Arrival date
Departure date
From CHF 36
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Geneva
reviews Geneva

Would you like to know what other people thought of their holiday in Geneva? Then take look on this page at the reviews written by other travelers. Did you spend your holiday in Geneva? Then you can add your review here.
Geneva scores a 7.9 out of 10, based on 45 reviews
Are you curious about what other people thought of their holiday in Geneva? Have a look at the reviews of other travellers about Geneva on this page. Were you on a holiday in Geneva yourself? Make sure to add you review here. - - - - -
Unfortunately no reviews have been added regarding destination Geneva. You can post a review regarding destination Geneva if you like.

Did you visit this destination?

1 2 3 4 5 next

With partner, May 2014
"Bijzonder mooie stad"translate
Monique
Care for nature

05/25/2014 Waren hier vanwege de marathon (en halve).
Alles is goed geregeld door de Zwitsers, openbaar vervoer (gratis voor de toeristen)
Als je van wandelen houdt, is het hier de perfecte plaats... je kunt behoorlijk wat kilometers langs het water (lees Meer van Genève) wandelen.
Er zijn veel bezienswaardigheden, veel musea, kerken en heel veel (dure) winkels.
Wij zijn ook naar Saleve geweest, met de kabelbaan, maar let op, dit is wel Frans grondgebied.
De vele tuinen maken de stad ook geweldig mooi.
Helaas wel een dure stad... maar het is echt de moeite waard.

2014
"Geen uitgaansstad of je zit in de rosse buurt"translate
linda
3.0
Care for nature

04/13/2014 Ik vond de fontein van geneve wel mooi om te zien , en de kathedraal was ook prachtig maar het frans spreken daar vond ik maar niks want ik ken de franse taal niet

Business trip, April 2014
"Prima stad"translate
Wim

05/01/2014 Schoon met uiitstekende openbaar vervoer

With partner, September 2013
"Zie wat je wilt zien en ga verder."translate
patrick_bosman
Atmosphere in city

10/27/2013 Geneve is niet heel groot en je hebt al snel alle hoogtepunten gezien. Gezien de prijzen in restaurants zou ik er niet te lang blijven.

With partner, June 2013
"Smerige stad"translate
adejansen

07/05/2013 smerig, gevaarlijke stad, veel armoede

Group trip, 2013
"Statige stad"translate
Linda
Atmosphere in city

04/15/2013 Geneve kwam op mij over als een zeer statige stad. Hier bevindt zich het centrum van de politiek en rode kruis. Je kan hier ook heel goed winkelen. Bij mooi weer kan je heerlijk aan het enorme meer vertoeven met de fontein of van het uitzicht op de Mont Blanc.

Group trip, January 2013
"Prachtige exclusieve plaats"translate
Naam Naam
Atmosphere in city

02/05/2013 Makkelijk bereikbaar per vliegtuig , trein (TGV) en openbaar vervoer. Parkeren in de binnenstad uitstekend door vele parkeer garages.
Parkeer tarieven lager dan in NL. Prachtig mooie binnenstad , relaxte

Friends, 2012
"Mooie zwitserse stad"translate
heer Grobben

10/01/2012 vanuit de lucht is Geneve prachtig gelegen tegen de bergen. De fontein is van ver te zien

With partner, 2012
"Mooie stad met een leuk meer."translate
heer Visser

09/29/2012 Mooie stad met een leuk meer. verder niet veel tijd in de stad doorgebracht

Family with young children, August 2012
"Leuk voor een keer"translate