Arrival date
Departure date
From kr 790
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Scandic Sergel Plaza****
Reviews Hotel Scandic Sergel Plaza****
Brunkebergstorg 9, Box 16411, SE-10327, Stockholm

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Scandic Sergel Plaza****? Then have a look at the reviews of Hotel Scandic Sergel Plaza**** in Stockholm, written by other travelers.
Hotel Scandic Sergel Plaza scores a 8.1 out of 10, based on 16 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Scandic Sergel Plaza****? Have a look at the reviews of Hotel Scandic Sergel Plaza**** in Stockholm, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 1 vacation photo of Hotel Scandic Sergel Plaza**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Scandic Sergel Plaza**** Stockholm. You can be the first to add a review.

1 2 next

7.6
With partner, October 2012
"Goede ligging!!"translate
bert

10/25/2012 Het grote pluspunt van dit hotel is de ligging.Van hieruit kun je alles makkelijk aanlopen of met het openbaar vervoer dat op enkele meters van het hotel ligt.
Kamers netjes en schoon ruim met een leuk zitje.
Op zondagmorgen is het er heeeel erg druk bij het ontbijt, waardoor je moet zoeken naar een zitplaats. Er is wel voldoende keus aan producten.
Minpunt is dat het ontbijt op werkdagen maar tot 09.30 uur is.
Verder goed hotel een aanrader!

With partner, April 2012
"Ideaal hotel om Stockholm te ontdekken!"translate
StenenKatleen

03/15/2014 Centraal gelegen in de stad, nette kamer, vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet! Veel restaurantjes in de buurt om 's avonds uit eten te gaan.

Business trip, Febuary 2012
"Zeemanshutten"translate
dansk

11/09/2012 Ietwat gedateerd interieur, zeer centrale ligging, ietwat te duur (drankjes), uitgebreid ontbijt, de gangen lijken wel op gangen van een schip en deuren met patrijspoorten

Find more information about Hotel Scandic Sergel Plaza**** at:

Business trip, September 2011
"Prima ligging, rustig hotel"translate
Marieke

02/03/2012 Het scandic sergel plaza hotel ligt op loopafstand van het centraal station (en vanaf het vliegveld rijdt er een expres trein direct naar dta staion), en op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Heerlijk ontbijtbuffet met voor ieder wat wils. Ook stoppen de tramlijnen vlakbij (als je bijvoorbeeld naar het museum-eiland wilt). Niks mis mee dus!

Business trip, August 2011
"Vriendelijke bediening, goed restaurant"translate
irvinottenhof

10/27/2011 Hotel ligt heel centraal, binnen 10 minuten ben je in het centrum van Stockholm. De bediening is goed en klantvriendelijk. Gezellig restaurant. Enige nadeel is de fitness ruimte. Deze is alleen toegankelijk tussen 9 en 17:00 daarvoor en daarna is de ruimte voor klasjes. De kamers zijn een beetje oud maar zien er netjes uit. Prima hotel om een paar dagen te vertoeven. Tijdens mijn verblijf waren er meerdere gezinnen en ook zakenmensen. Leuke afwisseling. Het restaurant is een redelijk tot goede kwaliteit voor het diner. Het ontbijt is zeer gevarieerd en gewoon goed te noemen.

Friends, July 2011
"Super hotel!"translate
3 meiden

07/28/2011 Met 3 meiden dit hotel voor een weekend geboekt. We hadden een soort van penthouse Wat een grote kamer! Er stond een grote eettafel in, een chesterfield bank en 2 grote stoelen. Ruime inloopkast en een badkamer met zithoek, 2 grote wastafels en een ligbad op pootjes! Toch hadden wij nog plek zat! We zaten in kamer 717. Badkamer heel schoon en netjes! Het ontbijt was goed en heel gevarieerd. Voor het winkelen, stappen en het culturele gebeuren zit je precies op de juist plaats.

Volgend jaar boeken wij zeker weten weer voor een onvergetelijk weekend in dit super hotel gelegen in een super stad!

Family with young children, October 2010
"Fantastisch hotel in hartje Stockholm"translate
Sven2003

10/27/2010 De ligging van dit hotel is echt fantastisch! Lekker ontbijt en diner, dit laatste is ook goed te doen voor kinderen door de leuke speelhoek, een kindermenu en krijtjes om te tekenen. Personeel is behulpzaam en je kunt je koffers veilig opbergen voor het inchecken of na het uitchecken als je de stad nog in wilt.
Enig minpuntje is voor ons het feit dat onze 3 kleine kinderen in een bed moesten slapen. Per mail liet men ons weten dat er geen extra bed op de kamer bij paste maar eenmaal ter plekke had er best een kinderbedje bijgepast. Dan hadden onze kinderen (en wij) waarschijnlijk beter geslapen. Maar dat is dan ook werkelijk de enige kritiek op dit verder uitstekende hotel.

Family with older children, April 2010
"Ideaal voor citytrip."translate
Luc & co

04/09/2010 Hotel is perfect gelegen, midden in centrum, op loopafstand van cityterminalen waar de bussen van de luchthaven toekomen. Mooie kamers met genoeg ruimte. Ontbijt zéér uitgebreid. Ideaall hotel om Stockholm te bezoeken.

With partner, Febuary 2010
"Goed hotel in centrum Stockholm"translate
Fam. van de Broek

05/08/2010 Goed hotel, lekker dicht bij het centrum.
Kamer was goed, niet perfect.
Ontbijt was oké, wel netjes was gratisgebruik van internet

With partner
"Goed hotel op super locatie"translate
Irene

09/17/2009 Ondanks dat het hotel midden in de stad ligt, is het er zeer rustig. De kamers zijn niet al te groot en niet al te luxe, maar wel schoon en netjes. Ontbijt is heel goed. Lopend bereik je de oude stad in 10 minuutjes en de winkelstraten liggen om het hotel heen. Prima keuze dus.

1 2 next