Arrival date
Departure date
From € 196
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Jardines de Nivaria*****
Reviews Hotel Jardines de Nivaria*****
Calle Paris S/N, E-38660, Costa Adeje

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Jardines de Nivaria*****? Then have a look at the reviews of Hotel Jardines de Nivaria***** in Costa Adeje, written by other travelers.
Hotel Jardines de Nivaria scores a 9.1 out of 10, based on 208 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Jardines de Nivaria*****? Have a look at the reviews of Hotel Jardines de Nivaria***** in Costa Adeje, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 69 vacation photos of Hotel Jardines de Nivaria***** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel Jardines de Nivaria*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Jardines de Nivaria***** Costa Adeje. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

8.9
"Dit nooit meer"translate
j de jong
2.0

07/12/2014 junior suite geboekt, De kamer was somber en een veel te kleine badkamer

"Prima hotel voor rustzoekers"translate
Frankie Bral

06/12/2014 Mooi hotel, ruime kamer (zeezicht) doch klein balkon op geen enkel moment zon.
Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt, we vonden het diner geen 5 sterren waardig.
Wel de lunch aan het zwembad was heel lekker.
Geen animatie.
Zeer vriendelijk personeel en topservice.
Eerder gezellige kleine tuin, hotel is ideaal gelegen aan de promenade die loopt van Costa Adeje naar Los Christianos.
Verouderde badkamer.

"Geweldig een dikke tien"translate
Anja westerduin
2.0

06/18/2014 Fantatisch, geweldig personeel van de receptie tot de kamer dames. De beste kamer reiniging ooit gezien elke dag gaan de bedden van z'n plek en een reiniging duurt gem 45 min. Verse bloemen zoals roos op je bed en elke dag 2 x bonbons.een misverstand met de kamer binnen uurtje geweldig opgelost. Prachtige kamers, schitterende tuin het is aan te bevelen om boven het golfveld een kamer te vragen. Veel kamers zijn net vernieuwd en hebben geweldige inloopkasten. Zitje op balkon incl ligbedden en een parasol. Prachtige tuin vol met palmbomen en bloemen en planten en alles geweldig bijgehouden. Prachtig gevormd zwembad 1 koud 1 verwarmd, echt een dobber bad, niets v kinderen. Zeer veel ligstoelen. Ontbijt met champagne alle soorten brood, fruit, smooties en sapjes wat in vredesnaam niet. Wel gepaste kleding slippers en korte broeken met hemdjes worden niet gewaardeerd het is een chique, luxe, rustig, klassiek hotel waar de klant op een voetstuk staat. Luxe a la Romy Sneijder. Afscheid cadeau

"Fantastisch Hotel"translate
k de wrede

06/14/2014 Top Hotel, hebben een fantastische vakantie gehad, kan geen minpuntje bedenken, alles was Super, hebben nog nooit zon fijn hotel gehad, en komen zeker terug.
Top top top

May 2014
"Zeer fijn hotel met perfecte service"translate
ilse_vermeulen

05/30/2014 Het hotel is zijn 5-sterren zeker waard. Uitstekende ontvangst met een drankje en een hapje waarna je snel je kamer krijgt toegewezen.
Mooie kamers, leuk terras en alles zeer netjes.
Ontbijt en diner zijn uitgebreid, afwisselend en van uitstekende kwaliteit. Prima wijnkaart, schappelijk geprijsd. Het personeel in het restaurant is vriendelijk en bekwaam.
Leuke bar met ook daar zeer vriendelijke bediening.
Mooi zwembad ook, maar wanneer komt iemand eens met een echte oplossing voor het 'handdoekje leggen' ? Dit blijft een zielige gewoonte waar sommige mensen maar geen afscheid van kunnen nemen ...

With partner, May 2014
"Goed hotel voor voor senioren ..."translate
dirk21

05/29/2014 Jardines is een zeer goed hotel, wel vonden wij dat de gemiddelde leeftijd van de gasten aan de hoge kant was (quasi allemaal 65+). Kamer was verouderd en eigenlijk te duur in vergelijking met bv. El Mirador. Eerste keer dat wij meemaakten (in een 5***** hotel) dat 's morgens om 07.00u reeds meer dan de helft van de zetels aan het zwembad zijn gereserveerd met handdoeken .... Dat vinden wij erover en 5* onwaardig. Niettegenstaande deze zaken is het een zeer goed hotel met perfecte bediening en goede ligging. Wij gaan (bij geluk van leven) nog eens terug na onze 65ste verjaardag (als we nog kunnen......)

With partner, December 2013
"Super!!!"translate
fabienne pelegrin

02/05/2014 We hebben in ons leven veel hotels gezien , maar dit is een uitschieter.
Hotel , omgeving , kamer , eten enz...gewoonweg heel goed.
En vooral super vriendelijk personeel en niet te vergeten een super hygiëne alles is er proper en netjes.

With partner, October 2013
"Wij hebben genoten"translate
mieke en Piet

11/01/2013 wij waren hier voor de tweede keer. Geweldig het begon al aan de receptie ,wij kregen een welkomstbrief waar in stond omdat wij hier voor de tweede keer waren kregen wij een upgrade naar grotere kamer, groot balkon inloopkast prachtige grote badkamer etc. service geweldig iedereen even aardig .Wij hebben genoten .wij komen zeker weer terug

With partner, September 2013
"Gewoon genieten!!"translate
Willy & Rita

10/03/2013 Wij hebben net ons derde, en zeker niet laatste, bezoek aan Jardines de Nivaria achter de rug. Vanaf de boeking tot en met het ganse verblijf is één en al service en verwennerij. Het voltallige personeel is één en al vriendelijkheid en bedacht op service aan de gasten. Kortom in dit hotel moet je niets anders doen dan genieten. Voor ons is in verband met vakantie nog één vraag van toepassing, " niet meer waar naartoe maar wanneer kunnen we terug naar Jardines? "
Een tophotel voor genieters!

Friends, August 2013
""PLENITUD""translate
PabloMartin

05/19/2014 Eso es lo que se siente nada mas llegar,plena atención,plena amabilidad,plena disposición,pleno servicio y plena satisfacción,por tanto PLENITUD extrema en todos los sentidos.Hotel de bandera con todas las comodidades y de una prestigiosa cadena como ADRIAN HOTELES,los cuales se esfuerzan continuamente en el mas mínimo detalle.Da gusto visitar lugares con esta envergadura.Hasta el más crítico se derrumba ante tales servicios y no digamos de su gastronomía,pues quien desee darse un homenaje al paladar que acuda a este lugar.Totalmente recomendable para cualquier circunstancia.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next