Arrival date
Departure date
From € 209
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Villa del Mar****
Reviews Hotel Villa del Mar****
Avda Armada Espanola 1, E-3501, Benidorm

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Villa del Mar****? Then have a look at the reviews of Hotel Villa del Mar**** in Benidorm, written by other travelers.
Hotel Villa del Mar scores a 8.2 out of 10, based on 58 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Villa del Mar****? Have a look at the reviews of Hotel Villa del Mar**** in Benidorm, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 78 vacation photos of Hotel Villa del Mar**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Villa del Mar**** Benidorm. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 next

With partner, May 2014
"Tophotel"translate
Adriaenssens

06/10/2014 Zeer goede service
Zeer goede kwaliteit eten en drinken

With partner, May 2014
"Nooit meer!"translate
Maria
3.0
3.0
2.0
2.0
1.0

07/08/2014 Restaurant is ongezellig 'eet lokaal', bovendien is het eten erg vet en weinig gevarieerd.
Het beddengoed was vies, bij aankomst lagen er nog (zwarte) haren op de molton van de vorige gast(en)
Management neemt klachten van de gasten niet serieus en komt afspraken/beloften niet na!
Nooit meer!

Family with older children, December 2013
"Veel voor- maar ook nadelen"translate
h_klaassen

01/04/2014 De kamers worden bij touroperator verkocht als familiekamer voor 4 volwassenen. Dat past dus echt niet. De bedbank is niet geschikt voor 2 volwassenen en het is dus gewoon een 2 persoons kamer. Manager vond dit een probleem van de touroperator maar ook zij verkopen dit dus als een familiekamer. Kamer is voor 2 personen heel ruim en netjes, ook de badkamer. De rest van de faciliteiten van het hotel is gebaseerd op zomer weer; er is te weinig plaats om in de winter, als het koud is, met zijn allen ergens binnen te kunnen zitten. Zo ook met kerst en oudjaars diner, dat moest in 2 sessies die heel snel afgeraffeld werden. Personeel is zeer vriendelijk maar spreken en verstaan bijna geen Engels. Drank is inderdaad A merken en in overvloed verkrijgbaar. Eten daarentegen is niet heel erg gevarieerd en op Engelsen gericht. Vrij vet allemaal maar wel goed warm en zeker niet slecht. Laat ik ook vertellen dat we 5***** UltraAI gewend zijn.

Friends, November 2013
"Voor herhaling vatbaar"translate
vanessa

12/02/2013 we zijn van 9/11 tot 16/11 geweest heel mooie hotel ,lekker eten ,kort bij oude en nieuwe benidorm,alles kortbij ,personeel heel vriendelijk alleen bij een een pers kamer geen bad alleen douch das wel spijtig verder voor herhaling vatbaar .

With partner, April 2013
"Een goed hotel uitstekend gelegen!"translate
Jan

04/14/2013 Dit hotel is prima gelegen, direct aan het strand (wel weg oversteken) en op loopafstand van het oude gezellige centrum. Het heeft natuurlijk nadelen als weinig ruimte om binnen een drankje te nuttigen (wel heeft men plannen de binnenruimte ten koste van het buitenterras (direct aan de weg) bij de binnenruimte te betrekken aldus Flavio de manager. De kamers hebben geen balkon maar wel aan de voorzijde vanuit je bed uitzicht op zee ;-). Het eten is goed, toeval wilde dat in de week dat wij zijn gekomen er verbeteringen zijn doorgevoerd die merkbaar waren. Op het dakterras is een bar maar helaas maar 11 ruime ligbedden waar je bijna met 2 pers. op kan liggen (mooi uitzicht). Verder heerlijke relaxbanken/zitjes. Ook is een wellness bij het dakterras. Achter het hotel is vanaf de 2e verdieping een klein overdekt zwembad bereikbaar met helaas ook weinig ligbedden. Ondanks de nadelen kan je met de zee en strand direct voor het hotel bij goed strandweer heerlijk van de zon en zee genieten.

Friends, Febuary 2013
"Uitstekend designhotel."translate
Huysentruyt Luc

02/26/2013 Prima ligging aan de wandelpromenade en vlakbij het oude stadscentrum van Benidorm. Uitstekende all inclusiveformule (internationale dranken, alcoholvrij bier, lekkere en gevarieerde maaltijden). Ruime, modern ingerichte kamers met zeezicht en jacuzzi. Positief zijn tevens het dakterras en het spacenter en de mogelijkheid om ook in een aantal andere hotels van de Magic-keten iets te gaan eten en drinken. Vriendelijk en gedienstig personeel.
Verbeterpunten : - de lobby is tochtig, veel te klein en niet echt aangenaam;
- de maaltijden (soep, eieren, frietjes,..) zijn dikwijls niet echt warm;
- de animatie stelt niet veel voor;
- het overdekt zwembadje ligt tussen de gebouwen in waardoor het er nooit echt zonnig is

Friends, January 2013
"Prima hotel..."translate
ellengeensen

01/31/2013 Super kamers (wij hadden 2 2-persoonskamers naast elkaar) als alleenstaanden. Kon allemaal. Heerlijke bedden en goede service. Vriendelijk personeel al mogen ze van mij nog iets beter Engels praten. Enig minpuntje vond ik het eten: voor een 4-sterren hotel vond ik het niet best. Natuurlijk zoals altijd op de Engelsen gericht (die er in grote getallen waren). Na een paar dagen had je het wel gehad met het eten. Veel ingrediënten werden de volgende dag in een ander gerecht verwerkt. Maar genoeg eettentjes in de buurt! Voor ons mocht dit de pret niet drukken, drankjes waren prima! Boven op het dakterras was het ook goed vertoeven.

With partner, January 2013
"Heerlijk hotel"translate
likemoeders

01/23/2013 Eerst de kleine minpuntjes, er is weinig ruimte om rustig een drankje te doen binnen. Er is een restaurant, een disco/café en een paar zitjes. Helaas kun je in deze tijd van het jaar niet 's avonds buiten zitten. De voordelen, heerlijk eten, leuk en vriendelijk personeel (zeker als je interesse toont en een paar woorden Spaans probeert te spreken), merkdrankjes in je all-inclusive, heerlijke tapas, bijna de hele dag staat er iets te eten en een perfecte uitvalsbasis voor de andere delen van Benidorm. Het hotel is de hele week goed bezet geweest met een mooie mengeling van diverse nationaliteiten en - leeftijden. Wij hebben een prima week gehad.

With partner, December 2012
"Geweldig hotel"translate
Treesjansen

12/29/2012 Hier 12 dagen geweest. Hotel ligt aan de boulevard. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en dat kan ik iedereen aanraden. Kamer was erg ruim en schoon.hotel alleen maar te boeken met all inclusief concept, maar dit is in verhouding met de prijs die je er voor betaald erg goed. Eten was erg gevarieerd en vers bereid. Drankjes veel keuze en alleen maar echte merken. Personeel zeer vriendelijk en doen er alles voor om je het naar de zin te maken. Enige nadeel dat je buiten geen terrasverwarming hebt. Dit zou voor de rokers fijn zijn, zeker bij frisse avonden.

With partner, December 2012
"Prima hotel"translate
leo en anja

12/25/2012 prima schoon hotel met prachtig uitzicht op zee en heel mooi dakterras met uitzicht op zee tegen het centrum aan enkele minuten lopen,zeer vriendelijk personeel,mooie grote kamers met koelkast,tv en mooie badkamer met luxe douche en bad.eten netjes verzorgt warm eten netjes afgedekt met temperatuurmeters,koud eten ook netjes gekoeld met temperatuur meters(rob geus zou zeggen hier word ik vrolijk van)heel de dag hapjes en tapas en keuze uit vele diverse drankjes allemaal origineel,dus geen imitatie drankjes die je overal krijgt.ook de bieren zijn oke zelfs flesjes heineken.
bedden liggen lekker,we gaan zeer zeker terug

1 2 3 4 5 6 next

You’ll find the friendliest people in: