Reviews Bed and Breakfast Wildlive Adventures*****

27 August 2014

Wildlive Adventures*****
Reviews Bed and Breakfast Wildlive Adventures*****
Vasselsjön 5, 71493, Kopparberg

Would you like to know what to expect on your vacation in Bed and Breakfast Wildlive Adventures*****? Then have a look at the reviews of Bed and Breakfast Wildlive Adventures***** in Kopparberg, written by other travelers.
Bed and Breakfast Wildlive Adventures scores a 9.3 out of 10, based on 18 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Bed and Breakfast Wildlive Adventures*****? Have a look at the reviews of Bed and Breakfast Wildlive Adventures***** in Kopparberg, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 7 vacation photos of Bed and Breakfast Wildlive Adventures***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Wildlive Adventures***** Kopparberg. You can be the first to add a review.

1 2 next

There are 18 reviews of Wildlive Adventures*****

9.4
9.5
9.1
8.9
8.5
Travelling alone, 2014
"Prima plek. Ook in de winter"translate
Jan Dirk vink

02/14/2014 Algemene indruk is goed het is mooi gelegen en heel goed bereikbaar ook in de winter eigenaresse kan ongelofelijk lekkere maaltijden maken terwijl de eigenaar veel over de omgeving kan vertellen de prijs kwaliteit verhouding is prima het is zeker een herhaling waard

Friends, October 2013
"In een woord; Super"translate
Hans Pietersen

11/12/2013 Op bezoek bij Eric en Celia van Wildlive Adventures is een verademing, even weg uit het drukke Nederland. Rust, ruimte, een fantastisch uitzicht, goede voorzieningen en zeer gastvrije ontvangst. Lekker vissen in het meer of op quadsafari en onderweg wat forellen vangen in een van de vele meren die je onderweg tegenkomt. Thuis gekomen is de sauna al op temperatuur gebracht door Celia. Vanuit de Sauna ren je zo over het zandstrandje het meer in. Er lag zelfs een heel dun laagje ijs op het meer, een unieke en fantastische ervaring om daar vanuit de sauna zo in te rennen. Brrrr, echte Zweedse sauna ervaring dus. S 'avonds lekker eten van de barbeque die altijd prima verzorgd word door Celia. Kortom een echte aanrader!!

Family with young children, September 2013
"Zweden op z'n best"translate
Lois Bruines

09/23/2013 Bij toeval kwamen wij Eric en Celia terecht. Op zoek naar een plek voor 1 nacht zijn we uiteindelijk 5 nachten gebleven. Omdat we met 6 personen waren verbleven we in de Ger en in een kamer. De ligging van het huis is perfect. Op een heuvel aan een meer waarin de kinderen goed konden zwemmen omdat de bodem een zandbodem is. De bb kon aangestoken worden omdat het mogelijk is een heerlijk bb pakket te bestellen. Wat we dan ook een paar keer gedaan hebben. Het is mogelijk verschillende activiteiten te doen zoals quadsafari (aanrader), buksschieten,wandelen, vissen,zwemmen en natuurlijk de sauna. Zo vanuit de sauna het meer in lopen was geweldig. Na afloop van het quadrijden een biertje in de zon terwijl de kinderen vissen,zwemmen en varen is op en top genieten. Zeer gastvrij echtpaar uit Nederland zorgt ervoor dat al je je gelijk thuis voelt in Zweden. Een verademing vergeleken onze ervaringen de week ervoor. We gaan zeker nog een keer terug naar deze prachtige plek.

Friends, October 2012
"Lang weekend bij Wildlive Adventures! TOP!"translate
Jean-Paul

11/03/2012 Deze B&B ligt op een prachtige locatie; met sauna mogelijkheid, Quadsafari is ook een aanrader en bij terugkomst het heerlijke eten wat Celia heeft klaargemaakt. Eric en Celia weten wat verwennen is! Door de ligging aan het meer is het hier heerlijk vertoeven! Je kunt ook leren bijl werpen of heerlijk gaan wandelen in de uitgestrekte omgeving. Ik kom hier zeker weer terug!!

Family with young children, August 2012
"Supervakantie op een wereldplek"translate
Wolter-Jan Kistemak...

09/07/2012 Wij hebben een week ik de ger gelogeerd, wat een geweldige ervaring.
Het was de laatste week van een enerverende rondreis door Scandinavië, hier zijn we helemaal tot rust gekomen.
Eric en Celia hebben ons ongelofelijk gastvrij ontvangen, we voelden ons gelijk welkom.
Ook onze zoons hebben een geweldige week gehad, rijden op de quad, varen in de roeiboot en buksschieten.
We komen zeker nog een keer terug in de winter om te ijsvissen.

Family with older children, 2012
"Super plek"translate
Petra van Loevezijn

08/09/2012 Wij hebben met z´n 4en geslapen in een Ger, mongoolse tent. ´s Ochtends de deuren open en direkt uitzicht op het meer. De tent is origineel met mongoolse bedden, kasten en tafels ingericht. Voor de koude avonden kan er gestookt worden met de kachel in het midden van de tent.
Een buitentoilet en buitendouche, hangmat en mogelijkhden om op het terrein te zwemmen bij een strandje, een boot te huren en flink baars en snoek te vangen. Ook is er de mogelijkheid om een quadsafari te doen. De ger staat ver van de B&B en het voelde als vrij kamperen in een hele sfeervolle omgeving. Het was een bijzondere ervaring.
Voor alles kan je terecht bij de gezellige en gastvrije eigenaren. We hebben ons echt welkom gevoeld.
Wij komen zeker terug!

With partner, July 2012
"We komen terug"translate
bert & bianca

08/05/2012 Weer thuis na een aantal weekjes zweden. Ook weer bij Eric en Celia geweest. Zoals altijd hartelijk ontvangen en gelijk weer het "thuis" gevoel.
Heerlijk barbequen in de stuga en bijkletsen.
Mooie plek en super gezellig. Niet voor niks de Zoover Award

With partner, June 2012
"Super!!!"translate
Martijn, Kristel en...

06/17/2012 Eric en Celia, bedankt voor alles.!!! We hebben een te gekke tijd gehad. Niets was te gek en we hebben veel gelachen. Heerlijk in de grillstuga ons forelletje gegeten die echt waanzinnig smaakte. Ook het diner van Celia was van topkwaliteit. Het ontbijt was van niveau ***** Echt een aanrader. Nogmaals bedankt. We zijn toch wel jaloers hoor. Hahaha.

With partner, 2012
"Een aanrader !"translate
Henniecoulier

06/04/2012 Erg mooi gelegen B en B direct aan het meer. Eigenaren bijzonder gastvrij.
Veel activiteiten mogelijk.

Friends, April 2012
"Best short trip ever"translate
Ditte Los

05/04/2012 Geweldige combinatie van rust en activiteiten. De rust van de b&b (grenzend direct aan een groot meer) en activiteiten zoals bv quadrijden en wandelen. Leuk grillhuisje waar je gezellig met een groep kan eten/borrelen bij een knapperend vuurtje. Gastheer en gastvrouw zorgen ervoor dat je direct thuis voelt. Wij gaan zeker terugkomen in mei/juni (bloemen/vruchten) of oktober (jacht).

1 2 next

You’ll find the friendliest people in: