Arrival date
Departure date
From 4300 THB
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Chaweng Regent Beach Resort****
Reviews Hotel Chaweng Regent Beach Resort****
155/4 Chaweng Beach, T-84320, Chaweng Beach

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Chaweng Regent Beach Resort****? Then have a look at the reviews of Hotel Chaweng Regent Beach Resort**** in Chaweng Beach, written by other travelers.
Hotel Chaweng Regent Beach Resort scores a 8.7 out of 10, based on 67 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Chaweng Regent Beach Resort****? Have a look at the reviews of Hotel Chaweng Regent Beach Resort**** in Chaweng Beach, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 75 vacation photos of Hotel Chaweng Regent Beach Resort**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Hotel Chaweng Regent Beach Resort****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Chaweng Regent Beach Resort**** Chaweng Beach. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 next

8.1
With partner, September 2013
"Geweldig hotel"translate
suzanne

03/23/2014 Prima hotel. Wij hadden een prachtige kamer met buiten jacuzzi op een eigen binnenplaatsje. Het eten was ook erg goed. Wij hadden alleen ontbijt erbij. Het diner bij het hotel is ook heel goed, alleen wel prijzig. Het hotel ligt in een drukke straat, maar daar merk je weinig van. Leuk om 's avonds een strandwandeling te maken. Vlak bij het hotel liggen leuke winkeltjes en een supermarkt.

With partner, June 2013
"Niet verkeerd maar kan beter"translate
zwaan
3.0

07/26/2013 heeft geen wifi doet aan overboeking en geeft je twee nachten een slechte kamer. ze spreken heel slecht engels .

With partner, May 2013
"Geweldige plek"translate
hans lelivelt

06/05/2013 Zijn in mei 2013 in het Chaweng beach resort geweest. Enorm gastvrij, prima eten, en uitstekende kamers.

Het enige minpuntje is de zee. Er is zo'n 50 meter vanaf het strand in de zee een natuurlijke barrière gelegd. De diepte is er niet meer dan 40-50 cm, dus zwemmen is er niet bij, daarnaast wordt het water enorm warm, a.g.v. de ondiepte.

Maar verder zul je veel plezier beleven aan een verblijf aan het Chaweng Beach Resort.

Find more information about Hotel Chaweng Regent Beach Resort**** at:

With partner, April 2013
"Premier suite was geweldig!"translate
Cynthia

09/22/2013 Wij hebben 10 dagen genoten van dit resort! Goed gelegen aan een mooi stuk strand en aan de drukke straat van chaweng. Hier merkte je op het resort niets van, maar eenmaal buiten stap je midden in de gezelligheid en de drukte van koh samui. Wij hadden gekozen voor een premier suite en dit was zeer de moeite waard. Prachtig ingerichte kamer met balkon, super groot bed en een stijlvolle badkamer met jacuzzi. De kamers en het resort werden goed schoon gehouden. Het resort beschikt over 2 zwembaden en er is 2x per dag happy hour! Het ontbijt is lekker en uitgebreid en varieerde elke dag.

With partner, May 2012
"Fantastische plek"translate
Sophie

07/11/2012 Wij hebben een fantastische tijd gehad top locatie!
Levendige omgeving maar aan het strand zeer rustig.
Volgens de Thaise mensen lag dit wel aan de tijd van het jaar wij waren er in mei en voor de thaien laag seizoen .
Mensen in het hotel heel vriendelijk we hadden een bungalow geboekt mar die zaten vol daarvoor in de plaats kregen we een super de luxe kamer.
In de Avond kwam het muggen mannetje je kamer insprayen,maar met deet ook geen last van muggen!goed om te weten dat er wel gratis wifi is in de beach bar staat nergens vermeldt in de brochure ..eten in hotel ook goed.wij vonden de prijzen hetzelfde als de rest van de restaurants op het eiland.

Friends, November 2010
"Prachtig hotel"translate
Shirley

01/06/2011 Een heel mooi hotel, met leuke bungolows. Het is relatief klein, maar dat maakt helemaal niet uit. Je zit precies aan het strand (die erg mooi is), en nadat wij een lange wandeling daarover hadden genomen was het goed te zien dat dit wel één van de mooiste hotel was. Het ontbijt is heel erg uitgebreid en goed verzorgt. één van ons was jarig, en aangezien zij een kopie hadden van zijn paspoort wisten ze dat en hadden ze ook nog een taartje geregeld met kaarsjes en kwamen ze die al zingend brengen terwijl wij op het strand een diner hadden. Ze leverde veel extra service en dat was echt een plus! De prijzen waren beetje aan de hoge kant maar goed dat mag wel voor zo een hotel. Kom graag terug hier.

With partner
"Heerlijk hotel met super ligging"translate
Roy

06/13/2010 Wij zijn hier in juni 2010 een week geweest. Wij hadden de verbouwde premier room met een superdeluxe badkamer. Wel iets duurder maar de moeite waard. Het hotel is omgeven door een prachtige tuin en ligt direct aan het strand. Er zijn 2 zwembaden, 1 aan het strand en 1 midden in de tuin met bar in het zwembad. Het prive strand is prachtig met lekkere bedden en handdoekservice. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is geweldig. Het hotel is gelegen midden in Chaweng dus als je de deur uitloopt zit je direct tussen de winkels, bars en restaurants. In het hotel is het echter lekker rustig

With partner
"Heel goed hotel met uitstekende service"translate
Walter & Bianca

09/20/2009 Wij hebben 1 week doorgebracht op dit gezellige hotelcomplex. Villa's zijn gelegen in een schitterend park met uitbundige vegitatie. Het hotel heeft één van de mooiste stukken strand van Chaweng beach. Het personeel is super vriendelijk. Het hotel ligt centraal als je wilt shoppen in Chaweng stad. Na 1 week zijn we vanwege verbouwaktiviteiten overgeplaatst naar Melati beach resort & Spa

With partner, July 2009
"Met mitsten en maren.... een mooie plek"translate
rene
3.0

08/01/2009 Laatste dag hier op chaweng beach. Het hotel ligt aan de noordelijke kant van chaweng. De drukke kant zeg maar. De ingang ligt aan de drukke straat, maar via een laantje loop je richting de lobbby. De kamers liggen daarnaast verspreid richting het strand. De tuin is super mooi, mooie vogels planten en dus ook mooie geluiden en geuren. OVERDAG. Het is goed onderhouden en de mensen zijn heel vriendelijk....sawadikaaaaaa.....
De avond daar wordt gedomineerd door de tegenoverliggende mumba bar / of rose buurt. Het lawaai van de bonkenden boxen golft over het hotelterrein. 70 procent van de nachten tot zeker 6 uur in de ochtend. Zorg dus dat je een kamer helemaal aan de zeekant hebt, onderaan. Het strand is voorbij het rif zeker heel mooi, maar wij vakantiegangers maken er een zooitje van. Flesjes, blikjes papiertjes, jammer jammer. Men doet zijn best e.a. op te ruimen, maar als wij......!!? Dan is het zo weer vies. Maak zeker een rondtour en ga snorkelen, zeker de moeite waard.

"Uitstekend om tot rust te komen"translate
Gertjan
3.0

03/05/2009 Mooi, keurig onderhouden, tamelijk kleinschalig resort.
Plek om helemaal tot rust te komen, er gebeurt hier op het gebied van animatie/entertainment vrijwel niks.
Met name bij het zwembad dat wat verder van het strand tussen de gebouwen ligt, is het heel rustig. Bij het andere zwembad, dat bij het restaurant tegen het strand aan ligt, is wat meer leven en op het strand zelf is het nog het meeste te zien, ook door de verkopers die de hele dag met allerlei spullen langslopen (kleding, sieraden, strandspullen, eten, ijs en noem maar op), maar nooit echt lastig zijn omdat ze buiten de “stoelen-area” (afgezet met een touw op de grond) moeten blijven en dat ook netjes doen.
Wij hadden een “de luxe”-kamer geboekt. Goed onderkomen, maar veel te duur. Geldt eigenlijk voor het hele resort. Voor 85 euro (per persoon!) per dag voor logies + ontbijt verwacht je toch heel wat meer.

1 2 3 4 5 6 7 next

What annoys you the most on the ski slopes?