Arrival date
Departure date
From € 188
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Jardines de Nivaria*****
Reviews Hotel Jardines de Nivaria*****
Calle Paris S/N, E-38660, Costa Adeje

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Jardines de Nivaria*****? Then have a look at the reviews of Hotel Jardines de Nivaria***** in Costa Adeje, written by other travelers.
Hotel Jardines de Nivaria scores a 9.2 out of 10, based on 201 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Jardines de Nivaria*****? Have a look at the reviews of Hotel Jardines de Nivaria***** in Costa Adeje, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 69 vacation photos of Hotel Jardines de Nivaria***** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel Jardines de Nivaria*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Jardines de Nivaria***** Costa Adeje. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

9.5
With partner, December 2013
"Super!!!"translate
fabienne pelegrin

02/05/2014 We hebben in ons leven veel hotels gezien , maar dit is een uitschieter.
Hotel , omgeving , kamer , eten enz...gewoonweg heel goed.
En vooral super vriendelijk personeel en niet te vergeten een super hygiëne alles is er proper en netjes.

With partner, October 2013
"Wij hebben genoten"translate
mieke en Piet

11/01/2013 wij waren hier voor de tweede keer. Geweldig het begon al aan de receptie ,wij kregen een welkomstbrief waar in stond omdat wij hier voor de tweede keer waren kregen wij een upgrade naar grotere kamer, groot balkon inloopkast prachtige grote badkamer etc. service geweldig iedereen even aardig .Wij hebben genoten .wij komen zeker weer terug

With partner, September 2013
"Gewoon genieten!!"translate
Willy & Rita

10/03/2013 Wij hebben net ons derde, en zeker niet laatste, bezoek aan Jardines de Nivaria achter de rug. Vanaf de boeking tot en met het ganse verblijf is één en al service en verwennerij. Het voltallige personeel is één en al vriendelijkheid en bedacht op service aan de gasten. Kortom in dit hotel moet je niets anders doen dan genieten. Voor ons is in verband met vakantie nog één vraag van toepassing, " niet meer waar naartoe maar wanneer kunnen we terug naar Jardines? "
Een tophotel voor genieters!

With partner, May 2013
"Geweldig hotel en personeel. Toppertje!!!"translate
Anja Roza

05/26/2013 Zoveel vriendelijkheid en service zien we tegenwoordig niet veel meer. Wij waren zeer tevreden over onze suite. Schoon, netjes, ruim en zeer goede bedden. Kortom we zijn zeer tevreden. Het a la carte restaurant is aan te bevelen.

With partner, May 2013
"Absoluut een SUPER HOTEL *****"translate
Francine en Etienne

06/12/2013 Voor ons is dit hotel een echte TOPPER !!!
Tien jaar gaan we hier al naartoe , en het word steeds beter .
Wij logeren in een superieure kamer met zeezicht , ruim en mooi uitzicht en uitstekend in orde .
Het eten vinden wij ook zeer goed , ontbijt met schuimwijn , en ’s avonds kan je bij het hoofdgerecht kiezen tussen bediening aan tafel of buffet . Ook kan je a la carte eten in het restaurant .
Het personeel dat super vriendelijk en attent is vinden wij ook heel tof .
De tuinen zijn heel mooi en verzorgd , en aan het zwembad is het gewoon zalig om te vertoeven .
Proficiat aan de directie hiervoor !!!
Wij komen zeker terug .

With partner, March 2013
"Schitterend hotel,TOP"translate
POSSEMIERS PAUL

03/21/2013 Dit hotel is de werkelijke top.
Zelf hebben wij in ons leven in meer dan 150 hotels verbleven, all over de world.........zelden hebben wij een dergelijk vriendelijk en gedienstig personeel meegemaakt, een toonbeeld voor de horeca-sector : gewoonweg schitterend,bravo en felicitaties.
Alles in de stijl van het hotel : een ongelooflijk verwarmd zwembad (31a32°),lekker en verzorgd eten (met opnieuw een unieke en schitterende bediening ),optimale ligging (met privelift en uitgang naar wandeldijk),steeds vrije ligzetels.......een echte aanrader !

With partner, Febuary 2013
"Super Hotel"translate
Marin Mak

02/28/2013 Na negatieve berichten wil ik een positief bericht geven over dit hotel. De ligging is dichtbij de boulevard en de zee. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en de kamer was schitterend met een groot balkon met een apart zitje en twee ligbedden. Het enige nadeel zijn de bedden met bonelvering waardoor deze hard liggen maar dit mag geen naam hebben. Het ontbijt en diner zijn super in buffetvorm of a la carte veel verse produkten en je kunt het niet opnoemen of het is er.
Het zwembad is ook geweldig met prachtige palmen en ligbedden met matrassen die heel goed liggen. In één woord een SUPER HOTEL

With partner, January 2013
"Super rustgevend hotel!"translate
hendrik en petra ui...

03/25/2013 Wij zijn er al 8 maal geweest super hotel heel rustig alles zeer verzorgd en vriiendelijk personeel . EEN AANRADER!

With partner, November 2012
"Geen aanrader"translate
Robert
3.0
3.0
1.0

11/17/2012 Wij kregen een Suite met zeezicht.
De zee was tussen een vies gebouw vaag ergens te zien.
De kamers waren oud en voor 400 euro voor een nacht had ik iets meer verwacht.
Wij zijn de dag erna na het hotel ernaast gegaan wat top bevallen is.
Het eten en bediening was wel vrij goed.
Bent u jonger dan 60 dan heeft u in dit hotel niks te zoeken de gemiddelde leeftijd is 60+.

Family with older children, August 2012
"Fantastich Hotel !!!!!"translate
Jasmijn en theo

08/24/2012 Net terug van een geweldige week bij Jardins de Nivaria.
Had voordat we gingen even zoover getest en las veel negatieve reactie, schrok ervan en moest nog gaan.
Maar al die negatieve reacties klopte gewoon NIET!!!!!.
We hebben een geweldige week gehad, SUPER HOTEL en heeeeel vriendelijk personeel alles was helemaal top.
We gaan graag naar Tenerife en hebben ook Athenia en riu gehad maar dit hotel gaat er zeker niet onder zitten, het zwembad en de kamers waren zeker mooier als bij Athenia, vriendelijkheid ook van het personeel
We gaan zeker terug naar dit schitterende hotel, bedankt voor alles.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?