Arrival date
Departure date
From € 88
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
H10 Las Palmeras****
Reviews Hotel H10 Las Palmeras****
Avenida Rafael Puig 28, E-38660, Playa de las Americas

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel H10 Las Palmeras****? Then have a look at the reviews of Hotel H10 Las Palmeras**** in Playa de las Americas, written by other travelers.
Hotel H10 Las Palmeras scores a 8.2 out of 10, based on 732 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel H10 Las Palmeras****? Have a look at the reviews of Hotel H10 Las Palmeras**** in Playa de las Americas, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 2418 vacation photos of Hotel H10 Las Palmeras**** on Zoover. You can take a look at 33 videos of Hotel H10 Las Palmeras****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for H10 Las Palmeras**** Playa de las Americas. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 732 reviews of H10 Las Palmeras****

8.9
8.4
7.8
8.4
"Schöner Urlaub"translate
Lena Schmidt

09/13/2014 Habe eine Woche im Juli mit meinem Freund in diesem Hotel verbracht. Es befindet sich zentral in Playa de las Americas. Beim Check-in hatten wir keine Probleme, es gibt deutschsprechendes Personal. Mit dem Essen waren wir sehr zufrieden, da es eine ausreichende Auswahl für alle Geschmäcker gibt. Das Zimmer wurde täglich geputzt und das Hotel macht auch einen sauberen Eindruck. Wer ein Hotel in Nähe zum Strand, Restaurants und Bars sucht, dem können wir dieses Hotel empfehlen

"Hotel encantador"translate
Silvia

09/12/2014 Mi pareja y yo fuimos unos dias a este hotel en agosto y hemos quedado muy contentos con todo. El hotel se encuentra muy central cerca de restaurantes y bares. Las playas de arena estan a 5-10 min caminando. Habiamos reservado una habitación con vistas al mar y fue una buena decisión. Las vistas impresionante. La comida destaca por su variedad. El personal genial. Especialmente en recepción siempre nos atendieron con mucha amabilidad. Seguro que volveremos a este hotel

Friends, 2014
"Muy contento"translate
Elena

09/12/2014 Fui con una amiga en julio al H10 Las Palmeras y nuestra experiencia fue muy buena. En la recepción igual que en el restaurante nos atendieron siempre con mucha profesionalidad y amabilidad. La habitación que teniamos era en planta alta y con fantasticas vistas al mar. La comida una maravilla. Siempre habia suficiente entre elegir. De la limpieza tampoco nos podiamos quejar. Fue una semana de sol y playa y la hemos disfrutado al maximo.

"In één woord: super"translate
Thienpont-Crabbe

09/09/2014 Hotel H10 Las Palmeras heeft ons op alle vlakke bekoord: een uitstekende ligging, vlakbij promenade en winkeltjes; een prima service, heel lekker en gevarieerd eten, vriendelijk personeel. Kamers zijn eerder klein maar hebben alle comfort en worden dagelijks gepoetst. Enige minpunt: bij volzetting van het hotel is het aan het zwembad vrij druk, doch er zijn voldoende ligstoelen en parasols. Wij komen hier zeker terug!

"Leuke vakantie gehad"translate
Moens Greta

08/24/2014 Het hotel is heel goed, op het eten hoeft niemand te klagen en die dat het toch doen zijn thuis niets gewend.Zeer vriendelijk personeel en ook aan de balie spreken ze nederlands. De kamers zijn wel wat verouderd maar je hebt toch alle comfort en is er iets wat niet werkt word dit onmiddelijk opgelost zoals de haardroger bij ons De matrassen zijn wel aan vervanging toe. Als je vooraan het hotel buitenkomt en je wandeld naar rechts en neemt dan het 2de kruispunt naar links heb je een groot winkel centum ondergronds gewoon de blauwe trappen nemen. Alles is daar supper goedkoop zoals telefoons tablets en noem maar op, alles is daar taks vrij.voor ons was dit hotel de eerste keer en zijn supper tevreden wij gaan zeker terug en kijken er na uit.

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 08/29/2014
Owner says::  Beste gasten, We zijn erg blij om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf in ons H10 Las Palmeras. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie in Tenerife. Onze missie is ervoor te zorgen dat u kunt genieten van uw vakantie in een aangename en ontspannen sfeer . Ons hele team werkt om ervoor te zorgen dat uw verblijf prettig verloopt, we zijn erg blij om te weten dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan . Het zou een plezier zijn voor ons om u opnieuw te verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet,

"Een echte aanrader!"translate
Suzanne

08/24/2014 Afgelopen aug voor de 1e keer geweest en wil dit zeer zeker aanraden voor alleenstaande mensen, setjes of gezinnen. Er is animatie voor jong en oud. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat is er volop entertainment. De hele dag door kun je aan diverse activiteiten deelnemen; waterpolo, watervolleybal, luchtbuks schieten, hindernisbaan in het water en er is een aparte kinderanimatie. Ook als je niet mee doet is het erg leuk hier naar te kijken. 's Avonds zijn er shows die variëren van flamingo-dans tot Chinese jongleurs, Afrikaanse acrobaten, bingo en ga maar door.
Wij hadden all-inclusive en het eten was perfect. Elke ochtend waren er vers geperste fruitsappen en iedere ochtend varieerde het eten van diverse soorten broodjes tot cakejes, pannenkoeken, bacon, vers fruit etc. Elke avond was er een ander thema. Een Italiaanse avond, chocoladefontein, sushi, te lekker!
De kamer was prima en wij hebben zachte matrassen gevraagd vanwege de ietwat harde matrassen. Schoonmaak perfect!

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 08/29/2014
Owner says::  Besten Gasten Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Las Palmeras, op Zoover. We stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen uw indruk van ons hotel te delen en bieden nogmaals ons excuses aan voor de ongemakken die u gehad kunt hebben tijdens uw verblijf. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring op Tenerife. We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen in H10 Las Palmeras Vriendelijke groeten

"Very nice hotel"translate
miklas larsen

08/03/2014 Estábamos para una semana en este magnífico hotel y nos gusta mucho. El staff es genial y la comida maravillosa

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 08/06/2014
Owner says::  Estimados clientes Gracias por compartir su experiencia vacacional con nosotros, en este portal de Internet, Zoover. Nos complace que nos hayan elegido para desconectar y relajarse. Esperamos que vuelvan pronto! Saludos de parte de todo el equipo H10 Las Palmeras

"MUY BUEN HOTEL"translate
Alnilam

07/29/2014 Estuvimos aquí el 12 de julio y lo pasamos bien. El personal de recepción fue muy atento y amable. La comida es buena y las bebidas en todo incluido son de marcas. El restaurante italiano es excelente. Mi hija va en agosto así que espero que sea buena mi recomendación. También he vuelto a reservar en Septiembre así que esta es una buena publicidad para un hotel tan bueno. Las Palmeras es excelente, no te decepcionará, es un buen hotel.

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 07/31/2014
Owner says::  Estimados clientes Muchas gracias por sus comentarios en Zoover. Nos alegra saber que lo han pasado bien. Esperamos poder darles la bienvenida muy pronto. Un cordial saludo

"Volvere"translate
Miguel

07/29/2014 he pasado unas vacaciones de ensueño, el hotel en primera linea de mar, las vistas desde la habitación son impresionantes. La comida variada y para todos los gustos, el personal muy servicial y siempre dispuesto. hotel muy recomendable y de seguro que volvere..

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 07/31/2014
Owner says::  Estimados clientes Muchas gracias por sus comentarios. Nos encanta saber que han disfrutado de su merecidas vacaciones entre nosotros y nos alegramos saber que están pensando en en volver. Un cordial saludo

"Perfecte vakantie!"translate
Eline paals

08/22/2014 Een fantastisch hotel en heel vriendelijk personeel. Er is zelf Nederlandstalig personeel in de receptie. De kamers zijn net vernieuwt en heel mooi. Prachtig uitzicht als je een zeezicht kamer boekt. Ik raad het aan iedereen aan, zowel familie als stellen. Dicht bij winkels en strand!! Ik wou graag Rebecca van de receptie nog bedanken voor haar advies wat excursies betreft!! Het eten is ook heel lekker en veel keus. Echt een aanrader

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 08/29/2014
Owner says::  Geachte Gasten Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen voor u geweldige reactie over ons hotel op Zoover. Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de het personeel. Wij zijn verheugd dat u voor het derde keer al in ons hotel bent verbleven en we wachten met alle plezier op uw vierde vakantie in H10 Las Palmeras Met vriendelijke groeten

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What is most important to you when choosing a city break?