Arrival date
Departure date
From € 84
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
H10 Las Palmeras****
Reviews Hotel H10 Las Palmeras****
Avenida Rafael Puig 28, E-38660, Playa de las Americas

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel H10 Las Palmeras****? Then have a look at the reviews of Hotel H10 Las Palmeras**** in Playa de las Americas, written by other travelers.
Hotel H10 Las Palmeras scores a 8.3 out of 10, based on 755 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel H10 Las Palmeras****? Have a look at the reviews of Hotel H10 Las Palmeras**** in Playa de las Americas, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 2755 vacation photos of Hotel H10 Las Palmeras**** on Zoover. You can take a look at 34 videos of Hotel H10 Las Palmeras****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for H10 Las Palmeras**** Playa de las Americas. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

8.4
8.9
"Prima plek"translate
C.Krippendorf

12/08/2014 Drukke omgeving , veel ouder publiek ,veel invaliden mensen.

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 12/08/2014
Owner says::  Beste gasten Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Las Palmeras. We willen graag deze kans gebruiken om onze excuses aan te bieden voor de ongemakken die u had tijdens uw verblijf. Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en wij nemen al uw commentaar aan boord. We waarderen het vertrouwen dat u heeft in ons hotel door het opnieuw te kiezen en te genieten van uw vakantie. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Las Palmeras Vriendelijke groeten

"Beter dan gedacht"translate
meneer Francke

12/02/2014 Ik was in 2006 al eens in Las Palmeras geweest, maar dit keer was het hotel boven mijn herinnering/ervaring

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 12/08/2014
Owner says::  Geachte Gasten, Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen voor u geweldige reactie over ons hotel op Zoover. Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt Vriendelijke groeten van H10 Las Palmeras Team !

Friends, November 2014
"Nunca mas"translate
Pilar Rodriguez

11/19/2014 No volveremos a este hotel, parecía una fabrica en vez de un hotel, el restaurante un desastre ni nos recogían los platos y aunque habían algunos camareros simpáticos los jefes eran los peores, no recuerdo sus nombres pero eran los mayores de altura y edad, unos groseros, la comida decente eso sí pero el servicio un desastre. También era complicado pedir algo en los bares, siempre colas y todo en general muy ruidoso.

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 12/08/2014
Owner says::  Estimados clientes Quisiéramos darles las gracias por sus comentarios. Sentimos mucho no haber cumplido con sus expectativas. Compartiremos sus comentarios con las personas implicadas. Pero desafortunadamente no compartimos su palabras, ya que como puede ver por otros usuarios, los comentarios recibidos son muy positivos. Evidentemente no siempre podemos gustar a todo el mundo. Esperamos que en su próxima elección para sus vacaciones tenga más suerte. Un saludo

"Vakantie 2014"translate
meneer Jansen

11/22/2014 De bedden zijn hard en de kamers klein en gehorig. het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

With partner, 2014
"Grote aanrader"translate
Aart

11/11/2014 Hotel Las Palmeras is een enorme aanrader. Wij komen hier nu al voor de achtste keer op rij telkens in de eerste drie weken van december. Hopelijk zullen er nog vele jaren volgen. Verzekerd van een aangenaam verblijf. Ook het animatie gebeuren staat op een zeer hoog pijl. Het lidmaatschap aan de H10 organisatie biedt daarnaast extra voordelen. De inrichting van de tuinen en het zwembad en het gebruik hiervan is fantastisch. Vele mede bezoekers komen juist hier met ons al vele jaren achtereen. Nogmaals beslist een aanrader.

With partner, November 2014
"Top Hotel op mooie locatie met veel service"translate
meneer de Wolf

11/20/2014 Nu voor de 6e keer in dit hotel. De medewerken werken er al jaren en ieder jaar zien we dezelfde gasten. Dat zegt wat mij betreft genoeg. Schoon, prima kamers, mooi zwembad/tuin.

With partner, October 2014
"Muy agradable"translate
Alex

11/27/2014 En Octubre repetí con mi pareja en este establecimiento. De nuevo tuvimos una estancia agradable. Muy bien situado, personal realmente implicado y con una gastronomía bien cuidada. Volveremos en cuanto nos sea posible.

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 12/08/2014
Owner says::  Estimados clientes Muchas gracias por sus comentarios. Nos alegra saber que han disfrutado una vez más de una agradable estancia con nosotros. Esperamos poder darles la bienvenida muy pronto. Un saludo.

Friends, 2014
"Nogmaals geweldig"translate
Sharon Bakker

10/15/2014 Ben voor de tweede keer naar dit hotel geweest. Eerst met mijn vriend en nu met vriendinnen. He tenido is me nogmaals goed bevallen. Willen het geweldig personeel nogmaals bedanken voor het goed service. Vooral receptie.
We hadden twee kamers geboekt en kregen een bungalow voor z'n 4en. Super dankbaar!
Het eten was lekker. Een vriendin was jarig en kreeg een fles champagne. Erg lief.
Zeker een aanrader

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martin, 10/31/2014
Owner says::  Geachte, bedankt voor uw mooie beoordeling van ons hotel. wij hopen u snel opnieuw te mogen ontmoeten bij ons. vriendelijke groeten.

Friends, October 2014
"Fantastische plek!!"translate
Hautecler-Boyen

10/21/2014 Voor de tweede keer in10 maanden naar Las Palmeras geweest,en zoals de vorige keer was het een super vakantie!Lekker eten,proper hotel,elke dag proper lakens en handdoeken,zeer vriendelijk personeel,wa nemen altijd een kamer met zeezicht,en hebben dan ook geen last gehad van lawaai!Er is altijd wat te doen en je verveelt je nooit:-)

Family with young children, October 2014
"Buen hotel y un servicio 10!!!"translate
wendy

12/05/2014 Fui a pasar unos días con mi familia y todos lo hemos pasado muy bien. La zona de piscina muy bien y amplia con jardines. Se lo recomiendo a todos

ASISTENTE DIRECCIÓN Ana Martín, 12/08/2014
Owner says::  Estimados clientes Agradecemos el tiempo empleado en publicar su opinión tras su estancia con nosotros. Nos alegramos saber que han disfrutado de sus días de descanso. Muchas gracias por recomendarnos a otros usuarios. Esperamos poder volver a darles la bienvenida en un futuro no muy lejano. Un cordial saludo

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What annoys you the most on the ski slopes?