Reviews Hotel Zeelandia Suites**

31 October 2014

Zeelandia Suites**
Reviews Hotel Zeelandia Suites**
Kleine Waterstraat 1a, 39291, Paramaribo

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Zeelandia Suites**? Then have a look at the reviews of Hotel Zeelandia Suites** in Paramaribo, written by other travelers.
Hotel Zeelandia Suites scores a 6.1 out of 10, based on 10 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Zeelandia Suites**? Have a look at the reviews of Hotel Zeelandia Suites** in Paramaribo, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 5 vacation photos of Hotel Zeelandia Suites** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Zeelandia Suites** Paramaribo. You can be the first to add a review.

There are 10 reviews of Zeelandia Suites**

Family with older children, July 2013
"Nooit meer"translate
h.bromet
1.0

08/02/2013 Hels kabaal buiten, slapen niet mogelijk; ontvangst door een receptioniste die zo onbeleefd en onvriendelijk was dat wij slechts bleven omdat het echt niet anders kon. De volgende ochtend dezelfde mevrouw een stuk vriendelijker, maar ons verblijf was reeds volledig verpest. Kamers volledig uitgeleefd, leek meer een afwerkplek dan een hotelkamer.

With partner, October 2009
"Goede prijs/kwaliteitverhouding"translate
Blok

12/03/2009 Grote kamers en badkamer! Een confortabel zitje op het balkon. Tv met BVN erop.
Een flink confortabel bed. Schoonmaak kan iets beter. Confortabel zitje op het balkon.
De mensen zijn heel vriendelijk. Het ontbijt bij het Vat was voor ons goed genoeg: brood met kaas, ham of allerlei zoet beleg. Fruit, yogurt, prima koffie/thee en een gratis krant en lekker buiten eten.
Minpunt: de grote overlast van een naburige discotheek tijdens de nacht van zaterdag op zondag.

With partner, October 2009
"Fantastiche centrale plek"translate
Ruth & Earl

11/23/2009 Hotel Zeelandis Suites is een prima plek op een centrale locatie. Je bent in korte tijd in het centrum of een van de andere resorts. De suites zijn eenvoudig ingericht, prima plek om te overnachten. Het bed was goed. De inrichting is eenvoudig. Schoonmaak mag iets beter gedaan worden. Het ontbijt was goed voor ons. Het personeel is heel erg vriendelijk en doet er alles aan om aan je wensen tegemoet te komen. Ik ga zeker weer daar verblijven.

With partner, June 2009
"Super"translate
angelique en martij...

08/19/2009 na een duur nachtje in het eco resort te hebben gezeten zijn we hier heen gegaan.
mooie grote kamers voor een leuke prijs.
het ontbijt was ook goed (als je alleen koffie of thee bestelde kreeg je toch ook nog fruit en yoghurt) mensen super vriendelijk en het ligt heel mooi centraal.
problemen worden meteen opgelost!!
wij komen hier zeker een keer terug!!!

With partner
"Uitstekende prijs-kwaliteit"translate
Jos en Annette

10/24/2008 Centraal gelegen suites (zit/werkkamer én slaapkamer), goed onderhouden, schoon, gratis wifi en krant. In weekend wel wat last van nabij gelegen disco.Eenvoudig ontbijt bij 't Vat inbegrepen. Persoonlijke attente service. Gratis gebruik zwembad en sportfaciliteiten Torarica (ligt vlakbij).
Prima uitvalsbasis voor zaken- en vakantiereizen.

With partner, September 2008
"Uitstekende prijs kwaliteit!"translate
Jos en Annette

10/22/2008 Centraal gelegen suites (zit/werkkamer én slaapkamer), goed onderhouden, schoon, gratis Wifi en krant. In weekend wel wat last van nabij gelegen disco. (Matig) ontbijt bij 't Vat inbegrepen. Persoonlijke attente service.
Prima uitvalsbasis voor zaken- en vakantiereizen.

With partner
h.rudge
3.0
3.0
2.0

05/24/2008 waardeloze ontbijtservice, niet klantvriendelijk .de overlast van omringende café's is enorm en daarom is deze lokatie absoluut niet geschikt voor kinderen .
Zeelandia Suites zijn zeker geen aanrader .

With partner, November 2007
Saskia

11/19/2007 Zeelandia Suites, is echt een mooi hotel met mooie schone kamers.... De mensen zijn echt heel aardig en willen ook dat je kunt genieten van het verblijf! Onder aan het hotel zat cafe/restaurant het Vat, waar echt bijna alle nederlanders die in Suriname op vakantie zijn zich verblijven. Ik persoonlijk ging liever naar Surinaamse toko''s, vind het niet leuk om op vakantie te zijn en dan tussen de nederlanders te zitten hahahahahah

Herm Brunott

09/16/2005 Redelijk hotel en goede ligging t.o.v. het centrum. Ik denk wel dat Resedense Inn meer waar voor geld biedt. Het ontbijt is echt waardeloos, wij hebben zelf maar wat gekocht. Leuk dat gebruik mag worden gemaakt van het zwembad van Torarica. Wij vinden de prijzen voor de dagtochten echt extreem hoog en hebben met vrienden zelf wat geregeld voor 1/3 van de prijs, zelfde trips.

Sandra

03/04/2005 Hele leuke suites (slaapkamer, woonkamer + balkon of patio), gebouwd in koloniale stijl. Ligging perfect, naast leuk terras 't Vat en travel agency waar je leuke excursies kunt boeken (aanrader!). De mensen zijn ontzettend vriendelijk en elke ochtend een krantje bij het gratis ontbijt. Wij gaan hier zeer zeker weer naar toe!!!

Which country do you prefer driving in?