Arrival date
Departure date
From € 213
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Jardines de Nivaria*****
Reviews Hotel Jardines de Nivaria*****
Calle Paris S/N, E-38660, Costa Adeje

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Jardines de Nivaria*****? Then have a look at the reviews of Hotel Jardines de Nivaria***** in Costa Adeje, written by other travelers.
Hotel Jardines de Nivaria scores a 9.1 out of 10, based on 213 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Jardines de Nivaria*****? Have a look at the reviews of Hotel Jardines de Nivaria***** in Costa Adeje, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 69 vacation photos of Hotel Jardines de Nivaria***** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel Jardines de Nivaria*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Jardines de Nivaria***** Costa Adeje. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

7.1
With partner, November 2014
"Super verblijf"translate
luc.logier

11/25/2014 November 2014 reeds voor de 2de maal verbleven, top hotel, vriendelijk onthaal en verzorgde service. .

With partner, October 2014
"Beste Top Hotel van Tenerife Adeje"translate
Chantal

11/04/2014 We zijn steeds op zoek naar een mooi rustig hotel en willen graag verwend worden. Jardines de Nivaria was voor ons een echte topper.
We hebben al verschillende ander hotels gedaan in Tenerife sud zelfs de Bahia del Duque, maar Nivaria is nog net iets extra !
Rust en No stress door het geluid de watervallen.
Prachtig zwembad met een ideale warme temperatuur, heerlijk !
Mooie kamers en terras met alle comfort en rust.
Maar het eten, wij hadden half pension, met een prachtig ontbijt, meer dan 10 verse fruitsappen en zelfs cava.
Kan het nog beter?
Jazeker ! wanneer je 's avonds kan proeven van het rijkelijk buffet.
Gewoon overheerlijk en subliem van smaak. Met elke avond verschillende keuze van Vis of vlees gerechten. Culinair Top !

With partner, 2014
"Heerlijk verblijven"translate
erna franchet

10/19/2014 Het hotel: "Jardines de Nivaria" in Tenerif is echt het verblijven waard!
op alle vlakken scoort dit hotel heel hoog.
supervriendelijk personeel, persoonlijke service, lekker eten, prachtige omgeving (heel stijlvol)... echt een aanrader voor mensen die houden van relaxen, lekker nietsdoen, zwemmen in een heerlijk verwarmd zwembad en mooie wandelingen langs de kustlijn.We hopen hier nog dikwijls naar terug te keren!

With partner, October 2014
"Tophotel in tenerife adeje"translate
Chantal

11/05/2014 Prachtig luxe hotel voor koppels
Zwembad met watervallen en perfect aangenaam warme temperatuur
Ongelofelijke lekkere keuken
Ontbijt en avondmaal om u tegen te zeggen

With partner, August 2014
"Mooi maar beter 4* en 4* prijzen"translate
Neil Mosedale

08/25/2014 De laatste 3 jaar zijn wij op vakantie geweest naar en 4* hotel in Gran Canaria (puerto de mogan) om een andere eiland te zien hebben wij dit jaar gekozen om naar Tenerife te gaan. Onze eerste indruk was goed. mooi lobby goede service mooi schone kamer, mooi uitzicht van het balkon.

Ik ben meestal vroeg wakker de eerste ochtend zat ik op balkon on half 7 en zag de eerste mensen zonnebedden reserveren. om half 9 waren bijna alle zonnenbedden gereserveerd maar bijna niemand lag erop.

Her eten was buffet formaat, dat vind ik prima het keuze was wel wat beperkt vonden wij. Het uitzicht van het restaurant balkon was top! restaurant personeel ook heel goed.

Schoonmaak was perfect personeel heel hulpzwam op dat betreft

Al in al hebben wij een super vakantie gehad het enigste is als ik de 5* vergelijken met de 4* in Gran Canaria zo mooi als het was, was het niet de extra € 1.000 per persoon waard. voor die reden zo ik niet terug gaan.

"Dit nooit meer"translate
j de jong
2.0

07/12/2014 junior suite geboekt, De kamer was somber en een veel te kleine badkamer

"Prima hotel voor rustzoekers"translate
Frankie Bral

06/12/2014 Mooi hotel, ruime kamer (zeezicht) doch klein balkon op geen enkel moment zon.
Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt, we vonden het diner geen 5 sterren waardig.
Wel de lunch aan het zwembad was heel lekker.
Geen animatie.
Zeer vriendelijk personeel en topservice.
Eerder gezellige kleine tuin, hotel is ideaal gelegen aan de promenade die loopt van Costa Adeje naar Los Christianos.
Verouderde badkamer.

"Geweldig een dikke tien"translate
Anja westerduin
2.0

06/18/2014 Fantatisch, geweldig personeel van de receptie tot de kamer dames. De beste kamer reiniging ooit gezien elke dag gaan de bedden van z'n plek en een reiniging duurt gem 45 min. Verse bloemen zoals roos op je bed en elke dag 2 x bonbons.een misverstand met de kamer binnen uurtje geweldig opgelost. Prachtige kamers, schitterende tuin het is aan te bevelen om boven het golfveld een kamer te vragen. Veel kamers zijn net vernieuwd en hebben geweldige inloopkasten. Zitje op balkon incl ligbedden en een parasol. Prachtige tuin vol met palmbomen en bloemen en planten en alles geweldig bijgehouden. Prachtig gevormd zwembad 1 koud 1 verwarmd, echt een dobber bad, niets v kinderen. Zeer veel ligstoelen. Ontbijt met champagne alle soorten brood, fruit, smooties en sapjes wat in vredesnaam niet. Wel gepaste kleding slippers en korte broeken met hemdjes worden niet gewaardeerd het is een chique, luxe, rustig, klassiek hotel waar de klant op een voetstuk staat. Luxe a la Romy Sneijder. Afscheid cadeau

"Fantastisch Hotel"translate
k de wrede

06/14/2014 Top Hotel, hebben een fantastische vakantie gehad, kan geen minpuntje bedenken, alles was Super, hebben nog nooit zon fijn hotel gehad, en komen zeker terug.
Top top top

May 2014
"Zeer fijn hotel met perfecte service"translate
ilse_vermeulen

05/30/2014 Het hotel is zijn 5-sterren zeker waard. Uitstekende ontvangst met een drankje en een hapje waarna je snel je kamer krijgt toegewezen.
Mooie kamers, leuk terras en alles zeer netjes.
Ontbijt en diner zijn uitgebreid, afwisselend en van uitstekende kwaliteit. Prima wijnkaart, schappelijk geprijsd. Het personeel in het restaurant is vriendelijk en bekwaam.
Leuke bar met ook daar zeer vriendelijke bediening.
Mooi zwembad ook, maar wanneer komt iemand eens met een echte oplossing voor het 'handdoekje leggen' ? Dit blijft een zielige gewoonte waar sommige mensen maar geen afscheid van kunnen nemen ...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What annoys you the most on the ski slopes?