Arrival date
Departure date
From kr 981
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Unfortunately no photos available Add the first photo
Reviews Hotel Scandic Europa****
Köpmansgatan 38, 40429, Gothenburg

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Scandic Europa****? Then have a look at the reviews of Hotel Scandic Europa**** in Gothenburg, written by other travelers.
Hotel Scandic Europa scores a 8.2 out of 10, based on 7 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Scandic Europa****? Have a look at the reviews of Hotel Scandic Europa**** in Gothenburg, placed by other travellers. You can take a look at 1 video of Hotel Scandic Europa****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Scandic Europa**** Gothenburg. You can be the first to add a review.

There are 7 reviews of Scandic Europa****

9.1
8.4
8.3
7.4
With partner, December 2010
"Perfecte basis voor een citytrip"translate
Pieter

12/29/2010 Afgelopen week voor kerst hebben wij Scandic Europa bezocht. Prima hotel met uitstekende locatie en top service. Erg aardig personeel in het hotel (zoals op veel plaatsen in Göteborg overigens!). Het ontbijtbuffet is prima, niet bijzonder gevarieerd maar meer dan genoeg voor onze dagelijkse start van de dag. Onze kamer had wat gebruikssporen in de kamer en badkamer, maar niets noemenswaardig. Tijdens ons verblijf waren ze bezig met de renovatie van de derde verdieping. Dit moet in maart klaar zijn, dus wellicht een voorkeur voor deze verdieping aangeven bij bezoek van het hotel. Kortom: prima hotel op een toplocatie met toppersoneel. Bij een volgend bezoek aan Göteborg zal Scandic Europa onze voorkeur hebben!

With partner, 2010
"Ideaal voor wie Ersamus-student bezoekt"translate
bartholomeus

11/04/2010 Hotel Scandic Europa is ideaal gelegen voor wie een Erasmus-student wenst te bezoeken in Gothenburg
De luchthavenbus en tram 4 ,die naar de studentenhomes rijdt,stoppen voor de deur.
Naast het hotel ligt het Nordstan shopping centrum.,dat tot 's avonds laat en zelfs op zondag open is.
Achter het shopping centrum begint er een overdekte wandelbrug naar het Grote Rad en de bezienswaardigheden van de haven.
Het hotel is goed uitgerust met een klein winkeltje ,met allerlei toiletbenodigheden,snacks en lektuur, in de lobby dat 24 uur per dag open blijft.
De kamers zijn gezellig,met grote TV ,zithoekje ,goede bedden en propere badkamer.Er dringt weinig geluid van buiten naar binnen ,zodat een verkwikkende nachtrust gegarandeerd is.
Het ontbijtbuffet is overvloedig en van goede kwaliteit, er zijn zelfs gedroogde veenbessen om op de ontbijtgranen te strooiën.
De staf is zeer vriendelijk en spreekt een zangerig Engels.

Family with young children
"Prima accommodatie!"translate
Soraya

10/03/2009 Hotel ligt in het centrum van Goteborg en dichtbij de haven en OV.
Parkeren is niet gratis en kan alleen in de parkeerruimte van het hotel welke gelegen zijn in het naastgelegen winkelcentrum.
Kamers zijn klein maar schoon!

Find more information about Hotel Scandic Europa**** at:

Friends
"Gunstig gelegen hotel met vriendelijk personeel"translate
Bas

05/14/2009 Alleen ontbeten geen avondeten meegemaakt.
Winkelcentrum om de hoek, station in de buurt, makkelijk te bereiken met taxi.

Travelling alone, April 2009
"Rustig (en toch naast groot winkelcentrum)"translate
andré W.

04/11/2009 netjes verzorgde kamers en rustig,goed ontbijt, een hotel waar het personeel behulpzaam is, ik voelde me veilig en thuis.

Rien van den Heuvel

03/10/2006 Centraal gelegen tegenover het station, prima eten, sommige kamers zijn aan een opknapbeurt toe. Sfeer is goed.

Dirk Schoen

01/08/2006 Gezelig een goede sfeer

You’ll find the friendliest people in: