Arrival date
Departure date
From € 33
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Caribbean Bay***
Reviews Hotel Caribbean Bay***
C/ Dels Trencadors, 48 , 07620, El Arenal

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Caribbean Bay***? Then have a look at the reviews of Hotel Caribbean Bay*** in El Arenal, written by other travelers.
Hotel Caribbean Bay scores a 5.7 out of 10, based on 34 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Caribbean Bay***? Have a look at the reviews of Hotel Caribbean Bay*** in El Arenal, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 17 vacation photos of Hotel Caribbean Bay*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Caribbean Bay*** El Arenal. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

With partner, September 2014
"Oplichters"translate
Frank
1.0

09/06/2014 Aankomen eerst betalen, dan 2 dagen in een ander hotel Palm Bay, massahotel oude kamers geen airco, kortom als ik MLL hotels zie staan WEGLOPEN. Ik kan deze "service" echt aan niemand aanraden. Voor de prijs die je betaald kan je evengoed ergens anders en beter boeken.
Triestige bedoening.

Family with older children, August 2014
"Hotel netjes maar dan houdt het ook op"translate
ikke
2.0

08/11/2014 Net en schoon hotel, strand is paar minuten lopen van het hotel maar is in dat stuk erg druk. Eten was redelijk , alleen de pasta was lauw verder was alles warm. Ontbijt is erg karig . Hotel is niet geschikt als je kleine kinderen hebt is geen ondiep zwembad. Zwembad op het dak is klein en er hangt een rioollucht. Zwembad beneden mag je niks , alleen zwemmen , niet springen niet duiken helemaal niks. Animatie is een lachertje hier word totaal niets meegedaan , overdag is er helemaal geen animatie.. Veel jongeren dit stond nergens aangegeven . vanaf 10.30 schenken ze al alcohol dus je kunt je voorstellen wat dit voor overlast geeft aan de overige gasten. Hotel is erg gehorig je hoort de lift heen en weer gaan.. VOOR ONS NOOIT MEER

Family with young children, July 2014
"Super hotel, maar toch nooit meer!"translate
Angelique
2.0

08/03/2014 super mooi hotel om te zien. na het inchecken zagen we dat er geen lakens op het bed van ons kind zat, geen lekkere start. (wel direct door het personeel opgelost). na een late avond vlucht met een klein kind, moe naar bed, toen begon de ellende. hard geschreeuw, dronken lui op de gang en balkonnen. slapen ging ondanks de vermoeidheid niet. ondanks geklaag en pogingen van het personeel, hebben we in twaalf dagen misschien 1 nacht kunnen doorslapen. geen rust. er werd ons ter plaatse ook gemeld dat het een jongeren hotel is en zeker niet geschikt voor kinderen, maar ik kon dit nog bij touroperator noch bij mll hotel op de sites niet terug vinden. de host ter plaatse heeft nog geprobeerd ons over te plaatsen, maar dit kon alleen op onze eigen kosten (transfer + extra verblijfskosten) we hebben der maar het beste van geprobeerd te maken, elke dag een siesta om de vermoeidheid op te vangen. tot slot, waren er geen echte snacks tussen door en geen animatie overdag noch savonds.

Friends, June 2014
"Mooi hotel met een ideale ligging, maar that's it"translate
S.
2.0

07/08/2014 De enige voordelen aan dit hotel zijn het zwembad op het dak en de ligging. Dit hotel gebruikt het systeem van 110% boeken, zodat ze zeker altijd vol zitten. Wat maakt dat overboeking daar dagelijkse kost is! Het meeste personeel is niet vriendelijk! De bar sluit al heel vroeg en op een zeer onvriendelijke manier hebben ze ons dan ook weggestuurd. Eten lijkt op dag 1 heel goed, maar dan merk je al snel dat je elke middag en avond hetzelfde krijgt.... Aanrader is zéker het zwembad op het dak! Enige nadeel dat daar geen bar of muziek is. De kamer was vuil toen we ze eerst kregen en daar is niet veel verandering in gekomen. En voor de rust moet je zeker niet komen, 's nachts hoor je alles in de gang. Maar op zich is het een mooi gerenoveerd hotel met een ideale ligging

With partner, May 2014
"PEQUEÑAS ESCAPADITA"translate
Elisa

06/02/2014 Somos un matrimonio, que después de ver las criticas de éste hotel, decidimos hacer una pequeña escapadita a Todo Incluido.
Sobre la comida está bastante bién porque ponen varios platos a elegir, desde pasta, ensaladas, pescados, carnes y postres.
Tiene 2 piscinas, una abajo en el Snack Bar y la otra en la terraza con unas vistas impresionantes.
Todo el personal muy amable.
La única pega que le veo al hotel, que al ser un hotel que la mayoría de los clientes son extranjeros, es el tema del horario del restaurante, sobre todo el de la cena que hasta las 9.
Asi que el hotel lo recomendaría para Repetir.
Saludos
Elisa y Sergio de Valencia.

With partner, August 2013
"Regelrechte HEL !!!!"translate
kevinoo
1.0

09/02/2013 Op de kamers zaten de muren vol met kaugoms, Van alle haren die in bad lagen kon je een pruik maken, We hebben 3 verschillende kamers gehad 115,423 en 710 alle 3 de kamers waren vreselijk smerig!
Kamer 115 is een horror kamer smeriger kan haast niet, lattenbodems kapot en op alle kamers de matrassen doorgelegen valt niet op te slapen zo erg steken de veren in het matras in je lichaam.
Het eten was elke dag koud en het vlees niet gaar!
Never Never Never Never nooit meer!!! Vreselijk!!!

July 2013
"Prijs kwalliteit prima"translate
job

07/13/2013 centraal gelegen, wij hadden een moooie kammer vaak schoongemaakt, eten is verschillend maar op vakantie is dat altijd anders dan in NL en er zijn genoeg eet tentjes.

Friends, August 2011
"Pleśń"translate
Bartek
2.0

08/08/2011 w ofercie nie ejst napisane ze jest wspulna ubikacja , jedzenie ochydne , 0 angielskiego z strony recepcji, niemcy balangujący i drzący sie nie polecam ;(

Family with older children, August 2010
"Leuk voor jongelui"translate
Dussel
2.0

08/31/2010 hotel Saga is ons (gezin met 2 kids van 12 en 14 jaar) zeer zeker niet tegen gevallen. Wanneer je voor weinig geld nog ff een weekje weg wil, is het goed zat. Strand dichtbij. Eten voldoende. Kamer schoon.

Friends, July 2010
"Prima prijs & Kwaliteit"translate
Hans van der Voort

02/24/2011 Voor deze prijs heb je gewoon een leuke vakantie te pakken, vind de reacties wel overdreven negatief.

1 2 3 4 next

What is most important to you when choosing a city break?