Arrival date
Departure date
From € 88
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
H10 Las Palmeras****
Reviews Hotel H10 Las Palmeras****
Avenida Rafael Puig 28, E-38660, Playa de las Americas

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel H10 Las Palmeras****? Then have a look at the reviews of Hotel H10 Las Palmeras**** in Playa de las Americas, written by other travelers.
Hotel H10 Las Palmeras scores a 8.2 out of 10, based on 728 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel H10 Las Palmeras****? Have a look at the reviews of Hotel H10 Las Palmeras**** in Playa de las Americas, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 2389 vacation photos of Hotel H10 Las Palmeras**** on Zoover. You can take a look at 33 videos of Hotel H10 Las Palmeras****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for H10 Las Palmeras**** Playa de las Americas. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

8.4
With partner, August 2014
"Leuke vakantie gehad"translate
Moens Greta

08/24/2014 Het hotel is heel goed, op het eten hoeft niemand te klagen en die dat het toch doen zijn thuis niets gewend.Zeer vriendelijk personeel en ook aan de balie spreken ze nederlands. De kamers zijn wel wat verouderd maar je hebt toch alle comfort en is er iets wat niet werkt word dit onmiddelijk opgelost zoals de haardroger bij ons De matrassen zijn wel aan vervanging toe. Als je vooraan het hotel buitenkomt en je wandeld naar rechts en neemt dan het 2de kruispunt naar links heb je een groot winkel centum ondergronds gewoon de blauwe trappen nemen. Alles is daar supper goedkoop zoals telefoons tablets en noem maar op, alles is daar taks vrij.voor ons was dit hotel de eerste keer en zijn supper tevreden wij gaan zeker terug en kijken er na uit.

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 08/29/2014
Owner says::  Beste gasten, We zijn erg blij om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf in ons H10 Las Palmeras. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie in Tenerife. Onze missie is ervoor te zorgen dat u kunt genieten van uw vakantie in een aangename en ontspannen sfeer . Ons hele team werkt om ervoor te zorgen dat uw verblijf prettig verloopt, we zijn erg blij om te weten dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan . Het zou een plezier zijn voor ons om u opnieuw te verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet,

With partner, August 2014
"Een echte aanrader!"translate
Suzanne

08/24/2014 Afgelopen aug voor de 1e keer geweest en wil dit zeer zeker aanraden voor alleenstaande mensen, setjes of gezinnen. Er is animatie voor jong en oud. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat is er volop entertainment. De hele dag door kun je aan diverse activiteiten deelnemen; waterpolo, watervolleybal, luchtbuks schieten, hindernisbaan in het water en er is een aparte kinderanimatie. Ook als je niet mee doet is het erg leuk hier naar te kijken. 's Avonds zijn er shows die variëren van flamingo-dans tot Chinese jongleurs, Afrikaanse acrobaten, bingo en ga maar door.
Wij hadden all-inclusive en het eten was perfect. Elke ochtend waren er vers geperste fruitsappen en iedere ochtend varieerde het eten van diverse soorten broodjes tot cakejes, pannenkoeken, bacon, vers fruit etc. Elke avond was er een ander thema. Een Italiaanse avond, chocoladefontein, sushi, te lekker!
De kamer was prima en wij hebben zachte matrassen gevraagd vanwege de ietwat harde matrassen. Schoonmaak perfect!

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 08/29/2014
Owner says::  Besten Gasten Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Las Palmeras, op Zoover. We stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen uw indruk van ons hotel te delen en bieden nogmaals ons excuses aan voor de ongemakken die u gehad kunt hebben tijdens uw verblijf. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring op Tenerife. We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen in H10 Las Palmeras Vriendelijke groeten

With partner, 2014
"Very nice hotel"translate
miklas larsen

08/03/2014 Estábamos para una semana en este magnífico hotel y nos gusta mucho. El staff es genial y la comida maravillosa

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 08/06/2014
Owner says::  Estimados clientes Gracias por compartir su experiencia vacacional con nosotros, en este portal de Internet, Zoover. Nos complace que nos hayan elegido para desconectar y relajarse. Esperamos que vuelvan pronto! Saludos de parte de todo el equipo H10 Las Palmeras

"MUY BUEN HOTEL"translate
Alnilam

07/29/2014 Estuvimos aquí el 12 de julio y lo pasamos bien. El personal de recepción fue muy atento y amable. La comida es buena y las bebidas en todo incluido son de marcas. El restaurante italiano es excelente. Mi hija va en agosto así que espero que sea buena mi recomendación. También he vuelto a reservar en Septiembre así que esta es una buena publicidad para un hotel tan bueno. Las Palmeras es excelente, no te decepcionará, es un buen hotel.

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 07/31/2014
Owner says::  Estimados clientes Muchas gracias por sus comentarios en Zoover. Nos alegra saber que lo han pasado bien. Esperamos poder darles la bienvenida muy pronto. Un cordial saludo

"Volvere"translate
Miguel

07/29/2014 he pasado unas vacaciones de ensueño, el hotel en primera linea de mar, las vistas desde la habitación son impresionantes. La comida variada y para todos los gustos, el personal muy servicial y siempre dispuesto. hotel muy recomendable y de seguro que volvere..

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 07/31/2014
Owner says::  Estimados clientes Muchas gracias por sus comentarios. Nos encanta saber que han disfrutado de su merecidas vacaciones entre nosotros y nos alegramos saber que están pensando en en volver. Un cordial saludo

"Perfecte vakantie!"translate
Eline paals

08/22/2014 Een fantastisch hotel en heel vriendelijk personeel. Er is zelf Nederlandstalig personeel in de receptie. De kamers zijn net vernieuwt en heel mooi. Prachtig uitzicht als je een zeezicht kamer boekt. Ik raad het aan iedereen aan, zowel familie als stellen. Dicht bij winkels en strand!! Ik wou graag Rebecca van de receptie nog bedanken voor haar advies wat excursies betreft!! Het eten is ook heel lekker en veel keus. Echt een aanrader

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 08/29/2014
Owner says::  Geachte Gasten Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen voor u geweldige reactie over ons hotel op Zoover. Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de het personeel. Wij zijn verheugd dat u voor het derde keer al in ons hotel bent verbleven en we wachten met alle plezier op uw vierde vakantie in H10 Las Palmeras Met vriendelijke groeten

Family with young children, July 2014
"Erg leuk hotel met een hele goede keuken"translate
R.Bakx

08/03/2014 Deze accommodatie is een 4* waard.Voor 2de keer geweest.
De ligging is super, je kan aan de zwembad kant het hotel uitlopen en je staat gelijk op de boulevard en die is onwijs lang en gezellig.
Je hebt een leuk strand paar honderd meter verderop.Bij hotel zelf ligt geen zand.
Personeel heel vriendelijk en het eten ook heerlijk en vers.Je kan het diner ruilen voor lunch als je wilt.Erg fijn als je savonds ergens anders wilt eten.Animatie heel de dag door waterpolo,minidisco,boogschieten enz.
Nadelen: Als je een kamer boekt zou ik ZEEZICHT boeken ivm overlast van de pubs/discotheeks om de hoek.daar hebben we echt wel last van gehad snachts en zaten op de 7de verdieping.Vrijwel alle standaarkamers liggen aan de straatkant. De kamer was wel gerenoveerd maar kan beter.Bedden waren wat hard.
Schoonmaak kamer elke dag.Het hotel en zwembad wordt ook elke dag super goed schoongemaakt.
75% Engelsen gezinnen maar totaal geen last van.Rest spanjaarden/Belgen en Nederlanders
Personeel een dikke 9.

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 08/29/2014
Owner says::  Best Gasten Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Las Palmeras. We willen graag deze kans gebruiken om onze excuses aan te bieden voor de ongemakken die u had tijdens uw verblijf. Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en wij nemen al uw commentaar aan boord. We waarderen het vertrouwen dat u heeft in ons hotel door het opnieuw te kiezen en te genieten van uw vakantie. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Las Palmeras. Vriendelijke groeten

Family with older children, July 2014
"Meer verwacht"translate
Sacha

07/22/2014 Ligging was prima,als je het hotel uitliep via de achterkant kwam je op de boulevard en het strand uit.daar kon je naar de golfsurfers kijken en de kinderen die met visnetjes visjes aan het vangen waren.
Het hotel viel ons tegen,wij hadden een kamer geboekt hadden met uitzicht( Hier moesten wij extra voor betalen bij de reisorganisatie)
Ons balkon keek uit op een parkeerterrein van het personeel en het blazende geluid wat van een soort airco van de keuken uitkwam.
De kamer op zich was goed donker en wanneer de deur van het balkon gesloten was rustig.bedden heel hard,oud meubilair,stukke kledingkasten de mieren liepen uit het stopcontact.
Het eten daar was werkelijk niets over te klagen restaurant personeel heel vriendelijk.
De animatieshows in de avond vielen heel erg tegen.een kledingshow van de winkel van het hotel en een keer een bingoavonden.

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 07/29/2014
Owner says::  Geachte Gast, Allereerst willen wij u bedanken voor de tijd die u heeft besteed om uw bevindingen en opmerkingen op deze website te vermelden. Aangezien deze opmerkingen ons steeds helpen om jullie verblijf te verbeteren, willen wij u hiervoor van harte danken. Natuurlijk houden wij rekening met jullie bevindingen zodanig dat we u volgend verblijf nog beter kunnen maken. Met vriendelijke groeten H10 Las Palmeras

With partner, July 2014
"Netjes hotel super aardig personeel"translate
Celine Koppe

07/27/2014 Wij zijn hier geweest van 14 juli tot 22 juli en werden bij aankomst netjes ontvangen, bijna elke dag zit er wel iemand aan de receptie die nederlands spreekt. Kamers zagen er netjes uit wij hadden de voordeelkamer met straatkant zicht en zaten 8 hoog dit was voor ons prima te doen wel last gehad van de airco van de keuken waar we de eerste 2 nachten aan moesten wennen en de bedden zijn echt onwijs hard dus dat is wel een minpunt, kamer wordt elke dag schoongemaakt met schone handdoeken en lakens. Het eten in het hotel was echt prima met een ruime keuze en goed warm ook maken ze dingen daar meteen vers voor je zoals pizza uit de oven, vis van de grill, sochtends pannenkoeken dus voor iedereen wat wils. Je zit met 2 straten uit lopen al meteen op de boulevard alleen op dit strand kan je niet meteen zwemmen hier moet je wat verder voor lopen ongv 10 min maar is goed te doen. Veel animatie in het hotel ook voor de kleintjes. Personeel echt superr aardig en behulpzaam.

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 07/29/2014
Owner says::  Geachte Gasten, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u weer van harte welkom op een toekomstig bezoek aan Tenerife. Met vriendelijke groet,

With partner, July 2014
"Déçu un peu de la restauration."translate
mariobros1212

08/21/2014 Je suis allé en 2010 - 2012 - 2013 et 2014
L'hôtel est très biens comme d'habitude la nouvelle piscine est magnifique
Sa construction c'est faite cette année.
Le restauration comme je vous ai dit je suis allé 4 fois au H10 Las Palmeras et j'ai été déçu de la restauration.
Il n'y avait pas autant de choix d'avant c’était répétitif.
Pour vous expliquer avant c'était deux colonnes de plats différent et maintenant
les deux colonnes ont des plats identiques.
Mais naturellement il y a des points positifs dans la restauration.
La fontaine de chocolat – Assortiment de charcuterie.
Sur 4 ans les animations restent semblable Perroquets, Flamenco,
Il y eu une soirée blanche avec un discothèque
Cela a mis une bonne ambiance entre tout les vacancier.
Mais il n'y en a eu qu'une fois sur un mois (Dommage)
L'avant dernier jour il y a eu une chanteuse et un joueur de synthétiseur qui ont mis une bonne ambiance.
Mais malheureusement ce était qu'une fois sur le mois.
WIFI ! Pas au point

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: