto's bussen etc.Dus maar de boulevard op aan het strand wat gaan drinken.
Het eten was echt te goor voor woorden zelfs het ontbijt was niet te doen dus veel buiten de deur gegeten(wat toch niet de bedoeling is van een all-in hotel,nou die naam verdient het echt niet.De kamers waren wel netjes .
Uitzicht was net of je in een ghettobuurt zat dus mensen die goeie beoordelingen plaatsen begrijp ik echt niet,of ze zijn niets gewend dat kan ook natuurlijk.
Ook de ontspannings ruimte's leken net op een fel verlichte kantine,geen sfeer of gezellig.
Verders helemaal niets te doen of een muziekje....1x per week 3 flamingo dansers in het felle licht.
Beslist geen aanrader en voor ons de eerste keer dat we het zo slecht gehad hebben.Nou is het maar een 3 sterren maar een ontbijt kan toch niets mee mis gaan zou je denken...nou daar wel dus!

With partner, September 2014
"Goed hotel, alleen ligging niet ideaal"translate
Henk en Mina
3.0

10/03/2014 Eten was uitstekend, niets mis mee. Vriendelijke personeel, willen alles voor je doen. Uitzicht hotel was verschrikkelijk, je keek uit op de appartement/ hotel van een ander. Hotel lag ook in een smalle straat. Niets voor ons. Elke dag schone handdoeken, kamer werd elke dag schoon gemaakt. Goeie service, ook op de dag van uitchecken, we mochten nog de hele dag gebruik maken van de All-Inn concept. Klasse!!!!

With partner, September 2014
"Oplichters"translate
Frank
1.0

09/06/2014 Aankomen eerst betalen, dan 2 dagen in een ander hotel Palm Bay, massahotel oude kamers geen airco, kortom als ik MLL hotels zie staan WEGLOPEN. Ik kan deze "service" echt aan niemand aanraden. Voor de prijs die je betaald kan je evengoed ergens anders en beter boeken.
Triestige bedoening.

Family with older children, August 2014
"Hotel netjes maar dan houdt het ook op"translate
ikke
2.0

08/11/2014 Net en schoon hotel, strand is paar minuten lopen van het hotel maar is in dat stuk erg druk. Eten was redelijk , alleen de pasta was lauw verder was alles warm. Ontbijt is erg karig . Hotel is niet geschikt als je kleine kinderen hebt is geen ondiep zwembad. Zwembad op het dak is klein en er hangt een rioollucht. Zwembad beneden mag je niks , alleen zwemmen , niet springen niet duiken helemaal niks. Animatie is een lachertje hier word totaal niets meegedaan , overdag is er helemaal geen animatie.. Veel jongeren dit stond nergens aangegeven . vanaf 10.30 schenken ze al alcohol dus je kunt je voorstellen wat dit voor overlast geeft aan de overige gasten. Hotel is erg gehorig je hoort de lift heen en weer gaan.. VOOR ONS NOOIT MEER

Family with young children, July 2014
"Super hotel, maar toch nooit meer!"translate
Angelique
2.0

08/03/2014 super mooi hotel om te zien. na het inchecken zagen we dat er geen lakens op het bed van ons kind zat, geen lekkere start. (wel direct door het personeel opgelost). na een late avond vlucht met een klein kind, moe naar bed, toen begon de ellende. hard geschreeuw, dronken lui op de gang en balkonnen. slapen ging ondanks de vermoeidheid niet. ondanks geklaag en pogingen van het personeel, hebben we in twaalf dagen misschien 1 nacht kunnen doorslapen. geen rust. er werd ons ter plaatse ook gemeld dat het een jongeren hotel is en zeker niet geschikt voor kinderen, maar ik kon dit nog bij touroperator noch bij mll hotel op de sites niet terug vinden. de host ter plaatse heeft nog geprobeerd ons over te plaatsen, maar dit kon alleen op onze eigen kosten (transfer + extra verblijfskosten) we hebben der maar het beste van geprobeerd te maken, elke dag een siesta om de vermoeidheid op te vangen. tot slot, waren er geen echte snacks tussen door en geen animatie overdag noch savonds.

Friends, June 2014
"Mooi hotel met een ideale ligging, maar that's it"translate
S.
2.0

07/08/2014 De enige voordelen aan dit hotel zijn het zwembad op het dak en de ligging. Dit hotel gebruikt het systeem van 110% boeken, zodat ze zeker altijd vol zitten. Wat maakt dat overboeking daar dagelijkse kost is! Het meeste personeel is niet vriendelijk! De bar sluit al heel vroeg en op een zeer onvriendelijke manier hebben ze ons dan ook weggestuurd. Eten lijkt op dag 1 heel goed, maar dan merk je al snel dat je elke middag en avond hetzelfde krijgt.... Aanrader is zéker het zwembad op het dak! Enige nadeel dat daar geen bar of muziek is. De kamer was vuil toen we ze eerst kregen en daar is niet veel verandering in gekomen. En voor de rust moet je zeker niet komen, 's nachts hoor je alles in de gang. Maar op zich is het een mooi gerenoveerd hotel met een ideale ligging

With partner, May 2014
"PEQUEÑAS ESCAPADITA"translate
Elisa

06/02/2014 Somos un matrimonio, que después de ver las criticas de éste hotel, decidimos hacer una pequeña escapadita a Todo Incluido.
Sobre la comida está bastante bién porque ponen varios platos a elegir, desde pasta, ensaladas, pescados, carnes y postres.
Tiene 2 piscinas, una abajo en el Snack Bar y la otra en la terraza con unas vistas impresionantes.
Todo el personal muy amable.
La única pega que le veo al hotel, que al ser un hotel que la mayoría de los clientes son extranjeros, es el tema del horario del restaurante, sobre todo el de la cena que hasta las 9.
Asi que el hotel lo recomendaría para Repetir.
Saludos
Elisa y Sergio de Valencia.

With partner, August 2013
"Regelrechte HEL !!!!"translate
kevinoo
1.0

09/02/2013 Op de kamers zaten de muren vol met kaugoms, Van alle haren die in bad lagen kon je een pruik maken, We hebben 3 verschillende kamers gehad 115,423 en 710 alle 3 de kamers waren vreselijk smerig!
Kamer 115 is een horror kamer smeriger kan haast niet, lattenbodems kapot en op alle kamers de matrassen doorgelegen valt niet op te slapen zo erg steken de veren in het matras in je lichaam.
Het eten was elke dag koud en het vlees niet gaar!
Never Never Never Never nooit meer!!! Vreselijk!!!

1 2 3 4 next

What annoys you the most on the ski slopes?