Arrival date
Departure date
From 1500 THB
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Coco Palm Beach Resort ***
Reviews Bungalow Coco Palm Beach Resort ***
26/4, Maenam Beach, 84330, Mae Nam Beach

Would you like to know what to expect on your vacation in Bungalow Coco Palm Beach Resort ***? Then have a look at the reviews of Bungalow Coco Palm Beach Resort *** in Mae Nam Beach, written by other travelers.
Bungalow Coco Palm Beach Resort scores a 6.5 out of 10, based on 9 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Bungalow Coco Palm Beach Resort ***? Have a look at the reviews of Bungalow Coco Palm Beach Resort *** in Mae Nam Beach, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 20 vacation photos of Bungalow Coco Palm Beach Resort *** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Coco Palm Beach Resort *** Mae Nam Beach. You can be the first to add a review.

There are 9 reviews of Coco Palm Beach Resort ***

Family with older children, July 2013
"Nog nooit meegemaakt in 40 jaar"translate
H.Tschernitz
1.0

11/06/2013 was een geweldige Vakantie, Dubai, Bangkok (Le Meridian), Koh Samui (Renaissance Hotel en Chaweng Buri, en Koh Phangan. Maar
het COCO-PALM Beach Resort, Maenam Beach op Koh Samui was slechter dan slecht. Het Dak van de Bungalow lekte en stond onder water na een wolkbreuk. Kakkerlaken in de defecte douch. Betten van beton en
vanaf 7.00 en cirkelzaag. De volgende ochtend niemand van het management aanwezig. hebben 5 uur voor de receptie gewacht en gehoopt dat iemand ons helpt. We hadden het gevoel dat ze blij waren met ons vertrek! Nu hebben we om teruggave der kosten voor de niet gebruikte
nachten bij reisorganisatie gevraagd.

Family with older children, April 2012
"Een rustig paradijs op Koh Samui"translate
Hanne
Space

04/29/2012 Net terug van twee weken op dit park. Heel mooi in groen gelegen. Wij hadden een upgrade van van de superior naar een deluxe bungalow. De superior zijn twee onder 1 kap en deluxe bungalow vrijstaand. Een aantal van de huisjes zijn gemoderniseerd, onze bungalow nog niet. Bungalow staan inderdaad vrij op elkaar maar door het vele groen zeker niet hinderlijk. Wat ik in de bungalow mistte was kastruimte! Het is een 4 sterren maar dan volgens de buitenlandse 4 sterren dus niet vergelijkbaar naar europese standaard. Maar prima; ontbijtbuffet prima en het personeel zeer aardig. Spreken weinig tot geen engels maar juist dat heeft zijn charme. Strand is helemaal perfect, rustig en een mooie kalme zee. Bij 1 keer nee knikken lopen de verkopers op het strand gewoon door zonder moeilijk te doen!!

With partner, November 2011
"Lekker hotel"translate
pamcop
Space

12/29/2011 Ik snap vh Pinnacle niet, want dat hotel ligt er gewoon naast en dat vonden wij minder mooi. Cocopalm is een lekker hotel met prima bungalows. Wij vonden ze alleen wel erg dicht op elkaar staan, maar dat vond ik bij de meeste resorts die wij hebben gezien op Samui.
Wel een heerlijke veranda waar je heerlijk op kan zitten.
De bedden verschillen per bungalow (dit weten we omdat we moesten verhuizen omdat we langer wilde blijven dan gepland).
De tuin is mooi en wordt goed onderhouden. Wat wij heel erg leuk vonden is dat er 2 hondjes zijn, een blonde en een zwarte, die als je ze bij je bungalow wat te eten geeft, gewoon jouw honden worden en je naar het strand volgens en bij je blijven liggen e.d.. Ze zijn zo lief! Niet bij het restaurant eten geven, want dat vind heel bergrijpelijk het personeel daar niet leuk.
Het personeel is zoals overal in Thailand ook super lief.

Find more information about Bungalow Coco Palm Beach Resort *** at:

Group trip
"Bijv. "Wat een topper" ""translate
j v sonsbeek

12/06/2009 een topper erg goed eten vriendelijke mensen zeker het scooter vrouwtje voor het park het park ligt er erg mooi en verzorgd bij alleen de kustlijn mag wat beter schoongemaakt worden

With partner, November 2009
"Droomhotel op bounty-eiland!"translate
Els ten Cate
Space

09/07/2010 Op het terrein staat ook een klein appartementencomplexje van drie hoog(ong. 15 kamers) Deze zijn ruim, modern ingericht en superschoon; ruim balkon met stoelen en ligbed, verlichting en fan. Uitstekend verblijf gehad. In rustig deel van Ko Samui(wetskust eiland) Aanrader: eethuisje van Ma Pong aan de hoofdweg(zandweg)
Uitstekende accomodatie in rondreis richting Zuid Thailand Gaan zeker nog een keer terug voor langere periode...

With partner, June 2009
"Geweldig"translate
Velthof
Space

04/26/2010 in juni 2009 hier geweest. Het hotel ligt heerlijk afgelegen en heerlijk rustig op het strand. 's avonds met de taxi naar Chaweng is slechts 20 minuten en hier is het zeer goed vertoeven. Prachtige tijd gehad.

Family, May 2008
monique
Space

06/06/2008 super bumgalow tout confort et tres propre en bord de mer, et avec piscine tout pour passer un superbe sejour au calme

Family with older children, January 2008
"Schitterende bungalows en mooie tuin"translate
aad van de Ree-IJmu...
Space

05/18/2009 het is niet allemaal nieuw meer hier, maar de plek is heel erg mooi,je loopt zo het strand op en de bungalows zien er verschrikkelijk gezellig uit,ruimte genoeg en je hebt je eigen terras.rondom zit je tussen de bomen en struiken,keurig netjes verzorgt allemaal. Behoorlijk groot zwembad en een heel mooi strand voor de deur.alleen het restaurant is van een mindere kwaliteit,maar als je het park afloopt,links af,dan zijn er verschillende zeer goede en goedkope restaurants te vinden.
Al met al wij hebben het hier erg naar onze zin gehad,na eerst 2 weken door heel Thailand te zijn getrokken [ moet je echt eens doen verschrikkelijk mooi land en hele aardige mensen en ontzettend lekker eten,maakt niet uit waar je eet overal is het heerlijk]

With partner, August 2006
"Un posto veramente moooolto carino"translate
elisa dal gal
Space

03/12/2010 il pinnacle è un piccolo resort con una spiaggia molto carina. sono disponibili sia camere in stabile di muratura che boungalow di varie metrature immersi in un graziosissimo giardino tropicale.
i boungalow sono molto semplici ma hanno tutto, tv, cassetta sicurezza, bagno in camera, ventilatore e aria condizionata, + una piccola veranda con sedie e tavolino.
il ristorante che offre la colazione è ottimo sia per uno snack veloce che per una tipica cena o internazionale.
lo consiglio anche a coppie con bambini che abbiamo ovviamente voglia di semplicità e soprattutto di libertà.......
le stanze sono pulite, a pochi passi dalla spiaggia ci si può imbarcare per ko panghan e tao.....e a circa 500 mt si trova supermarket con centro shopping locale.....
Menham è a nord dell'isola a pochi km da tutto......
elisa